ktoś doradzi? :)) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-10-26, 18:02   #1
mugler
Przyczajenie

Smile

ktoś doradzi? :))

pewnie będę oklepana, ale... marzy mi się blond. i to tak, że ja cię kręcę w obie ręce. od zawsze farbuję włosy na czarno, z krótkimi epizodami na brąz. czy opcja blondu jest w ogóle dla mnie? a jeśli tak to jaki odcień? jestem tu nowicjuszką i mam nadzieję, że ktoś coś doradzi. i jeszcze jedna prośba - może mi ktoś napisać jakim typem urody jestem? bo kompletnie nie umiem siebie określić.
w załączniku: brąz w krótkich włosach. czarny. i aktualne foto (o zgrozo, bez makijażu) na którym mam jakiś ciemny brąz.
mugler jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-26, 22:46   #2
giancarla
Raczkowanie

Dot.: ktoś doradzi? :))

Nie rób blondu Ale to moje zdanie Mała tylko, nie bij
pozdrawiam serdecznie
Stary 2009-10-27, 03:02   #3
natalalala
Zakorzenienie

CZEMU NIE!
pewnie ze zrob! ta ochota bedzie powracac do ciebie co jakis czas. raz sie zyje dziewczyno!!
jest tyle odcieni blondu, ze dobry fryzjer na pewno ci dobierze jakis do twojej cery!
sluchaj-mi tez zawsze wszyscy 'doradzali" nie rob grzywki, nie rozjasniaj
a ja juz wszystkiego sprobowalam i niczego nie zaluje
natalalala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-27, 09:25   #4
mugler
Przyczajenie

giancarla - no siostrę mam bić? żeś chyba oszalała. luv ya.
natalalala - już miałam blond, znaczy pseudo blond, czytaj "jajko" na głowie. pasemka na krótkich włosach. wyglądał ten żółty tragicznie, nie dałam rady pociągnąć dalej rozjaśniania, wystraszyłam się i w efekcie wróciłam do ciemnych.
może ktoś jeszcze doradzi? i co z tym typem urody dziewczynki?
dziękuje za pomoc.
Stary 2009-10-27, 09:43   #5
magia_to_ja
Madi