Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-12-10, 23:28   #121
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez pilina Pokaż wiadomość
hej!

widze, ze Tobie tez przypadł do gustu shimmer bb
bardzo go polubilam. dzis nalozylam bezposrednio na podklad(zamiast rozu) i wydawalo mi sie ze jest niewidoczny, ale jak spojrzalam przypadkiem lustro to zauwazylam jak ladnie wyglada przy kazdym ruchu glowy
podoba mi sie tak bardzo, ze rozwazam zakup http://au.strawberrynet.com/makeup/b.../93030/#DETAIL
moze cienie beda poobnie satysfakcjonujace...
mial ktos?
no ja klikam brazowego shimmera BB i tez myslalam o tych cieniach ale wolalabym sie wlasnie czegos dowiedzie co nich przed kupnem
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-11, 00:38   #122
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

mam pytanko do dziewczyn, które zamawiały EDP Lancome Miracle 50 ml w promocji za 73 PLN
dzisiaj mi przyszły, ale byłam przekonana że był to klasyk, tymczasem w paczuszce były Miracle Forever
no i zgłupiałam już jakie to były .... klasyk czy Forever?? może się pomylili i wysłali mi Forever?
swoją drogą bardzo mi się podobają
a Cinema Festival do bani nie lubię tak mocno kwiatowych zapachów
izabellini jest offline  
Stary 2009-12-11, 00:47   #123
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
mam pytanko do dziewczyn, które zamawiały EDP Lancome Miracle 50 ml w promocji za 73 PLN
dzisiaj mi przyszły, ale byłam przekonana że był to klasyk, tymczasem w paczuszce były Miracle Forever
no i zgłupiałam już jakie to były .... klasyk czy Forever?? może się pomylili i wysłali mi Forever?
swoją drogą bardzo mi się podobają
a Cinema Festival do bani nie lubię tak mocno kwiatowych zapachów
i ja przegapilam te miracle??!!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-11, 00:56   #124
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
i ja przegapilam te miracle??!!
trudno mi uwierzyć, że mogłaś je przegapić
ale z tego co piszesz, wolisz jak mniemam lżejsze zapachy
więc nie żałuj
izabellini jest offline  
Stary 2009-12-11, 01:02   #125
frenka
Zadomowienie
 
Avatar frenka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 751
Wpisy w blogu: 2
GG do frenka
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
mam pytanko do dziewczyn, które zamawiały EDP Lancome Miracle 50 ml w promocji za 73 PLN
dzisiaj mi przyszły, ale byłam przekonana że był to klasyk, tymczasem w paczuszce były Miracle Forever
no i zgłupiałam już jakie to były .... klasyk czy Forever?? może się pomylili i wysłali mi Forever?
swoją drogą bardzo mi się podobają
a Cinema Festival do bani nie lubię tak mocno kwiatowych zapachów
Na pewno to były Forever, 100%
__________________
Black is the new black.
frenka jest offline  
Stary 2009-12-11, 01:35   #126
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

witajcie przyszłam podejrzeć, bo się już stesknilm za tru-zakupami
milka-pilka jest offline  
Stary 2009-12-11, 02:00   #127
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
trudno mi uwierzyć, że mogłaś je przegapić
ale z tego co piszesz, wolisz jak mniemam lżejsze zapachy
więc nie żałuj
heh roznie bywa bo moje ukochane Tommy Girl dosc mocne sa, 5th avenu tez mocniak, a rowniez lubie. Jak zapach ma to cos to ciagnie
no troche szkoda, ze mi uciekl ale moze jeszcze sie trafi okazja?
czekam na ta cineme moja

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
witajcie przyszłam podejrzeć, bo się już stesknilm za tru-zakupami
ale ja Cie dawno nie widzialam!
witamy!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-11, 08:11   #128
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
mam pytanko do dziewczyn, które zamawiały EDP Lancome Miracle 50 ml w promocji za 73 PLN
dzisiaj mi przyszły, ale byłam przekonana że był to klasyk, tymczasem w paczuszce były Miracle Forever
no i zgłupiałam już jakie to były .... klasyk czy Forever?? może się pomylili i wysłali mi Forever?
swoją drogą bardzo mi się podobają
a Cinema Festival do bani nie lubię tak mocno kwiatowych zapachów
na 100% forever - ja też mam

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
i ja przegapilam te miracle??!!
jak mogłaś przegapić - przecież sie użalałam że mi 50 ml wykupili błyskiem i musiałam sie zadowolić 30 ml

