Guerlain - kolorówka cz. II - Strona 152 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-02-18, 08:03   #4531
Gothic_Daisy
Zakorzenienie
 
Avatar Gothic_Daisy
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 8 476
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Jak dobrze, że te białasy nie dla mnie - mam jakąś za bardzo nierówną kolorystycznie cerę do nich Wyglądają cudnie, ale na pewno by mniej cudnie wyglądały u mnie na twarzy.
I dobrze, trochę kasy zostanie na inne cudeńka
__________________
Gothic_Daisy jest offline  
Stary 2010-02-18, 10:49   #4532
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

witam
czy ktos ma moze paletke cieni z eyelinerem Guerlain "L'Heure Fumée"

__________________
MOJ ZBIOR KOSMETYCZNY



cuciola jest offline  
Stary 2010-02-18, 11:57   #4533
lilypad
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2 586
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Cena jest malo wyjsciowa ale gdybys trafila na zdublowana okazje to daj znac
Będę pamiętać


Teraz i ja przywalę pytaniem: miała któraś do czynienia z cieniami Tajine?
lilypad jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:00   #4534
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II


Przyszedl do mnie wczoraj moj parurek aqua.
Dzis oficjalny poczatek testow Mam nadzieje, ze dolacze do grona milosniczek, chociaz juz na wstepie daje minusa za kolor - 01 Beige Pale jest dla mnie za ciemny ?! Tzn. na lapce ok, ale nalozony na buzie daje "opalony" efekt, a ja tak nie lubie No nic to, zobaczymy jak sie ma kwestia zapychania i trwalosci


Aha - dostalam tez paletke piatek YSL. To moj pierwszy raz z cieniami tej firmy, mam nadzieje, ze bedzie udany
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:01   #4535
201604211128
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 702
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Pastele są jak wiem od desti mniej drobinkowe... bo zastanawiam się nad nimi i nad WR Możecie mi doradzić? Szukam efektu tafli, z jak najmniejszymi drobinkami. Jestem bardzo jasna - podkłady mineralne mam najjaśniejsze z katergorii Buff i Beige z EDM
201604211128 jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:07   #4536
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez dysk Pokaż wiadomość
Pastele są jak wiem od desti mniej drobinkowe... bo zastanawiam się nad nimi i nad WR Możecie mi doradzić? Szukam efektu tafli, z jak najmniejszymi drobinkami. Jestem bardzo jasna - podkłady mineralne mam najjaśniejsze z katergorii Buff i Beige z EDM
Pastele tafli Ci nie zrobia Ale za to przecudownie rozmyja rysy i podkresla bladosc. Dla mnie to najgenialniejsze kulki ever
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:08   #4537
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Dysk moze efekt tafli dalyby u Ciebie GT skoro jestes bardzo jasna... bo one podobno daja tafle... tylko nie u mnie pfff... ...

Urbanku jak potestujesz cienie to podziel sie wiedza ...
desti jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:11   #4538
201604211128
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 702
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

O... GT - muszę jeszcze je wziąć pod uwagę..
Urban - dzięki, zrezygnuję jak tak z pasteli.. zależy mi na efekcie
Desti - GT są jak z drobinkami? Bo od WR odeszłam skoro są podobne do Mythic z drobinkami - brokatu nie chcę (zmysł perfekcjonisty )
201604211128 jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:14   #4539
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
Dysk moze efekt tafli dalyby u Ciebie GT skoro jestes bardzo jasna... bo one podobno daja tafle... tylko nie u mnie pfff... ...

Urbanku jak potestujesz cienie to podziel sie wiedza ...
Natürlich

Desti, a Ty sie juz tych kulek GT pozbylas, czy kisisz je dalej?
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:16   #4540
lilypad
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2 586
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
Dysk moze efekt tafli dalyby u Ciebie GT skoro jestes bardzo jasna... bo one podobno daja tafle... tylko nie u mnie pfff... ...
U mnie nie dają tafli Efekt taflopodobny daje u mnie jedynie różowa szachownica Clinique, ale to też nie jest tafla tafla
lilypad jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:17   #4541
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez dysk Pokaż wiadomość
O... GT - muszę jeszcze je wziąć pod uwagę..
Desti - GT są jak z drobinkami? Bo od WR odeszłam skoro są podobne do Mythic z drobinkami - brokatu nie chcę (zmysł perfekcjonisty )
tu masz fajne zdjecie GT od Nevady... widac, ze malo drobinkowe... tylko srebrne i zlotawe kulki sa metaliczne... i to podobno one daja ta tafle...
desti jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:18   #4542
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 846
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
Dysk moze efekt tafli dalyby u Ciebie GT skoro jestes bardzo jasna... bo one podobno daja tafle... tylko nie u mnie pfff... ...

