Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII - Strona 21 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-12-23, 10:49   #601
KKZJ
Zadomowienie
 
Avatar KKZJ
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 079
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

o, Domi.. niedobra Ty kupiłam biotherma przez Cię
KKZJ jest offline  
Stary 2009-12-23, 10:55   #602
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez KKZJ Pokaż wiadomość
o, Domi.. niedobra Ty kupiłam biotherma przez Cię
Będziesz zadowolona Może kawke ze mna wypijesz ???
__________________
Wszystko, co naprawdę lubię, jest albo niemoralne, albo nielegalne, albo tuczące...
selene211 jest offline  
Stary 2009-12-23, 10:55   #603
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Selenko Stoooo Laaaat!!!!
Zdrowia, szczescia, pomyslnosci i spelnienia marzen.

__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2009-12-23, 10:57   #604
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez KKZJ Pokaż wiadomość
o, Domi.. niedobra Ty kupiłam biotherma przez Cię
Będzie Pan zadowolooonyyy I małżonka będzie zadowolona
Ja już po dwóch kawach i nawet za robotę się wreszcie zabrałam Jak widać
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2009-12-23, 11:02   #605
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
No ja tez jedną na odrosty, ale przy regularnym robieniu nie potrzebyje kłaść na cała długość... wystarczy jak z odrostów szczesze mi na pozostałe...
Też tak czasem farbuję, tym sposobem w sensie mnie farbują, bo sama się boję. Zwłaszcza, że mój kolor to mieszanka 2-3 farb bo idealnego brązu "samodzielnego" nie odkryłam.


Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
Wzruszyłaś się? Ile to lat dokładnie skończyłaś...? 25? 26? Jak impreza?



Ale pospałam ale nie mam wyrzutów sumienia, bo dopiero rano miałam zdrowy sen. Całą noc się męczyłam (śpiąc), bo mi się pierdoły śniły. Np. że auto za 4 mln zł w wesołym miasteczku będąc wygrałam, ale zapomniałam się zgłosić do komisji i przepadło... Pffff.

Dzień dobry
__________________

310813
Viollet87 jest offline  
Stary 2009-12-23, 11:05   #606
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość




Wzruszyłaś się? Ile to lat dokładnie skończyłaś...? 25? 26? Jak impreza?
Skonczyłam 25 lat Ale wczoraj nie robiłam imprezy ze wzgledu na post, robie zawsze w drugi dzień Świąt Juz mam stresa bo nie wiem co do jedzenia zrobic, a będzie około 15 osób
__________________
Wszystko, co naprawdę lubię, jest albo niemoralne, albo nielegalne, albo tuczące...
selene211 jest offline  
Stary 2009-12-23, 11:05   #607
gadmarka
Zakorzenienie
 
Avatar gadmarka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 215
GG do gadmarka
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
o Dżizas ale się uśmiałam
no czo, no czo?

Selenko cudny wiek ja się na nim zatrzymałam
__________________
Starsza pani po trzydziestce

Edytowane przez gadmarka
Czas edycji: 2009-12-23 o 11:07
gadmarka jest offline  
Stary 2009-12-23, 11:09   #608
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Będzie Pan zadowolooonyyy I małżonka będzie zadowolona
Ja już po dwóch kawach i nawet za robotę się wreszcie zabrałam Jak widać
oj widać, widać
ja też, sernik własnie robię wyjęłam i się ogrzewają ingrediencje

zmalowałam na szybko usta, mocno napigmentowana ta pomadka, jednak kolor w realu jest ciemniejszy
pierwsze w łazience światło sztuczne, ostatnie światło dzienne
__________________

Edytowane przez IlonaP
Czas edycji: 2009-12-23 o 11:10
IlonaP jest offline  
Stary 2009-12-23, 11:18   #609
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
Skonczyłam 25 lat Ale wczoraj nie robiłam imprezy ze wzgledu na post, robie zawsze w drugi dzień Świąt Juz mam stresa bo nie wiem co do jedzenia zrobic, a będzie około 15 osób
A to Ty młoda du... jesteś znaczy rok młodsza niż podejrzewałam

Na imprezę na pewno koreczki i jakieś fikuśne małe kanapki (byle duuuużo) - ja uwielbiam to na domówkach Sałatka z kurczakiem, albo kebabowa, albo z tuńczykiem, albo... a najlepiej wszystkie plus talerz wędlin, serów... Na ciepło może jakiś strogonow? Plus proste ciasto i impreza na bogato jest!


Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
zmalowałam na szybko usta, mocno napigmentowana ta pomadka, jednak kolor w realu jest ciemniejszy
pierwsze w łazience światło sztuczne, ostatnie światło dzienne
Ale ładny ten kolor
__________________

310813
Viollet87 jest offline  
Stary 2009-12-23, 11:36   #610
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 763
Arrow Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Ale natrzepałyście od wczoraj Tak zauważyłam, że nieparzyste części wątków idą szybciej

U mnie dzień drugi bitwy, więc już jestem troszkę bardziej zahartowana. A nie chcę tyle narzekać, bo w końcu już jutro Wigilia, radosny czas, nie chcę psuć tutaj atmosfery. A poza tym muszę być dzielna Bardzo Wam dziękuję za wczoraj, naprawdę miałam dość, ale powoli wracam do siebie

Atojka i dla Ciebie. Może kakałko?

Ilo masz piękne usta Kolorek nieco zbyt fuksjowy dla mnie, wolę klasyczne czerwienie/czerwone malinki, ale na Tobie wygląda obiecująco

Selenko stu lat szczęścia dla Ciebie i Twojego pięknego uśmiechu dla świata: roza:

Aha, Lemi, chyba najszybciej wyjdzie Cię uszyć tą haleczkę, ewentualnie w jakimś niemarkowym sklepie bieliźniarskim. Co do mnie leci?
evelinek_r jest offline  
Stary 2009-12-23, 12:03   #611
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Hej dziewczyny.
Chcialam wam juz teraz zyczyc najcieplejszych, najradosniejszych i rodzinnych swiat.
A zycze teraz bo nie wiem czy bede miala okazje i dostep do netu w najblizszych dniach, zeby tu zajrzec.

U mnie sytuacja sie mocno skomplikowala.. Dzis od rana wojna... Klocilam sie z tesciowa i wyrzucilam z siebie wszystko co mi lezalo na sercu.. Nawet niecenzuralnych slow uzylam, tak mnie z rownowagi wyprowadzila. A poszlo o glupia rybe, i sie zaczelo. Poplakalam sie ale teraz mi ulzylo i nawet lepiej sie czuje bo niczego nie musze udawac.
Tz stanal po mojej stronie, powiedzial ze ona mnie nie zaakceptowala,krzywo patrzy i wiecznie wszystko jej nie pasuje, i nawet dziekuje ani slowa pochwaly nie wydusi.

Tak wiec swiat u nas nie bedzie..
Mam teraz cholerne poczucie winy ze przeze mnie Tz poklocil sie z matka...

Postaram sie jeszcze odezwac. Buziaki.
86Paula jest offline  
Stary 2009-12-23, 12:23   #612
KKZJ
Zadomowienie
 
Avatar KKZJ
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 079
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
Będziesz zadowolona Może kawke ze mna wypijesz ???
załapię się na tę kawkę jeszcze? czy tu lejt już?
Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Będzie Pan zadowolooonyyy I małżonka będzie zadowolona
Ja już po dwóch kawach i nawet za robotę się wreszcie zabrałam Jak widać
tak myślę na reszcie od Ciebie zerżniętych pomysłów makijażowych też się nie zawiodłam
Cytat:
Napisane przez gadmarka Pokaż wiadomość
no czo, no czo?
Selenko cudny wiek ja się na nim zatrzymałam
i tego się trzymajmy
Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
zmalowałam na szybko usta, mocno napigmentowana ta pomadka, jednak kolor w realu jest ciemniejszy
pierwsze w łazience światło sztuczne, ostatnie światło dzienne
o żesz w mordę, Ila..

