Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-11-01, 20:42   #4441
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

sa identyczne jak nasze naturlane. i jak zrobie kucyk ze swoich i porównam z kitka rapunzeli to moze odrobine ich wiecej, po założeniu wogole ich nie czuc.
nie są to grube clipy napewno. tasma szyta podwojnie, nie potrojnie.
zawsze mozesz założyc częśc taśm.
sa na pewno ciensze od cameronow/ tyj jakie zamawialam dawno/, od foxy i chiców też, razem ze spinkami waza 110 gr,
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-11-01, 21:15   #4442
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 21 381
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez asiulka_22 Pokaż wiadomość
hehe szalona
a chici się błyszczały na początku?
nie jakoś lalkowato, ale się błyszczały ( teraz też matowe nie są) mnie bardziej ta ich śliskość przeszkadzała, bo sie bardzo odcinały.

a sie musze pochwalić, dziś przez Was nosiłam cały dzień clipy i o dziwo nie zbiły sie w pasemka zdjęłam jei wciąż są sypkie
gdyby jeszcze moje włosy nie były takie puchate

---------- Dopisano o 22:15 ---------- Poprzedni post napisano o 21:46 ----------

Cytat:
Napisane przez angeells Pokaż wiadomość
Miskaa78 jedyny specyfik jaki mnie nie uczula to odżywka koloryzująca na pewno mi wyślą w następnej paczce na święta w razie co zawsze troszeczkę przyciemni chociaż to nie to samo co normalna farba
koniecznie zajrzyj
http://www.khadi.pl/dlaczego-farby-naturalne
na wizażu też jest cały wątek o hennie khadi
Cytat:
Napisane przez wykrasana Pokaż wiadomość
Ooo, bardzo bym prosiła Kupowałaś przez all czy sklepu internetowego?
niestety, chyba bym musiała mieć wagę jubilerską, bo wskazówka ani drgnęła więc musze przyjąć ze opakowanie nie waży 10deko
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2011-11-01, 21:18   #4443
sylwiaxx
Zadomowienie
 
Avatar sylwiaxx
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 751
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez asiulka_22 Pokaż wiadomość
dzisiejsze
to ja bym musiała zamówić 60 cm bo taką długość to mam teraz
sylwiaxx jest offline  
Stary 2011-11-01, 21:18   #4444
wykrasana
Szara Eminencja
 
Avatar wykrasana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Paradise
Wiadomości: 6 078
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
nie jakoś lalkowato, ale się błyszczały ( teraz też matowe nie są) mnie bardziej ta ich śliskość przeszkadzała, bo sie bardzo odcinały.

a sie musze pochwalić, dziś przez Was nosiłam cały dzień clipy i o dziwo nie zbiły sie w pasemka zdjęłam jei wciąż są sypkie
gdyby jeszcze moje włosy nie były takie puchate

No to teraz jestem za chickami Robiłaś może testy z podpalaniem?


Pytałam o chicki z allegro co do wagi i dostalam taka wiadomość
"Waga 150gram to waga zestawu wlosow bez spinek, waga calego zestawu wraz ze spinkami i opakowaniem to 200gram."
Ja:Skąd rozbieżność cenowa w sklepie internetowym, a allegro?
"Witam, jest ona spowodowana promocja która zakanczamy za 2 tygodnie. Pozdrawiam"

wykrasana jest offline  
Stary 2011-11-01, 21:32   #4445
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 21 381
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez wykrasana Pokaż wiadomość
Robiłaś może testy z podpalaniem?

tak, pisałam o tym zaledwie wczoraj
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2011-11-01, 21:49   #4446
sylwiaxx
Zadomowienie
 
Avatar sylwiaxx
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 751
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

sama już nie wiem czy kupować doczepiane włosy wcale nie mam takich krótkich aj tam nie wiem
sylwiaxx jest offline  
Stary 2011-11-01, 21:51   #4447
angeells
Rozeznanie
 
Avatar angeells
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: BERGEN
Wiadomości: 970
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Miskaa78 dziękuje kochana za link poczytam, wcześniej też dużo czytałam i z henną też trzeba uważać i trzeba by było trafić na na prawdę naturalną Jest to nie lada problem ale jakoś ttrzeba z tym żyć przynajmniej wrócę do naturalnych kosmyków to dla włosów przecież najlepsze hehe

