Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-08-05, 12:44   #3541
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

tylko żeby potem nie było na mnie !!1 , a jaka farba robisz swoje nat.? ja farbuje castingirm : brąz I IDEALNIE SIE ZLEWAJA Z CLIPAMI KOLOR 1B
jesli te co ja mam za ciemne to wez sobie moze brąz 2

Edytowane przez asiulka_22
Czas edycji: 2011-08-05 o 12:46
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-08-05, 13:34   #3542
mysiulka88
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

ja sobie zamówiłam camerony wczoraj ,dziś przyszły jednak z nich rezygnuję nie trafiłam z kolorem (wiem mogę pofarbować)ale końcówki śmiesznie wyglądają przy moich naturalnych. Zamówiłam 120 g 55cm od spineczek są gęste i fajne ale im bliżej końcówek tym włosów jest mniej i strasznie widać u mnie przejście chyba mam za długie włosy (do piersi),już sama nie wiem. Tak fajnie jak u innych dziewczyn nie wyglądają...
mysiulka88 jest offline  
Stary 2011-08-05, 13:42   #3543
tynka2225
Raczkowanie
 
Avatar tynka2225
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 45
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

asiulka_22 powiedz mi jakim szamponem myjesz swoje clipy?
i jaką odżywke stosujesz bo moje są jeszcze "nowe" i nie chciałabym ich od razu zapsuć
tynka2225 jest offline  
Stary 2011-08-05, 13:57   #3544
Masiwy
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 2
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Witam Was otóż mam problem doradźcie mi ; )
Mam długie włosy , a bym chciał je postawić na gumę , żel czy sprej nastroszyć do góry jak mam to zrobić ? mój problem jest taki , że włosy są za ciężkie i ciągle opadają co sprawia że cała fryzura mi się psuje.
Masiwy jest offline  
Stary 2011-08-05, 14:01   #3545
Masiwy
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 2
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Witam Was otóż mam problem ; )
Czasami chce nastroszyć włosy postawić je do góry , na bok a nie mogę otóż mam za długie włosy(chyba średnie) i są ciężkie gdy je robię na żel gumę czy sprej poradzicie mi co mam zrobić żeby były takie jak je ułożyłem ?

Edytowane przez Masiwy
Czas edycji: 2011-08-05 o 14:07
Masiwy jest offline  
Stary 2011-08-05, 15:25   #3546
yasminuuum
Zakorzenienie
 
Avatar yasminuuum
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: LC
Wiadomości: 8 981
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Witajcie
ja już przeszłam przez prawie wszystkie opcje doczepiania włosów ( nie zawsze z efektem zadowalającym) i zdecydowanie zostaję przy clip in/on po raz kolejny
aktualnie jestem bardzo jasną blondynką i trudno mi dobrać zbliżony kolor włosów więc farbuje się jutro na ciemny blond/jasny brąz() iii zaczynam poszukiwania na all.

Zawsze robiłam tak że każdą taśmę doczepiałam osobno a teraz zauważyłam że dużo dziewczyn zszywa te 2-3 największe taśmy w jedną i zaczepia z tyłu no i osobno jeszcze te malutki 1 cm tasiemki po bokach co o tym sądzicie?

ps. dopiero za chwilę będe się brała za czytanie wątku więc jak odpowiedź się już pojawiła to z góry przepraszam
__________________

wymień się ze mną ciuchem >klik<


handmade blog

Edytowane przez yasminuuum
Czas edycji: 2011-08-05 o 15:27
yasminuuum jest offline  
Stary 2011-08-05, 15:32   #3547
VMK
Rozeznanie
 
Avatar VMK
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 530
GG do VMK
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez yasminuuum Pokaż wiadomość
Witajcie
ja już przeszłam przez prawie wszystkie opcje doczepiania włosów ( nie zawsze z efektem zadowalającym) i zdecydowanie zostaję przy clip in/on po raz kolejny
aktualnie jestem bardzo jasną blondynką i trudno mi dobrać zbliżony kolor włosów więc farbuje się jutro na ciemny blond/jasny brąz() iii zaczynam poszukiwania na all.

