Staż w gabinecie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2009-12-16, 13:59   #1
Magali
Wtajemniczenie

GG do Magali

Staż w gabinecie

Niedługo kończy mi się umowa o pracę. Wymyśliłam sobie, żeby załatwić sobie staż w gabinecie kosmetycznym oczywiście zakładając, że głównym celem są paznokcie. Problem polega na tym, że nie wiem czy się kwalifikuję.

Mam 24 lata - ok. Studiuję zaocznie - ok. Tyle tylko, że mam umowę o pracę na rok. A coś słyszałam, że nie można mieć u jednego pracodawcy umowy dłuższej niż 6 miesięcy... Tylko nie wiem czy chodzi o pracodawcę, u którego pracowałam ostatnio i teraz ubiegam się o staż, czy w ogóle o pracodawcę, u którego ostatnio pracowałam.
Wiecie może coś na ten temat?
Jak będę miała trochę czasu w święta to ustawę poczytam, ale może Wy mi choc trochę nakreślicie sytuację. Panie w PUPie jakoś nie są zbyt rozmowne w tym temacie :P

No i czy myślicie, że to dobry pomysł?
Paznokcie to moja pasja, chcę ją rozwijać. Zainteresowałam się ostatnio makijażem. Ogólnie jestem ciekawa kosmetyki, dermatologii. Chciałabym iść do szkoły kosmetycznej w przyszłym roku. Może po takim stażu byłoby mi łatwiej podjąć decyzję co do szkoły? Czesne nie jest niskie, a jak z tego nic nie będzie? Szkoda przecież pieniedzy...

Jak myślicie?

Mój pazurkowy blog: KLIK

Moja biżuteria: KLIK

Edytowane przez Magali
Czas edycji: 2009-12-16 o 14:00
Magali jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-16, 22:16   #2
sunniva2007
Rozeznanie

Wpisy w blogu: 1
Dot.: Staż w gabinecie

Cytat:
Napisane przez Magali Pokaż wiadomość