Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII - Strona 44 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-12-22, 11:37   #1291
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Sala Pokaż wiadomość
Ano właśnie, ja bez wątpienia powinnam dzisiaj tak zacząć -- po obfitej w zamówienia niedzieli wczoraj dzień zaczęłam od Tru i skończyłam na Tru, bo po północy zaczęli uzupełnianie zapasów ze Stili -- jedną trójkę już mam i faktycznie jest super, więc kliknęłam od razu drugą...

A dzisiaj co?

No przecież uzupełnili resztę Stilowych zapasów...

Dramat.
dramatem jest to że nie uzupełnili kosmetyczek ;(
a ja ciągle na nią nagrzana
ja to bym chętnie samego kajala przyjeła z tej trójki - może ktoś chce cienie a kajal mu niepotrzebny ??
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2009-12-22, 11:39   #1292
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Zenek jest na facebooku, ma w avku córeczke chyba
Juz wyczaiłam danwo hehe
no cos Ty! tak zainteresowala Cie jego osoba, ze juz go na facebooku szukasz?? to ja juz wiem, dlaczego napisalas, ze stara panna zostaniesz! zobaczylas, ze juz Zenek zajety
Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
OMG! Już mam na TRU paczuchę wysłaną Bóg wysłuchał mych próśb

Dimiti a czy moja skromna osoba mogłaby się dopisać do zamówienia z ELFa na dramatyczne sztuzne rzęsy ? tylko niech mnię kto wtajemniczy co i jak dokładniej
pewnie zaraz ide na Elfowy watek zrobic rozliczenie sama musze sobie tez cos dopisac

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
no ja też na głodzie czego dowodem jest zamówienie na elfie
też kliknęłam 30 - wydaje mi sie że jak byłam w sephorze to własnie oglądałam 30 i ona była taka cudnie różowa - transparentna; 28 w ogóle nie było;
także 28 zostawiam innej pragnącej i nie klikam na próżno - zostały 2 sztuki
heh....to ja chyba wezme ta 30

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
Zdasz relację z 30?
Mejkapownia ma rację, chyba czas na poradnię uzależnień. Już to widzę: grupa wsparcia siedząca w kółku i nagle ktoś krzyczy: Zenek dokręcił Stilę! I terapeuta zostaje sam, ewentualnie biegnie do komputera.

Gdyby się ktoś wahał to błyszczyk G14 Shiseido jest śliczny, kolor wcale nie jest jadowity, żarówiasty czy mocny - taki malinowy kisiel na ustach. Obmacałam go i naturalnie kliknęłam

---------- Dopisano o 11:24 ---------- Poprzedni post napisano o 11:22 ----------


mów mi jeszcze

ej no!! nie kus! ja czekam na tego G4, G14 widzialam, ale wydawal mi sie wlasnie taki wsciekly rozyk a Ty teraz tak kusisz......rozumiem, ze zrobisz fotki jak go dostaniesz?

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
[/COLOR]aha - jak któraś zastanawiała się nad tróką stila z różą to brać bez wachania! jest BOSKA!! a pewne też kilka sztuk tylko dorzucili ;
:cool :
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-22, 11:45   #1293
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Dimiti, no więc G14 nie jest wściekły - opakowanie mocno przekłamuje, jest naprawdę delikatny i baardzo przyjemy.
Niniejszym ogłaszam że mam bana na błyszczyki, no tylko jeszcze uzupełnię ulubionego Ultra Glossa bo jestem już w połowie i zaczyna mnie to bardzo niepokoić
__________________

majade jest offline  
Stary 2009-12-22, 11:45   #1294
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no cos Ty! tak zainteresowala Cie jego osoba, ze juz go na facebooku szukasz?? to ja juz wiem, dlaczego napisalas, ze stara panna zostaniesz! zobaczylas, ze juz Zenek zajety
pewnie zaraz ide na Elfowy watek zrobic rozliczenie sama musze sobie tez cos dopisac

heh....to ja chyba wezme ta 30

ej no!! nie kus! ja czekam na tego G4, G14 widzialam, ale wydawal mi sie wlasnie taki wsciekly rozyk a Ty teraz tak kusisz......rozumiem, ze zrobisz fotki jak go dostaniesz?