Zawsze robiłam tak że każdą taśmę doczepiałam osobno a teraz zauważyłam że dużo dziewczyn zszywa te 2-3 największe taśmy w jedną i zaczepia z tyłu no i osobno jeszcze te malutki 1 cm tasiemki po bokach co o tym sądzicie?

ps. dopiero za chwilę będe się brała za czytanie wątku więc jak odpowiedź się już pojawiła to z góry przepraszam
A nie lepiej byłoby kupić najpierw clipy w takim kolorze jaki CI się spodoba ,a potem iść do fryzjera i dopasować kolor? Tak chyba będzie łatwiej
VMK jest offline  
Stary 2011-08-05, 15:39   #3548
yasminuuum
Zakorzenienie
 
Avatar yasminuuum
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: LC
Wiadomości: 8 981
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez VMK Pokaż wiadomość
A nie lepiej byłoby kupić najpierw clipy w takim kolorze jaki CI się spodoba ,a potem iść do fryzjera i dopasować kolor? Tak chyba będzie łatwiej
Hmm bardzo jasny blond to nie jest mój naturalny kolor i ciągle musze pamiętac o farbowaniu odrostów i dlatego chce nowy kolor a poza tym chciałam coś w sobie zmienić a włosy to chyba najlepsze wyjście

A fryzjerom niestety nie ufam, bo nigdy nie wychodzę od nich zadowolona chyba ciągle źle trafiam
__________________

wymień się ze mną ciuchem >klik<


handmade blog
yasminuuum jest offline  
Stary 2011-08-05, 16:27   #3549
mysiulka88
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

hej dziewczyny po raz kolejny piszę tego samego posta i dalej się nie pojawia od razu was przepraszam za to że będzie dużo takich samych zamówiłam wczoraj camerony, przyszły dziś tylko że nietrafiłam z kolorem (miałam je farbować)ale jak je założyłam to się trochu zdziwiłam bo od spineczek są fajne gęste ale im niżej tym rzadziej i przy moich włosach (dł do piersi) dziwnie wyglądają...włosy mam rzadkiea przy tych klipach zwłaszcza przy przejściu moje końcówki wyglądają na gęste.Zamawiałam dł 55cm,waga 120 g.Czy dziewczyny z dłuższymi włosami mogą nosić clipy żeby niebyło tego dziwnego przejścia bo strasznie widać...chyba je zwróce
mysiulka88 jest offline  
Stary 2011-08-05, 17:13   #3550
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez STACIOSZKA Pokaż wiadomość
na avatarze moje :P to czekamy na zdjęcia asiulki, żeby Nasza pewność była pewna na 101% xd
ok, fotki zrobione własnie przed chwilka, nie wygladaja rewelacyjnie, ale wybaczcie:
- sa oklapniete bo myłam w środe:/
- założone od gdz 7 rano, a zdjecia robione po 17
- skręt niewyrazny bo od rana sie rozprostowały już
- czas użytkowania 6 m-cy / jeszcze je katuje hehe/
na ostatnim zdjeciu światło jakos dziwnie padałoi widac jak bym miala jakies z 4 kolory na głowie:/

pozdrawiam !!!!!!!!!!!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC03776 (1028 x 1824).jpg (158,9 KB, 147 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC03786 (1028 x 1824).jpg (151,3 KB, 143 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC03782 (1028 x 1824).jpg (179,3 KB, 156 załadowań)

Edytowane przez asiulka_22
Czas edycji: 2011-08-05 o 17:15
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-08-05, 17:22   #3551
ona1960
Raczkowanie
 
Avatar ona1960
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 453
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

asiulka_22 ja chyba bede brac wlasnie ten braz #2 chociaz Twoj kolor tak mi sie podoba ze jeszcze sie zastanowie... co do farby.... casting jest ok i zapewne jego wybiore chociaz one zawsze wychodza mi duzo ciemniejsze..
a poza tym wg mnie Twoje wlosy sa boskie jak na pol roku mam nadzieje ze moje po takim czasie tez beda tak pieknie sie prezentowac
ona1960 jest offline  
Stary 2011-08-05, 17:22   #3552
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

moje nat z boku mam takiej długości
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC03730 (1028 x 1193).jpg (147,9 KB, 77 załadowań)
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-08-05, 17:26   #3553
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

dziękuje, mi tez wychodzi ciemny ale po ok 4 myciach jest ok, nienawidze jak mam jakies rudawe, albo co gorsza odcienie czerwoności, poki co ten kolorek jest dla mnie ok.
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-08-05, 17:44   #3554
STACIOSZKA
Raczkowanie
 
