Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-05-07, 19:53   #1111
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 725
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Paati89 Pokaż wiadomość
Na kartce którą dostałam z intrukcją było napisane że szamponem nie trzeć, nie robić kulistych ruchów tak więc nie robię. Odżywkę miałam nakładać od połowy długości włosów przedłużanych i tak robię. Odżywkę w sprayu i jedwab daję na końcówki. Już naprawdę nie wiem co robię nie tak... aha i te poszczępione zgrzewy mam tylko po jednej stronie głowy co prawda w takim stanie są 3 ale myślę że po tak krótkim czasie nie powinno tak się dziać
slabej jakosci keratyna ktora masz zakonczone pasemko. Jeśli suszysz suszarka to chlodnym strumieniem najlepiej.

---------- Dopisano o 20:53 ---------- Poprzedni post napisano o 20:52 ----------

Cytat:
Napisane przez Anethka Pokaż wiadomość
O, właśnie dostałam maila, że moje włosy zostały wysłane. Obym już w poniedziałek wzięła je w ramiona .
zamawialas z dw? Pochwal sie koniecznie jak dojdą
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-05-07, 21:32   #1112
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
slabej jakosci keratyna ktora masz zakonczone pasemko. Jeśli suszysz suszarka to chlodnym strumieniem najlepiej.

---------- Dopisano o 20:53 ---------- Poprzedni post napisano o 20:52 ----------



zamawialas z dw? Pochwal sie koniecznie jak dojdą
u mnie suszarka sporadycznie jest używana może raz na miesiąc... ale dziękuję za rady teeraz to chyba bede już w ogole na nie chuchać i dmuchać
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline  
Stary 2010-05-07, 22:26   #1113
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 725
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Paati89 Pokaż wiadomość
u mnie suszarka sporadycznie jest używana może raz na miesiąc... ale dziękuję za rady teeraz to chyba bede już w ogole na nie chuchać i dmuchać


ja mialam tak samo wiec wiem co to znaczy temu przerzucilam sie na clipy i chyba bede im wierna juz.
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-05-07, 22:46   #1114
Anethka
Zakorzenienie
 
Avatar Anethka
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Pleasant Hill
Wiadomości: 7 847
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
zamawialas z dw? Pochwal sie koniecznie jak dojdą
Nie, nie. Kupiłam na allegro, ale i tak się pochwalę .
__________________
Au Pair w USA
Anethka jest offline  
Stary 2010-05-07, 23:05   #1115
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 725
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Anethka Pokaż wiadomość
Nie, nie. Kupiłam na allegro, ale i tak się pochwalę .
oo a na jakiej aukcji?;d

ja to ostatnio kupilam od sandritki i bylam przygotowana na bubel a tymczasem to są chyba najlepsze clipy jakie mialam w zyciu
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-05-08, 05:23   #1116
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość

ja mialam tak samo wiec wiem co to znaczy temu przerzucilam sie na clipy i chyba bede im wierna juz.
Powiem ci ,że ja też chciałam na początku klipy ale nie chciałoby mi się ich codziennie nakładać,mimo że to ponoć zajmuję chwilkę Tutaj z tych moich włosków niby jestem zadowolona, mimo tego drobnego mankamentu
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline  
Stary 2010-05-08, 08:56   #1117
orinokoflow
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 10
Dot.: Rokoko beauty de femme - przedłużanie włosów - ściema?

Robiłam w rokoko uzupełnienie rok temu i jestem zdruzgotana bo zapłaciłam za to ponad 6000 zł a efekt daleko odbiega od tego co miało być. Ten cały system seccondhair to nic innego jak droga peruka obrana w marketingowy bełkot żeby nic z tego nie zrozumieć. Jak się jest już na konsultacji to właściciel omamia że będzie super, żeby się nie martwić itd. Niestety prawda odbiega od realiów. Po pierwszym umyciu włosy zrobiły się sztywne i straciły całkowicie swoją delikatność. Odniosłam wrażenie że jest to spowodowane jakimś nasączeniem tych włosów preparatem, który ma je utrzymać przez pewien czas w połysku i lekkości. Może się mylę. Na włosy musiałam wziąć kredyt bo mnie nie było stać, więc generalnie czuję się oszukana bo miało być pięknie a jest beznadziejnie. Już drugi raz miałam dokładane włosów bo w dwóch miejscach pojawiły się prześwity i zmuszona byłam chodzić w czapce! Zanim zdecydujesz się tam coś kupić to lepiej się poważnie zastanów. No chyba że stać cię na drogie eksperymenty. Mnie nie .
orinokoflow jest offline  
Stary 2010-05-08, 09:00   #1118
visionAM
Zakorzenienie
 