Ja teraz nie wiem chicki były by obrze bo może łądnie wtopiłyby się w moje krótkie kłaczki znowu Rapunzelki są dobrej jakości tyle że jest ich mniej... może sobie Rapunzely zamówie a w razie czego jeszcze chic na święta
__________________
Zapuszczam włosy ^^
17cm(27.12.11)->
19cm(27.01.12)

Olejek rycynowy na brwi i rzęsy
30.12.2011-> widoczna poprawa

Piję drożdże 01.02.12

Piję skrzypopokrzywę 11.02.2012
angeells jest offline  
Stary 2011-11-01, 21:52   #4448
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez wykrasana Pokaż wiadomość
No to teraz jestem za chickami Robiłaś może testy z podpalaniem?


Pytałam o chicki z allegro co do wagi i dostalam taka wiadomość
"Waga 150gram to waga zestawu wlosow bez spinek, waga calego zestawu wraz ze spinkami i opakowaniem to 200gram."
Ja:Skąd rozbieżność cenowa w sklepie internetowym, a allegro?
"Witam, jest ona spowodowana promocja która zakanczamy za 2 tygodnie. Pozdrawiam"

robia z nas balona czy co??? równiez zapytałam o włoski / chic/ o róznice w cenie taka odp. otrzymałam

ja: "witam serdecznie
jestem zainteresowana kupnem włsoków na państa aukcji,
prosze o informacje czy włosy na oficjalnej stronie sa tymi samymi które sa sprzedawane na allegro?? skad wynika róznica w cenie?
prosze o informacje ( na allegro: 199 zł, na stronie 229)"
======================
odp "Witam


Cena wynika z jakości włosów , im leprze tym droższe i można je dłużej ponosić.
Może również złożyć Pani zamówienie drogą mailową na ten adres email i zapłacić za włosy przy odbiorze ale wcześniej proszę o kontakt tel pod nr. 604 906 900. <na biało

---------- Dopisano o 22:52 ---------- Poprzedni post napisano o 22:51 ----------

Cytat:
Napisane przez sylwiaxx Pokaż wiadomość
to ja bym musiała zamówić 60 cm bo taką długość to mam teraz
jak ja bym niala długie jak ty to bym skakała z radości
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-11-01, 21:58   #4449
angeells
Rozeznanie
 
Avatar angeells
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: BERGEN
Wiadomości: 970
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Miskaa78 ale powiem Ci że może spróbuje tej henny... jakiś fajny brązik ^^ na pewno jest to zdrowsze dla włosów... stosowałam już odżywki z podobnej serii i efekt jest bardzo fajny
__________________
Zapuszczam włosy ^^
17cm(27.12.11)->
19cm(27.01.12)

Olejek rycynowy na brwi i rzęsy
30.12.2011-> widoczna poprawa

Piję drożdże 01.02.12

Piję skrzypopokrzywę 11.02.2012
angeells jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:04   #4450
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 21 381
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez angeells Pokaż wiadomość
Miskaa78 dziękuje kochana za link poczytam, wcześniej też dużo czytałam i z henną też trzeba uważać i trzeba by było trafić na na prawdę naturalną Jest to nie lada problem ale jakoś ttrzeba z tym żyć przynajmniej wrócę do naturalnych kosmyków to dla włosów przecież najlepsze hehe

Ja teraz nie wiem chicki były by obrze bo może łądnie wtopiłyby się w moje krótkie kłaczki znowu Rapunzelki są dobrej jakości tyle że jest ich mniej... może sobie Rapunzely zamówie a w razie czego jeszcze chic na święta
własnie ta khadi to całkowicie naturalna henna, bez chemii osoby z alergią mogą ją stosować
zerknij w wolnej chwili
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...7#post30267117

co do włosów poczekaj Asia ponosi swoje i zda relację, po co Ci tyle włosów
Cytat:
Napisane przez asiulka_22 Pokaż wiadomość
robia z nas balona czy co??? równiez zapytałam o włoski / chic/ o róznice w cenie taka odp. otrzymałam

ja: "witam serdecznie
jestem zainteresowana kupnem włsoków na państa aukcji,
prosze o informacje czy włosy na oficjalnej stronie sa tymi samymi które sa sprzedawane na allegro?? skad wynika róznica w cenie?
prosze o informacje ( na allegro: 199 zł, na stronie 229)"
======================
odp "Witam


