Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V - Strona 59 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-10-31, 18:33   #1741
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Faktycznie, już znalazłam. Ale to chyba trzeba chrząstkę przebić, no nie?
Trzeba, i w tym problem, bo lubi się babrać

Violl
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2009-10-31, 18:42   #1742
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

przespalam sie troche, wstalam i sie poryczalam jak spojrzalam w lustro

Violl, nie wygladam dobrze bo ejstem za blada do takiego koloru moze zrobila mi specjalnie na halloween

reklamowac, ale w jakim sensie? isc i prosic zeby mi zmienila kolor? przeciez to wykonczy moje wlosy... i tak mi nalozyla dzis dwa razy najpierw raz farba, siedze z ta farba, mycie, mycie 2gi raz, odzywka, suszenie...wyszedl calkiem czerwony no to nalozyla mi druga farbe i od nowa wszystko ... czyli i tak dwie farby dzis przeszlam, co dla moich wlosow na pewno bylo zabojcze

pisalyscie, ze jaki szmpon najszybciej zmywa kolor? head&shoulders?
__________________


I love M*A*D minerals
WinlyEm jest offline  
Stary 2009-10-31, 18:47   #1743
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez WinlyEm Pokaż wiadomość
przespalam sie troche, wstalam i sie poryczalam jak spojrzalam w lustro

Violl, nie wygladam dobrze bo ejstem za blada do takiego koloru moze zrobila mi specjalnie na halloween

reklamowac, ale w jakim sensie? isc i prosic zeby mi zmienila kolor? przeciez to wykonczy moje wlosy... i tak mi nalozyla dzis dwa razy najpierw raz farba, siedze z ta farba, mycie, mycie 2gi raz, odzywka, suszenie...wyszedl calkiem czerwony no to nalozyla mi druga farbe i od nowa wszystko ... czyli i tak dwie farby dzis przeszlam, co dla moich wlosow na pewno bylo zabojcze

pisalyscie, ze jaki szmpon najszybciej zmywa kolor? head&shoulders?
Winly - może nie jest tak źle, pokaż kolor. A co do bladości - moim skromnym zdaniem czerwone włoski i blada skóra ładnie się komponują - sama tak mam
Lemirka jest offline  
Stary 2009-10-31, 18:48   #1744
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez WinlyEm Pokaż wiadomość
reklamowac, ale w jakim sensie? isc i prosic zeby mi zmienila kolor? przeciez to wykonczy moje wlosy... i tak mi nalozyla dzis dwa razy najpierw raz farba, siedze z ta farba, mycie, mycie 2gi raz, odzywka, suszenie...wyszedl calkiem czerwony no to nalozyla mi druga farbe i od nowa wszystko ... czyli i tak dwie farby dzis przeszlam, co dla moich wlosow na pewno bylo zabojcze

pisalyscie, ze jaki szmpon najszybciej zmywa kolor? head&shoulders?
KLIK
KLIK
KLIK
kamilawu jest offline  
Stary 2009-10-31, 18:58   #1745
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Lemirko, Twój kolorek włosów jest ładny, jasny, bardzo mi sie podoba i w niczym nie przypomina mojego.

kamilo, reklamowac nie bede bo fryzjerka to moja kuzynka... zeby bylo śmieszniej, zawsze bierze ode mnie 20-30 zl a dzis wziela 50

a kiedys to ja nawet chciałam czerwony. Poszlam zeby wlasnie cos w czerwien sobie walnąć - i ona mi kategorycznie odmówila, upierając sie ze nie zrobi mi bedzie mi źle. No a teraz... ewidentnie jej nie wyszło, ot co
__________________


I love M*A*D minerals

Edytowane przez WinlyEm
Czas edycji: 2009-10-31 o 19:03
WinlyEm jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:06   #1746
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez WinlyEm Pokaż wiadomość
Lemirko, Twój kolorek włosów jest ładny, jasny, bardzo mi sie podoba i w niczym nie przypomina mojego.

