Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Forum z poradami lekarza ginekologa.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-12-05, 10:21   #1
elajnaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 15
WCZESNIEJSZY OKRES PO TABLETKACH 72 po...

Witam.
29 listopada wzielam tabletki po stosunku. okres powiennam dostac 8 grudnia a dostalam dzisiaj... i tu mam problem... bo mam zaczac od tego miesiaca brac tabletki anty, (dodam ze sa to Yaz wiez mozecie cos o nich powiedziec jesli ktoras stosuje... ) ktore jak wiadomo zaczyna sie brac w pierwszy dzien okresu i nie wiem czy zaczac je brac dzisiaj... bo moze to tylko plamianie po tabletkach bo okres mialam regularnie co 31 dni. mogl mi sie rozregulowac ? prosze o odpowiedz.

---------- Dopisano o 11:21 ---------- Poprzedni post napisano o 11:11 ----------

jesli ktos sie orientuje w temacie to prosze o pomoc...
elajnaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-05, 12:46   #2
_Emi_
Zakorzenienie
 
Avatar _Emi_
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Łódź.
Wiadomości: 4 127
Dot.: WCZESNIEJSZY OKRES PO TABLETKACH 72 po...

Cytat:
Napisane przez elajnaa Pokaż wiadomość
Witam.
29 listopada wzielam tabletki po stosunku. okres powiennam dostac 8 grudnia a dostalam dzisiaj... i tu mam problem... bo mam zaczac od tego miesiaca brac tabletki anty, (dodam ze sa to Yaz wiez mozecie cos o nich powiedziec jesli ktoras stosuje... ) ktore jak wiadomo zaczyna sie brac w pierwszy dzien okresu i nie wiem czy zaczac je brac dzisiaj... bo moze to tylko plamianie po tabletkach bo okres mialam regularnie co 31 dni. mogl mi sie rozregulowac ? prosze o odpowiedz.

---------- Dopisano o 11:21 ---------- Poprzedni post napisano o 11:11 ----------

jesli ktos sie orientuje w temacie to prosze o pomoc...
Mógł się rozregulowac. Radziłabym poczekac do następnej miesiączki z tabletkami.


Jest wątek o YAZie, tam mozesz pytac o te tabletki.
_Emi_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-05, 13:00   #3
Edeldredzia
Zakorzenienie
 
Avatar Edeldredzia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Berno/ Szwajcaria
Wiadomości: 13 355
Dot.: WCZESNIEJSZY OKRES PO TABLETKACH 72 po...

Ja też radzę poczekać, bo nie wiem czy się orientujesz, ale po tabletkach PO może wystąpić krwawienie, od dużej il. hormonów, więc niewiadomo czy to okr. czy owe krwawienie;P
__________________
16.10.2011



Życie w Szwajcarii według mnie
Edeldredzia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-05, 22:36   #4
Neciak89
Zakorzenienie
 
Avatar Neciak89
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Suwałki
Wiadomości: 11 962
Dot.: WCZESNIEJSZY OKRES PO TABLETKACH 72 po...

zarówno o tabletkach PO jak i Yaz są wątki
__________________

Kosmetycznie

Cytat:
Z kobietami nigdy nic nie wiadomo, bo są jak fizyka kwantowa. Znając położenie kobiety nie jesteś w stanie stwierdzić co ona myśli a znając jej myśli nie jesteś w stanie stwierdzić gdzie ona jest.
(...)Kobieta jest dla siebie taką samą zagadką jak dla świata zewnętrznego.
Neciak89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-04-23, 16:34   #5
urawnilowka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 63
Dot.: WCZESNIEJSZY OKRES PO TABLETKACH 72 po...

chce sie tylko upewnic, ze mysle slusznie
tydzien temu podczas seksu pekla nam prezerwatywa, nastepnego dnia, czyli 6 dni temu, wzielam tabletke 72h po. Planuje od kolejnego okresu zaczac brac tabletki anty, YAZ, to dla mnie bardzo wazne, miedzy innymi dlatego zebym juz nigdy nie musiala lykac swinstwa jakim jest tabletka po i umierac z nerwow.
Od wczoraj krwawie, dosc obfite krwawienie ze skrzepami, wyglada jak miesiaczka. Na ulotce napisano, ze moga pojawiac sie okazjonalne krwawienia w srodku cyklu. Tamten seks byl zaraz po okresie, bylam w 6 dniu cyklu, teraz jestem w 12. Czyli nie ma opcji, zeby to byla miesiaczka i z braniem tabletek YAZ powinnam wstrzymac sie do kolejnego okresu, ktory bedzie w odpowiednim terminie i bedzie to prawdziwa miesiaczka? Bo jesli dostane krwawienie w 22-26 dniu cyklu, jak zazwyczaj, to chyba nie ma opcji by dalej byl to skutek uboczny?

Pozdrawiam
__________________
urawnilowka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-04-29, 08:11   #6
amantka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 10
Dot.: WCZESNIEJSZY OKRES PO TABLETKACH 72 po...

Miałam podobny problem po tabletkach Po dostałam krwawienia
dość obfitego przez prawie 4 dni nie był to czas okresu więc poszłam do ginekologa który faktycznie zalecił przeczekać jeden cykl gdyż tabletki mają duża dawkę hormonów. Później juz było wszystko w normie.
amantka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-04-30, 00:13   #7
urawnilowka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 63
Dot.: WCZESNIEJSZY OKRES PO TABLETKACH 72 po...

Czyli nie powinnam zaczynac brac tabletek razem z pierwszym terminowym cyklem? Co mysli reszta dziewczyn?
__________________
urawnilowka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:34.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj