Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pytania do kosmetyczki

Notka

Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-15, 10:19   #1
blumchen25
Raczkowanie
 
Avatar blumchen25
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Rybnik
Wiadomości: 161
Czy kremy z Avonu szkodzą?

Witam mam takie pytanie, czy kremy z Avonu rzeczywiście szkodzą cerze? Słyszałam wiele negatywnych opinii o kremach z avonu, ostatnio sama wyprobowałam serie Anew Rejuvenate i zauwazyłam po jakims czasie stosowania czerwone kropeczki wokół nosa( wygląda to tak jakbym miała czerwony nos a własciwie pod nim, z kataru np. ) Występuja one jak umyje sie wodą i potem nałoze krem ale po jakims czasie bledna, jak znow zrobie ta czynnosc to jest znowu nasilone, no i niewiem czy to faktycznie z tych kremow? Mam 26 lat, cere sucha, wrazliwa z naczynkami. Przedtem stosowalam kremy z Oriflame i takiego czegos nie miałam. Narazie kremy z avonu odstawilam i uzywam z oriflame ale dalej jest to samo, wiec niewiem czy potrzeba wiecej czasu by to sie wyleczylo gdyby bylo faktycznie z avonu czy to nie jest z winy kremow? Prosze o pomoc bo niewiem czego juz mam uzywac, z czego to moze byc? chociaz wydaje mi sie ze gdyby bylo uczulenie z kremow avonu to moze wystepowaloby na calej twarzy a nie tylko w okolicach nozdrzy, jak myslicie? Ktore kremy z avonu polecacie dla cery wrazliwej z pierwszymi zmarszczkami?
blumchen25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-15, 11:32   #2
missbennet
Zakorzenienie
 
Avatar missbennet
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 114
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Anew Rejuvenate jest co prawda dla młodych kobiet, ale jeśli ci szkodzi, zmień go na te z seri Solutions, są dobrej jakości i nie uczulają, a są stworzone do rożnych rodzajów i potrzeb skóry Polecam jako konsultanta Avon, ale przede wszystkim z własnego doświadczenia
missbennet jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-15, 11:47   #3
magnoliada
Raczkowanie
 
Avatar magnoliada
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 227
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Osobiście nie mam dobrego zdania o kosmetykach Avonu. Uważam że są kiepskiej jakości jak na ich cenę.
Dostałam ostatnio kosmetyki z serii planet spa - maseczkę i peeling, niestety: już po 1 użyciu wyskoczyły mi po nich krostki, skóra była jakaś taka lekko podrażniona.
Przeczytałam skład i co? okazało się że zawierają alkohol i kilka zapychających składników, a algi czy biała herbata występują na przedostatnim miejscu na liście

Jak dla mnie Avon = bardzo przecięta jakość. W ich cenach można znaleźć o wiele lepsze jakościowo kosmetyki. No, może kosmetyki kolorowe są w miarę ok, ale pielęgnacyjne to porażka.
magnoliada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-15, 12:01   #4
Karlain
Rozeznanie
 
Avatar Karlain
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 853
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

ogólnie kosmetyki nie są jakieś fatalne, tylko dla problemowych cer się nie nadają bo uczulają lub zapychają,
-natomiast jak ktoś ma normalną skórę to no problem z użyciem, warto kupić, niektórzy tylko tych kosmetyków używają

ja uwielbiałam jeden produkt tej firmy, ale już go nie ma w sprzedaży, gdybym tylko mogła gdzieś go dostać to chyba bym na zapas kupiła i zamroziła chodzi o taki peeling aloesowy z pestkami kiwi , to jest mój KWC jako maseczko-peeling
naprawdę wracam myślami do niego

reszta produktów nie zachwyciła mnie, nie dla mnie, ja muszę używać tych aptecznych produktów, albo z drogerii typu L'oreal, Eris czy Nivea (tych ostatnich mogłoby być więcej u nas w PL warto z Niemiec sobie przywieźć jeśli ktoś ma możliwość)
Karlain jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-15, 12:21   #5
AneczkaBee
Raczkowanie
 