Avatar STACIOSZKA
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: BDG
Wiadomości: 94
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

asiulka_22 nie sądziłam, że tak dobrze będą wyglądały ;O zamawiam je i tyle :P
ps. genialne spodenki !
STACIOSZKA jest offline  
Stary 2011-08-05, 17:46   #3555
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez STACIOSZKA Pokaż wiadomość
asiulka_22 nie sądziłam, że tak dobrze będą wyglądały ;O zamawiam je i tyle :P
ps. genialne spodenki !
dzięki>> SH 3zł
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-08-05, 17:55   #3556
STACIOSZKA
Raczkowanie
 
Avatar STACIOSZKA
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: BDG
Wiadomości: 94
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

no nie żartuj ;O genialne! a te clipy wyglądają u Ciebie tak naturalnie, że bym nie zczaiła, że to doczepy

---------- Dopisano o 18:55 ---------- Poprzedni post napisano o 18:50 ----------

Cytat:
Napisane przez yasminuuum Pokaż wiadomość
Hmm bardzo jasny blond to nie jest mój naturalny kolor i ciągle musze pamiętac o farbowaniu odrostów i dlatego chce nowy kolor a poza tym chciałam coś w sobie zmienić a włosy to chyba najlepsze wyjście

A fryzjerom niestety nie ufam, bo nigdy nie wychodzę od nich zadowolona chyba ciągle źle trafiam
z odrostami jest przechlapane ...rozjaśniaczem odrost farbowałaś? ja swoje tak przetleniłam, że jak pofarbowałam na ciemny blond to ledwo co złapało, mało tego zeszło całkowicie po 5 myciach..
STACIOSZKA jest offline  
Stary 2011-08-05, 18:06   #3557
yasminuuum
Zakorzenienie
 
Avatar yasminuuum
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: LC
Wiadomości: 8 981
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez STACIOSZKA Pokaż wiadomość
z odrostami jest przechlapane ...rozjaśniaczem odrost farbowałaś? ja swoje tak przetleniłam, że jak pofarbowałam na ciemny blond to ledwo co złapało, mało tego zeszło całkowicie po 5 myciach..
właśnie wolałabym nie rozjaśniać utleniaczem, bo już miałam jedną kurację 2-3 lata temu kiedy schodziłam z czarnego przez rudy marchewkowy na blond i faktycznie mam podobnie jak u Ciebie: po zafarbowaniu po 3 miesiącach kolor się całkowicie zmywa

Ale blond dla mnie jest za mdły niestety, lepiej mi w naturalnych kolorkach

musze poszukać te clipy na allegro. Zauważyłam że dużo ludzi wpisuje 'jak naturalne' na co można się nabrać i niestety trzeba czytać cały opis żeby nie zrobić jakiejś gapy i zamówić syntetyków
__________________

wymień się ze mną ciuchem >klik<


handmade blog
yasminuuum jest offline  
Stary 2011-08-05, 18:26   #3558
ona1960
Raczkowanie
 
Avatar ona1960
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 453
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

asiulka_22 dla nie ten kolor jest jednak za ciemny.. kupie clipy kolor #2 i castinga jasny braz albo ciemny blond... zobacze jak wlosy przyjda
STACIOSZKA to kiedy zamawiasz?
ona1960 jest offline  
Stary 2011-08-05, 18:40   #3559
STACIOSZKA
Raczkowanie
 
Avatar STACIOSZKA
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: BDG
Wiadomości: 94
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez ona1960 Pokaż wiadomość
asiulka_22 dla nie ten kolor jest jednak za ciemny.. kupie clipy kolor #2 i castinga jasny braz albo ciemny blond... zobacze jak wlosy przyjda
STACIOSZKA to kiedy zamawiasz?
w poniedziałek ;p
STACIOSZKA jest offline  
Stary 2011-08-05, 18:49   #3560
ona1960
Raczkowanie
 
