debiutowy jesienny makijazyk - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-20, 16:24   #1
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123

debiutowy jesienny makijazyk


Witam kochane Wizażanki
Przedstawiam Wam moj pierwszy na MM makijazyk.Dedykuje go naszej kochanej Fergusson, gdyz to ona zmotywowala mnie do "ujawnienia sie "na MM
Prezentuje Wam tylko makijaz oka, gdyz nie jestem zadowolona ze swojej cery (tradzikowa)ktora niezyt ładnie prezentuje sie na zdjeciach..
Zdjecia troszeczke przerobilam, zeby kolorki dobrze bylo widac, bo pochmurno dzis...
Tylko nie bijcie mocno bo dopiero zaczynam swoja przygode makijazowa,pewno jest duzo błedow... no ale czekam na Wasze opinie

Uzyłam kosmetyków:paleta cieni niezbyt znanej marki Mirlans, tusz loreal. kredka rimmel, baza pod cienie Inglot.

pozdrawiam Was
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 16:26   #2
cleo80
Zadomowienie
 
Avatar cleo80
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 1 649
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Bardzo fajny, przyjemny makijażyk. Podoba mi się . No i witaj
cleo80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 16:28   #3
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Cytat:
Napisane przez cleo80 Pokaż wiadomość
Bardzo fajny, przyjemny makijażyk. Podoba mi się . No i witaj

dziekuje cleo.pierwsze koty za płoty
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 16:29   #4
caya
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 675
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

ouuuu alez potencjał tu widzę a jakie oczęta prześliczne! dla mnie juz jest super, jedyne co bym zmieniła to zdjęłabym to błyszczące złotko spod łuku, zastępując albo białym perłowym albo czymś delikatniejszym
caya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 16:41   #5
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Cytat:
Napisane przez caya Pokaż wiadomość
ouuuu alez potencjał tu widzę a jakie oczęta prześliczne! dla mnie juz jest super, jedyne co bym zmieniła to zdjęłabym to błyszczące złotko spod łuku, zastępując albo białym perłowym albo czymś delikatniejszym

dziekuje ci kochanapod łukiem był bialy na poczatku, no ale malowalam malowalam i domalowałam w koncu ten złoty dzieki jeszcze raz
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 17:18   #6
zafascynowana1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 185
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Bardzo łądny makijaż
__________________
Zapraszam :

blog KOSMETYCZNY : www.independentwoman92.bl ogspot.com

blog KSIĄŻKOWY : www.modliszkakulturalnie. blogspot.com


zafascynowana1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 17:37   #7
sylwia532
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia532
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z dala od domu
Wiadomości: 5 142
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

bardzo ladny dzienny look-podoba mi sie-pasuje do oczek
sylwia532 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 17:53   #8
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

ladny makijaz ale mam wrazenie,ze kreska troszke za daleko pociagnieta(siega niemalze brwi).Kolorki mi sie podobaja

Edytowane przez ewciaa82
Czas edycji: 2009-10-20 o 18:00
ewciaa82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 17:56   #9
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
£adny makijaz ale nie mam wrazenie,ze kreska troszke za daleko pociagnieta(siega niemalze brwi).Kolorki mi sie podobaja

dziekuje cia ta kreska to celowo tak zrobionabyc moze ciut za daleko..
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 18:01   #10
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

No to jak celowo to nie mam zastrzezen
ewciaa82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 18:18   #11
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Witaj na MM
Mi sie makijaz podoba , mam tylko jedno maluskie ale wiec nie bierze tego do siebie. Nie bardzo pasuje mi przedłuzenie dolnej kreski... no i to tyle, jak widac malenstwo takie .
Czekam na dalsze makijaze z Twojej strony bo jak to Caya napisała widac potencjał .

Fergi nie wiedziałam ze jestes łowca talentow
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 18:20   #12
edyt
Zadomowienie
 
Avatar edyt
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 1 033
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Ladne kolory pasujace do Twoich niebieskich oczu. Jedyne co bym zmienila to nie dawala tak wysoko pod luk brwiowy zlota, ale to moje preferencje osobiste, bo prezentuje sie calkiem niezle Czekamy na wiecej.
edyt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 18:59   #13
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Witaj na MM
Mi sie makijaz podoba , mam tylko jedno maluskie ale wiec nie bierze tego do siebie. Nie bardzo pasuje mi przedłuzenie dolnej kreski... no i to tyle, jak widac malenstwo takie .
Czekam na dalsze makijaze z Twojej strony bo jak to Caya napisała widac potencjał .

Fergi nie wiedziałam ze jestes łowca talentow
dzieki a z ta kreska to sama zauwazyłam ze nienajlepszy byl pomysł..no ale ja sie ucze dopiero takze wiem ze błedy sa...dzieki za rade

---------- Dopisano o 18:59 ---------- Poprzedni post napisano o 18:57 ----------

Cytat:
Napisane przez edyt Pokaż wiadomość
Ladne kolory pasujace do Twoich niebieskich oczu. Jedyne co bym zmienila to nie dawala tak wysoko pod luk brwiowy zlota, ale to moje preferencje osobiste, bo prezentuje sie calkiem niezle Czekamy na wiecej.