Avatar AneczkaBee
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 274
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Hm moim zdaniem sa takie same jak kazde inne, tez nie wiadomo co tam laduje ; P tu chodzi o kase ; )
AneczkaBee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-15, 14:06   #6
ladybalbina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 31
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Cytat:
Napisane przez blumchen25 Pokaż wiadomość
Witam mam takie pytanie, czy kremy z Avonu rzeczywiście szkodzą cerze? Słyszałam wiele negatywnych opinii o kremach z avonu, ostatnio sama wyprobowałam serie Anew Rejuvenate i zauwazyłam po jakims czasie stosowania czerwone kropeczki wokół nosa( wygląda to tak jakbym miała czerwony nos a własciwie pod nim, z kataru np. ) Występuja one jak umyje sie wodą i potem nałoze krem ale po jakims czasie bledna, jak znow zrobie ta czynnosc to jest znowu nasilone, no i niewiem czy to faktycznie z tych kremow? Mam 26 lat, cere sucha, wrazliwa z naczynkami. Przedtem stosowalam kremy z Oriflame i takiego czegos nie miałam. Narazie kremy z avonu odstawilam i uzywam z oriflame ale dalej jest to samo, wiec niewiem czy potrzeba wiecej czasu by to sie wyleczylo gdyby bylo faktycznie z avonu czy to nie jest z winy kremow? Prosze o pomoc bo niewiem czego juz mam uzywac, z czego to moze byc? chociaz wydaje mi sie ze gdyby bylo uczulenie z kremow avonu to moze wystepowaloby na calej twarzy a nie tylko w okolicach nozdrzy, jak myslicie? Ktore kremy z avonu polecacie dla cery wrazliwej z pierwszymi zmarszczkami?
Prawdopodobnie masz uczulenie na ktorys ze skladnikow. Kategorycznie odstaw ten krem. osobiscie nie polecam kremow z Avonu!
ladybalbina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-15, 20:09   #7
aneszna
Zakorzenienie
 
Avatar aneszna
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 14 594
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

jak tak to ja jestem ksiądz,,...... lol...
__________________
PRZYGARNIJ PRZYJACIELA
Cytat:
Napisane przez dolinateczy Pokaż wiadomość
To nie te czasy, że kobieta musiała się wić wokół męskich gaci, bo była zależna ekonomicznie.




aneszna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-15, 20:54   #8
magnoliada
Raczkowanie
 
Avatar magnoliada
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 227
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

anesza, wiadomo, że jako konsultantka nie będziesz ludzi zniechęcać do towaru, który sprzedajesz.
Nie mam specjalnie wrażliwej cery, wręcz przeciwnie - mało który kosmetyk jest w stanie mnie podrażnić. Cerę mam skłonną do przetłuszczania się, kosmetyki z Avonu u mnie okazały się mega zapychające i podrażniające.
Jeśli chodzi o składniki - nie jest za ciekawie: alkohol i oleje mineralne, które nie są uważane za szczególnie zdrowe dla skóry.

Moim zdaniem Avon to przereklamowana firma. Kolorowe kosmetyki są w miarę ok, ale reszta - po prostu nie warta swej ceny.
magnoliada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-16, 11:57   #9
ladybalbina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 31
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Cytat:
Napisane przez aneszna Pokaż wiadomość
jak tak to ja jestem ksiądz,,...... lol...
to jestes ksiadz!
ladybalbina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-16, 13:41   #10
paulownia
Zadomowienie
 
Avatar paulownia
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Gentofte/Copenhagen, Denmark
Wiadomości: 1 503
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Też myślę, że Avon nie poraża jakością. Kolorówka i zapachy są dobre, ale kremy tak sobie. Miałam kiedyś serum z Anew do naczynek, niby "laser w kremie" a miał, cholibka, alcohol denat. w składzie. Never again.
__________________
Den som väntar pa nanting gott, väntar aldrig för länge.
paulownia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-16, 13:41   #11
LaylaDamment
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 579
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Też byłam konsultantką Avonu i powiem wam jedno...zrezygnowałam gdy zaczęłam kupować produkty innych marek w podobnych cenach, chociażby kosmetyki z Sephory,bo różnica w jakości była ogromna.Szczerze mówiąc,miałam wrażenie,jakby do wszystkich produktów Avonu wlewali to samo tylko zmieniali butelki

Jako była konsultantka-odradzam.
LaylaDamment jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-16, 14:54   #12
blumchen25
Raczkowanie
 