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh roznie bywa bo moje ukochane Tommy Girl dosc mocne sa, 5th avenu tez mocniak, a rowniez lubie. Jak zapach ma to cos to ciagnie
no troche szkoda, ze mi uciekl ale moze jeszcze sie trafi okazja?
czekam na ta cineme moja



ale ja Cie dawno nie widzialam!
witamy!
one były chyba tylko kilka dni
i to na początku listopada - poszły jak świeże bułki

---------- Dopisano o 08:11 ---------- Poprzedni post napisano o 08:11 ----------

znów mi tru nie działa - na główną wchodzi ale już w żadne promocje, specjalse i inne nie chce
co sie z nimi dzieje??????
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2009-12-11, 09:07   #129
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
znów mi tru nie działa - na główną wchodzi ale już w żadne promocje, specjalse i inne nie chce
co sie z nimi dzieje??????
Australia wciaz dziala
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2009-12-11, 09:09   #130
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
witajcie przyszłam podejrzeć, bo się już stesknilm za tru-zakupami
Miłeczka Cześć
__________________
"Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się, z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie."
Eugen Skasa - Weiss
albin_ek jest offline  
Stary 2009-12-11, 09:45   #131
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
na 100% forever - ja też mam



jak mogłaś przegapić - przecież sie użalałam że mi 50 ml wykupili błyskiem i musiałam sie zadowolić 30 ml



one były chyba tylko kilka dni
i to na początku listopada - poszły jak świeże bułki

---------- Dopisano o 08:11 ---------- Poprzedni post napisano o 08:11 ----------

znów mi tru nie działa - na główną wchodzi ale już w żadne promocje, specjalse i inne nie chce
co sie z nimi dzieje??????
to chyba sie sprawdza, ze kto rano wstaje temu Pan Bog daje
ja chodze do pracy na 6,45 i jak rano patrzylam na tru, jak codzien to dzialala polska tez
ilios jest offline  
Stary 2009-12-11, 11:25   #132
st_ella
Wtajemniczenie
 
Avatar st_ella
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: moje miasto
Wiadomości: 2 239
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

i nie działa...
dlaczego zaglądam tam gdy strona nie działa??

kończy mi się podkład
i co? mam kupić w perfumerii??
__________________

st_ella jest offline  
Stary 2009-12-11, 11:37   #133
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
witajcie przyszłam podejrzeć, bo się już stesknilm za tru-zakupami



Cytat:
Napisane przez st_ella Pokaż wiadomość
i nie działa...
dlaczego zaglądam tam gdy strona nie działa??

kończy mi się podkład
i co? mam kupić w perfumerii??
Wejdź sobie np. przez Nową Zelandię, zmień walutę na PLN i kupuj

http://nz.strawberrynet.com/main.aspx?region=NZ
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-12-11, 12:13   #134
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Sprawdzilam zamowienie z poniedzialku i mam w statusie, ze zamowienie zostanie wyslane gdy dojda pieniadze z paypala, wiec chyba jeszcze ich nie sciagneli .
A to prezenty pod choinke, wiec MUSZA dojsc

---------- Dopisano o 11:53 ---------- Poprzedni post napisano o 11:50 ----------

nie ma juz 10 % na zestawy swiateczne

---------- Dopisano o 12:13 ---------- Poprzedni post napisano o 11:53 ----------

po kwadransie znow jest 10 %; Ehhh, co ta Tru robi?
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2009-12-11, 12:22   #135
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Sprawdzilam zamowienie z poniedzialku i mam w statusie, ze zamowienie zostanie wyslane gdy dojda pieniadze z paypala, wiec chyba jeszcze ich nie sciagneli .
A to prezenty pod choinke, wiec MUSZA dojsc

