Pomocy :(( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-25, 21:23   #1
karrrusia
Przyczajenie
 
Avatar karrrusia
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ~*~Marzenia~*~
Wiadomości: 15
GG do karrrusia Send a message via Skype™ to karrrusia

Pomocy :((


3miesiące temu pofarbowałam sobie włosy szamponetką na rubin i byłam przekonana, że zejdzie mi tak jak zawsze po 2-3tygodniach. Jestem blondynką i prawie każdy kolor wychodził mi rudy, ale zmywał się. Niestety rubin trzyma się już 3miesiąc!! Jestem ruda i mam mega odrosty niby się zmywa, ale bardzo bardzo powoli
Słyszałam dużo o płukankach do włosów i chciałam się zapytać czy to pomaga, a jeżeli tak to jaką wybrać, aby wrócić do blondu? Jeżeli nie płukanka to w jaki inny sposób mogę się pozbyć tego koloru, bo na tych włosach blond mi nie wyjdzie
Proszę o pomoc gdyż już mnie wkurza ten kolor, a szczególnie odrosty...
karrrusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 10:59   #2
szmyrk
Zakorzenienie
 
Avatar szmyrk
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 4 548
Dot.: Pomocy :((

Ano, tak to juz z tymi szamponetkami bywa .

Plukanki raczej bez sensu, one kolor nadaja, a Ty sie koloru chcesz pozbyc i wrocic do naturalnych wlosow, jak rozumiem. Sprobuj szamponow oczyszczajacych lub... przeciwlupiezowych (podobno Nizoral jest swietny jesli chodzi o wyplukiwanie koloru).

Swoja droga, bylo juz sporo tematow na ten temat, wiec mozesz po prostu skorzystac z wyszukiwarki.
szmyrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 17:32   #3
karrrusia
Przyczajenie
 
Avatar karrrusia
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ~*~Marzenia~*~
Wiadomości: 15
GG do karrrusia Send a message via Skype™ to karrrusia
Dot.: Pomocy :((

Próbowałam już wszystkiego niestety bez skutku^^ Nawet próbowałam Ludwiku, ale niesety kolor jak był tak jest... ;] Już w desperacji pomieszałam troche wanisza z szamponem bo mojej koleżance zmyła ta mieszanka kolor, ale niestety nawet to nie pomogło ;/
A możesz mi jeszcze doradzić jakie kolory wyjdą na rudym? Bo blond to na pewno nie ;/
__________________
..::I można żyć bez powietrza! o!::..
karrrusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 20:24   #4
alutka0
Raczkowanie
 
Avatar alutka0
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Polska :)
Wiadomości: 397
Wpisy w blogu: 12
GG do alutka0
Dot.: Pomocy :((

pytasz jaki kolor wyjdzie na rudym.zalezy to od teo jak intensywny on jest.wstaw zdjecie,az dziwne ze szamponetka sie jeszcze nie wyplukala.mi farba czerwona miedź po 2,5 miesiaca sie baardzo wyplukala ze nikt nie powiedzial ze to rudy. teraz poowracam do swojego koloru zapuszczajac odrosty.ne wiem jaki jest ten twoj rubin ale powinie wyjsc ciemny braz,czekolada,jasny orzech.a tak wogole ile maszv lat?

---------- Dopisano o 20:24 ---------- Poprzedni post napisano o 20:22 ----------

wyjdzie ci blond po rozjasnianiu
__________________
Zapuszczam naturalne włosy.

Sierpień 2009 - ........................

Obecny odrost 20 cm
Cel - 30 cm

Trzymajcie kciuuki.
alutka0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 15:47   #5
karrrusia
Przyczajenie
 
Avatar karrrusia
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ~*~Marzenia~*~
Wiadomości: 15
GG do karrrusia Send a message via Skype™ to karrrusia
Dot.: Pomocy :((

Co do wieku to brakuje mi miesiaca do 18lat. zdj było robione 3tyg temu http://i.imagehost.org/0430/45ff5b1e0d.jpg ale od tego czasu kolor ani troche sie nie zmył.
__________________
..::I można żyć bez powietrza! o!::..

Edytowane przez karrrusia
Czas edycji: 2009-10-28 o 15:50
karrrusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 19:46   #6
szmyrk
Zakorzenienie
 
Avatar szmyrk
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 4 548
Dot.: Pomocy :((

Sliczny masz ten rudy . Naprawde, tak Ci z nim zle?

Na przyszlosc - nie katuj juz tak wlosow. Wanish, Ludwik... katastrofa. Juz je raczej przefarbuj na kolor zblizony do Twojego naturalnego.
szmyrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 20:18   #7
alutka0
Raczkowanie
 
Avatar alutka0
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Polska :)
Wiadomości: 397
Wpisy w blogu: 12
GG do alutka0
Dot.: Pomocy :((

czekolada ci wyjdzie .; )
__________________
Zapuszczam naturalne włosy.

Sierpień 2009 - ........................

Obecny odrost 20 cm
Cel - 30 cm

Trzymajcie kciuuki.
alutka0 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-28, 23:10   #8
untouchable
Wtajemniczenie
 
Avatar untouchable
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 2 354
Dot.: Pomocy :((

Cytat:
Napisane przez alutka0 Pokaż wiadomość
czekolada ci wyjdzie .; )
owszem ale odrost pozniej i tak bedzie

ja ci radze isc do fryzjerki i zeby nie niszczyc wlosow stopniowo przez pasemka przejdziesz do blondu. ja kiedys sama rozjasnialam rude wlosy w domu i o dziwo wyszlo ladnie ale lepiej nie ryzykuj i oddaj sie w fachowe rece
__________________
do twardego stąpania po ziemi nie nadają się buty z miekką podeszwą. .. . ...
untouchable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-30, 22:43   #9
karrrusia
Przyczajenie
 
Avatar karrrusia
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ~*~Marzenia~*~
Wiadomości: 15
GG do karrrusia Send a message via Skype™ to karrrusia
Dot.: Pomocy :((

Ten rudy właśnie nie jest śliczny ;D nie podoba mi się
Właśnie zalezy mi na szybkim zmianie koloru... ;/ chyba zdecyduje się na bronz bo juz ten rudy mnie dobija... ;/
__________________
..::I można żyć bez powietrza! o!::..
karrrusia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:01.