:cool :
no 30 wyglądała w sklepie tak mnaimniuśno - ja nigdy nie testuje pomadek w sklepach bo sie brzydze, i tą też tylko sobie po ręce pomaziałam - ale było blisko żebym sie skusiła
różyk totalny

a trójka z różą - cienie sa fajne ale nad nimi bym tak nie piała - za to to czego nauczyłam się robić z tym kajalem... oczy me nabrały nowego kształtu KOCHAM GO!!
a widzę że w regularnej sprzedaży go nie ma i poważnie zastanawiam się nad zakupem jeszcze jednego zestawu... tylko po co mi te cienie drugie
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2009-12-22, 11:46   #1295
dor6
Wtajemniczenie
 
Avatar dor6
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 111
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Dla potrzebujących - Pop Diora znów na Truskawce

http://us.strawberrynet.com/makeup/c.../90686/#DETAIL

i Orchid Rose Chanel

http://us.strawberrynet.com/makeup/c.../46409/#DETAIL
__________________
moja fragrantica

Edytowane przez dor6
Czas edycji: 2009-12-22 o 11:51
dor6 jest teraz online  
Stary 2009-12-22, 11:51   #1296
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dor6 Pokaż wiadomość
Dla potrzebujących - Pop Diora znów na Truskawce

http://us.strawberrynet.com/makeup/c.../90686/#DETAIL
ilość 0
króliczek jest offline  
Stary 2009-12-22, 11:52   #1297
dor6
Wtajemniczenie
 
Avatar dor6
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 111
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
ilość 0
No cóż, tego nie sprawdzałam, ale do koszyka mi się dodało
__________________
moja fragrantica
dor6 jest teraz online  
Stary 2009-12-22, 11:57   #1298
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dor6 Pokaż wiadomość
No cóż, tego nie sprawdzałam, ale do koszyka mi się dodało
aa bo one szybko znikają jak ja swój klikałam to chciałam 2, a zmieniło mi na 1. czyli, że ostatni dziabnęłam
króliczek jest offline  
Stary 2009-12-22, 11:57   #1299
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
no 30 wyglądała w sklepie tak mnaimniuśno - ja nigdy nie testuje pomadek w sklepach bo sie brzydze, i tą też tylko sobie po ręce pomaziałam - ale było blisko żebym sie skusiła
różyk totalny

a trójka z różą - cienie sa fajne ale nad nimi bym tak nie piała - za to to czego nauczyłam się robić z tym kajalem... oczy me nabrały nowego kształtu KOCHAM GO!!
a widzę że w regularnej sprzedaży go nie ma i poważnie zastanawiam się nad zakupem jeszcze jednego zestawu... tylko po co mi te cienie drugie
kajale sa ale niestety jak ja lookalam to nie bylo tego onyxa. http://pl.strawberrynet.com/makeup/s...neId=6159#6159 sa tylko dwa odcienie gdyby byl czarny to sama bym kupila

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
Dimiti, no więc G14 nie jest wściekły - opakowanie mocno przekłamuje, jest naprawdę delikatny i baardzo przyjemy.
Niniejszym ogłaszam że mam bana na błyszczyki, no tylko jeszcze uzupełnię ulubionego Ultra Glossa bo jestem już w połowie i zaczyna mnie to bardzo niepokoić
heh to jak G14 taki delikatny to G4 okaze sie bezbarwny jeszcze jak mi sie spodoba ten jasny rozyk to sie pewnie skusze na inny odcien a ze roze i beze lubie no to wiadomo co sie kupi
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:00   #1300
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Czemu te paletki stila brązowe takie drogie? Tą za 37 juz mam a chcialam wyprobowac brąz tez, no ale za taką cene nie chce pffff

Dimiti rozgryzłaś mnie z tym Zenkiem noooo, ale wiesz, nie ma takiego wagonu którego nie moznaby odczepić Jak znajde linka to podesle.
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:04   #1301
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
kajale sa ale niestety jak ja lookalam to nie bylo tego onyxa. http://pl.strawberrynet.com/makeup/s...neId=6159#6159 sa tylko dwa odcienie gdyby byl czarny to sama bym kupila


heh to jak G14 taki delikatny to G4 okaze sie bezbarwny jeszcze jak mi sie spodoba ten jasny rozyk to sie pewnie skusze na inny odcien a ze roze i beze lubie no to wiadomo co sie kupi
no właśnie te odcienie do bani
z drugiej strony sam kajal droży od całego zestawu...
ale nie
elf + szminka i znów prawie stówka w plecy
31.12 przyjdzie spłacić kredytówkę ( nie lubie nowego roku od długów zaczynać) i będzie przykro... oj przykro...
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:07   #1302
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
wczoraj bylam w douglasie i wzielam probke zachwalanego przez Mejkapownie diorskina
[a swoja droga, to ktorego polecasz? bo jest ich kilka odmian ]
i jeszcze pani mi polecila podklad z YSL jakis teint resist, miala go ktoras? on jest niezbyt mocno kryjacy, ale daje taki fajny efekt satynowej skory, ciekawe jak bedzie sie go nosilo
i zapomnialam poprosic o probke parurka zachwalanego przez Kroliczka, nastepnym razem
Parurka trzeba spróbować koniecznie

Cytat:
Napisane przez Manehajera Pokaż wiadomość
a czy przypadkiem Dior nie ma alkoholu w składzie? też właśnie rozważałam zakup diorskin zanim jeszcze namówiłyście mnie na parure aqua Guerlain'a ale alkohol bodajże na początku składu mnie odstrasza...
Tak, Diorskin Nude (płynny) ma w składzie alkohol...

