Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II - Strona 18 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-01-15, 22:16   #511
dotka85
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: St.Julians/Malta
Wiadomości: 1 113
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Ja tez juz odebralam swoje kosmetyki Dziekuje Coldold Moge te zlotowke oddac Ci przy okazji np nastepnych zakupow?? Bo musialabym isc nadawac przelew na poczcie
dotka85 jest offline  
Stary 2010-01-15, 22:28   #512
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez dotka85 Pokaż wiadomość
Ja tez juz odebralam swoje kosmetyki Dziekuje Coldold Moge te zlotowke oddac Ci przy okazji np nastepnych zakupow?? Bo musialabym isc nadawac przelew na poczcie
Jasne, że tak
Cieszę się, że wszystko dotarło, swatchujecie
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline  
Stary 2010-01-15, 22:49   #513
Olcia
Zakorzenienie
 
Avatar Olcia
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 5 984
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Ja swatchy raczej nie zrobie, bo i tak kiepsko wyjda... chociaz moze, moze.
w koncu kazda z nas ma inne usta to moze i na moich sie zdjecie przyda
jak bedzie jeszcze wolne miejsce to zamowie jeszcze pare pomadek :P
Olcia jest offline  
Stary 2010-01-15, 23:48   #514
CzarneSlonko
Rozeznanie
 
Avatar CzarneSlonko
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 597
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Droga Ganimedeo
Ponieważ od jutra rana do niedzieli nie będzie mnie w domu, przesyłam moje kompletne zamówienie (wcześniejsze 15$ + 32$ za 4 paletki cieni) z jedną małą zmianą (sorki, koleżanka zmieniła kolor)
NYX Round Lipstick Uranus $1.75
NYX Round Lipstick Tea $1.75
NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette Romance $8.00 (tu jest zmiana)
NYX Single Eyeshadow Dark Gray - Matte 3.50
NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette Secret World $8.00
NYX For Your Eyes Only 10 Color Smokey Eyes 3 SZTUKI $24.00
Razem 47$
Wiem że moje zamówienie będzie podzielone na 2, nie ma problemu, byle udało się wszystko zamówić
Z góry dziękuję
__________________
Chloe Howl - Rumour

Nieustannie zakochana

CzarneSlonko jest offline  
Stary 2010-01-16, 10:22   #515
ijabluszko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 320
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Jeśli da rade to proszę dołączyć do mojej listy
Nyx Glitter Powder- Crystal- 1.25$
Nyx Ultra Pearl Mania- Nude , Mocha- 4.25$
Pozdrawiam
ijabluszko jest offline  
Stary 2010-01-16, 14:50   #516
Helge Wodnica
Raczkowanie
 
Avatar Helge Wodnica
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Due South
Wiadomości: 305
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Hej.

Jeśli dołączycie mnie do zamówienia, to poproszę o:

NYX The Runway Collection 10 Color Eyeshadow Palette Champagne & Caviar
NYX Round Lipstick Thalia
NYX Round Lipstick Tea Rose
NYX Black Label Lipstick Dusty Rose
NYX Nail Polish Las Vegas

Z góry dziękuję.
__________________
Helge Wodnica jest offline  
Stary 2010-01-16, 17:20   #517
silencieusement
Raczkowanie
 
Avatar silencieusement
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 145
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

ganimedea, i jak z zamowieniem znajdzie sie jeszcze dla mnie miejsce?
silencieusement jest offline  
Stary 2010-01-16, 18:56   #518
ganimedea
Zakorzenienie
 
Avatar ganimedea
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 4 939
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez ijabluszko Pokaż wiadomość
Jeśli da rade to proszę dołączyć do mojej listy
Nyx Glitter Powder- Crystal- 1.25$
Nyx Ultra Pearl Mania- Nude , Mocha- 4.25$
Pozdrawiam
Już dodane

Cytat:
Napisane przez silencieusement Pokaż wiadomość
ganimedea, i jak z zamowieniem znajdzie sie jeszcze dla mnie miejsce?
Wychodzi na to, że mam jeszcze ok. 22-24$ wolne. Ponieważ zgłosiłaś się przed Helge Wodnicą, to proponuję miejsce w zamówieniu wpierw Tobie

---------- Dopisano o 18:56 ---------- Poprzedni post napisano o 17:35 ----------

Czy TO ZAMÓWIENIE mam traktować jako ostateczne, czy coś będziesz modyfikować? Bo nie wiem, czy mam kontynuować nabór na pozostałe ok. 14$, czy na inną kwotę
__________________
ZUZIA - 25.07.2013

Odwyk pielęgnacyjny
Zbiory-kolorówka
ganimedea jest offline  
Stary 2010-01-16, 19:23   #519
Olcia
Zakorzenienie
 
Avatar Olcia
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 5 984
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Jakby co to ja bylabym chetna na ok 5$, dokladniej to 5,25 wiec Ganimedea czekam na ewentualne znaki, jak juz wszystkie dziewczyny, ktore byly przede mna sie zdecyduja i zostaloby miejsce
Olcia jest offline  
Stary 2010-01-17, 02:49   #520
silencieusement
Raczkowanie
 
Avatar silencieusement
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 145
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

ganimedea
w takim razie zostawiam to co zamowilam i dodaje 2 pozycje,razem 13,50$

1.NYX jumbo eyeshadow pencil SLATE 3$
2.NYX jumbo eyeshadow pencil ICED MOCHA 3$
3.pomadka NYX Round Lipstick SNOW WHITE 1,75$
4.pomadka NYX Round Lipstick CIRCE 1,75$
5.blyszczyk NYX girls round lip gloss NATURAL 2$
6.blyszczyk NYX girls round lip gloss APRICOT 2$
moze byc?
silencieusement jest offline  
Stary 2010-01-17, 08:54   #521
ganimedea
Zakorzenienie
 
Avatar ganimedea
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 4 939
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez silencieusement Pokaż wiadomość
ganimedea
w takim razie zostawiam to co zamowilam i dodaje 2 pozycje,razem 13,50$

1.NYX jumbo eyeshadow pencil SLATE 3$
2.NYX jumbo eyeshadow pencil ICED MOCHA 3$
3.pomadka NYX Round Lipstick SNOW WHITE 1,75$
4.pomadka NYX Round Lipstick CIRCE 1,75$
5.blyszczyk NYX girls round lip gloss NATURAL 2$
6.blyszczyk NYX girls round lip gloss APRICOT 2$
moze byc?
Może być

Helge, zostało 10$ - reflektujesz czy czekasz na kolejne zamówienie z całością swojej listy?
__________________
ZUZIA - 25.07.2013

Odwyk pielęgnacyjny
Zbiory-kolorówka
ganimedea jest offline  
Stary 2010-01-17, 09:34   #522
natalia132
Raczkowanie
 
Avatar natalia132
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: wizaż.pl :)
Wiadomości: 296
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

A dałoby się mnie wcisnąć z dwiema rzeczami ?
1) Ultra Pearl Mania - odcień Mocha 1.50 $
2) LA Girl - Matte Flat Finish Nail Color 4.00 $ odcień Matte Black
Zależy mi tylko na tych dwóch rzeczach, najwyżej jeżeli nie w tym zamówieniu to już bym się na następne pisała
__________________
walka o studia...
walka o pracę...




itsnata.blogspot.com


natalia132 jest offline  
Stary 2010-01-17, 14:42   #523
joasite
Przyczajenie
 
Avatar joasite
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 29
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Ja również piszę się na nastepne zamówienie Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś zawiadomił mnie o nowym zamówieniu (mailem: aassiiaa27@gmail.com lub na gadu: 8693907). Z góry dziękuje i pozdrawiam
joasite jest offline  
Stary 2010-01-17, 16:17   #524
Helge Wodnica
Raczkowanie
 
Avatar Helge Wodnica
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Due South
Wiadomości: 305
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez ganimedea Pokaż wiadomość
Może być

Helge, zostało 10$ - reflektujesz czy czekasz na kolejne zamówienie z całością swojej listy?

Poczekam. Spoko.
__________________
Helge Wodnica jest offline  
Stary 2010-01-17, 16:25   #525
ganimedea
Zakorzenienie
 
Avatar ganimedea
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 4 939
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Natalio, wpisuję Cię na listę do zamówienia nr 3

Cytat:
Napisane przez natalia132 Pokaż wiadomość
A dałoby się mnie wcisnąć z dwiema rzeczami ?
1) Ultra Pearl Mania - odcień Mocha 1.50 $
2) LA Girl - Matte Flat Finish Nail Color 4.00 $ odcień Matte Black
Zależy mi tylko na tych dwóch rzeczach, najwyżej jeżeli nie w tym zamówieniu to już bym się na następne pisała
Mam wolne 4,50$. Ktoś chętny?
__________________
ZUZIA - 25.07.2013

Odwyk pielęgnacyjny
Zbiory-kolorówka
ganimedea jest offline  
Stary 2010-01-17, 16:29   #526
CzarneSlonko
Rozeznanie
 
Avatar CzarneSlonko
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 597
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez ganimedea Pokaż wiadomość
Mam wolne 4,50$. Ktoś chętny?
Mogłabym wziąć NYX Mega Shine Lipgloss Sugar Pie za 3,75$
__________________
Chloe Howl - Rumour

Nieustannie zakochana

CzarneSlonko jest offline  
Stary 2010-01-17, 16:32   #527
ganimedea
Zakorzenienie
 