kamilo, reklamowac nie bede bo fryzjerka to moja kuzynka... zeby bylo śmieszniej, zawsze bierze ode mnie 20-30 zl a dzis wziela 50

poniżej mój aktualny kolor

a co do kuzynki - skoro spratoliła sprawę i jeszcze dodatkowo skasowała Cię za to nie miałabym skrupułów poprosić o doprowadzenie włosów do stanu używalności.
Lemirka jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:14   #1747
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

ciekawy kolor

melduję, że wróciłam
powoli czuje jak odtajam
spędziłam cały dzień z mamą
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:18   #1748
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

no dobra, moze faktycznie przesadzilam. Nie sa czerwone, sa kasztanowe. sa po prostu za ciemne jak dla mnie. mam nadzieje, ze szybko sie "spiorą"
__________________


I love M*A*D minerals
WinlyEm jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:20   #1749
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

moje niestety szybko się spierają

może cytryna by pomogła?
Lemirka jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:26   #1750
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Olena

Lemirko
, świetna marchewka

WE, może nie jest tak źle, tylko zmiana spora to p rzyzwyczaić się nie możesz, a blada przecież nie jesteś.

Ja też już ogarnięta, chatka posprzątana, a groby to u Nas rodzinnie się "załatwia". Teraz nadrabiam zaległości popijając whiskey ze spritem. Polać komuś?
Hanneke jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:29   #1751
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

taki to kolor o!

imprezuje ktos dzisiaj? moze ktos sie wybiera na jakies halołin party? chciałąm zrobić u siebie impreze kostiumową, ale nie wyszło. Moze za rok
__________________


I love M*A*D minerals
WinlyEm jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:32   #1752
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Winly, kurczę, musi się to trochę sprać. Na pocieszenie Ci powiem, że farbowałam włosy (krótkie) w maju w Provoście. Zapłaciłam 170 zł kolor wyszedł boski... Ale co z tego, skoro po 3 tygodniach nie było po nim śladu... Fryzjerka - czy kuzynka, czy nie - powinna poprawić Ci ten kolor bez żadnego sprzeciwu, jeśli jesteś niezadowolona, ale nie wiem, czy odważyłabym się pójść jeszcze raz po czymś takim. Poza tym włosy mogłyby tego nie znieść

Edit: sam kolor ładny, ale jeśli nie gra z Twoją buzią...
Idziemy z TŻ zaraz na "Przerwane objęcia" Taki Halołin. Paluszków nie zrobiłam, no, może jutro umerdam
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )

Edytowane przez fanka_fiorda
Czas edycji: 2009-10-31 o 19:34
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:35   #1753
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

pewnie po 3 myciach będzie już inny.
Lemirka jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:41   #1754
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Łinli.. jesli Cie to pocieszy to piekny ten kolorek i mi sie bardzo podoba. ale jesli sie zle czujesz z nim i "to nie to" to idz i reklamuj i żądaj poprawek. Nie badz taka d.upa jak ja-nie dość że (juz pisalam Wam chyba) dostała na glowie 3kolorowy idiotyczny misz-masz (zamiast ORZECHOWEGO BRĄZU) (nie wiem ktora cześć mózgu ta fryzjerka miała uszkodzoną by mi zrobic blond/czerwona grzywkę i czarną resztę.. no naprawde nie wiem.. ) i jeszcze ZAPŁACIĆ za to ponad 200 zl. (najlepsze jest to że one chyba czuły że nie chce zaplacić, bo powiedzialam ze to jest zupelną pomyłką, to to.. na głowie. A ja zapłaciłam..). 2gi i ostatni raz u fryzjera. Nawet na ślub czeszę sie sama!

cóś mi mignęlo że mam wejść do Lush'a..? poszukać promocji czy coś konkretnego..?