Avatar ona1960
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 453
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

STACIOSZKA no to czekam na relacje
ja niestety ze swoim zamowieniem musze poczekac jeszcze z 2 tyg... eh... a tak bym chciala juz je miec...
ona1960 jest offline  
Stary 2011-08-05, 18:59   #3561
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

a ja chce te>>>>>>>>>>>>>>>>
http://www.luxyhair.com/products/dark-brown-2-120g
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-08-05, 19:01   #3562
honey6678
Raczkowanie
 
Avatar honey6678
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 166
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Ja jednak, bede przyszywac za jakis czas. zeby dluzej pochodzic, jak bede w PL.

A mam pytanie do Ciebie asiulka_22, lub do innych noszacych klipy. Jak jest z nimi u was w sytuacji, np lezenia z chlopakiem, jazdy kabrioletem, plywania skuterem. Umnie wtedy wyrywalo clipy nawet jak byly zwiazane w kucyk. I sie zastanawiam, czy moze zle je przyczepialam.
honey6678 jest offline  
Stary 2011-08-05, 19:07   #3563
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez honey6678 Pokaż wiadomość
Ja jednak, bede przyszywac za jakis czas. zeby dluzej pochodzic, jak bede w PL.

A mam pytanie do Ciebie asiulka_22, lub do innych noszacych klipy. Jak jest z nimi u was w sytuacji, np lezenia z chlopakiem, jazdy kabrioletem, plywania skuterem. Umnie wtedy wyrywalo clipy nawet jak byly zwiazane w kucyk. I sie zastanawiam, czy moze zle je przyczepialam.
ad1,lezenia z chłopakiem>moj wie ze mam clipy-nie stanowi to problemu, jak leze to zazwyczaj bez clipów
2.jazda tylko pod wiatr jak zawiewea od tyłu musze trzymać włosy w garści
3. jak już pływanie w clipach to tylko kucyk, albo wysoki koczek, a potem ew. rozpuszczone,
przyznam ze silny wiatr nie jest naszym sprzymierzeńcem w tej kwesti:/
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-08-05, 19:13   #3564
honey6678
Raczkowanie
 
Avatar honey6678
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 166
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

heh moze zle okreslilam to lezenie Ja wlasnie dla tego, ze w tylu sytuacjach klipy sie nie sprawdzaly zdecydowalam, sie na stala metode. Kupilam 200g dlugosc 65 cm. Ale sie juz nie moge doczekac, dlugo chyba nie wytrzymam i w przyszlym tyg pojde zalozyc
honey6678 jest offline  
Stary 2011-08-05, 19:17   #3565
yasminuuum
Zakorzenienie
 
Avatar yasminuuum
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: LC
Wiadomości: 8 981
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez honey6678 Pokaż wiadomość
Ja jednak, bede przyszywac za jakis czas. zeby dluzej pochodzic, jak bede w PL.

A mam pytanie do Ciebie asiulka_22, lub do innych noszacych klipy. Jak jest z nimi u was w sytuacji, np lezenia z chlopakiem, jazdy kabrioletem, plywania skuterem. Umnie wtedy wyrywalo clipy nawet jak byly zwiazane w kucyk. I sie zastanawiam, czy moze zle je przyczepialam.
nie mogę sobie tego wyobrazić
pierwszy raz słyszę, chyba bardzo szybko musiałas jechac
__________________

wymień się ze mną ciuchem >klik<


handmade blog
yasminuuum jest offline  
Stary 2011-08-05, 19:30   #3566
honey6678
Raczkowanie
 
Avatar honey6678
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 166
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez yasminuuum Pokaż wiadomość
nie mogę sobie tego wyobrazić
pierwszy raz słyszę, chyba bardzo szybko musiałas jechac

heh, ja jak sobie to przypomne to buraka mam.... Skuterem to okolo 100, ale silny wiatr zawsze byl. Teraz nawet jak bez klipow jade kabrio, to zwiazuje wlosy, bo tak lataja. No , ale pisalam, moze ja je zle przypinalam, ze gubilam je w takich momentach Dlatego chcialam poznac wasza opinie
honey6678 jest offline  
Stary 2011-08-05, 19:33   #3567
yasminuuum
Zakorzenienie
 
