Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII - Strona 154 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-01-15, 09:12   #4591
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

jakie Wy macie uczucie skóry po użyciu toniku borghese ??
użyłam wczoraj wieczorem i dziś rano i czuję takie dziwne natychmiastowe ściągnięcie - takie mocne że natychmisat rzucam się na krem... tak powinno być??
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-01-15, 09:45   #4592
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość

kup wodoodporny!!!
ja dziś byłam na nartach ( bo my w Poznaniu stok mamy - i masakra - naśnieżali jak idioci i tak sypało że cała twarz mokra - a mąż mi tak z tymi nartami wyjechał ze sie nie demakijazowałam - podkłąd jakoś dał radę, cienie ysl i kredka lanocma doskonale ale hight impact clinique po prostu spływał mi po polikach!!! masakra - też musze kupić jakiś fajny wodoodporny
już nie miałam siły na wybór tuszu, kupiłam ten top coat, zobaczymy jak się sprawdzi. I pomadkę ochronną dermalogica jak narty to narty
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-01-15, 10:08   #4593
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

nakładałam dziś podkład matujący ysl na krem aquasource biothermu
i sie rolowało ;(
i teraz nie wiem czego to wina
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-01-15, 10:18   #4594
pilina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 328
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
nakładałam dziś podkład matujący ysl na krem aquasource biothermu
i sie rolowało ;(
i teraz nie wiem czego to wina
a robiłaś test kremu z innym podkładem?
może po prostu te dwa specyfiki się nie lubią
pilina jest offline  
Stary 2010-01-15, 11:30   #4595
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
i tu mamy przyklad, ze zawsze da sie wydac pieniadze!


Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość

Tylko 250pln? Cienizna Byli tu tacy co po pińcet zostawiali
Fajne zakupy i Adictty tanie
Tylko 250, bo nie było za bardzo co brać Ale wieczorkiem dorzuciłam jeszcze ten różyk EL z Tru więc sięgnęłam 330 zł

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
a mi ciągle zwrotu VAT nie oddali obrażona jestem.
Mi też nie Dzisiaj znów do pnich napisałam, ale póki co cisza

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
jakie Wy macie uczucie skóry po użyciu toniku borghese ??
użyłam wczoraj wieczorem i dziś rano i czuję takie dziwne natychmiastowe ściągnięcie - takie mocne że natychmisat rzucam się na krem... tak powinno być??
Ja się w porę z zakupu tego toniku wycofałam jak kobieta w perfumerii powiedziała mi, że on bardziej do skóry tłustej jest, więc normalną czy suchą będzie niestety ściągał

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
nakładałam dziś podkład matujący ysl na krem aquasource biothermu
i sie rolowało ;(
i teraz nie wiem czego to wina
Chyba kremu
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-01-15, 12:00   #4596
agool
Rozeznanie
 
Avatar agool
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: południe Polski
Wiadomości: 691
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Dziewczyny czy macie bezpośredniego maila do kogoś innego niż Zenek. Nie mogę się z nim dogadać, w kółko mi to samo pisze a ja chcę żeby mi oddali kasę za niezrealizowane przez nich zamówienie.
Mieli błąd w systemie i nie zarejestrowli mojego zamówienia a ja już za niego zapłaciłam.
Tereska mi pisała, że wie o co chodzi ale nie mam do niej bezpośredniego maila i męczę się z tym Zenkiem.
__________________
"Najlepszym sposobem na poprawienie sobie humoru jest poprawienie humoru komuś innemu"
Mark Twain
agool jest offline  
Stary 2010-01-15, 12:17   #4597
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
Miałam brązowy Fatale właściwie to nadal leży na dnie kufra, ale trochę mu się zestarzało i już robi grudy brąz jak brąz - i tak na rzęsach wygląda jak czarny
Ooooo dziękuję za info A czy mogłabyś zrobić fotkę szczoteczki? Żebym zobaczyła na niej ten kolor? Chyba zaryzykuję z tym brązowym Fatalem.. Tylko nigdy nie miałam brązowego tuszu .. I nie wiem czy słabo w takim nie będę wyglądać.. Myślicie, że pasuje brązik bladej , niebieskookiej ciemnawej ( ) blondynce z ciemniejszą oprawą oczu?
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-01-15, 12:34   #4598
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Hej hej zapusciłam sie troche i nie wiem co teraz jest super mega obowiązkiem do kupienia
Zastanawiam się nad zapachem Morgan z promocji, tyle że kurde 5 flaszka w tym tygodniu to chyba przesada
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-01-15, 12:37   #4599
pilina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 328
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Ooooo dziękuję za info A czy mogłabyś zrobić fotkę szczoteczki? Żebym zobaczyła na niej ten kolor? Chyba zaryzykuję z tym brązowym Fatalem.. Tylko nigdy nie miałam brązowego tuszu .. I nie wiem czy słabo w takim nie będę wyglądać.. Myślicie, że pasuje brązik bladej , niebieskookiej ciemnawej ( ) blondynce z ciemniejszą oprawą oczu?
myślę, że będzie ok (chociaż lepszy byłby pewnie granat/grafit)



dziewczyny, błagam doradźcie - potrzebny fajny matujący puder w kamieniu. Nacre niestety nie dla mnie podkreślają mi wszystko co mam najbrzydsze w twarzy niestety zapychają. jestem zachwycona efektem jaki daje mi puder sypki SB, ale do torebki to raczej się nie nadaje sypaniec. potrzebuje czegoś co da efekt matowej mgiełki. pomóżcie
pilina jest offline  
Stary 2010-01-15, 12:52   #4600
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
jakie Wy macie uczucie skóry po użyciu toniku borghese ??
użyłam wczoraj wieczorem i dziś rano i czuję takie dziwne natychmiastowe ściągnięcie - takie mocne że natychmisat rzucam się na krem... tak powinno być??
tez tak mam
dzisiaj posmarowalam kremem bo juz wytrzymac nie moglam ale wczoraj na noc nie nakladalam zadnego kremu i mialam rana taka gladka, miekka skore wiec krzywdy nie zrobi bo mi po wszystkim praktycznie wysusza skore- a jakby nie bylo to w nim czuc alkohol wiec wysuszyc moglo

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Dali mi wybor, ale bałabym sie że przyjdzie stary i wtedy juz reklamowac nie wypada, wiec wzielam zwrot.

Co do fragrancex, zamawialam pare razy i zawsze przesyłka docierała !
Nawet jesli zajęło im to ponad miesiąc
moj jest z chyba 2008 ale nie sprawdzala dokladie- wczoraj uzylam i mam taka gladziutka skore mysle, ze krzywdy by ci nie zrobil

wczoraj zamowilam sobie hugo boss femme 75ml taniutko wyszlo jak przyjda to zamowie sobie gucci envy me i elle jak beda mi sie konczyly i bede miala marzena perfumowe zrealizowane
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-15, 12:53   #4601
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez pilina Pokaż wiadomość
myślę, że będzie ok (chociaż lepszy byłby pewnie granat/grafit)

Oj chyba prędzej bym znośnie wyglądała właśnie w brązach niż granacie/graficie
Cytat:
Napisane przez pilina
dziewczyny, błagam doradźcie - potrzebny fajny matujący puder w kamieniu. Nacre niestety nie dla mnie podkreślają mi wszystko co mam najbrzydsze w twarzy niestety zapychają. jestem zachwycona efektem jaki daje mi puder sypki SB, ale do torebki to raczej się nie nadaje sypaniec. potrzebuje czegoś co da efekt matowej mgiełki. pomóżcie
Ja osobiście mogę polecić mineralny w kamieniu Bourjois Nie jest drogi a bardzo ładnie matuje Najlepszy z matów, jaki dotychczas miałam
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-29...-mineralny.htm
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-01-15, 13:04   #4602
pilina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 328
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Oj chyba prędzej bym znośnie wyglądała właśnie w brązach niż granacie/graficie

Ja osobiście mogę polecić mineralny w kamieniu Bourjois Nie jest drogi a bardzo ładnie matuje Najlepszy z matów, jaki dotychczas miałam
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-29618-opis-Bourjois-Eclat-Mineral-Mineral-Radiance-Prasowany-puder-mineralny.htm

dzięki
oblookam w sklepie kolorki i może coś wybiorę.
ja się wstępnie zastanawiałam nad prasowanym Scottem, skoro ten sypki mnie tak zachwycił, ale z tego ca pamiętam ktoś chyba miał podkład w kompakcie w tej serii i był fatalny, stąd też chyba go sobie odpuszczę.
pilina jest offline  
Stary 2010-01-15, 13:04   #4603
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

zapomnialam sie pochwalic, ze po ponad miesiacu od zaplaty dostalam dzisiaj shimmera BB bronze - faktycznie ciemny i raczej jako typowy rozswietlacz to on nie bedzie dzialal
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-15, 13:19   #4604
pilina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 328
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
zapomnialam sie pochwalic, ze po ponad miesiacu od zaplaty dostalam dzisiaj shimmera BB bronze - faktycznie ciemny i raczej jako typowy rozswietlacz to on nie bedzie dzialal
wrzucisz zdjęcie?
pilina jest offline  
Stary 2010-01-15, 13:22   #4605
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez pilina Pokaż wiadomość
myślę, że będzie ok (chociaż lepszy byłby pewnie granat/grafit)



dziewczyny, błagam doradźcie - potrzebny fajny matujący puder w kamieniu. Nacre niestety nie dla mnie podkreślają mi wszystko co mam najbrzydsze w twarzy niestety zapychają. jestem zachwycona efektem jaki daje mi puder sypki SB, ale do torebki to raczej się nie nadaje sypaniec. potrzebuje czegoś co da efekt matowej mgiełki. pomóżcie
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-13...-prasowany.htm
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-01-15, 13:28   #4606
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez pilina Pokaż wiadomość
wrzucisz zdjęcie?
dzisiaj nie dam rady, jutro tez lece na kurs prawka wiec zostanie mi niedziela przed wyjazdem
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-15, 13:32   #4607
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Właśnie dostałam moją paczuche z mikrodermabrazją
Naskrobałam szybko maila do tru żeby nie oddawali pieniązków, uf i jestem szczęsliwa
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-01-15, 13:33   #4608
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
geny geny geny



Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Ale żadne zakupy jak dotąd mnie tak nie umęczyły jak poszukiwania działki budowlanej...coś okropnego (cały czas w toku i końca nie widać) Echh...no i zacisnąć pasa trzeba będzie
Poczekaj jak będziesz załatwiać dokumentację Wcale nie jest lżej ani krócej...

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
to ja tak jak Wy dziewczyny - 3 dni temu weszłam do guerlaina i przepuściłam ponad 400 zł bez mrugnięcia okiem ,a dzisiaj pół godziny debatowałam czy kupić jeansy z zary z przeceny za 40 zł


No, ale w sumie dżinsy to dżinsy tylko... A z Guerlaina masz same nowe, niepowtarzalne cudeńka

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
jakie Wy macie uczucie skóry po użyciu toniku borghese ??
użyłam wczoraj wieczorem i dziś rano i czuję takie dziwne natychmiastowe ściągnięcie - takie mocne że natychmisat rzucam się na krem... tak powinno być??
Czyli jednak dobrze, że nie wzięłam... Widocznie ten alkohol w połączeniu z minerałami działa naprawdę mocno...
RedShine jest offline  
Stary 2010-01-15, 13:34   #4609
pilina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 328
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

też zerkałam nieśmiało w jego kierunku. zastanawiam się tylko na ile różni sie od prasowanych meteorów-nie chciałabym znowu wydać ponad 100 zł na coś, co mnie będzie zapychać i w konsekwencji pójdzie w kąt. miałaś go?faktyczne daje obiecany przez producenta efekt?
pilina jest offline  
Stary 2010-01-15, 13:35   #4610
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Właśnie dostałam moją paczuche z mikrodermabrazją
Naskrobałam szybko maila do tru żeby nie oddawali pieniązków, uf i jestem szczęsliwa
no to masz szczescie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:11   #4611
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez pilina Pokaż wiadomość
też zerkałam nieśmiało w jego kierunku. zastanawiam się tylko na ile różni sie od prasowanych meteorów-nie chciałabym znowu wydać ponad 100 zł na coś, co mnie będzie zapychać i w konsekwencji pójdzie w kąt. miałaś go?faktyczne daje obiecany przez producenta efekt?
Tak, mam go. Jest calkiem niezly, choc szczerze powiem, ze wolalabym, zeby dawal troszke koloru. Mam 01 i jest transparentny, choc moze mam tak jasna skore, ze tego nie widac. Puderniczka ladna, wytrzymala. LAdnie pachnie. Nie pyli.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:12   #4612
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Słuchajcie, ale numer... Właśnie dostałam awizo na 3 paczki, w tym jedna jest tą z zaginionych z 13-go grudnia...Ale najlepsze jest to, że wczoraj dostałam awizo na powtórnie wysłaną paczkę z 13-go. I ona szła 3 dni, a tamta poprzednia miesiąc ponad... Ciekawe gdzie się podziewała, skoro Urząd Celny jej w ogóle nie widział, nawet w systemie międzynarodowym

Pewnie Wasze zaginione paczki też lada dzień nadejdą
RedShine jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:19   #4613
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Dziewczyny podpadłam Zenkowi- pisze do mnie po chińsku!!!
Wrzuciłam jego maila do translatora i ostatnie zdanie wyszło takie:
"Jeśli masz inne pytania, zespół  brzydkie stretch  misty-yi dokładnie? Br>".....nie wiem czy nie powinnam się obrazić za to "brzydkie" i brrr...

---------- Dopisano o 14:19 ---------- Poprzedni post napisano o 14:18 ----------

Cytat:
Napisane przez RedShine Pokaż wiadomość
Słuchajcie, ale numer... Właśnie dostałam awizo na 3 paczki, w tym jedna jest tą z zaginionych z 13-go grudnia...Ale najlepsze jest to, że wczoraj dostałam awizo na powtórnie wysłaną paczkę z 13-go. I ona szła 3 dni, a tamta poprzednia miesiąc ponad... Ciekawe gdzie się podziewała, skoro Urząd Celny jej w ogóle nie widział, nawet w systemie międzynarodowym

Pewnie Wasze zaginione paczki też lada dzień nadejdą
Ale odebrałaś tą powtórnie wysłaną?
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:20   #4614
pilina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 328
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Tak, mam go. Jest calkiem niezly, choc szczerze powiem, ze wolalabym, zeby dawal troszke koloru. Mam 01 i jest transparentny, choc moze mam tak jasna skore, ze tego nie widac. Puderniczka ladna, wytrzymala. LAdnie pachnie. Nie pyli.

dzięki
mnie właśnie na kolorze w ogóle nie zależy tylko na lekkim zmatowieniu w trakcie dnia. więc chyba szykuje się kolejny zakup... ale z tym już trzeba poczekać do wypłaty
pilina jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:25   #4615
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Dziewczyny podpadłam Zenkowi- pisze do mnie po chińsku!!!
Wrzuciłam jego maila do translatora i ostatnie zdanie wyszło takie:
"Jeśli masz inne pytania, zespół  brzydkie stretch  misty-yi dokładnie? Br>".....nie wiem czy nie powinnam się obrazić za to "brzydkie" i brrr...

---------- Dopisano o 14:19 ---------- Poprzedni post napisano o 14:18 ----------



Ale odebrałaś tą powtórnie wysłaną?



Profilaktycznie się obraź, Nie wiadomo co tam Zenkowi po głowie chodzi... W końcu nad promocjami nie myślał, to musiał mieć głowę zaprzątniętą innymi rzeczami

Nie odebrałam jeszcze żadnej przesyłki bo ja mam pocztę tylko do 18 i na dodatek dopiero na drugi dzień mogę awizo "zrealizować"... Idę jutro na pocztę i mam nadzieję, że nie będą na mnie krzywo patrzeć , jak powiem, że dzisiaj biorę tylko te 3, tej z wczoraj nie chcę
RedShine jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:33   #4616
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez RedShine Pokaż wiadomość


Profilaktycznie się obraź, Nie wiadomo co tam Zenkowi po głowie chodzi... W końcu nad promocjami nie myślał, to musiał mieć głowę zaprzątniętą innymi rzeczami

Nie odebrałam jeszcze żadnej przesyłki bo ja mam pocztę tylko do 18 i na dodatek dopiero na drugi dzień mogę awizo "zrealizować"... Idę jutro na pocztę i mam nadzieję, że nie będą na mnie krzywo patrzeć , jak powiem, że dzisiaj biorę tylko te 3, tej z wczoraj nie chcę

Ja też czekam na taką zgubioną i mi Zenek napisał, że mam odmówić przyjęcia, jak by się ta druga znalazła, nigdy bym na to nie wpadła bez jego instrukcji a teraz mam stres bo dostałam jakieś awizo na kilka przesyłek i się okaże ze odbiorę coś co nie powinnam i będzie kłopot
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....


Edytowane przez Taszanta
Czas edycji: 2010-01-15 o 14:36
Taszanta jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:38   #4617
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez pilina Pokaż wiadomość
a robiłaś test kremu z innym podkładem?
może po prostu te dwa specyfiki się nie lubią
no właśnie została mi jeszcze odrobnka próbki to spórbuję jutro z podkładem słoiczkowy ysl i zobaczę...
a w sumie mam ochotę na ten krem - mam go już nawet klikniętego - więc nie widzie mi sie szukać innego

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość





Ja się w porę z zakupu tego toniku wycofałam jak kobieta w perfumerii powiedziała mi, że on bardziej do skóry tłustej jest, więc normalną czy suchą będzie niestety ściągał



Chyba kremu
no właśnie jakoś nie doczytałam wcześniej że on dla tłustej
ale mam na niego chętną więc jeszcze dziś spróbuję i jak będzie kiepsko to pójdzie w świat

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Hej hej zapusciłam sie troche i nie wiem co teraz jest super mega obowiązkiem do kupienia
Zastanawiam się nad zapachem Morgan z promocji, tyle że kurde 5 flaszka w tym tygodniu to chyba przesada
chyba tak

Cytat:
Napisane przez pilina Pokaż wiadomość
myślę, że będzie ok (chociaż lepszy byłby pewnie granat/grafit)



dziewczyny, błagam doradźcie - potrzebny fajny matujący puder w kamieniu. Nacre niestety nie dla mnie podkreślają mi wszystko co mam najbrzydsze w twarzy niestety zapychają. jestem zachwycona efektem jaki daje mi puder sypki SB, ale do torebki to raczej się nie nadaje sypaniec. potrzebuje czegoś co da efekt matowej mgiełki. pomóżcie
ja jestem napalona na prasowany puder diorskin forever - jest tak delikatny i tak drobno zmielony że az niemożliwe tylko cholerka coś mi drogo i kasy żal

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
tez tak mam
dzisiaj posmarowalam kremem bo juz wytrzymac nie moglam ale wczoraj na noc nie nakladalam zadnego kremu i mialam rana taka gladka, miekka skore wiec krzywdy nie zrobi bo mi po wszystkim praktycznie wysusza skore- a jakby nie bylo to w nim czuc alkohol wiec wysuszyc moglo


mi tak ściągnął że nie wyobrazam sobie iść spać bez kremu po nim - chybabym zwariowała
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:41   #4618
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość

Ja też czekam na taką zgubioną i mi Zenek napisał, że mam odmówić przyjęcia, jak by się ta druga znalazła, nigdy bym na to nie wpadła bez jego instrukcji a teraz mam stres bo dostałam jakieś awizo na kilka przesyłek i się okaże ze odbiorę coś co nie powinnam i będzie kłopot

Dlatego ja sprawdziłam numery nadania. Wczoraj dostałam awizo na tę powtórnie wysłaną i dzisiaj na 3 paczki, a wiem dokładnie że czekam na 2 dodatkowe i coś mi nie grało. Sprawdź sobie na dokładnie numery z SS i będziesz wiedziała, którą odesłać ewentualnie

Ja mam pierwszy raz taką sytuację, że zaginiona paczka jednak się odnajduje i nie wiem tylko jak na poczcie będzie. Oby bez problemów
RedShine jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:43   #4619
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
chyba tak


mi tak ściągnął że nie wyobrazam sobie iść spać bez kremu po nim - chybabym zwariowała
ja bylam juz tak zmeczona, ze nie mialam sily siegac po krem wiec poszlam spac ale tak jak dzisiaj to tez sie zle czulam z tym uczuciem sciagnietej skory wiec posmarowalam sie kremem
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-15, 14:48   #4620
karola_sz
Rozeznanie
 
Avatar karola_sz
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 741
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Dokładnie ten: Signature Silky Powder Blush - #19 Nude Nuance
Powiedziała, że pasuje do różnych makijaży- jest uniwersalny i uwierzyłam jej bo i sama była cudnie wymalowana i umiała nałozyć mi go na buźkę i rzeczywiście to było to

Na szczęście jeden był przed chwilą na tru i właśnie kliknełąm

---------- Dopisano o 21:15 ---------- Poprzedni post napisano o 21:09 ----------



Feverków już ani jednego nie było Już większość ogołoconych półek jest, ale 250 zł zostawiłam
Oglądałam ten kolorek na stronce EL i piękny się wydaje. Jak już przyjdzie, wklej fotkę i daj znać jak się sprawuje. Też szukam różu. Myślisz, że dla blondynki też będzie pasował. Bo normalnie, mam na niego chętkę...
karola_sz jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetyki, truskawa, truskawka, zakupy

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:23.