---------- Dopisano o 12:23 ---------- Poprzedni post napisano o 12:19 ----------

oj Paula, znam ten ból poniekąd.. prawie 15 lat to trwało zanim teściówkę trochę ustawiłam po swojemu nie daj się dziewczyno!
KKZJ jest offline  
Stary 2009-12-23, 12:27   #613
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cześć cześć cześć
Ale mam zapiernicz w robo

Paula, Ty poczucia winy nie miej, wreszcie udało Ci się powiedzieć wprost, co z teściówką-toksyną jest nie tak!!! A TŻ też się należą oklaski za to, że stał po Twojej stronie! Wszystko będzie dobrze

Selenko, wszystkiego dobrego Ci życzę

Byłam wczoraj u fryzjerki - za farbę, podstrzyżenie i modelowanie zapłaciłam 120 zł. Uważam, że w porządku cena. A efekt

Miłego dnia życzę wszystkim
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2009-12-23, 12:28   #614
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
U mnie sytuacja sie mocno skomplikowala.. Dzis od rana wojna... Klocilam sie z tesciowa i wyrzucilam z siebie wszystko co mi lezalo na sercu.. Nawet niecenzuralnych slow uzylam, tak mnie z rownowagi wyprowadzila. A poszlo o glupia rybe, i sie zaczelo. Poplakalam sie ale teraz mi ulzylo i nawet lepiej sie czuje bo niczego nie musze udawac.
Tz stanal po mojej stronie, powiedzial ze ona mnie nie zaakceptowala,krzywo patrzy i wiecznie wszystko jej nie pasuje, i nawet dziekuje ani slowa pochwaly nie wydusi.

Tak wiec swiat u nas nie bedzie..
Mam teraz cholerne poczucie winy ze przeze mnie Tz poklocil sie z matka...
Wiesz co... tak sobie myślę, że może to i dobrze? Tak jak mówisz, nie musisz się już czaić a szanowna teściowa może w skrytości ducha w końcu coś pojmie i przemyśli. Dzięki Bogu, że małż stanął za Tobą... Nie zazdroszczę Ci teraz samopoczucia ani atmosfery, ale chyba dobrze się stało. Przytul się do TŻta i powiedz, że Ci przykro. On na pewno wie, że nie zrobiłaś tego celowo, zwłaszcza że się wstawił za Tobą.
Trzymaj się tam ciepło mam nadzieję, że jednak będziesz miała spokojne święta.

Te same słowa kieruję do Ev



Zaraz jadę załatwić kilka spraw, w tym do spowiedzi nienawidzę tego... Wolałabym się wyspowiadać tak totalnie szczerze bezpośrednio Bogu, w ciszy i spokoju zamiast opowiadać swoje grzechy drugiemu człowiekowi - jak by nie patrzeć. Niektóre z zasad wiary katolickiej uważam za "do odstrzału"

No.
__________________

310813
Viollet87 jest offline  
Stary 2009-12-23, 12:28   #615
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny.
Chcialam wam juz teraz zyczyc najcieplejszych, najradosniejszych i rodzinnych swiat.
A zycze teraz bo nie wiem czy bede miala okazje i dostep do netu w najblizszych dniach, zeby tu zajrzec.

U mnie sytuacja sie mocno skomplikowala.. Dzis od rana wojna... Klocilam sie z tesciowa i wyrzucilam z siebie wszystko co mi lezalo na sercu.. Nawet niecenzuralnych slow uzylam, tak mnie z rownowagi wyprowadzila. A poszlo o glupia rybe, i sie zaczelo. Poplakalam sie ale teraz mi ulzylo i nawet lepiej sie czuje bo niczego nie musze udawac.
Tz stanal po mojej stronie, powiedzial ze ona mnie nie zaakceptowala,krzywo patrzy i wiecznie wszystko jej nie pasuje, i nawet dziekuje ani slowa pochwaly nie wydusi.