Avatar visionAM
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 27 167
Dot.: Rokoko beauty de femme - przedłużanie włosów - ściema?

hmm no to nieźle, co się dzieje na tym świecie, ludzie biorą kredyty żeby włosy przedłużać, w życiu bym na to nie wpadła
trochę to niepoważne wg mnie no ale ok... przecież można za o wiele mniejszą kasę włosy przedłużyć...
__________________
30/100

visionAM jest offline  
Stary 2010-05-08, 09:45   #1119
orinokoflow
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 10
Dot.: Rokoko beauty de femme - przedłużanie włosów - ściema?

No tak czasem bywa, jak się nie ma zbyt dużo włosów i ludzie się dziwnie patrzą to tonący się brzytwy chwyta..... A żeby przedłużyć inną metodą to trzeba mieć relatywnie dość sporo swoich włosów.
orinokoflow jest offline  
Stary 2010-05-08, 13:11   #1120
Anethka
Zakorzenienie
 
Avatar Anethka
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Pleasant Hill
Wiadomości: 7 847
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
oo a na jakiej aukcji?;d

ja to ostatnio kupilam od sandritki i bylam przygotowana na bubel a tymczasem to są chyba najlepsze clipy jakie mialam w zyciu
Cóż, swoje naturalne włosy mam już dość długie (patrz: załącznik ) i nie chciałam efektu pudla więc szukałam tylko jednej taśmy.
Zamówiłam tutaj:
http://www.allegro.pl/item1024333962...szt_geste.html

Co do włosów od Sandritki: ile głów tyle opinii. Szkoda, że nie masz żadnego zdjęcia, bo pewnie wszystkie dziewczyny chciałyby zobaczyć, jak te włosy wyglądają w rzeczywistości .
__________________
Au Pair w USA
Anethka jest offline  
Stary 2010-05-08, 14:05   #1121
Inees
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Cracow :)
Wiadomości: 36
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Dziewczyny,a ja zupełnie z innej beczki.Co sądzicie o włosach polskich.Ciekawa jestem jakie są wasze spostrzeżenia.Kobietki które do mnie dzwonią mają różne odczucia-mam niekiedy wrażenie,że wolą bardziej "fabrycznie pędzone"od tych 100%naturalnych z głowy(tylko oczyszczonych i przygotowanych pod metodę.Z drugiej strony patrzą na pewno na cenę ale przecież warto bo problemów z polskimi włosami po prostu nie ma...Wklejam kilka zdjęć włosów polskich z ostatnich dni,pozdrawiam
Załącznik 3091491

Załącznik 3091492

Załącznik 3091493

Załącznik 3091494

Załącznik 3091495
__________________
"Uroda to weksel honorowany na całym świecie za okazaniem"
Giovanni Giacomo Casanowa

Inees jest offline  
Stary 2010-05-08, 14:12   #1122
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 725
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Anethka Pokaż wiadomość
Cóż, swoje naturalne włosy mam już dość długie (patrz: załącznik ) i nie chciałam efektu pudla więc szukałam tylko jednej taśmy.
Zamówiłam tutaj:
http://www.allegro.pl/item1024333962...szt_geste.html

Co do włosów od Sandritki: ile głów tyle opinii. Szkoda, że nie masz żadnego zdjęcia, bo pewnie wszystkie dziewczyny chciałyby zobaczyć, jak te włosy wyglądają w rzeczywistości .
o kurcze gdybym ja miala takie włosy jak ty to bym ich chyba wcale nie przedłuzała, a tak moje mysie ogonki nie wyglądają atrakcyjnie
Co do sandritki fakt duzo dziewczyn wypowiadalo sie negatywnie, ale zaryzykowalam i nie zaluje. Kolor troszeczke sie rozni ale ja mam prawie biale włosy wiec ciezko dobrac taki odcien a syntetykow nie chce. Jak dorwe aparat od kolezanki to napewno zrobie i wstawie
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-05-08, 16:51   #1123
Zeila
Raczkowanie
 
Avatar Zeila
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 464
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Hej, po raz kolejny skłaniam się ku kupieniu clipów, od czasu kiedy pierwszy raz ten pomysł wpadł mi do głowy to moje naturalne zdążyły już trochę urosnąć. Załączam Wam zdjęcia i proszę o radę. Na pewno muszę kupić kręcone, falowane bo choć moje naturalne są ani kręcone ani proste ( z resztą widać ten nieład na zdjęciach) to jednak wolałabym je gdzieniegdzie podkręcić i kupić falowane, niż prostować codziennie cały łeb. No i najważniejszy mój problem, ile taśm, nie chce mieć wielkiego pudla na głowie, ale jedna, trójzapinkowa taśma chyba nie wystarczy ? No i czy ktoś może polecić jakieś dobre kręcone włosy ?



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Zeila
Czas edycji: 2010-05-08 o 16:53 Powód: zdjęcia
Zeila jest offline  
Stary 2010-05-08, 20:13   #1124
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 725
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Zeila Pokaż wiadomość
Hej, po raz kolejny skłaniam się ku kupieniu clipów, od czasu kiedy pierwszy raz ten pomysł wpadł mi do głowy to moje naturalne zdążyły już trochę urosnąć. Załączam Wam zdjęcia i proszę o radę. Na pewno muszę kupić kręcone, falowane bo choć moje naturalne są ani kręcone ani proste ( z resztą widać ten nieład na zdjęciach) to jednak wolałabym je gdzieniegdzie podkręcić i kupić falowane, niż prostować codziennie cały łeb. No i najważniejszy mój problem, ile taśm, nie chce mieć wielkiego pudla na głowie, ale jedna, trójzapinkowa taśma chyba nie wystarczy ? No i czy ktoś może polecić jakieś dobre kręcone włosy ?



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
zalezy ile chcesz przeznaczyc na włosy. Widzialam fajne tasmy słowianskie falowane ale cena to 680 zł, no ale placi sie za jakosc. Włosy naturalne po umyciu same delikatnie sie faluja, napewno nie sa proste jak druty. Na twoją głowe to ja bym minimum 100 gram wziela. 1 tasma z 3 klipami to okolo 15 gram wiec za malo, nawet te podwojnie zszyte maja okolo 30 gram wiec tez bedzie malo. Co do włosow falowanych to znalazlam takie na allegro http://allegro.pl/item1031647647_fal...ste_55_cm.html
Mozesz sprobowac i kupic ten komplet, ale nie wiem jak z jakosci bo nigdy nie malam stycznosci z włosami od tego uzytkownika, ani w ogole z włosami clipami kreconymi.
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-05-08, 21:54   #1125
maartucha
Zadomowienie
 
Avatar maartucha
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 590
GG do maartucha
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

W zależności ile chcesz przeznaczyć Ja od siebie polecić mogę: http://sklep.racoon.pl/Treski_CLIX_F...--default.html

Tanie nie są ale za jakość się płaci I pewność a nie jajko niespodzianka z allegro
__________________


" . . D
zisaj uwierzyłam, że do szczęścia
Mi wystarczy bym przy Tobie była . . . "
(19.05.2006)

[luksjaa]104680[/luksjaa]
maartucha jest offline  
Stary 2010-05-08, 22:20   #1126
emijachor
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 55
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Jak pocierałaś ręcznikiem - może być problem.
Jeżeli zrobiło się siano - zawsze coś z tym można poradzić. Przede wszystkim dobra maska (w zależności od rodzaju włosów i sposobu ich obróbki - ale o to pytaj sprzedawcę). Ważne jest to by zanim wyschną wymodelować je na szczotkę (nie czekaj aż same wyschną, prostownica też może nie pomóc). Codzienne modelowanie sprawi iż włosy nawet po największych przejściach znowu odzyskają swój blask i wygląd.[/QUOTE]

tez mam problem z koltunem w zasadach dbania byla mowa o eliminacji suszarek prostownic, wiec juz zglupialam, chodzi Ci o to ze trzeba je wyciagac na okraglej szczotce i suszarka??i codziennie na suche czy codziennie myc??
bede wdzieczna wyprobuje wszystkiego, zaczne od lenora
ja kupilam u Joanna1980
emijachor jest offline  
Stary 2010-05-08, 23:05   #1127
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 725
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez maartucha Pokaż wiadomość
W zależności ile chcesz przeznaczyć Ja od siebie polecić mogę: http://sklep.racoon.pl/Treski_CLIX_F...--default.html

