Problem z bialym zelem, POMOCY!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-12-06, 22:49   #1
ewelina811
Przyczajenie

Problem z bialym zelem, POMOCY!!!

Czesc dziewczyny, jestem nowa na forum. Wlasnie zaczynam swoja przygode ze stylizacja paznokci, wczesniej robilam sobie paznokcie zelowe sama pod hmmm ze tak powiem kierownictwem kolezanki ktora bardzo dlugo sie tym zajmuje. Teraz jestem po kursie i poki co cwicze sobie na kolezankach i rodzinie. Mam nastepujacy problem: uzywam produktow Mariposa Nail, wszystko wychodzi ok tylko bialy zel (one phase gel french white) chyba nie do konca utwardza sie w lampie, wyprobowalam juz kilka wariantow czasowych i nadal sie rozmazuje. Ma bardzo rzadka konsystencje no ale moze taka jego uroda staram sie jak moge zrobic ladna linie usmiechu ale po wyjeciu z lampy efekt jest mizerny, zel splywa. Robia sie jakies gorki i dolinki nie ma jednolitej powierzchni. pozniej dokladam do linii usmiechu zel rozowy i chce paznokiec zapilowac bialy zel miejscami odpada. nakladalam juz jedna grubsza warstwe i dwie ciensze, efekt beznadziejny. zel rozowy i przezroczysty sa ok, ladnie sie utwardzaja i tez sa jednofazowe. nie wiem co robic. to moja wina czy zelu. moze ktos mial podobny problem i moze cos doradzic? z gory dziekuje i licze na wasza wyrozumialosc bo wiem ze moja wiedza w tym temacie jest jeszcze bardzo uboga. pozdrawiam Was dziewczyny...
ewelina811 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-06, 23:14   #2
Patka75
Raczkowanie

Dot.: Problem z bialym zelem, POMOCY!!!

bialy zel ma duzo pigmentu, jezeli nalozysz grubo to bedzie sie rozlewal z paznokcia, a dalsze partie nie beda sie utwardzac.