Avatar ganimedea
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 4 939
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez CzarneSlonko Pokaż wiadomość
Mogłabym wziąć NYX Mega Shine Lipgloss Sugar Pie za 3,75$
OK, to zamykam zamówienie nr 3 , później wrzucę rozpiskę rozliczeniową dla CC1
__________________
ZUZIA - 25.07.2013

Odwyk pielęgnacyjny
Zbiory-kolorówka
ganimedea jest offline  
Stary 2010-01-17, 17:04   #528
Olcia
Zakorzenienie
 
Avatar Olcia
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 5 984
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez Olcia Pokaż wiadomość
Jakby co to ja bylabym chetna na ok 5$, dokladniej to 5,25 wiec Ganimedea czekam na ewentualne znaki, jak juz wszystkie dziewczyny, ktore byly przede mna sie zdecyduja i zostaloby miejsce
Cytat:
Napisane przez ganimedea Pokaż wiadomość
Natalio, wpisuję Cię na listę do zamówienia nr 3



Mam wolne 4,50$. Ktoś chętny?
ja byłam chetna moglam wziac najwyzej 2 pomadki, no coz, trudno sie mowi
Olcia jest offline  
Stary 2010-01-17, 17:09   #529
CzarneSlonko
Rozeznanie
 
Avatar CzarneSlonko
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 597
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez Olcia Pokaż wiadomość
ja byłam chetna moglam wziac najwyzej 2 pomadki, no coz, trudno sie mowi
byłaś przede mną - mogę odstąpić Ci te 4,50$ które zostały jeśli chcesz
__________________
Chloe Howl - Rumour

Nieustannie zakochana

CzarneSlonko jest offline  
Stary 2010-01-17, 17:17   #530
ijabluszko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 320
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Dziewczyny właśnie doczytałam się, że paletki 5 są lepsze od 3???????
Jak to jest, a ja biedna zamówiłam 3
ijabluszko jest offline  
Stary 2010-01-17, 17:42   #531
ganimedea
Zakorzenienie
 
Avatar ganimedea
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 4 939
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez ijabluszko Pokaż wiadomość
Dziewczyny właśnie doczytałam się, że paletki 5 są lepsze od 3???????
Jak to jest, a ja biedna zamówiłam 3
Ja się w tym nie orientuję, mam jedynie single Ale jeśli chcesz coś w zamówieniu pozmieniać, to bardzo proszę, byle nie wzrosło o więcej niż jakieś 2$

---------- Dopisano o 17:42 ---------- Poprzedni post napisano o 17:40 ----------

Cytat:
Napisane przez Olcia Pokaż wiadomość
ja byłam chetna moglam wziac najwyzej 2 pomadki, no coz, trudno sie mowi
Ojć, przepraszam najmocniej, że Cię niechcący pominęłam Ostatnio jest tu mały zamęt, więc to dlatego. Daj znać, czy chcesz skorzystać z oferty Czarnego Słonka i co chciałabyś zamówić, a wciągnę Twoje zamówienie na listę
__________________
ZUZIA - 25.07.2013

Odwyk pielęgnacyjny
Zbiory-kolorówka
ganimedea jest offline  
Stary 2010-01-17, 18:22   #532
ijabluszko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 320
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Bardzo bardzo dziękuję

http://www.cherryculture.com/cosmeti...cat=263&page=1Dream of Jamaica,Dream of Barbados 16$
http://www.cherryculture.com/cosmeti...cat=263&page=1 For Color Brown- 8.00$
http://www.cherryculture.com/cosmeti...cat=284&page=1 Circe-1.75$ http://www.cherryculture.com/cosmeti...cat=263&page=1 Hot Crystal Glitter/Frosty 3.50$
http://www.cherryculture.com/cosmeti...cat=265&page=1 White 1.00$ = 30.25$ Pozdrawiam!
ijabluszko jest offline  
Stary 2010-01-17, 19:27   #533
ganimedea
Zakorzenienie
 
Avatar ganimedea
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 4 939
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

CC1

esterr - 26,25$ (plus przesyłka 8,4$ =34,65$)
NYX Round Lipgloss 5*2$
Baby Pink, Pinky Natural, Kiss, Sorbet, Ballerina Pink
NYX Round Lipstick 3*1,75$
Heather, Indian Pink, Thalia
NYX Jumbo Eyeshadow Pencil Milk - 3$
NYX The Runway Collection Champaigne & Caviar - 8$

ijabluszko - 30,25$ (plus przesyłka 9,68$ =39,93$)
NYX For Your Eyes Only For Eye Color Brown - 8$
NYX Round Lipstick Circe - 1,75$
NYX Long Pencil Eyeliner White - 1$
NYX The Caribbean Collection 2*8$Dream of Jamaica, Dream of Barbados
NYX Single Eyeshadow Hot Crystal Glitter/Frosty - 3,5$

Suma 56,50$
Na przesyłkę przypada 0,32$ na każdego wydanego dolara. Łączna suma jest podana w nawiasach na różowo.