Urbanku jak potestujesz cienie to podziel sie wiedza ...
Tak jak pisałam (tu i na NZK) - efekt zależy od użytego pędzla. Pokombinuj z pędzlami o różnej twardości i szerokości - GT nałozone waksim, twardszym pędzlem i mocno (w sensie, że dociskając pędzel i rozcierając) roztarte dadzą taki efekt.
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 846 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:23   #4543
201604211128
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 702
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
tu masz fajne zdjecie GT od Nevady... widac, ze malo drobinkowe... tylko srebrne i zlotawe kulki sa metaliczne... i to podobno one daja ta tafle...
Desti, Danke für einen Bild
Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
Tak jak pisałam (tu i na NZK) - efekt zależy od użytego pędzla. Pokombinuj z pędzlami o różnej twardości i szerokości - GT nałozone waksim, twardszym pędzlem i mocno (w sensie, że dociskając pędzel i rozcierając) roztarte dadzą taki efekt.
Dziękuję za sugestię
201604211128 jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:48   #4544
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość

Przyszedl do mnie wczoraj moj parurek aqua.
Dzis oficjalny poczatek testow Mam nadzieje, ze dolacze do grona milosniczek, chociaz juz na wstepie daje minusa za kolor - 01 Beige Pale jest dla mnie za ciemny ?! Tzn. na lapce ok, ale nalozony na buzie daje "opalony" efekt, a ja tak nie lubie No nic to, zobaczymy jak sie ma kwestia zapychania i trwalosci


Aha - dostalam tez paletke piatek YSL. To moj pierwszy raz z cieniami tej firmy, mam nadzieje, ze bedzie udany
Urbanku 01 za ciemna - to może w Twoich zyłach płynie błekitna krew, arystokratki miały tak piekna jasna cerę

potestuj i parurka i cienie YSL. opieram się jeszcze parurkowi ale moja silna wola topnieje...
clinique ciemniej mi na buzi, więc
hola ola jest offline  
Stary 2010-02-18, 13:52   #4545
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

ja nie wiem co wy macie z tym ciemnieniem... mi ani even better ani parurek nie ciemnieje ...
desti jest offline  
Stary 2010-02-18, 14:04   #4546
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Urbanku 01 za ciemna - to może w Twoich zyłach płynie błekitna krew, arystokratki miały tak piekna jasna cerę
Podoba mi sie Twoj punkt widzenia ... nawet bardzo mi sie podoba


Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
potestuj i parurka i cienie YSL. opieram się jeszcze parurkowi ale moja silna wola topnieje...
clinique ciemniej mi na buzi, więc
A Ty ktoremu parurkowi sie opierasz? I po co?
Co do Clinique - mam ten sam problem . Dlatego juz dawno podarowalam sobie ich podklady w plynie. A szkoda, bo Even Better wspominam calkiem fajnie, gdyby nie efekt kameleona

---------- Dopisano o 13:55 ---------- Poprzedni post napisano o 13:53 ----------

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
ja nie wiem co wy macie z tym ciemnieniem... mi ani even better ani parurek nie ciemnieje ...
Bo my mamy zdolnosci ... zamraczajaco-ociemniajace

---------- Dopisano o 14:04 ---------- Poprzedni post napisano o 13:55 ----------

A tak w ogole to zapomnialam o najwazniejszym - nareszcie wymacalam wiosenna kolekcje (oczywiscie u mnie na wiosce jej jeszcze nie ma, ale bylam wczoraj na malym tripie w wiekszym miescie i tam ja dorwalam )
Wrazenia:
1. Roz - JES.
2. Cienie - MEJBI.
3. Perfumy - NOU. Nie czuje roznicy pomiedzy nimi a klasycznym Insolence