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
no 30 wyglądała w sklepie tak mnaimniuśno - ja nigdy nie testuje pomadek w sklepach bo sie brzydze, i tą też tylko sobie po ręce pomaziałam - ale było blisko żebym sie skusiła
różyk totalny
Znaczy się tak żarówa? Ale transparentna? Bo chyba też kliknę... Wygląda na zimny odcień.
RedShine jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:09   #1303
Sala
Rozeznanie
 
Avatar Sala
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 503
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Czemu te paletki stila brązowe takie drogie? Tą za 37 juz mam a chcialam wyprobowac brąz tez, no ale za taką cene nie chce pffff
W nocy była jeszcze http://www.stilacosmetics.com/produc...l.asp?PMID=547, też za 37, ale 5 sztuk szybko się, jak widać, rozeszło. Przy czym ona podobno jest śliwkowa, z czarnym kajalem. Brązowa, o której mówisz, ma Smoky Quartz.
Sala jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:11   #1304
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Sala Pokaż wiadomość
W nocy była jeszcze http://www.stilacosmetics.com/produc...l.asp?PMID=547, też za 37, ale 5 sztuk szybko się, jak widać, rozeszło. Przy czym ona podobno jest śliwkowa, z czarnym kajalem. Brązowa, o której mówisz, ma Smoky Quartz.
Ale bym chciala sliwkową
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:17   #1305
Sala
Rozeznanie
 
Avatar Sala
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 503
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Ale bym chciala sliwkową
Dzięki Ci za te słowa, dobra kobieto, czuję się rozgrzszona i od razu mi lepiej... Bo oczywiście kliknęłam ją od razu

Na pocieszenie: pewnie je jeszcze wrzucą, co rusz kilka sztuk dokładają.
I pewnie Stila w promocjach będzie się powtarzać, bo widać, że im to schodzi jak ciepłe bułeczki.

Edytowane przez Sala
Czas edycji: 2009-12-22 o 12:18
Sala jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:19   #1306
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Sala Pokaż wiadomość
W nocy była jeszcze http://www.stilacosmetics.com/produc...l.asp?PMID=547, też za 37, ale 5 sztuk szybko się, jak widać, rozeszło. Przy czym ona podobno jest śliwkowa, z czarnym kajalem. Brązowa, o której mówisz, ma Smoky Quartz.
oj nie zgodze sie ja mam brazowa i szara i obie maja kredki onyx-sprawdzalam nawet jak to jest i ja na opakowaniu od tych paletek normalnie mialam napisane, ze do obu dolaczona jest onyx.
Ale sliwkowa bym sobie paletke jeszcze ustrzelila!

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Czemu te paletki stila brązowe takie drogie? Tą za 37 juz mam a chcialam wyprobowac brąz tez, no ale za taką cene nie chce pffff

Dimiti rozgryzłaś mnie z tym Zenkiem noooo, ale wiesz, nie ma takiego wagonu którego nie moznaby odczepić Jak znajde linka to podesle.
brazowa byla w promo ja kupilam hehe no widzisz! i wyszlo na jaw! dlatego tak czesto do tru piszesz!
Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
no właśnie te odcienie do bani
z drugiej strony sam kajal droży od całego zestawu...
ale nie
elf + szminka i znów prawie stówka w plecy
31.12 przyjdzie spłacić kredytówkę ( nie lubie nowego roku od długów zaczynać) i będzie przykro... oj przykro...
heh ja musze jeszcze zaplacic za zakupy na all
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:29   #1307
Sala
Rozeznanie
 
Avatar Sala
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 503
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
oj nie zgodze sie ja mam brazowa i szara i obie maja kredki onyx-sprawdzalam nawet jak to jest i ja na opakowaniu od tych paletek normalnie mialam napisane, ze do obu dolaczona jest onyx.
A to sorry, faktycznie, przypominam sobie dyskusję na ten temat, tylko jakoś mi się wydawało, że dyskutowałyście o śliwkowej właśnie. Wygląda na to, że przypadkowo ustrzeliłam jakiegoś rarytasa

O Smoky Quartz w brązowej Stila pisze na własnej stronie internetowej, więc sądziłam, że tak jest. Sama jej nie mam.
Sala jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:30   #1308
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Sala Pokaż wiadomość
Dzięki Ci za te słowa, dobra kobieto, czuję się rozgrzszona i od razu mi lepiej... Bo oczywiście kliknęłam ją od razu

Na pocieszenie: pewnie je jeszcze wrzucą, co rusz kilka sztuk dokładają.
I pewnie Stila w promocjach będzie się powtarzać, bo widać, że im to schodzi jak ciepłe bułeczki.
No i teraz mi przykro noooo
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:33   #1309
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
No i teraz mi przykro noooo
mi też te trójki zawsze koło nosa przejdą

a dziewczyny, wiem że wałkowałyście temat kasetki na cienie stila... i co, jakąś znalazłyście??
króliczek jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:40   #1310
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Sala Pokaż wiadomość
A to sorry, faktycznie, przypominam sobie dyskusję na ten temat, tylko jakoś mi się wydawało, że dyskutowałyście o śliwkowej właśnie. Wygląda na to, że przypadkowo ustrzeliłam jakiegoś rarytasa

O Smoky Quartz w brązowej Stila pisze na własnej stronie internetowej, więc sądziłam, że tak jest. Sama jej nie mam.
no wlasnie ja tez myslalam, ze tak jest, a przyszla mi czarna i myslalam, ze moze tru cos pomylila, ale jak byk bylo napisane quartz na opakowaniu! ale sliwkowa paletke bym chciala

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
mi też te trójki zawsze koło nosa przejdą

a dziewczyny, wiem że wałkowałyście temat kasetki na cienie stila... i co, jakąś znalazłyście??
heh narazie nie znalazlam wlasnie zadnej....ale i tak mam tych cieni dosc duzo wiec musialabym od razu ze dwie kasetki kupic
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:43   #1311
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh narazie nie znalazlam wlasnie zadnej....ale i tak mam tych cieni dosc duzo wiec musialabym od razu ze dwie kasetki kupic
szkoda, bo kupiłabym sobie więcej tych cieni, ale nie mogę znieść tych plastikowych opakowań
króliczek jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:48   #1312
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Dziewczyny te kasetki sa na stronie stili ale wysyłają chyba tylko do stanów
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:51   #1313
Sala
Rozeznanie
 
Avatar Sala
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 503
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no wlasnie ja tez myslalam, ze tak jest, a przyszla mi czarna i myslalam, ze moze tru cos pomylila, ale jak byk bylo napisane quartz na opakowaniu! ale sliwkowa paletke bym chciala
No nic, to pewnie jak wrzucili raz, wrzucą znowu, a ja czekam, kiedy do mnie dotrze. Mogę Wam wrzucić swatcha, jak ją dostanę. Skoro najwyraźniej nikt jej jeszcze nie ma?

A kasetka też by mi się powoli przydała, tych cieni luzem coraz więcej mi się zbiera

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Dziewczyny te kasetki sa na stronie stili ale wysyłają chyba tylko do stanów
Skoro tak, to może warto Tru zasugerować, w końcu mają już choćby pędzle Stili. Kasetka będzie jak znalazł. To co, masowa akcja mailingowa...?

Edytowane przez Sala
Czas edycji: 2009-12-22 o 12:53
Sala jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:55   #1314
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez Sala Pokaż wiadomość
No nic, to pewnie jak wrzucili raz, wrzucą znowu, a ja czekam, kiedy do mnie dotrze. Mogę Wam wrzucić swatcha, jak ją dostanę. Skoro najwyraźniej nikt jej jeszcze nie ma?

A kasetka też by mi się powoli przydała, tych cieni luzem coraz więcej mi się zbiera



Skoro tak, to może warto Tru zasugerować, w końcu mają już choćby pędzle Stili. Kasetka będzie jak znalazł. To co, masowa akcja mailingowa...?
Tak tak bede pisac do Zenka

Właśnie rozpakowałąm zestaw stili i jestem znów zakochana eeh te cienie sa super, błyszczyk bardzo smaczny lece sie malować
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-12-22, 12:58   #1315
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
szkoda, bo kupiłabym sobie więcej tych cieni, ale nie mogę znieść tych plastikowych opakowań
no wlasnie ja je mam w woreczku bo pozniej znalezc nie moge

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Dziewczyny te kasetki sa na stronie stili ale wysyłają chyba tylko do stanów
buuu....co za *****!