Tak wiec swiat u nas nie bedzie..
Mam teraz cholerne poczucie winy ze przeze mnie Tz poklocil sie z matka...

Postaram sie jeszcze odezwac. Buziaki.
brawo kochana, nie męcz się przez jakieś babsko, które ma w głębokim poważaniu Twoje samopoczucie... a co do Tż ta .. mój też zam mną stawał i potem miał doła... jednak to jego matka ....
umówiliśmy się więc, że nie będzie się o mnie kłócił, bronił itp ale w domu zawsze upewni mnie ze zgadza się ze mną .... mi ta świadomość jest potrzebna, ...... a nie stając po stronie matki w czasie "wymiany zdań" też wysyła komunikat.
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja
aljaka jest offline  
Stary 2009-12-23, 12:36   #616
gadmarka
Zakorzenienie
 
Avatar gadmarka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 215
GG do gadmarka
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Paula, no i bardzo dobrz choć przy okazji świąt to średnio fajnie, ale już po Twój "wrzód" już pękł, a teraz będzie się oczyszczać i goić, ze tak powiem
I naprawdę spokojnych świąt Ci życzę! Będzie dobrze, a jak teściowa załapie o co chodzi, to będzie całkiem dobrze Trzymaj się!


Ilonko jakie Ty masz piękne usta
__________________
Starsza pani po trzydziestce
gadmarka jest offline  
Stary 2009-12-23, 12:37   #617
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-12-23, 12:43   #618
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
Jakie ona ma rzęsy!!!
__________________

310813
Viollet87 jest offline  
Stary 2009-12-23, 12:43   #619
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez evelinek_r Pokaż wiadomość
Ale natrzepałyście od wczoraj Tak zauważyłam, że nieparzyste części wątków idą szybciej

U mnie dzień drugi bitwy, więc już jestem troszkę bardziej zahartowana. A nie chcę tyle narzekać, bo w końcu już jutro Wigilia, radosny czas, nie chcę psuć tutaj atmosfery. A poza tym muszę być dzielna Bardzo Wam dziękuję za wczoraj, naprawdę miałam dość, ale powoli wracam do siebie

Atojka i dla Ciebie. Może kakałko?

Ilo masz piękne usta Kolorek nieco zbyt fuksjowy dla mnie, wolę klasyczne czerwienie/czerwone malinki, ale na Tobie wygląda obiecująco

Selenko stu lat szczęścia dla Ciebie i Twojego pięknego uśmiechu dla świata: roza:

Aha, Lemi, chyba najszybciej wyjdzie Cię uszyć tą haleczkę, ewentualnie w jakimś niemarkowym sklepie bieliźniarskim. Co do mnie leci?
on zdecydowanie w czerwone wino wpada, na zdjęciu wyjątkowo jasny wyszedł kolorek

Cytat:
Napisane przez gadmarka Pokaż wiadomość
Paula, no i bardzo dobrz choć przy okazji świąt to średnio fajnie, ale już po Twój "wrzód" już pękł, a teraz będzie się oczyszczać i goić, ze tak powiem
I naprawdę spokojnych świąt Ci życzę! Będzie dobrze, a jak teściowa załapie o co chodzi, to będzie całkiem dobrze Trzymaj się!


Ilonko jakie Ty masz piękne usta
e tam, dzięki ale żadna w tym moja zasługa

Paulo, Ev życzę Wam morza cierpliwości - przykro czytać o takim zachowaniu rodziny
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2009-12-23, 13:25   #620
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Rodzina nigdy nie bylismy i pewnie nie bedziemy, to juz jakis czas temu do mnie dotarlo.
Dzieki dziewczyny, za pocieche i wsparcie,ale watpie by cos do niej dotarlo. Nawet jak stwierdzilam, ze moze powinnysmy sie z mala wynosic na jej przyjazd bo ona nie ma spokoju, to powiedziala ze mozemy...
Ja nie twierdze ze jestem bez winy tutaj,ale staralam sie zeby bylo dobrze. Niczego przeciw sobie dla jej zadowolenia robic nie zamierzam.
86Paula jest offline  
Stary 2009-12-23, 13:27   #621
nefernefer35
Zakorzenienie
 