---------- Dopisano o 11:53 ---------- Poprzedni post napisano o 11:50 ----------

nie ma juz 10 % na zestawy swiateczne

---------- Dopisano o 12:13 ---------- Poprzedni post napisano o 11:53 ----------

po kwadransie znow jest 10 %; Ehhh, co ta Tru robi?
oni chyba maja teraz jakis natlok straszny, napisz do nich @, wyslij im id platnosci, albo cale potwierdzenie tej platnosci z paypala.
ja w ogole teraz juz robie tak, ze jak za dlugo nie czaja, ze ta wplata ode mnie, to od razu im to wysylam.
ilios jest offline  
Stary 2009-12-11, 12:26   #136
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

nioooo
muszą mieć teraz niezły kocioł
kiedyś na drugi dzień przychodziły przypomnienia, a teraz wisi mi już kilka dni i nic
izabellini jest offline  
Stary 2009-12-11, 12:29   #137
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
na 100% forever - ja też mam

jak mogłaś przegapić - przecież sie użalałam że mi 50 ml wykupili błyskiem i musiałam sie zadowolić 30 ml

one były chyba tylko kilka dni
i to na początku listopada - poszły jak świeże bułki
---------- Dopisano o 08:11 ---------- Poprzedni post napisano o 08:11 ----------

znów mi tru nie działa - na główną wchodzi ale już w żadne promocje, specjalse i inne nie chce
co sie z nimi dzieje??????
heh moze nie klikalam bo miracle jakos mi sie zle kojarza i zanim zatrybilam to juz bylo po akcji?
zdjecia zrobione, dodam wieczorem jak wroce, ale niestety kolory wogole nie uchwycone:/
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2009-12-11, 13:06   #138
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Mam dylemat i wierze ze mi dobrze doradzicie (znam odpowiedz ale ktos musi potwierdzic moje szlanestwo).
Kupic teraz miniaturke Euphorii czy potem na imieniny flache całą na fragrancex? (100ml 160zł)
virtual_reality jest offline  
Stary 2009-12-11, 13:15   #139
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

oczywiscie, ze cala flache
ilios jest offline  
Stary 2009-12-11, 13:24   #140
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
oczywiscie, ze cala flache
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-12-11, 13:57   #141
moni_k
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 138
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Witajcie po przerwie
Dziewczyny potrzebuję pomocy. Zachalany przez Was Blended własnie dzisiaj odbieram, ale zobaczyłam końcówke w podkładzie Superfit, bardzo mi pasuje, ale chciałabym przetestować cos nowego. Co poleciłybyście do cery mieszanej, nie musi specjalnie kryc, chodzi mi o ujednolicenie cery, i żeby chociaż parę godzin sie nie świecić. Testowałam E. Lauder Double Wear Light, i dla mnie jest tragiczny wchodzi mi w pory, to samo Superbalanced Clinique. Co myślicie o Diorze Nude? a może coś innego?
moni_k jest offline  
Stary 2009-12-11, 14:00   #142
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Mam dylemat i wierze ze mi dobrze doradzicie (znam odpowiedz ale ktos musi potwierdzic moje szlanestwo).
Kupic teraz miniaturke Euphorii czy potem na imieniny flache całą na fragrancex? (100ml 160zł)
pewnie że całą flache!!

ilios - gdzie Ty pracujesz że o takiej zabójczej godzinie każą Ci już siedzieć w robocie

dimiti - znów Ci musze podziękować za przekonanie do trójki z różą - dziś naocznie wypróbowane - naprawde jestem pod wrażeniem, pigmentacja naprawde niezła, mięciutkie, milutki , kajal cudo - gdyby jeszcze matowe były to już nic więcej do szczęścia bym nie potrzebowała

ja próbowałam dziś jako chinka wchodzić i za nic nie chciały mi złotówki wskoczyć

i jeszcze jedno mnie zastanawia - kilka dni temu kliknęłam stile ten czarny zestaw - teraz już go nie ma, nie dostałam żadnego requesta i tak się zastanawiam czy jakbym zapłaciła to dostane czy nie...
chyba w końcu nie zapłace - ten czarny cień to pewnie ten sam co w mojej trójce...
liczę że jeszcze wrzucą kiedyś kosmetyczke...

---------- Dopisano o 14:00 ---------- Poprzedni post napisano o 13:59 ----------

Cytat:
Napisane przez moni_k Pokaż wiadomość
Witajcie po przerwie
Dziewczyny potrzebuję pomocy. Zachalany przez Was Blended własnie dzisiaj odbieram, ale zobaczyłam końcówke w podkładzie Superfit, bardzo mi pasuje, ale chciałabym przetestować cos nowego. Co poleciłybyście do cery mieszanej, nie musi specjalnie kryc, chodzi mi o ujednolicenie cery, i żeby chociaż parę godzin sie nie świecić. Testowałam E. Lauder Double Wear Light, i dla mnie jest tragiczny wchodzi mi w pory, to samo Superbalanced Clinique. Co myślicie o Diorze Nude? a może coś innego?
DW mi też strasznie wchodzi w pory; SB już zdecydowanie mniej ale jednak sa dla mnie widoczne; DIORSKIN FOREVER - jest dla mnie genialny i pory faktycznie NIEWIDOCZNE
polecam wziąć próbkę z sephory - ale ja wiem że będę go kupować znów i znów i znó
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2009-12-11, 14:01   #143
magtru
Rozeznanie
 