Cena wynika z jakości włosów , im leprze tym droższe i można je dłużej ponosić.
Może również złożyć Pani zamówienie drogą mailową na ten adres email i zapłacić za włosy przy odbiorze ale wcześniej proszę o kontakt tel pod nr. 604 906 900. <na biało

Na stronie nie mają chyba dostepnych różnej jakości clipów, albo nie doszukałam się..w sumie opakowanie to samo, moze na all wiecej sprzedają i promo puścili ?
Ale mogliby ustalić jedną wersję
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:06   #4451
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
własnie ta khadi to całkowicie naturalna henna, bez chemii osoby z alergią mogą ją stosować
zerknij w wolnej chwili
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...7#post30267117

co do włosów poczekaj Asia ponosi swoje i zda relację, po co Ci tyle włosów

Na stronie nie mają chyba dostepnych różnej jakości clipów, albo nie doszukałam się..w sumie opakowanie to samo, moze na all wiecej sprzedają i promo puścili ?
Ale mogliby ustalić jedną wersję
dokładnie, zawsze to lepiej wydac mniej kasy, ale jak sie okaze ze sa gorszej jakosci to pozniej ma sie do siebie pretensje ze mozna było dołożyc te 50 i miec włoski ok
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:11   #4452
sylwiaxx
Zadomowienie
 
Avatar sylwiaxx
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 751
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

asiulka_22 właśnie zmierzyłam sobie włosy od czubka głowy i w najdłuższym miejscu mam 57 cm
sylwiaxx jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:17   #4453
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 21 381
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez asiulka_22 Pokaż wiadomość
dokładnie, zawsze to lepiej wydac mniej kasy, ale jak sie okaze ze sa gorszej jakosci to pozniej ma sie do siebie pretensje ze mozna było dołożyc te 50 i miec włoski ok
eeeee one od razu wygladaja dobrze
i jeszcze tak sie dobrze na głowie komponują - jak prostujesz włosy lokówką?
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:19   #4454
wykrasana
Szara Eminencja
 
Avatar wykrasana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Paradise
Wiadomości: 6 078
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez asiulka_22 Pokaż wiadomość
robia z nas balona czy co??? równiez zapytałam o włoski / chic/ o róznice w cenie taka odp. otrzymałam

ja: "witam serdecznie
jestem zainteresowana kupnem włsoków na państa aukcji,
prosze o informacje czy włosy na oficjalnej stronie sa tymi samymi które sa sprzedawane na allegro?? skad wynika róznica w cenie?
prosze o informacje ( na allegro: 199 zł, na stronie 229)"
======================
odp "Witam


Cena wynika z jakości włosów , im leprze tym droższe i można je dłużej ponosić.
Może również złożyć Pani zamówienie drogą mailową na ten adres email i zapłacić za włosy przy odbiorze ale wcześniej proszę o kontakt tel pod nr. 604 906 900.


No włąsnie.. Tu mi piszą, że 200 gram waży całość z opakowaniem, a Miśka pisała, że samo opakowanie max 10 deko... to wychodzi na to że spinki 50 gram ważą?


Tutaj znalazłam 200g http://www.superstrands.com/virtuema...nsion-set.html
wykrasana jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:21   #4455
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
- jak prostujesz włosy lokówką?
mam lokowke gruba 32 mm, hmm normalnie: przeciagam wzdłuż tak jak prostownica, prosuja sie idealnie.