Avatar nefernefer35
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 392
Wpisy w blogu: 1
GG do nefernefer35
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Witajcie, juz dzis ze swej strony chciałabym złożyć Wam życzenia... Świąt, w których trzaskające z kominka iskry to nie tylko wesołe ogniki ale to iskierki niegasnącej nadziei i wiary ... Świąt, w których zapach gałązek choinki niesie ukojenie, przepełnia duszę atmosferą miłości, spokoju i rodzinnego ciepła... Świąt, w których życzliwość, uśmiech, serdeczność jest głównym daniem wigilijnej kolacji... Świąt, które pozwolą nam odkryć, iż są ludzie, którzy nie mają tyle szczęścia co my by zasiąść za świątecznym stołem... Świąt, które będziemy długo pamiętać... niech zostaną w nas głęboko, wzbogacą wewnętrznie i uczynią lepszymi... takich właśnie Świąt z całego serca życzę...
nefernefer35 jest offline  
Stary 2009-12-23, 13:55   #622
evelinek_r
Wtajemniczenie
 
Avatar evelinek_r
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: @ldz
Wiadomości: 2 763
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Paulo to naturalne, że nie chcesz skłócać swojego TŻta z matką, ale sam fakt, że on wreszcie z własnej woli stanął po Twojej stronie, chyba o czymś świadczy. Teraz Ty i mała jesteście jego najbliższą rodziną, nie może być tak, ze jego matka dyktuje wam, jak macie oddychać. Trzymam za mimo wszystko udane święta i mam nadzieję, że ten 'wypadek' tylko zbliży Was do siebie

I teraz Lemirko złota kobieto, to najlepszy mikołaj, jakiego w życiu miałam Nie wiem, czy się mogę pochwalić, tak strasznie żałuję, że nie mam kabla do telefonu, wrzuciłabym zdjęcie. W każdym razie mój mikołajkowo-gwiazdkowy prezent jest przepiękny Idealnie w moim stylu, cudeńko po prostu I za liścik też bardzo dziękuję Jesteś kochana
evelinek_r jest offline  
Stary 2009-12-23, 14:13   #623
cotka
Zadomowienie
 
Avatar cotka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 964
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Selenko, najlepszego
A wam wszystkim wesolych swiat zycze! wyjzezdzam wieczorem ale jeszcze trza sie spakowac itd
wracam przed nowym rokiem
__________________
It always seems impossible... until it's done
cotka jest offline  
Stary 2009-12-23, 15:01   #624
spot
Rozeznanie
 
Avatar spot
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 855
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez frenka Pokaż wiadomość
Jeśli Ania i z Katowic, to stawiam na Spot.[COLOR="Silver"]
kto mnie wołał, czego chciał?

a czy mikołajki nie miały być anonimowe?
bo ja nawet nie tropiłam miłej prezentotwórczyni, której jeszcze raz bardzo dziękuje za bransoletkę

wpadłam tylko na chwilę i jestem daleko w tyle, ale od paru dni mam całkowite urwanie głowy
a dom wygląda jak po przejściu huraganu "Xristmas spree"
upiekłam już mnogie mnóstwo pierniczków i pierników 6 makowców i własnie zabieram się za serniki (chyba 3 lub 4 muszę upiec)
z okazji świąt przekwalifikowuję się na hurtowego cukiernika rodziny

frenka, znam kupowanie prezentów od - dla
tyle, że ja to robię od lat i już zwykle wcześniej odrabiam lekcje
ale w efekcie mam juz w pokoju stos prezentów
i listę: od rodziny dla mamy, od nas dla ojca, od ojca dla babci, od ojca dla mnie, od - dla...
coby się nie pogubić
__________________
IQ tłumu jest zawsze znacznie niższe niż IQ najgłupszego przedstawiciela
spot jest offline  
Stary 2009-12-23, 15:05   #625
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Ev, Paula