Tanie nie są ale za jakość się płaci I pewność a nie jajko niespodzianka z allegro
ja tez jestem za tym jak juz kupowac to nie na jeden raz

---------- Dopisano o 00:05 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:57 ----------

Cytat:
Napisane przez emijachor Pokaż wiadomość
Jak pocierałaś ręcznikiem - może być problem.
Jeżeli zrobiło się siano - zawsze coś z tym można poradzić. Przede wszystkim dobra maska (w zależności od rodzaju włosów i sposobu ich obróbki - ale o to pytaj sprzedawcę). Ważne jest to by zanim wyschną wymodelować je na szczotkę (nie czekaj aż same wyschną, prostownica też może nie pomóc). Codzienne modelowanie sprawi iż włosy nawet po największych przejściach znowu odzyskają swój blask i wygląd.
tez mam problem z koltunem w zasadach dbania byla mowa o eliminacji suszarek prostownic, wiec juz zglupialam, chodzi Ci o to ze trzeba je wyciagac na okraglej szczotce i suszarka??i codziennie na suche czy codziennie myc??
bede wdzieczna wyprobuje wszystkiego, zaczne od lenora
ja kupilam u Joanna1980[/QUOTE]

jak juz suszyc to zimnym strumieniem powietrza. Ja jak je myje to klade sobe gdzies na grzejniczek lub na slonko jak jest cieplo i same schnął. Czesze je dopiero jak są juz prawie suche. Ze szczotka nigdy nie probowalam ale trzeba uwazac jak sie mocniej pociagnie moze ich troszke wypasc a z tasmami roznie jest, raz wlosy są lepiej wszyte a raz nie. Myc ich absolutnie codziennie nie trzeba, raz na 2-3 tygodnie zupelnie wystarczy
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-05-09, 09:45   #1128
ruda228
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 126
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Dziewczyny co myślicie o tych włosach :
http://www.allegro.pl/item1021515421...cm_9_tasm.html
Z tego co czytałam to nie natknęłam się na kogoś kto je próbował chyba że coś przeoczyłam . :P
Swoje mam 43 cm, tam są 65cm . Zastanawiam się czy będą wystarczająco grube bo do długośc mi jak najbardziej pasi
Pisałam do niej jakiej są grubości, napisała że są dośc grube lecz jak mam grube lub bardzo gęste to jeden zestaw będzie za mało i będę mogła np kupic półtorej zestawu, napisała że może dopasowac clipy do moich włosów .
I co o nich myślicie ? `trochę ` kasy kosztują, dlatego wole miec pewnosc co kupuję ; )
ruda228 jest offline  
Stary 2010-05-09, 10:25   #1129
maartucha
Zadomowienie
 
Avatar maartucha
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 590
GG do maartucha
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

ruda228 niestety z produktami na allegro jest tak ze pewnosci nigdy nie masz, chyba ze ktos wczeniej kupil i jest pewne sprawdzone zrodlo. Za takie pieniadze co sa te wlosy to ja Ci polecam kupic wlosy Racoon. Sa to wlosy na ktorych pracuje hmmm strzelam 3/4 salonow w Polsce, wlosy z najwyzszej polki nawet te najtansze sa jakosciowo extra, sama na nich pracuje wiec z reka na sercu moge polecic Mi tam by bylo szkoda kasy na takie z allegro i jajko niespodzianka, zreszta czlowiek uczy sie na bledach
__________________


" . . D
zisaj uwierzyłam, że do szczęścia
Mi wystarczy bym przy Tobie była . . . "
(19.05.2006)

[luksjaa]104680[/luksjaa]
maartucha jest offline  
Stary 2010-05-09, 11:42   #1130
ruda228
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 126
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

maartucha - a te włosy raccon to są na clipy ?
bo widziałam na stronie www.raccon.pl włosy tam są chyba 12 lub 24 takich clipów na jedną spinkę czy się myle?
ruda228 jest offline  
Stary 2010-05-09, 13:06   #1131
katarynka_zwrocka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 10
Dot.: Rokoko beauty de femme - przedłużanie włosów - ściema?