Avatar blumchen25
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Rybnik
Wiadomości: 161
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Ja sama jestem konsultantką lecz cięzko angazowac sie w ta firme bardziej jak kosmetyki sa takie złe:/ a skad ja mam wiedziec co jest w tym skladzie jak nie znam angielskiego i nie rozumiem tego, pozatym na chemii tez sie nie znam wiec niewiem czy dana substancja szkodzi cerze czy nie:/ Juz sama niewiem co myslec o tym avonie...
blumchen25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-16, 18:51   #13
Arietta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 51
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Ojej, przykro mi to mówić - ale co z ciebie za konsultantka skoro sama nie wiesz co polecasz klientkom??? To jak możesz polecać? Dramat to jest

Proszę bardzo - zapoznaj się, naucz się i sprawdź - żeby czytać składy nie musisz znać angielskiego - wszystkich producentów na całym świecie obowiązuje to samo nazewnictwo.

http://www.luskiewnik.strefa.pl/acne/toksyny.htm
Arietta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-18, 18:20   #14
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 036
Smaczny profil ferguusson
Smaczne przepisy13
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

jeśli zapoznasz się szczegółowo z ich skladem i opinia wielu użytkowniczek odpowiedz na Twoje pytanie bedzie-tak, szkodzą.

Sama byłam konsultatka jeszcze za czasów liceum, gdy mgliste pojecie mialam o skladach itp.. w zyciu nie używałam kosmetyków gorszej jakosci(obojetnie czy kolorówka czy pięlegnacja) i nigdy wiecej nie kupie nic z tej firmy. Nie mam pojecia jakim cudem oni jeszcze funkcjonuja.

Arietto świetny link wrzucilas..
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-29, 20:52   #15
JeannYine
Przyczajenie
 
Avatar JeannYine
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4
GG do JeannYine
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Ja osobiscie jestem bardzo zadowolona z kremow AVON. Wczesniej probowalam juz niemal wszytko, gdyż jestem fanatyczka kosmetyków... czesto byly to bardzo drogie kremy i nigdy nie trafilam na taki- jaki by mnie zadowolil na 100%. Teraz uzywam kremy avon solutions- linia z ametystem i sa EXTRA! Dodatkowo na noc uzywam emulsji avon rejuvenate zszafirowym kompleksem i polecam ja wszystkim.
JeannYine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-30, 16:16   #16
Agnieszka987
Zakorzenienie
 
Avatar Agnieszka987
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 4 943
Smaczny profil Agnieszka987
Smaczne przepisy2
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Cytat:
Napisane przez Arietta Pokaż wiadomość
Ojej, przykro mi to mówić - ale co z ciebie za konsultantka skoro sama nie wiesz co polecasz klientkom??? To jak możesz polecać? Dramat to jest

Proszę bardzo - zapoznaj się, naucz się i sprawdź - żeby czytać składy nie musisz znać angielskiego - wszystkich producentów na całym świecie obowiązuje to samo nazewnictwo.

http://www.luskiewnik.strefa.pl/acne/toksyny.htm


Pan dr Różanski w wielu przypadkach przesadza

Co do pytania autorki... Uważam że rzeczywiscie jeśli chodzi o skład kosmetyki avon są ubogie w składniki eco. Uczula nie firma avon i wszystko co produkuje, tylko dany składnik (także odpowiedzialny jest za zapchanie), dlatego myslę że źle jest w każdą stronę przesadzić
Agnieszka987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-30, 17:19   #17
Caramelli
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Upper Silesia
Wiadomości: 448
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Ja mialam krem z serii Naturals, oczyszczający z olejkiem herbacianym-jeżeli za efekt "oczyszczenia" uznamy wysyp koszmarnych gul, grudek i syfów na całej twarzy, to owszem-jest BARDZO "oczyszczający".
__________________
Mam twardą dupę i serce z kamienia.

KEEP GOING, DON'T STOP.


