Straszny problem :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-11-15, 10:25   #1
kolorowanka96
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 14
Exclamation

Straszny problem :(


Pewnie taki tytuł już był gdziekolwiek, ale wole się sama zapytać. Tak więc, chodzę do dermatologa, używam przypisanych mi leków. Obecnie korzystam z żelu i kremu Iwostin, tonika i mleczka Ziaji, oraz 2 maści robionych na zamówienie. Mimo to, moje czoło wygląda tak:

http://img149.imageshack.us/img149/9276/czoo.png
http://img21.imageshack.us/i/dsc00408ef.jpg/
http://img196.imageshack.us/i/dsc00409kd.jpg/
http://img29.imageshack.us/img29/758/dsc00410bd.jpg
http://img132.imageshack.us/i/dsc00411tb.jpg/
http://img29.imageshack.us/i/dsc00412il.jpg/ - to chyba najdokładniejsze zdjęcie..
http://img29.imageshack.us/i/dsc00413tn.jpg/

Czy ktoś ma może coś podobnego? Albo zna jakieś sposoby aby to zniknęło Mam tego dość, wiele osób ma ten problem - a leki od dermatologa nie działają!!! Nawet jakieś domowe sposoby czy coś! Bardzo proszę o pomoc!!! ;((((
kolorowanka96 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 10:57   #2
nekta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 226
Dot.: Straszny problem :(

Pomóc nie pomogę, ale mam podobny problem... Z lekami od dermatologa było tak, że pomagały, dopóki je brałam - wszystko wyglądało super. A jak się skończyły (po jakichś 2 miesiącach) - wszystko wróciło do stanu sprzed brania leków... Odechciało mi się iść do niego po raz drugi...
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
nekta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 11:07   #3
n-nika
Zadomowienie
 
Avatar n-nika
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 1 162
Dot.: Straszny problem :(

Może spróbuj maści BENZACNE 5%.
__________________
Poleruje rutynę swojego życia, nadajac jej idealny połysk...
--
~ Dyplomowana kosmetyczka ~
-
Urządzamy Nasz dom
zaKochana
n-nika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 11:12   #4
kolorowanka96
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 14
Dot.: Straszny problem :(

Cytat:
Napisane przez n-nika Pokaż wiadomość
Może spróbuj maści BENZACNE 5%.
Stosowałam już 5% i 10% - zero rezultatu
kolorowanka96 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 15:38   #5
niczka87
Zakorzenienie
 
Avatar niczka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 4 628
Dot.: Straszny problem :(

Cytat:
Napisane przez kolorowanka96 Pokaż wiadomość
Pewnie taki tytuł już był gdziekolwiek, ale wole się sama zapytać. Tak więc, chodzę do dermatologa, używam przypisanych mi leków. Obecnie korzystam z żelu i kremu Iwostin, tonika i mleczka Ziaji, oraz 2 maści robionych na zamówienie. Mimo to, moje czoło wygląda tak:

http://img149.imageshack.us/img149/9276/czoo.png
http://img21.imageshack.us/i/dsc00408ef.jpg/
http://img196.imageshack.us/i/dsc00409kd.jpg/
http://img29.imageshack.us/img29/758/dsc00410bd.jpg
http://img132.imageshack.us/i/dsc00411tb.jpg/
http://img29.imageshack.us/i/dsc00412il.jpg/ - to chyba najdokładniejsze zdjęcie..
http://img29.imageshack.us/i/dsc00413tn.jpg/

Czy ktoś ma może coś podobnego? Albo zna jakieś sposoby aby to zniknęło Mam tego dość, wiele osób ma ten problem - a leki od dermatologa nie działają!!! Nawet jakieś domowe sposoby czy coś! Bardzo proszę o pomoc!!! ;((((
jak długo stosujesz preparaty/maści od derma?
__________________
Only God can judge me.
niczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 18:29   #6
kolorowanka96
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 14
Dot.: Straszny problem :(

Cytat:
Napisane przez niczka87 Pokaż wiadomość
jak długo stosujesz preparaty/maści od derma?
ok. 3 miesiące
kolorowanka96 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 20:51   #7
Fisiasia
Rozeznanie
 
Avatar Fisiasia
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 846
Dot.: Straszny problem :(

może zmień dermatologa? lub idź do ginekologa i przebadaj hormony?

a tak pozatym, ze zdjec mi sie wydaje, ze jestes wrazliwa na ktorys ze skladnikow owych produktow, ktorych uzywasz... ja cos kiedys podobnego mialam, ktorys mi skladnik nie podpasil, i takie "cos" na czole mi wyskakiwalo.