---------- Dopisano o 23:21 ---------- Poprzedni post napisano o 23:20 ----------

Cytat:
Napisane przez wykrasana Pokaż wiadomość
nie znam, jak juz kupowac to sprawdzone jakies
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:25   #4456
wykrasana
Szara Eminencja
 
Avatar wykrasana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Paradise
Wiadomości: 6 078
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez asiulka_22 Pokaż wiadomość
nie znam, jak juz kupowac to sprawdzone jakies
Ludzie zachwalają na jakiejś stronce te włosy i head kandy. Ale te 10 taśm to chyba za dużo....
wykrasana jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:26   #4457
angeells
Rozeznanie
 
Avatar angeells
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: BERGEN
Wiadomości: 970
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

wole teraz kupić Rapunzele skoro są ok a jak się okaże że za mało to wtedy będę myślała hehe asiulka kochana a kręciłąs Rapunzelki? jestem ciekawa ile skręt trzyma :P
__________________
Zapuszczam włosy ^^
17cm(27.12.11)->
19cm(27.01.12)

Olejek rycynowy na brwi i rzęsy
30.12.2011-> widoczna poprawa

Piję drożdże 01.02.12

Piję skrzypopokrzywę 11.02.2012
angeells jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:32   #4458
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 21 381
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez asiulka_22 Pokaż wiadomość
mam lokowke gruba 32 mm, hmm normalnie: przeciagam wzdłuż tak jak prostownica, prosuja sie idealnie.

hmm spróbuję

Wykrasana wierzyć mi się nie chce, że zestaw cały z opakowaniem 200gr waży, spinki 20deko- ważyłam
ciekawe, czy jak sie okaże, że tyle nie wazy to uznaje sie produkt za niezgodny z umową i odsyła na ich koszt?
moje włoski są obcięte, bo wsadziłabym je do tego opakowania i rzuciła na wagę
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:32   #4459
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez angeells Pokaż wiadomość
wole teraz kupić Rapunzele skoro są ok a jak się okaże że za mało to wtedy będę myślała hehe asiulka kochana a kręciłąs Rapunzelki? jestem ciekawa ile skręt trzyma :P
ni nie kreciłam jeszcze, wczoraj mi przyszły.
dzisiaj mi sie nie chciało. ale pewnie podobnie kilka godz.
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:35   #4460
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 21 381
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

o te włoski sa dobre również - http://allegro.pl/naturalne-wlosy-cl...883460695.html

Asia to te, o których Ci pisałam
po 2 latach używania, częstego używania wciąż są świetne
miała któraś te?
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:39   #4461
angeells
Rozeznanie
 
Avatar angeells
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: BERGEN
Wiadomości: 970
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Miskaa78 choleroo ^^ patrzyłam na nie zresztą patrzyłąm na wszystkie dostępne na allegro... myślisz że były by ok? ^^ hyhy
__________________
Zapuszczam włosy ^^
17cm(27.12.11)->
19cm(27.01.12)

Olejek rycynowy na brwi i rzęsy
30.12.2011-> widoczna poprawa

Piję drożdże 01.02.12

Piję skrzypopokrzywę 11.02.2012
angeells jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:41   #4462
wykrasana
Szara Eminencja
 
Avatar wykrasana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Paradise
Wiadomości: 6 078
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
hmm spróbuję

Wykrasana wierzyć mi się nie chce, że zestaw cały z opakowaniem 200gr waży, spinki 20deko- ważyłam
ciekawe, czy jak sie okaże, że tyle nie wazy to uznaje sie produkt za niezgodny z umową i odsyła na ich koszt?
moje włoski są obcięte, bo wsadziłabym je do tego opakowania i rzuciła na wagę
Ciekawe... Pewnie jak ktoś jeszcze inny napisze to nową wersje wymyślą
wykrasana jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:42   #4463
angeells
Rozeznanie
 
Avatar angeells
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: BERGEN
Wiadomości: 970
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

te sa gęścioszki jak nie wiem co ^^ ptosę mi tu już nie dodawać linków bo dostanę fioła i wykupię wszystkie dostępne zestawy hehe
__________________
Zapuszczam włosy ^^
17cm(27.12.11)->
19cm(27.01.12)

Olejek rycynowy na brwi i rzęsy
30.12.2011-> widoczna poprawa

Piję drożdże 01.02.12

Piję skrzypopokrzywę 11.02.2012
angeells jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:45   #4464
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 21 381
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez angeells Pokaż wiadomość
Miskaa78 choleroo ^^ patrzyłam na nie zresztą patrzyłąm na wszystkie dostępne na allegro... myślisz że były by ok? ^^ hyhy
te widzialam na głowie kumpeli nie raz
przeżyły tyle farbowań, ostatnio nawet dekoloryzację i wciąż żyją
Cytat:
Napisane przez wykrasana Pokaż wiadomość
Ciekawe... Pewnie jak ktoś jeszcze inny napisze to nową wersje wymyślą
rzuce te obciete na wagę, tylko jak je wyrwe kotu z pyska, bo drań mi gdzies je wlecze
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:50   #4465
angeells
Rozeznanie
 