no to faktycznie porażka. Czy masz może jakąś fotkę tej peruki? Jaką miałaś długość? W Bogadar kumpela miała robione i też nie zadowolona jest.
katarynka_zwrocka jest offline  
Stary 2010-05-09, 15:15   #1132
carmen84
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 58
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Dziewczyny mam pytanie co sadzicie o wlosach cllip in firmy REMY?? dodam ze chcialabym sobie je zamowic specjalnie do fryzury slubnej, kolor 613 moze ktoras z Was miala ten kolor i mi cos powie
__________________


Edytowane przez carmen84
Czas edycji: 2010-05-09 o 15:17
carmen84 jest offline  
Stary 2010-05-09, 16:34   #1133
NeverGoodEnough18
Wieczne Kutango
 
Avatar NeverGoodEnough18
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 725
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez carmen84 Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam pytanie co sadzicie o wlosach cllip in firmy REMY?? dodam ze chcialabym sobie je zamowic specjalnie do fryzury slubnej, kolor 613 moze ktoras z Was miala ten kolor i mi cos powie
firma remy?
Remy to raczej włosy w ktorych łuski włosowe skierowane są ku dolowi co zapobiega plątaniu, są tez remy z formułą tangle free ktora zapobiega koltunom i puszeniu sie przedłużonych włosow. Kazdy dobry naturalny włos to włos z formułą remy, a nie firma. Co do koloru 613 to zazwyczaj jasny blond z zołtym pigmentem, platyna oznaczona jest numerem 60. Ale rożnie to bywa, najlepiej jakbys pokazala jakie włosy Cię interesują i wkleila zdjęcie swoich naturalnych.
NeverGoodEnough18 jest offline  
Stary 2010-05-10, 10:10   #1134
emijachor
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 55
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

apropo tego lenora, jak juz sie wymocza to trzeba splukiwac?
ps duzo na allegro sie zmienilo,, sprzedaja teraz pojedyncze pasma, kusi mnie zeby zamowic 1 syntetyczne zebym miala nad kark zamiast mojego koltuna ale pewnie bedzie problem z kolorem,
emijachor jest offline  
Stary 2010-05-10, 14:50   #1135
orinokoflow
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 10
Dot.: Rokoko beauty de femme - przedłużanie włosów - ściema?

Cytat:
Napisane przez katarynka_zwrocka Pokaż wiadomość
no to faktycznie porażka. Czy masz może jakąś fotkę tej peruki? Jaką miałaś długość? W Bogadar kumpela miała robione i też nie zadowolona jest.
Mogę ci podesłać, nie ma problemu. Podaj tylko emaila. Długość to była trochę za szyję. Miałam wrażenie że włosy, które dostałam to nie były europejskie takie jak zamawiałam a znacznie grubsze takie jak mają Azjaci :/. No ale to już by trzeba brać pod mikroskop pewnie żeby badać, ale w dotyku na pewno nie były takie jak zamawiałam, czyli delikatne.
orinokoflow jest offline  
Stary 2010-05-10, 15:25   #1136
Dirvina
Raczkowanie
 
Avatar Dirvina
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 81
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Witam serdecznie po długiej przerwie.

Przedstawiałam wczesniej swoje włosy po kupnie clipów z LongHair.
Nie ma to jak nauczyć się na SWOICH błędach.
Oczywiscie wlosy po miesiącu wyglądały jak mop
Ukrycie w duchu spodziewałam się tego, ale po prostu brak kasu ograniczało mnie zeby zakupic sprawdzone wlosy, np. z dobrewlosy.pl.
Jutro przyjdą do mnie gotowe clipy z dobrewlosy i ciekawe co z nimi bedzie...
Wstawie zdjecia swiezych wlosow i po miesiacu, zobaczymy jaki bedzie efekt

Zamowilam kolor 613, czy ktos juz ma ten kolor pasm z tej strony?
Jest platynowy? Czy bardziej żółty? (o zgrozo)

Pozdr
__________________
Moje rzeczy na wymianę:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=520464
Dirvina jest offline  
Stary 2010-05-10, 15:33   #1137
specjalistka99
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 52
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Dirvina Pokaż wiadomość
Witam serdecznie po długiej przerwie.

