Coraz blizej swieta.... :D - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-12-11, 20:34   #31
olivia7
Zakorzenienie
 
Avatar olivia7
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 3 642
GG do olivia7
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

wow Mloda dałas czadu,rewelacyjne oba
__________________
Polecam link www.fridayimage.com -coś więcej niz zwykła fotografiaoraz poleecaam www.yourstime.eu
gg 7758327
www.sephora.maxmodels.pl
olivia7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-11, 20:39   #32
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cytat:
Napisane przez olivia7 Pokaż wiadomość
wow Mloda dałas czadu,rewelacyjne oba
dziekuje
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-11, 21:16   #33
wiola233
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Mm.
Wiadomości: 116
GG do wiola233
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cudowne są rzadko które podobają mi się czerwone makijaże, bo jednak sztuką jest zrobić naprawdę fajny makijaż w tym kolorze a ten bez dwóch zdań rewelacja a zielony po prostu miooooodzio pięknie, naprawdę dla mnie rewelka!
wiola233 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-11, 22:10   #34
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cytat:
Napisane przez wiola233 Pokaż wiadomość
Cudowne są rzadko które podobają mi się czerwone makijaże, bo jednak sztuką jest zrobić naprawdę fajny makijaż w tym kolorze a ten bez dwóch zdań rewelacja a zielony po prostu miooooodzio pięknie, naprawdę dla mnie rewelka!
dziekuje
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-11, 22:18   #35
Eowina1818
Wtajemniczenie
 
Avatar Eowina1818
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin/Zamość
Wiadomości: 2 554
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

zakochałam się w tym zielonym!!!
__________________
Nazywam się Emilka i... JestemWŁOSOMANIACZKĄ!

Zapraszam na bloga:
http://eowinymakijaze.blogspot.com/
Eowina1818 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-11, 22:22   #36
lola8227
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: n-ce
Wiadomości: 739
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Urocze Obydwa mi się bardzo podobają !
__________________
Nie ma ideałów, ale są Anioły, które spotyka się raz w życiu.
lola8227 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-11, 22:46   #37
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cytat:
Napisane przez Eowina1818 Pokaż wiadomość
zakochałam się w tym zielonym!!!
dziekuje
PS. Nie poznałam cie na tym avatarze

Cytat:
Napisane przez lola8227 Pokaż wiadomość
Urocze Obydwa mi się bardzo podobają !
dziekuje
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 00:28   #38
nefernefer35
Zakorzenienie
 
Avatar nefernefer35
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 392
Wpisy w blogu: 1
GG do nefernefer35
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Stworzyłas cudeńkaOd jutra studiuje pilnie Twoje makijaze
nefernefer35 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 01:06   #39
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cytat:
Napisane przez nefernefer35 Pokaż wiadomość
Stworzyłas cudeńkaOd jutra studiuje pilnie Twoje makijaze
dziekuje . Ciesze sie ze Ci sie podobaja
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 10:11   #40
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość

dziekuje i za zdrówko tez , juz mi pomału lepiej. Dzis byłam 1 raz w pracy, tzn 1 raz po chorobie .
Przestaniecie Wy z tym mistrzem? Bo mi sie głupio robi
Ale jak to najprawdziwsza prawda Jaaaa nie przestanę
oLLeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 12:20   #41
Zuzka20
Zadomowienie
 
Avatar Zuzka20
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 1 982
GG do Zuzka20
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Bardzo ładnie Kocie
__________________
Kobiety są dziwne, nigdy nie przestają kochać...

Ja na maxmodels.pl:

http://www.maxmodels.pl/alicja24.html

__________________
Zapuszczam włosy

Moje makijaże:

http://wizaz.pl/forum/search.php?searchid=23491711


NIE POZWALAM KOPIOWAĆ I ROZPOWSZECHNIAĆ ZDJĘĆ!
Zuzka20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 12:33   #42
wizazystka_olsztyn
Raczkowanie
 
Avatar wizazystka_olsztyn
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Pochodzę z Olsztyna
Wiadomości: 175
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cudnie to wygląda Zielony mój faworyt, podoba mi się połączenie brązu z zielenią BRAWO
wizazystka_olsztyn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 13:34   #43
cleo80
Zadomowienie
 