Cytat:
Napisane przez Sala Pokaż wiadomość
No nic, to pewnie jak wrzucili raz, wrzucą znowu, a ja czekam, kiedy do mnie dotrze. Mogę Wam wrzucić swatcha, jak ją dostanę. Skoro najwyraźniej nikt jej jeszcze nie ma?

A kasetka też by mi się powoli przydała, tych cieni luzem coraz więcej mi się zbiera

Skoro tak, to może warto Tru zasugerować, w końcu mają już choćby pędzle Stili. Kasetka będzie jak znalazł. To co, masowa akcja mailingowa...?
no to bylby dobry pomysl! heh powinni wrzucic taka kasetke-szczegolnie jak ciagle daja w gratisach cienie stili

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Tak tak bede pisac do Zenka

Właśnie rozpakowałąm zestaw stili i jestem znów zakochana eeh te cienie sa super, błyszczyk bardzo smaczny lece sie malować
juz dostalas paczke??
to tylko ja mam takiego pecha, ze do mnie paczki nie dochodza
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-22, 13:02   #1316
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no wlasnie ja je mam w woreczku bo pozniej znalezc nie moge

buuu....co za *****!

no to bylby dobry pomysl! heh powinni wrzucic taka kasetke-szczegolnie jak ciagle daja w gratisach cienie stili


juz dostalas paczke??
to tylko ja mam takiego pecha, ze do mnie paczki nie dochodza
No nie wiem Dimiti , czekam na podklady clinique 3 tygodnie, niby oclone a nie ma, moze nie dostali mojego maila
A wczesniej jeszcze zamawiałam tą mikrodermabrazje i tez nie ma
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-12-22, 13:05   #1317
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
No nie wiem Dimiti , czekam na podklady clinique 3 tygodnie, niby oclone a nie ma, moze nie dostali mojego maila
A wczesniej jeszcze zamawiałam tą mikrodermabrazje i tez nie ma
ehm no to cos podobnie jak u mnie....ja czekam na dwie paczki...w tym shimmera BB brazowego...cos mnie trafi normalnie niedlugo
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-22, 13:14   #1318
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ehm no to cos podobnie jak u mnie....ja czekam na dwie paczki...w tym shimmera BB brazowego...cos mnie trafi normalnie niedlugo
Byłam pewna ze przyjdą dzis te podkłady, no ileż mozna czekać. Jesli ich jutro nie bedzie to musze tam zadzownic do tego nieszczęsnego Zabrza czemu sobie ze mnie jaja robią
Nie mam sie czym malować, jak ja z domu wyjde z taką facjatą
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-12-22, 13:22   #1319
Sala
Rozeznanie
 
Avatar Sala
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 503
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Byłam pewna ze przyjdą dzis te podkłady, no ileż mozna czekać. Jesli ich jutro nie bedzie to musze tam zadzownic do tego nieszczęsnego Zabrza czemu sobie ze mnie jaja robią
W UC w Zabrzu miałam wątpliwą przyjemność być osobiście... Porażka na całej linii, nie dziwi mnie kolejny przykład ich niekompetencji. Moja listonoszka ma zresztą o nich jak najgorsze zdanie.

3 tygodni jeszcze jednak nie czekałam; jak im wysłałam pod koniec listopada mailem dowód wpłaty, to po tygodniu dostałam paczkę. Możesz też spróbować zadzwonić, podając im numer pozycji magazynowej, to się choć dowiesz, gdzie to leży. U mnie wersja była taka, że "przekazano do celników, ale wie pani, oni teraz mają tyyyyle roboty i kolejkę zaległości".
Sala jest offline  
Stary 2009-12-22, 13:23   #1320
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Byłam pewna ze przyjdą dzis te podkłady, no ileż mozna czekać. Jesli ich jutro nie bedzie to musze tam zadzownic do tego nieszczęsnego Zabrza czemu sobie ze mnie jaja robią
Nie mam sie czym malować, jak ja z domu wyjde z taką facjatą
hehe no ladnie!
ja bede musiala pisac do zenka, ze sobie ze mna pogrywaja z tym blyszczykiem lancoma!
zaplacilam 27 listopada, pisze do nich a oni, ze nie dostali kasy-wyslalam z paypala potwierdzenie to oni sie nie odzywaja!

zreszta gorszy jest lol....
czekam na perfumy ck one dla Tzta, na kremy dla mamy i taty oraz na kolczyki dla siostry!! jak jutro nie przyjda to sie zalamie....bo w czwartek nawet jak dojda to mnie nie ma
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetyki, truskawa, truskawka, zakupy

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:13.