Czerwone kąciki ust! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-20, 20:12   #1
Baboab
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 6

Przebarwienia w kącikach ust!


Mianowicie w kącikach ust zrobiły mi się przebarwienia czerwone. Co z tym zrobić? Wspomagam się witaminą B2 już dłuższy czas i nie pomaga.
Co zrobić? Proszę o pomoc.

Edytowane przez Baboab
Czas edycji: 2009-10-21 o 14:40
Baboab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 14:39   #2
Baboab
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 6
Dot.: Przebarwienia w kącikach ust!

Wygląda to tak:

http://www5.picturepush.com/photo/a/...ez-nazwy-3.jpg

Baboab jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 14:46   #3
ewa.kilim.
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2002-04
Wiadomości: 1 079
Dot.: Przebarwienia w kącikach ust!

Ja miałam kiedyś podobne problemy po zbyt "agresywnej" paście do zębów (wypalała mi skórę w kącikach). Jak zmieniłam pastę na łagodniejszą, to te czerwone placki po jakimś czasie same zniknęły.
ewa.kilim. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 15:16   #4
uparta Marti
Zakorzenienie
 
Avatar uparta Marti
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 032
Dot.: Przebarwienia w kącikach ust!

mi też własnie takie się zrobiły kilka dni temu strasznie piekło.
ale juz znika.smaruje gruba warstę najzwyklejszego kremu nivea
__________________
'We smiling high, watching the good things passing by.
Pretend the feeling fine, but inside we're crying sometimes'
uparta Marti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 09:38   #5
Kinga_20
Zakorzenienie
 
Avatar Kinga_20
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 427
Dot.: Przebarwienia w kącikach ust!

Cytat:
Napisane przez Baboab Pokaż wiadomość
Mianowicie w kącikach ust zrobiły mi się przebarwienia czerwone. Co z tym zrobić? Wspomagam się witaminą B2 już dłuższy czas i nie pomaga.
Co zrobić? Proszę o pomoc.
Mi też się tak często robi, ostatnio kupiłam sobie najzwyklejszy krem Nivea i właśnie przez niego to mi się zrobiło... To chyba reakcja alergiczna, ja też stosuję wit. B tzn kompleks od jakiś 2 miesięcy i nie pomogło. Coś Cię musiało uczulić.
__________________

If the sun shuts down and decided not to shine no more, I would still have You...

Kinga_20 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:58.