Avatar magtru
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 925
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

http://au.strawberrynet.com/makeup/s.../72716/#DETAIL
co to takiego? wiecie?
magtru jest offline  
Stary 2009-12-11, 14:11   #144
ana761
Zakorzenienie
 
Avatar ana761
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: gdańsk
Wiadomości: 6 182
GG do ana761
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

To tylko pusta puderniczka na wkład .

Cytat:
Napisane przez magtru Pokaż wiadomość
__________________
WĄTEK http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1115536


Gdzie jest cierpliwość i pokora, tam nie ma ani gniewu, ani zamętu......
ana761 jest offline  
Stary 2009-12-11, 14:13   #145
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 487
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez magtru Pokaż wiadomość
Kasetka na kompakt z gabka (pusta). Dokupujesz wklad i voila .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2009-12-11, 14:16   #146
moni_k
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 138
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
pewnie że całą flache!!

ilios - gdzie Ty pracujesz że o takiej zabójczej godzinie każą Ci już siedzieć w robocie

dimiti - znów Ci musze podziękować za przekonanie do trójki z różą - dziś naocznie wypróbowane - naprawde jestem pod wrażeniem, pigmentacja naprawde niezła, mięciutkie, milutki , kajal cudo - gdyby jeszcze matowe były to już nic więcej do szczęścia bym nie potrzebowała

ja próbowałam dziś jako chinka wchodzić i za nic nie chciały mi złotówki wskoczyć

i jeszcze jedno mnie zastanawia - kilka dni temu kliknęłam stile ten czarny zestaw - teraz już go nie ma, nie dostałam żadnego requesta i tak się zastanawiam czy jakbym zapłaciła to dostane czy nie...
chyba w końcu nie zapłace - ten czarny cień to pewnie ten sam co w mojej trójce...
liczę że jeszcze wrzucą kiedyś kosmetyczke...

---------- Dopisano o 14:00 ---------- Poprzedni post napisano o 13:59 ----------



DW mi też strasznie wchodzi w pory; SB już zdecydowanie mniej ale jednak sa dla mnie widoczne; DIORSKIN FOREVER - jest dla mnie genialny i pory faktycznie NIEWIDOCZNE
polecam wziąć próbkę z sephory - ale ja wiem że będę go kupować znów i znów i znó
Dzieki mejakapownia, własnie jutro się wybieram do Sephory podotykać, napewno poprosze o próbkę
moni_k jest offline  
Stary 2009-12-11, 14:16   #147
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez magtru Pokaż wiadomość
Noo kasetka do podkładu kompaktowego Można kupować same wkłady. Chanel Teint Innocence też tak ma. Sam wkład jest tańszy i nie trzeba za każdym razem płacić za kasetkę
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2009-12-11, 14:48   #148
leana1
Zakorzenienie
 
Avatar leana1
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 5 827
Wyślij wiadomość przez ICQ do leana1 GG do leana1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

cześć dziewczyny
leana1 jest offline  
Stary 2009-12-11, 14:50   #149
Anjouka
Rozeznanie
 
Avatar Anjouka
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Wiadomości: 582
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
oczywiscie, ze cala flache
i to w takiej cenie...to oczywiste!
__________________
"Bo w życiu piękne są tylko chwile..."

Kocham moja Rzabke!

i Ciebie Maluszku!
Anjouka jest offline  
Stary 2009-12-11, 15:13   #150
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część VIII

a kupował ktoś tego cliniqua?
http://au.strawberrynet.com/makeup/c...225/?CatgId=34
w sumie teraz z tymi dodatkowymi zniżkami to za gorsze wychodzi ale nie wiem czy to w ogóle coś warte??
bo dla sroki fajne - wygląda ładnie

nienormalne że oglądam nie to co potrzebuję ale to co ładne i w fajnej cenie

---------- Dopisano o 15:13 ---------- Poprzedni post napisano o 15:11 ----------

eh
doczytałam że mają 1 sztuke na magazynie czyli nie ma co sie zastanawiać
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetyki, truskawa, truskawka, zakupy

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:11.