Olenka - ja Cie kojarzę z panelu konkursowego, ładne prace i fajnie że napisałaś

fanko... no i masz robie sobie nowy kolczyk mam potrzebę zmiany

Hanneke poproszę whiskacza



Komus talerz rozmaitości? Piątkowy ten.. dziś z opóznieniem i tzatziki zamiast dip'u
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:42   #1755
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Fryzjerka - czy kuzynka, czy nie - powinna poprawić Ci ten kolor bez żadnego sprzeciwu, jeśli jesteś niezadowolona, ale nie wiem, czy odważyłabym się pójść jeszcze raz po czymś takim. Poza tym włosy mogłyby tego nie znieść
właśnie dlatego nie bede poprawiac. poszlabym od razu i ona na pewno by mi poprawila bez gadania i oczywiscie bez brania kasy, ale nie chce niszczyc wlosow jakos przezyje

Ferg, ja chce pysznosci

ja do fryzjera tez wlasciwie prawie wcale nie chodze, moze z 2 razy w roku to jest max. Jak nosilam blond to sie sama farbowalam (z pomoca mamy), ale teraz nie wiem jaka farbe mialabym kupic. Moze wy doradzicie tak na przyszlosc (bo na razie sie pomecze z tym ) - jakas farbe w kolorze takim karmelkowym, cos miedzy ciemnym blondem a jasnym brązem Tylko nie pallette

zaraz zrobie makijaz i zobacze, jak bede wygladac
__________________


I love M*A*D minerals

Edytowane przez WinlyEm
Czas edycji: 2009-10-31 o 19:46
WinlyEm jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:45   #1756
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

halołiin to ja mam codziennie w pracy...

dziś zostaje w domu a jutro festiwal czekolady
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:45   #1757
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez Hanneke Pokaż wiadomość
Olena

Lemirko
, świetna marchewka

WE, może nie jest tak źle, tylko zmiana spora to p rzyzwyczaić się nie możesz, a blada przecież nie jesteś.

Ja też już ogarnięta, chatka posprzątana, a groby to u Nas rodzinnie się "załatwia". Teraz nadrabiam zaległości popijając whiskey ze spritem. Polać komuś?
ja poproszę
Cytat:
Napisane przez WinlyEm Pokaż wiadomość
taki to kolor o!

imprezuje ktos dzisiaj? moze ktos sie wybiera na jakies halołin party? chciałąm zrobić u siebie impreze kostiumową, ale nie wyszło. Moze za rok
piękny kolor ale chciałabym zobaczyć go razem z buzią
Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Łinli.. jesli Cie to pocieszy to piekny ten kolorek i mi sie bardzo podoba. ale jesli sie zle czujesz z nim i "to nie to" to idz i reklamuj i żądaj poprawek. Nie badz taka d.upa jak ja-nie dość że (juz pisalam Wam chyba) dostała na glowie 3kolorowy idiotyczny misz-masz (zamiast ORZECHOWEGO BRĄZU) (nie wiem ktora cześć mózgu ta fryzjerka miała uszkodzoną by mi zrobic blond/czerwona grzywkę i czarną resztę.. no naprawde nie wiem.. ) i jeszcze ZAPŁACIĆ za to ponad 200 zl. (najlepsze jest to że one chyba czuły że nie chce zaplacić, bo powiedzialam ze to jest zupelną pomyłką, to to.. na głowie. A ja zapłaciłam..). 2gi i ostatni raz u fryzjera. Nawet na ślub czeszę sie sama!

cóś mi mignęlo że mam wejść do Lush'a..? poszukać promocji czy coś konkretnego..?

Olenka - ja Cie kojarzę z panelu konkursowego, ładne prace i fajnie że napisałaś

fanko... no i masz robie sobie nowy kolczyk mam potrzebę zmiany

Hanneke poproszę whiskacza



Komus talerz rozmaitości? Piątkowy ten.. dziś z opóznieniem i tzatziki zamiast dip'u
nie mogłas 10 minut wcześniej? wróciłam głodna jak wilk
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:48   #1758
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

ooooo Łyche to j tez bardzo chetnie Przeoczylam ze jest polewana, jak mogłam

pokaze sie z buzia jak zrobie make up

mam wrażenie, ze ciemniejsze kolory uwydatniaja niebieskosc moich oczu
__________________


I love M*A*D minerals

Edytowane przez WinlyEm
Czas edycji: 2009-10-31 o 19:54
WinlyEm jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:49   #1759
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez Lemirka Pokaż wiadomość
pewnie po 3 myciach będzie już inny.
Usiadłam do kompa bez okularów i przeczytałam "po 3 miesiącach" Pomyślałam, no to ją pocieszyłaś