Caramelli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-30, 21:54   #18
Savanoja
Raczkowanie
 
Avatar Savanoja
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 342
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Cytat:
Napisane przez blumchen25 Pokaż wiadomość
Witam mam takie pytanie, czy kremy z Avonu rzeczywiście szkodzą cerze? Słyszałam wiele negatywnych opinii o kremach z avonu, ostatnio sama wyprobowałam serie Anew Rejuvenate i zauwazyłam po jakims czasie stosowania czerwone kropeczki wokół nosa( wygląda to tak jakbym miała czerwony nos a własciwie pod nim, z kataru np. ) Występuja one jak umyje sie wodą i potem nałoze krem ale po jakims czasie bledna, jak znow zrobie ta czynnosc to jest znowu nasilone, no i niewiem czy to faktycznie z tych kremow? Mam 26 lat, cere sucha, wrazliwa z naczynkami. Przedtem stosowalam kremy z Oriflame i takiego czegos nie miałam. Narazie kremy z avonu odstawilam i uzywam z oriflame ale dalej jest to samo, wiec niewiem czy potrzeba wiecej czasu by to sie wyleczylo gdyby bylo faktycznie z avonu czy to nie jest z winy kremow? Prosze o pomoc bo niewiem czego juz mam uzywac, z czego to moze byc? chociaz wydaje mi sie ze gdyby bylo uczulenie z kremow avonu to moze wystepowaloby na calej twarzy a nie tylko w okolicach nozdrzy, jak myslicie? Ktore kremy z avonu polecacie dla cery wrazliwej z pierwszymi zmarszczkami?
Moim niefachowym zdaniem Twoje naczynka wokół nosa reagują w taki sposób na ten krem i ja osobiście darowałabym go sobie. Ja oddałabym ten krem konsultantce i już (chyba nadal jest coś takiego jak gwarancja satysfakcji?).
A w temacie kremów Avonu - byłam kiedyś konsultantką, były szkolenia, owszem ale nigdy nie uczona nas o składach itp. Kremy miałyśmy dobierać na podstawie zaleceń producenta. Sama używałam wielu z linii Anew i nie szkodziły mi, ale wiele razy słyszałam opinie o drażniącym działaniu co tłumaczone było "intensywnym działaniem aktywnych składników", a wszelkie mrowienia powinny ustapić po kilku dniach stosowania.
Savanoja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-01, 00:11   #19
JeannYine
Przyczajenie
 
Avatar JeannYine
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4
GG do JeannYine
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Ja jesli czuje po uzyciu kremu efekt mrowienia- to czuje ze ten krem DZIALA! Druga sprawa co do kremow avon-u: seria naturals jest prymitywna to kremy raczej uniwersalne nie ma co sie czarow spodziewac (zwykle podstawowe skladniki). Nie rozumiem tego rozczarowania w wielu przypadkach, gdyz reakcje typu: wysypka zaobserwowalam pierwszy raz po kremie estee lauder day wear. I owszem wiele kremow moze nas w pewien sposob uczulic to jedynie znak aby sprawdzic sklad cos jest w nim czego akurat nasza skora nie lubi. Jestem zadowolona z fioletowych solutions i lini anew 30+ az dziwne, bo wrocilam do tych kremow kolejny raz gdyz ciagle nie umiem znalesc tego naj naj.
JeannYine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-02, 17:23   #20
Ewlyn
Zakorzenienie
 
Avatar Ewlyn
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Dolina Baryczy/Seixal PT
Wiadomości: 3 178
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Cytat:
Napisane przez Savanoja Pokaż wiadomość
Moim niefachowym zdaniem Twoje naczynka wokół nosa reagują w taki sposób na ten krem i ja osobiście darowałabym go sobie. Ja oddałabym ten krem konsultantce i już (chyba nadal jest coś takiego jak gwarancja satysfakcji?).
Jest

A co do samych kremów. Jak z każda firma - jednych uczula, innych nie. Mnie uczula Solutions, nie uczula anew. A znowuż kuzynka używa Solutions i tylko ich i jest mega zadowolona.
Zależy od skory. Tak samo kogoś może uczulić Vichy a innego nie. Niektórych uczulają naturale skladniki, innych nie

I dzięki temu jest taki wielki wybór cudności na rynku
__________________
Bloguję:
Kulinarnie na słodko - nowy post - Drożdżowe ślimaczki z powidłami.
Kulinarnie na słono - nowy post - Grzybowe risotto.
Kosmetycznie - nowy post - Born Pretty Store - Holo Polish 2
Ewlyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-05, 20:35   #21
kasiazawadzka1979
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 42
Dot.: Czy kremy z Avonu szkodzą?

Ja nie lubię AVON a że moja koleżanka z pracy zawsze ma nowy katalog pod ręką zamawiam Oriflame
__________________
Kasia
kasiazawadzka1979 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pytania do kosmetyczki

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:49.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj