akryle - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-10-06, 18:51   #1
ikers
Przyczajenie

akryle

jestem początkującym samouczkiem...robię akrylowe paznokcie..
...piszę bo chciałabym dowiedzieć się paru przydatnych rzeczy nie idąc na kurs...
w załącznikach moje pierwsze prace..proszę napiszcie jak to wygląda no i czy jest jakaś nadzieja dla tych moich akryli
no i jakie są wasze doświadczenia z firmą SUN FLOWER? bo kupiłam ostatnio akryl i jeszcze nie miałam okazji go wypróbować...

Edytowane przez ikers
Czas edycji: 2009-10-06 o 18:56
ikers jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-06, 19:16   #2
Vanessita
Zakorzenienie

Dot.: akryle

Po pierwsze pazurki mogłaś wrzucić w galerię. Po drugie pierwsze pazurki jak dla mnie odpadają jak mi się widzi chyba na tipsie robione?? Drugie jak na bezkursowe całkiem ładne. Brakuje im co prawda krzywizn, ładnych uśmiechów i podpiłowania boczków ale przy ćwiczeniach i odpowiedniej wiedzy powinnaś niedługo śmigać piękne frenchyki. Powodzenia
Stary 2009-10-06, 19:29   #3
ikers
Przyczajenie

dzięki
szczerze mówiąc to te na tipsach mi też się tak średnio widzą;/ ale spróbowałam..i teraz już wiem
a właśnie odnośnie dopiłowania boków i krzywizn to troszkę się boję że jak będą za cienkie na krawędziach to łatwiej będą się zapowietrzać...
bo niestety z tym mam jeszcze trochę problem(po tygodniu pojawiają się lekkie smugi przy skórkach)..może za blisko skórek kładę akryl..albo sam akryl jest do kitu bo był jakiś za tani jak na moje niedoświadczone jeszcze oko
ikers jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-06, 19:59   #4
Vanessita
Zakorzenienie