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
cóś mi mignęlo że mam wejść do Lush'a..? poszukać promocji czy coś konkretnego..?
Na razie nie ma pośpiechu, ale jak będę w potrzebie, na pewno się zgłoszę, jeśli pozwolisz

Winly, ten kolor jest ładny, choć rozumiem, że dla ciebie to duża zmiana, a związku z tym, że oczekiwałaś zupełnie czegoś innego, może wydawać ci się on katastrofą. Obiektywnie tak czy inaczej jest ładny
kamilawu jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:53   #1760
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

idę piec szarlotkę

pastereczko, wiadomo już coś?
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:57   #1761
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
ja poproszę
W kontekście zdjęcia, które masz na avku, prośba o kolejkę whiskey nie brzmi zbyt fortunnie Już wyobrażam sobie małą ze szklaneczką w ręku
kamilawu jest offline  
Stary 2009-10-31, 19:59   #1762
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

WE, me ten kolor też się podoba, wydaje mi się, że może nieźle podkreślać Ci oczy, ale wiadomo to Ty się musisz w nim dobrze czuć.

No to polewam dziewczyny, zdrówko

Ferg, to je też poproszę te absolutnie niezdrowe i kaloryczne pyszności.

Co prawda wszamałam już biały ser z suszonymi pomidorami oraz sałatkę pikantną z makreli z białym serem, ketchupem i cebulką, ale jeszcze coś bym wrzuciła na ruszt.

Co do Halloween to wkurzają mnie te dzieciaki dzwoniące co chwilę do domu, chyba już z 7 grup było, a jacy niektórzy mili jak się mówi dziękuję i dobranoc
Hanneke jest offline  
Stary 2009-10-31, 20:02   #1763
braworka
Zakorzenienie
 
Avatar braworka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 4 026
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

hej , mam pytanie na wątku CS, odnośnie zamawiania pędzelków,
jak opcja wysyłki i jaki do kresek
__________________
żegnaj Herko

braworka jest offline  
Stary 2009-10-31, 20:10   #1764
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez braworka Pokaż wiadomość
hej , mam pytanie na wątku CS, odnośnie zamawiania pędzelków,
jak opcja wysyłki i jaki do kresek
Odpowiedziałam
kamilawu jest offline  
Stary 2009-10-31, 20:15   #1765
pastereczka
Organizatorka
 
Avatar pastereczka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 945
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Ilona do d//y
cyztam Was ale cos mi sie pisac nie chce w zwiazku z tym
__________________
Mój skromny blog o Chinach

Dziewiąty rok na wizażu
pastereczka jest offline  
Stary 2009-10-31, 20:18   #1766
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
Ilona do d//y
cyztam Was ale cos mi sie pisac nie chce w zwiazku z tym
Pasterczko, przykro mi Myślałam dzisiaj o was.
kamilawu jest offline  
Stary 2009-10-31, 20:23   #1767
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

przyjechał Tż. spodziewalam sie przykrych słów, bo juz przez telefon jak mu strescilam sytuacje zaczal mi prawic, ale...
szok! podoba mu sie


powiedzial, ze i tak woli natural ale teraz jest nieźle

no dobra, no to sie pokażę moze faktycznie nie jest tak zle
__________________


I love M*A*D minerals

Edytowane przez WinlyEm
Czas edycji: 2009-10-31 o 20:25
WinlyEm jest offline  
Stary 2009-10-31, 20:25   #1768
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Łinlii...


o wow.................... (no nie dziwie sie że sie Tżtowi podoba..)
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2009-10-31, 20:29   #1769
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

WE wyglądasz super Nieco poważniej, tak z klasą.
Hanneke jest offline  
Stary 2009-10-31, 20:30   #1770
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach część V

Winly, ładnie, ładnie, ładnie Ten kolor fajnie podkreśla ciepły odcień twojej cery (chyba że to kwestia światła?).

Edytowane przez kamilawu
Czas edycji: 2009-10-31 o 20:31
kamilawu jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
hobby, kosmetyki, mineralne, misz masz, plotki

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:19.