Edytowane przez Fisiasia
Czas edycji: 2009-11-15 o 20:53
Fisiasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 21:11   #8
niczka87
Zakorzenienie
 
Avatar niczka87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 4 628
Dot.: Straszny problem :(

Cytat:
Napisane przez kolorowanka96 Pokaż wiadomość
ok. 3 miesiące
to albo te maści mają za zadanie wypchać cały syf na zewnątrz [jak np. differin] albo Twojej skórze najzwyczajniej w świecie nie podpasowały. Idź do derma i powiedz co i jak, już dawno powinnaś to zrobić.
__________________
Only God can judge me.
niczka87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-15, 21:21   #9
Elaine Blath
Raczkowanie
 
Avatar Elaine Blath
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 224
Dot.: Straszny problem :(

Robilas sobie badania hormonalne? Jesli nie to radze to skontrolowac. Bo jesli to jest problem hormonow to zadne masci robione na zamowienie nie pomoga.
Elaine Blath jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-16, 15:24   #10
ladybalbina90
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 20
Dot.: Straszny problem :(

Osobiscie zalecilabym na poczatek serie kawitacji, zeby zlekwidowac stan zapalny. Wyraznie widac, ze Twoja terapia jest nieskuteczna. Prawdopodobnie jest to wynik hormonow, ale terapi hormonalnej nie polecalabym jeszcze. Kawitacja powinna zlagodzic stan zapalny. Potem nalezaloby zastosowac 50% kwas pirogronowy ( 4-6) zabiegow. Oczyszczenie twarzy w tym stadium odpada. Krem do twarzy koniecznie z aloesem (najlepiej firmy lavera lub ich program pielegnacyjny do cery mlodzienczej). Zle to nie wyglada, raczej problem widze w zle dobranej terapii )

Edytowane przez ladybalbina90
Czas edycji: 2009-11-16 o 15:45
ladybalbina90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-17, 17:16   #11
xNenya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Wrocław.
Wiadomości: 170
Dot.: Straszny problem :(

jestes jeszcze bardzo młoda, musisz to przeczekać.
proponuje zakupic ziaja calma hlc nawilzanie - kremik, ktory zapewni twojej skorze idealne nawilzenie. epiduo, acne derm. zapytaj o to dermatologa.
i proponuję zrezygnowac z tych tonikow i innych pierdół, bo im więcej tym gorzej.
spróbuj maseczkę drożdżową, kup physiogel i przede wszystkim NAWILŻAJ.
taki wiek , to wszystko przejdzie.
__________________
***
everything is F'ed up straight from the heart .

xNenya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-17, 17:49   #12
nelvana
Raczkowanie
 
Avatar nelvana
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: gdańsk
Wiadomości: 218
Dot.: Straszny problem :(

Cytat:
Napisane przez ladybalbina90 Pokaż wiadomość
Osobiscie zalecilabym na poczatek serie kawitacji, zeby zlekwidowac stan zapalny. Wyraznie widac, ze Twoja terapia jest nieskuteczna. Prawdopodobnie jest to wynik hormonow, ale terapi hormonalnej nie polecalabym jeszcze. Kawitacja powinna zlagodzic stan zapalny. Potem nalezaloby zastosowac 50% kwas pirogronowy ( 4-6) zabiegow. Oczyszczenie twarzy w tym stadium odpada. Krem do twarzy koniecznie z aloesem (najlepiej firmy lavera lub ich program pielegnacyjny do cery mlodzienczej). Zle to nie wyglada, raczej problem widze w zle dobranej terapii )
ja też skłoniłabym Cie do tej terapi tutaj kosmetyczka kawitacja i algi zielone
powinny pomóc
__________________
http://lunanails.bloog.pl


<a href="http://suwaczki.slub-wesele.pl/20100821310719.html" rel="nofollow" target="_blank">Mój suwaczek w portalu Ślub-Wesele.pl</a>
nelvana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-17, 19:19   #13
Gosia_14
Rozeznanie
 
Avatar Gosia_14
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 778
Dot.: Straszny problem :(

Ja używałam różnych kremów,takich zwykłych dla nastolatek,ale naprawdę pomaga mi teraz acne derm,więc polecam.
Gosia_14 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
potówki pryszcze

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:55.