Dzisiejszy kurs dolara na Paypalu to 2,91zł.

Numer konta wysyłam na PW.
Jeżeli tak wolicie, możecie przelać od razu kilka złotych więcej na przesyłkę krajową (ok.7zł, u ijabluszka może 8), jeżeli natomiast chcecie poczekać z dopłatą do faktycznej wysyłki, gdy będą znane dokładne koszty, to też nie ma problemu
Zamówienie składam, gdy tylko dotrą obydwa przelewy
__________________
ZUZIA - 25.07.2013

Odwyk pielęgnacyjny
Zbiory-kolorówka
ganimedea jest offline  
Stary 2010-01-17, 20:36   #534
natalia132
Raczkowanie
 
Avatar natalia132
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: wizaż.pl :)
Wiadomości: 296
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Dzięki Gani za wrzucenie mnie do listy Kiedyś też coś u Ciebie zamawiałam, Twój numer konta jest nadal aktualny mam nadzieję przelew zrobić dopiero tuż przed samym zamówieniem ?
__________________
walka o studia...
walka o pracę...




itsnata.blogspot.com



Edytowane przez natalia132
Czas edycji: 2010-01-17 o 20:39 Powód: dopisek
natalia132 jest offline  
Stary 2010-01-17, 20:46   #535
Olcia
Zakorzenienie
 
Avatar Olcia
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 5 984
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez CzarneSlonko Pokaż wiadomość
byłaś przede mną - mogę odstąpić Ci te 4,50$ które zostały jeśli chcesz
przezyje poczekam do nastepnego wiec Ganimedea wciagnij na liste CzarneSlonko
Olcia jest offline  
Stary 2010-01-17, 21:11   #536
ganimedea
Zakorzenienie
 
Avatar ganimedea
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 4 939
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez natalia132 Pokaż wiadomość
Dzięki Gani za wrzucenie mnie do listy Kiedyś też coś u Ciebie zamawiałam, Twój numer konta jest nadal aktualny mam nadzieję przelew zrobić dopiero tuż przed samym zamówieniem ?
Bez zmian, ale poczekaj na rozliczenie Pamiętam, że już razem kupowałyśmy

Cytat:
Napisane przez Olcia Pokaż wiadomość
przezyje poczekam do nastepnego wiec Ganimedea wciagnij na liste CzarneSlonko
OK, raz jeszcze przepraszam
__________________
ZUZIA - 25.07.2013

Odwyk pielęgnacyjny
Zbiory-kolorówka
ganimedea jest offline  
Stary 2010-01-17, 21:13   #537
MoccACaffE
Rozeznanie
 
Avatar MoccACaffE
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: W pomieszczeniu pełnym kolorowych cieni ;)
Wiadomości: 535
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Ojej widzę, że się spóźniłam....ale może niedługo jedna z organizatorek będzie kolejne zamówienie robiła? Chętnie bym wzięła w nim udział i się umościła na jednej z pozycji listy
Pozdrawiam
MoccACaffE jest offline  
Stary 2010-01-17, 23:14   #538
YenneferD
Zakorzenienie
 
Avatar YenneferD
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 7 964
GG do YenneferD
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Ja również jestem chętna do dołączenia się do zamówienia Może w końcu mi się uda nie przegapić kolejnego
__________________
Czarodziejka zawsze działa. Źle czy dobrze, okaże się później. Ale trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się.

TELEPORT czyli niedzielne zapiski <- Bloguję
YenneferD jest offline  
Stary 2010-01-18, 00:04   #539
KawaMarcepanowa
Zakorzenienie
 
Avatar KawaMarcepanowa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7 306
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

ja również, odkryłam dopiero co wątek
KawaMarcepanowa jest offline  
Stary 2010-01-18, 08:49   #540
natkka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 29
Dot.: Zakupy na Cherry Culture - NYX Cosmetics i inne. II

Cytat:
Napisane przez ganimedea Pokaż wiadomość
Jeżeli znajdzie się chętna na zogospodarowanie ok. 30$, to zrobię trzecie zamówienie. Tyle, że zostałoby ono złożone kilka dni po pozostałych, ponieważ chcę uniknąć kumulacji paczek w UC w jednym terminie

---------- Dopisano o 17:30 ---------- Poprzedni post napisano o 17:28 ----------



Ależ nie ma za co - szczera prawda
Dziękuję, kochana


Ganimedea , a mnie ujełaś w tym zamówieniu nr 3
natkka jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:09.