Dziekuje za wskazowki.Tam pierwotnie był bialy no ale pozniej dalam tego złotka troszke i tak wyszło...
a makijzy bedzie wiecej napewno.Jak juz sie odwazyłam tak teraz sie nie odpedzicie odemnie
pozdrawiam
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 19:27   #14
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Dla mnie etz kreska dolna za długa (akurat wtym mejkapie, bo w jakis zwariowanych stylizacja a pewnie ze tak ).
Ciekawie podkreslilas teczowke
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 20:00   #15
Silloe
Zakorzenienie
 
Avatar Silloe
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: NnN
Wiadomości: 10 560
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

A mnie się podoba, nawet z tą długaśną kreską na dolnej powiece, a to z tego względu, że nie jest ona jakaś mega mocna.
Czekam na więcej makijaży
Silloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 20:45   #16
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Cytat:
Napisane przez Silloe Pokaż wiadomość
A mnie się podoba, nawet z tą długaśną kreską na dolnej powiece, a to z tego względu, że nie jest ona jakaś mega mocna.
Czekam na więcej makijaży

Dzieki
tak tak bedzie wiecej na pewno
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 22:01   #17
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Fergi nie wiedziałam ze jestes łowca talentow
no ba! szkoda ze Ciebie nie "odkryłam", mogłabym sie teraz szczycic ze mam taaaaką koleżanke

Agus, kurcze, podoba mi sie! Bardzo ladnie dobralas kolory, swietny kontrast z zielenią, dzieki czemu nie jest zbyt mdło, wyciagnieta jest dość mocno na zewnatrz, ale jako ze jest dość jasne(i nie podkresliłas jej czarna kredka)=masz wiecej praw na wyciaganie(jesli wiesz co mam na mysli). rzeczywiscie -tak jak Caya pisala, troszke mniej zlotego pod lukiem. Ale mozliwe ze calość komponuje sie dobrze.. Gdzie cała buzia?

Jest mi bardzo bardzo milo ze pomyslalas o mnie i ciesze sie ze mamy kolejny udany debiut tutaj. MM kwitnie
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-20, 22:27   #18
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
no ba! szkoda ze Ciebie nie "odkryłam", mogłabym sie teraz szczycic ze mam taaaaką koleżanke

Agus, kurcze, podoba mi sie! Bardzo ladnie dobralas kolory, swietny kontrast z zielenią, dzieki czemu nie jest zbyt mdło, wyciagnieta jest dość mocno na zewnatrz, ale jako ze jest dość jasne(i nie podkresliłas jej czarna kredka)=masz wiecej praw na wyciaganie(jesli wiesz co mam na mysli). rzeczywiscie -tak jak Caya pisala, troszke mniej zlotego pod lukiem. Ale mozliwe ze calość komponuje sie dobrze.. Gdzie cała buzia?

Jest mi bardzo bardzo milo ze pomyslalas o mnie i ciesze sie ze mamy kolejny udany debiut tutaj. MM kwitnie
No ciesze sie kochana ze ci sie podobai dzieki za kopniakabo chyba bym sie nie odwazyła niczego tutaj pokazac, a widze ze chyba nie tak zle mi to wyszło jak na jeden z pierwszych makijazykow
A buzi nie dałam calej gdyz te moja buzia jakos mi sie nie podoba ,nie jestem za fotogeniczna i wogole....ale bedzie kiedys i buzia napewno
pozdrawiam cie
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 09:18   #19
Nonah
Zakorzenienie
 
Avatar Nonah
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: woj. mazowieckie
Wiadomości: 3 239
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Bardzo bardzo ładnie
Nonah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 09:56   #20
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Cytat:
Napisane przez Nonah Pokaż wiadomość
Bardzo bardzo ładnie
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 09:59   #21
Moccari
Wtajemniczenie
 
Avatar Moccari
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 2 345
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Bardzo mi się podoba
Fergi też mnie namówiła także cieszę się że i Ty pokonałaś dzięki Niej cykora
__________________
"I've never seen a smiling face that was not beautiful."




Moccari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 10:08   #22
agnesss25
Zadomowienie
 
Avatar agnesss25
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Madryt
Wiadomości: 1 123
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Cytat:
Napisane przez Moccari Pokaż wiadomość
Bardzo mi się podoba
Fergi też mnie namówiła także cieszę się że i Ty pokonałaś dzięki Niej cykora
oo dzieki bardzo, nie spodziewałam sie tak pozytywnych opini...a cykora mialamnoo to widze ze mamy tu na wizazu nasza dobra duszyczke, dzieki ktorej zaczynamy wierzyc w siebie
dzieki Fergi
agnesss25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 11:29   #23
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: debiutowy jesienny makijazyk

Moccari, agnesss-dziekuje Wam pieknie

poprostu sama przez ponad rok podgladalam MM i podziwialam dziewczyny za ich odwage i talent.. a balam sie sama zaprezentowac.. I tez dostalam malego kopniaka od cathy -wiem teraz ze to czasem potrzebne
A szkoda by tak uzdolnione dziewczyny kryly to
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:55.