I tak teraz siedze i sie zastanawiam skad wytrzasnac jakies drobniaki

__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-18, 14:07   #4547
lilypad
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2 586
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
I tak teraz siedze i sie zastanawiam skad wytrzasnac jakies drobniaki
Ja mam świnkę skarbonkę. Nowoczesną, bo nie jestem zacofana. Świnka jest plastikowa, nosisz ją w portfelu i w odpowiednim czasie wyciągasz, jak asa z rękawa

Aha, no i fajnie, żeś zmacała w końcu Ja już zapomniałam, jak to jest macać
lilypad jest offline  
Stary 2010-02-18, 14:07   #4548
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
1. Roz - JES.
no tak... bladzioszek jestes to w sumie powinno byc dobrze widac ten roz na Tobie ...

milego zbierania drobniakow... nie masz jakiejs swinki do zarzniecia ...

Cytat:
Napisane przez lilypad Pokaż wiadomość
Ja mam świnkę skarbonkę. Nowoczesną, bo nie jestem zacofana. Świnka jest plastikowa, nosisz ją w portfelu i w odpowiednim czasie wyciągasz, jak asa z rękawa
nawet plastikowe swinki nie sa worem bez dna ... i gorzej jak pani przy kasie powie, ze jej przykro ale z swinki zostala tylko skorka... ktora odmawia wspolpracy...

Edytowane przez desti
Czas edycji: 2010-02-18 o 14:09
desti jest offline  
Stary 2010-02-18, 14:10   #4549
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
Podoba mi sie Twoj punkt widzenia ... nawet bardzo mi sie podoba


No to teraz szukaj herbu i wszystko wiadomo, wasza Miłość

A Ty ktoremu parurkowi sie opierasz? I po co?
Co do Clinique - mam ten sam problem . Dlatego juz dawno podarowalam sobie ich podklady w plynie. A szkoda, bo Even Better wspominam calkiem fajnie, gdyby nie efekt kameleona

dumam który - extrem czy auqa, bo mam mieszaną cere i nie wiem. jeju magisterke napisze niedługo pt. który podklad kupić. w niedziele ide macać do D.


---------- Dopisano o 13:55 ---------- Poprzedni post napisano o 13:53 ----------



Bo my mamy zdolnosci ... zamraczajaco-ociemniajace

---------- Dopisano o 14:04 ---------- Poprzedni post napisano o 13:55 ----------

A tak w ogole to zapomnialam o najwazniejszym - nareszcie wymacalam wiosenna kolekcje (oczywiscie u mnie na wiosce jej jeszcze nie ma, ale bylam wczoraj na malym tripie w wiekszym miescie i tam ja dorwalam )
Wrazenia:
1. Roz - JES.
2. Cienie - MEJBI.
3. Perfumy - NOU. Nie czuje roznicy pomiedzy nimi a klasycznym Insolence

I tak teraz siedze i sie zastanawiam skad wytrzasnac jakies drobniaki


jak znajdziesz Hrabiego przodka to i majątek się znajdzie
hola ola jest offline  
Stary 2010-02-18, 14:11   #4550
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez lilypad Pokaż wiadomość
Ja mam świnkę skarbonkę. Nowoczesną, bo nie jestem zacofana. Świnka jest plastikowa, nosisz ją w portfelu i w odpowiednim czasie wyciągasz, jak asa z rękawa

Aha, no i fajnie, żeś zmacała w końcu Ja już zapomniałam, jak to jest macać


A co do macania - lato niebawem I znowu bedzie radocha I zajezdzanie swinki

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
no tak... bladzioszek jestes to w sumie powinno byc dobrze widac ten roz na Tobie ...

milego zbierania drobniakow... nie masz jakiejs swinki do zarzniecia ...
Mam tylko nadzieje, ze sie na mnie nie zmarchewi, jak to niektore rozowe roze maja w zwyczaju

Ze swinkami w tym miesiacu kiepsko

---------- Dopisano o 14:11 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
jak znajdziesz Hrabiego przodka to i majątek się znajdzie
Zmotywowalas mnie
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-18, 14:17   #4551
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość

A co do macania - lato niebawem I znowu bedzie radocha I zajezdzanie swinki

Ze swinkami w tym miesiacu kiepsko
no sie nie dziwie, ze kiepsko... skoro je zajezdzasz ...
desti jest offline  
Stary 2010-02-18, 14:22   #4552
lilypad
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2 586
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
A co do macania - lato niebawem I znowu bedzie radocha I zajezdzanie swinki
Oby, oby. Lubię zajeżdżać moją świnkę
lilypad jest offline  
Stary 2010-02-18, 14:41   #4553
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 846
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez dysk Pokaż wiadomość
Dziękuję za sugestię
To było do Desti
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 846 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline  
Stary 2010-02-18, 15:14   #4554
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
To było do Desti
tak tez myslalam ... ale i tak efekt u mnie mizerny albo nie taki jakbym chciala...
desti jest offline  
Stary 2010-02-18, 16:39   #4555
magtru
Rozeznanie
 
Avatar magtru
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 925
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Użyłam dzisiaj rano prasowanych Mythic- efekt jak po kulkach, różnicy nie widzę.
magtru jest offline  
Stary 2010-02-18, 16:44   #4556
laurie77
Raczkowanie
 
Avatar laurie77
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 161
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Dziewczyny, jaki jest najjaśniejszy kolor Parure Aqua w Polsce? 02? Testowałam ten podkład kilka miesięcy temu i już nie pamiętam. Pamiętam tylko, że ten najjaśniejszy odcień był dla mnie w lato trochę za ciemny.

Nie mogę się już doczekać nowych białych kulek. Mam wrażenie, że będą dla mnie idealne

Edytowane przez laurie77
Czas edycji: 2010-02-18 o 16:45
laurie77 jest offline  
Stary 2010-02-18, 16:52   #4557
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez magtru Pokaż wiadomość
Użyłam dzisiaj rano prasowanych Mythic- efekt jak po kulkach, różnicy nie widzę.
O, to dobrze. Od razu odechcialo mi sie tych kulek
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-18, 16:55   #4558
lilypad
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2 586
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
O, to dobrze. Od razu odechcialo mi sie tych kulek
I tam. Też różnicy nie widzę, ale jednak kulki to kulki
lilypad jest offline  
Stary 2010-02-18, 17:01   #4559
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez lilypad Pokaż wiadomość
I tam. Też różnicy nie widzę, ale jednak kulki to kulki
No jasne, ale jak maja ze mnie zrobic takiego prosiaczka jak prasowance, to ja podziekuje Od samego poczatku wiedzialam, ze cos mi w tych mitikach nie pasi, siegalam po nie niechetnie, w koncu zdecydowalam sie oddac i gdy pewno dnia uzylam ich po dlugiej przerwie dla sprawdzenia, czy aby na pewno chce sie z nimi rozstawac, nagle mnie oswiecilo Never egen. Nacre i lajt - a reszta do patrzenia i podziwiania z bezpiecznej odleglosci

---------- Dopisano o 17:01 ---------- Poprzedni post napisano o 16:59 ----------

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
no sie nie dziwie, ze kiepsko... skoro je zajezdzasz ...
No cos trzeba z nimi robic, bo inaczej sie nudza I tyja Co w tym wypadku wcale nie jest takie zle


Cytat:
Napisane przez lilypad Pokaż wiadomość
Oby, oby. Lubię zajeżdżać moją świnkę
Ja wcale nie powiem jak to zabrzmialo
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-18, 17:07   #4560
evenstar
Zakorzenienie
 
Avatar evenstar
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 124
Dot.: Guerlain - kolorówka cz. II

Cytat:
Napisane przez laurie77 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, jaki jest najjaśniejszy kolor Parure Aqua w Polsce? 02? Testowałam ten podkład kilka miesięcy temu i już nie pamiętam. Pamiętam tylko, że ten najjaśniejszy odcień był dla mnie w lato trochę za ciemny.

Nie mogę się już doczekać nowych białych kulek. Mam wrażenie, że będą dla mnie idealne
tak, w Polsce na 02. na truskawie dostaniesz odcień 01
__________________
Wymianka
evenstar jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
guerlain, meteorites, meteoryty, puder, rozświetlacze

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:14.