Avatar cleo80
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 1 649
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

oby dwa makijaże absolutnie genialne !!
cleo80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 13:40   #44
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Oba przepiękne! Zielony podoba mi się nieco bardziej, świetne połączenie kolorów i faktur. Masz bardzo hmmm plastyczne powieki, każdy makijaż na nich dobrze wygląda
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 14:46   #45
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

młoda.. mistrzyniu mój..
Piekne świąteczne propozycje...


wiesz.. ostatnimi dniami straciłam ten zapał na wyjazd.. mam trochę problemów na głowie..i jakoś nie cieszy mnie to(urlop) ostatnio-a dzieki tej cudownej atmosferze na wizażu.. aż zaczynam się uśmiechać na samą myśl o świetach.
Dziekuję Wam
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 21:06   #46
whoa
Wtajemniczenie
 
Avatar whoa
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 2 106
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

zielony - cuuuudny !! czerwony też ładny oczywiście ale zielony mnie urzekł... łaaał
__________________


whoa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 21:45   #47
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cudowne!!
Siuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-12, 21:47   #48
oczko1205
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Bezludna wyspa
Wiadomości: 243
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

makijaże cudaśne, oba mi sie podobają napewno je wypróbuje i zobacze w ktorym bede lepiej wygladała ten bedzie na swieta, a moze w oba beda mi pasiły akurat na dwa dni swiateczne, przyznaje ze czerwonego makijazu oczu nie mialam jeszcze
__________________
oczko1205 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-13, 10:56   #49
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cytat:
Napisane przez oLLeM Pokaż wiadomość
Ale jak to najprawdziwsza prawda Jaaaa nie przestanę
Ojjjj no prosze ładnie . Tu kazda dziewczyna jest mistrzem

Cytat:
Napisane przez Zuzka20 Pokaż wiadomość
Bardzo ładnie Kocie
dziekuje Kocie

Cytat:
Napisane przez wizazystka_olsztyn Pokaż wiadomość
Cudnie to wygląda Zielony mój faworyt, podoba mi się połączenie brązu z zielenią BRAWO
dziekuje

Cytat:
Napisane przez cleo80 Pokaż wiadomość
oby dwa makijaże absolutnie genialne !!
dziekuje

Cytat:
Napisane przez pasywno-agresywna Pokaż wiadomość
Oba przepiękne! Zielony podoba mi się nieco bardziej, świetne połączenie kolorów i faktur. Masz bardzo hmmm plastyczne powieki, każdy makijaż na nich dobrze wygląda
dziekuje

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
młoda.. mistrzyniu mój..
Piekne świąteczne propozycje...


wiesz.. ostatnimi dniami straciłam ten zapał na wyjazd.. mam trochę problemów na głowie..i jakoś nie cieszy mnie to(urlop) ostatnio-a dzieki tej cudownej atmosferze na wizażu.. aż zaczynam się uśmiechać na samą myśl o świetach.
Dziekuję Wam
dziekuje . Ja na razie odsunełam wszystkie problemy na bok, zyje tylko wyjazdem na swieta, a problemy nie zajac, jak wróce to beda tu na mnie czekac .
Apropo mistrza.... i Ty Fergi przeciwko mnie ?

Cytat:
Napisane przez whoa Pokaż wiadomość
zielony - cuuuudny !! czerwony też ładny oczywiście ale zielony mnie urzekł... łaaał
dziekuje

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
Cudowne!!
dziekuje

Cytat:
Napisane przez oczko1205 Pokaż wiadomość
makijaże cudaśne, oba mi sie podobają napewno je wypróbuje i zobacze w ktorym bede lepiej wygladała ten bedzie na swieta, a moze w oba beda mi pasiły akurat na dwa dni swiateczne, przyznaje ze czerwonego makijazu oczu nie mialam jeszcze
dziekuje
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-13, 11:56   #50
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Chetnie pomalowalabym sie tak na czerwono na swieta! dalas mi koncepcje
__________________
MOJ ZBIOR KOSMETYCZNY



cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-13, 13:44   #51
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Coraz blizej swieta.... :D

Cytat:
Napisane przez cuciola Pokaż wiadomość
Chetnie pomalowalabym sie tak na czerwono na swieta! dalas mi koncepcje
dziekuje . Ciesze sie
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:36.