Przedstawiałam wczesniej swoje włosy po kupnie clipów z LongHair.
Nie ma to jak nauczyć się na SWOICH błędach.
Oczywiscie wlosy po miesiącu wyglądały jak mop
Ukrycie w duchu spodziewałam się tego, ale po prostu brak kasu ograniczało mnie zeby zakupic sprawdzone wlosy, np. z dobrewlosy.pl.
Jutro przyjdą do mnie gotowe clipy z dobrewlosy i ciekawe co z nimi bedzie...
Wstawie zdjecia swiezych wlosow i po miesiacu, zobaczymy jaki bedzie efekt

Zamowilam kolor 613, czy ktos juz ma ten kolor pasm z tej strony?
Jest platynowy? Czy bardziej żółty? (o zgrozo)

Pozdr

Hey,

Uwierz mi że każde włosy można zrobić jak mop. Zawsze da rade je naprawić tylko trzeba chęci Nie raz miałam do czynienia z różnymi firmami, że coś takiego się stało - niestety włosy po obróbce chemicznej im jaśniejsze tym gorsze w utrzymaniu. Tylko nieobrabiane w dobrej kondycji nie będą sprawiały żadnego problemu
specjalistka99 jest offline  
Stary 2010-05-10, 15:44   #1138
Dirvina
Raczkowanie
 
Avatar Dirvina
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 81
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez specjalistka99 Pokaż wiadomość
Hey,

Uwierz mi że każde włosy można zrobić jak mop. Zawsze da rade je naprawić tylko trzeba chęci Nie raz miałam do czynienia z różnymi firmami, że coś takiego się stało - niestety włosy po obróbce chemicznej im jaśniejsze tym gorsze w utrzymaniu. Tylko nieobrabiane w dobrej kondycji nie będą sprawiały żadnego problemu

no wlasnie:/
__________________
Moje rzeczy na wymianę:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=520464
Dirvina jest offline  
Stary 2010-05-10, 15:51   #1139
specjalistka99
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 52
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Dirvina Pokaż wiadomość
no wlasnie:/

Ważna jest pielęgnacja, a uwierz mi że 85% tego co jest na rynku są to włosy po obróbce - tylko jak zapłacisz 200 czy 400 zł to inaczej dbasz i dokupisz trochę kosmetyków.
Oczywiście zdarzają się firmy które mocno kombinują, ale współpracuje z wieloma i również z tą co wymieniasz i jak na razie zachowują się dla mnie, jak i te inne nieco droższe - oczywiście nie mówię to o Raco... czy innych którzy za 600 czy 1000 zł sprzedadzą Ci prawdziwe włosy niefarbowane - bo za to warto tyle zapłacić.
Jak chcesz i je jeszcze masz - pomogę Ci je odnowić by były jak zaraz po zakupie

Edytowane przez specjalistka99
Czas edycji: 2010-05-10 o 15:55
specjalistka99 jest offline  
Stary 2010-05-10, 15:56   #1140
Dirvina
Raczkowanie
 
Avatar Dirvina
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 81
Dot.: Przedluzanie wlosów-czesc IV wątek zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez specjalistka99 Pokaż wiadomość
Ważna jest pielęgnacja, a uwierz mi że 85% tego co jest na rynku są to włosy po obróbce - tylko jak zapłacisz 200 czy 400 zł to inaczej dbasz i dokupisz trochę kosmetyków.
Oczywiście zdarzają się firmy które mocno kombinują, ale współpracuje z wieloma i również z tą co wymieniasz i jak na razie zachowują się dla mnie, jak i te inne nieco droższe - oczywiście nie mówię to o Raco... czy innych którzy za 600 czy 1000 zł sprzedadzą Ci prawdziwe włosy niefarbowane - bo za to warto tyle zapłacić.
no rzeczywiscie w tej pielegnacji masz racje, chyba to dziala jak takie a'la placebo zaplacilam wiecej to zadbam hehe
ale licze tez na to, że beda lepsze niz allegrowe:/
__________________
Moje rzeczy na wymianę:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=520464
Dirvina jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
beauty de femme, clip, clip in, clip on, clip-in, doczepiane wlosy, doczepianie, fryzjerstwo, grzywka przedłużanie, hairdreams, kolorowe pasemka, metoda, microringi, mikroringi, opinie, pasemka z mikroringami, porost, przedluzanie wlosow, przedłużanie, przedłużanie włosów, rokoko, sztuczne, włosy

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:10.