Avatar angeells
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: BERGEN
Wiadomości: 970
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

bo drań czułości potrzebuje i pewnie chce zwrócić na siebie uwagę hehe to trzeba będzie się nad nimi też zastanowić ^^ czas pokażę ja uciekam spać dobranoc dziewczynki
__________________
Zapuszczam włosy ^^
17cm(27.12.11)->
19cm(27.01.12)

Olejek rycynowy na brwi i rzęsy
30.12.2011-> widoczna poprawa

Piję drożdże 01.02.12

Piję skrzypopokrzywę 11.02.2012
angeells jest offline  
Stary 2011-11-01, 22:51   #4466
wykrasana
Szara Eminencja
 
Avatar wykrasana
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Paradise
Wiadomości: 6 078
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
te widzialam na głowie kumpeli nie raz
przeżyły tyle farbowań, ostatnio nawet dekoloryzację i wciąż żyją

rzuce te obciete na wagę, tylko jak je wyrwe kotu z pyska, bo drań mi gdzies je wlecze
Włosy z Lublina więc napisałam o możliwość odbioru osobistego - od razu bym się im przyjrzała Na razie dodaje do obserwowanych
wykrasana jest offline  
Stary 2011-11-01, 23:00   #4467
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
o te włoski sa dobre również - http://allegro.pl/naturalne-wlosy-cl...883460695.html

Asia to te, o których Ci pisałam
po 2 latach używania, częstego używania wciąż są świetne
miała któraś te?
pamiętam, mówiłąs ze to ta aukcja z koniami>>>>>>>> wiesz ze dopiero teraz je zauważyłam hehe
maja otoczke silkikonowa? błyszczą, nie wiesz?
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-11-02, 07:31   #4468
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
te widzialam na głowie kumpeli nie raz
przeżyły tyle farbowań, ostatnio nawet dekoloryzację i wciąż żyją
a jesli miałabys wybrac, te chic to które lepsze, bardziej błyszczace??
asiulka_22 jest offline  
Stary 2011-11-02, 07:50   #4469
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 21 381
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez asiulka_22 Pokaż wiadomość
a jesli miałabys wybrac, te chic to które lepsze, bardziej błyszczace??
Asia mnie te moje pasują, szkoda ze nie mają w ofercie falowanych, bo takowe mi są potrzebne
Kumpela ze swoich też jest bardzo zadowolona, Ona czesciej nosiła niż ja - zdecydowanie.
te chic mają w opisie,
*Formula NO MATTING - zapobiega przed matowieniem sie wlosow

pewnie cos jest na rzeczy, bo wciaz wyglądają ładnie
Ale ale

Masz swoje włosinki, ciesz się z nich, nie kombinuj
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2011-11-02, 07:57   #4470
asiulka_22
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka_22
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 214
Dot.: Przedluzanie wlosów,problemy ,pytania-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
Asia

Masz swoje włosinki, ciesz się z nich, nie kombinuj
[/FONT]
hehe, ok dzisiaj pojde po castinga i jakis nablyszczaz, krde one sa takie jak moje , czyli matowe:/ wrrrrrrr , mozesz polecic jakis produkt do nabłyszczanie/ odzywka, spray/ ktory by jednoczesnie nie obciazał włosków, twoje tak slicznie sie mienią

---------- Dopisano o 08:57 ---------- Poprzedni post napisano o 08:55 ----------

p.s załozyłeam je o 7 zobaczymy jak przetrwaja cały dzień, taśma od spodu gładka nie placze sie nic
asiulka_22 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
beauty de femme, clip, clip in, clip on, clip-in, doczepiane wlosy, doczepianie, fryzjerstwo, grzywka przedłużanie, hairdreams, kolorowe pasemka, metoda, microringi, mikroringi, opinie, pasemka z mikroringami, porost, przedluzanie wlosow, przedłużanie, przedłużanie włosów, rokoko, sztuczne, włosy

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:51.