Avatar yasminuuum
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: LC
Wiadomości: 8 981
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez honey6678 Pokaż wiadomość
heh, ja jak sobie to przypomne to buraka mam.... Skuterem to okolo 100, ale silny wiatr zawsze byl. Teraz nawet jak bez klipow jade kabrio, to zwiazuje wlosy, bo tak lataja. No , ale pisalam, moze ja je zle przypinalam, ze gubilam je w takich momentach Dlatego chcialam poznac wasza opinie
a kasku nie zakładasz?

mi się clipy raczej nie odczepiały a dużo uprawiam sportu (na basen jedynie ściągałam bo bałam się chloru) natomiast jak miałam microringi to mi często wypadały jak czesałam razem z moimi wlosami brrrr....
__________________

wymień się ze mną ciuchem >klik<


handmade blog
yasminuuum jest offline  
Stary 2011-08-05, 19:42   #3568
honey6678
Raczkowanie
 
Avatar honey6678
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 166
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez yasminuuum Pokaż wiadomość
a kasku nie zakładasz?

mi się clipy raczej nie odczepiały a dużo uprawiam sportu (na basen jedynie ściągałam bo bałam się chloru) natomiast jak miałam microringi to mi często wypadały jak czesałam razem z moimi wlosami brrrr....
Bede sie musiala zaopatrzyc w jakis specjalny, bo w takim do motoru to bym smiesznie wygladala na wodzie
U, a mocno chlor niszczy wlosy? Ja za swoje dalam tyle kasy, to mam nadzieje, ze z 6 miesiecy je ponosze. Po 3 miesiacach i tak bede musiala je zdjac, ale chce zalozyc potem znowu te same.
Sie ciesze, ze trafilam na to forum, bo sama chcialam ringi. tak mi w salonie fryzjerskim zareklamowala, ze taka super nie inwazyjna metoda.
honey6678 jest offline  
Stary 2011-08-05, 19:53   #3569
yasminuuum
Zakorzenienie
 
Avatar yasminuuum
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: LC
Wiadomości: 8 981
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez honey6678 Pokaż wiadomość
Bede sie musiala zaopatrzyc w jakis specjalny, bo w takim do motoru to bym smiesznie wygladala na wodzie
U, a mocno chlor niszczy wlosy? Ja za swoje dalam tyle kasy, to mam nadzieje, ze z 6 miesiecy je ponosze. Po 3 miesiacach i tak bede musiala je zdjac, ale chce zalozyc potem znowu te same.
Sie ciesze, ze trafilam na to forum, bo sama chcialam ringi. tak mi w salonie fryzjerskim zareklamowala, ze taka super nie inwazyjna metoda.
Dla mnie ringi były najgorsze Miałam straszne bóle głowy przez te włosy, chyba za duże obciązenie. No i problem tez z myciem, bo trzeba uważać i delikatnie myć żeby 'czegoś' nie urwać A poza tym ciągle się bałam że gdzieś mi widać ringi i co chwilę do lusterka zaglądałam

Ja pierwsze clipy miała z all te tańsze żeby zobaczyć czy ta metoda będzie mi pasować. Nawet były to chyba syntetyki i powiem Ci że długo je miałam Jak się pielęgnuje, odżywia i czasami podcina końcówki to bez problemu powinny wytrzymać
__________________

wymień się ze mną ciuchem >klik<


handmade blog
yasminuuum jest offline  
Stary 2011-08-05, 21:14   #3570
STACIOSZKA
Raczkowanie
 
Avatar STACIOSZKA
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: BDG
Wiadomości: 94
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

a idźcie mi z tymi ringami..jak kitke robiłam to wszystko było widać. Zdjęłam je w kwietniu i od tamtego czasu włosy wypadają garściami..
STACIOSZKA jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
beauty de femme, clip, clip in, clip on, clip-in, doczepiane wlosy, doczepianie, fryzjerstwo, grzywka przedłużanie, hairdreams, kolorowe pasemka, metoda, microringi, mikroringi, opinie, pasemka z mikroringami, porost, przedluzanie wlosow, przedłużanie, przedłużanie włosów, rokoko, sztuczne, włosy

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:46.