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Cześć cześć cześć
Fanko, nie wiem, skąd u mnie takie skojarzenie, ale ile razy usłyszę "Bulletproof"LaRoux myślę o tobie Pomyślałam, że w końcu ci to wyznam

Cytat:
Napisane przez evelinek_r Pokaż wiadomość
I teraz Lemirko złota kobieto, to najlepszy mikołaj, jakiego w życiu miałam Nie wiem, czy się mogę pochwalić, tak strasznie żałuję, że nie mam kabla do telefonu, wrzuciłabym zdjęcie. W każdym razie mój mikołajkowo-gwiazdkowy prezent jest przepiękny Idealnie w moim stylu, cudeńko po prostu I za liścik też bardzo dziękuję Jesteś kochana
Nie bądź taka, zdradź, co to za prezent Najpierw wzbudzasz ciekawość, a potem jej nie zaspakajasz, niedobra ty
kamilawu jest offline  
Stary 2009-12-23, 15:25   #626
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość
Nawet jak stwierdzilam, ze moze powinnysmy sie z mala wynosic na jej przyjazd bo ona nie ma spokoju, to powiedziala ze mozemy...
...


Cytat:
Napisane przez evelinek_r Pokaż wiadomość
W każdym razie mój mikołajkowo-gwiazdkowy prezent jest przepiękny Idealnie w moim stylu, cudeńko po prostu I za liścik też bardzo dziękuję Jesteś kochana
Co dostałaś? Co?


Cytat:
Napisane przez spot Pokaż wiadomość
kto mnie wołał, czego chciał?
Ja wołałam i podziękować Mikołajce mej chciałam
__________________

310813
Viollet87 jest offline  
Stary 2009-12-23, 15:30   #627
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Ev, Paula


Fanko, nie wiem, skąd u mnie takie skojarzenie, ale ile razy usłyszę "Bulletproof"LaRoux myślę o tobie Pomyślałam, że w końcu ci to wyznam
Ale bardziej wygląd czy chodzi o muzyke? Ciekawa jestem, bo poznałam Asię

A w ogóle to Fanka pochwal sie włoskami - ja już zdjęcie wstawiałam, teraz Twoja kolej.
marioladabr jest offline  
Stary 2009-12-23, 15:36   #628
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
Ale bardziej wygląd czy chodzi o muzyke? Ciekawa jestem, bo poznałam Asię
Żebym to ja wiedziała Raczej o temperament chodzi, bo Fanki nie widziałam
kamilawu jest offline  
Stary 2009-12-23, 15:41   #629
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Żebym to ja wiedziała Raczej o temperament chodzi, bo Fanki nie widziałam
Hmm... cos w tym jest

Może się pokaże z nową fryzurką i kolorkiem
marioladabr jest offline  
Stary 2009-12-23, 15:43   #630
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Fanko, nie wiem, skąd u mnie takie skojarzenie, ale ile razy usłyszę "Bulletproof"LaRoux myślę o tobie Pomyślałam, że w końcu ci to wyznam
omg

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
Ale bardziej wygląd czy chodzi o muzyke? Ciekawa jestem, bo poznałam Asię

A w ogóle to Fanka pochwal sie włoskami - ja już zdjęcie wstawiałam, teraz Twoja kolej.
No mam nadzieję, że nie o wygląd chodzi, tylko o samą kuloodporność (bo to by się nawet w pewnej mierze zgadzało ).

Fotę wrzucę wieczorem, bo wprawdzie TŻ zmusiłam do obfotografowania na świeżo (ale bez makijażu ), ale już z karty nie miałam siły zgrywać

Lecę pracować dalej, dostałam pod choinkę od szefa tłumaczenie postanowienia NA DZIŚ
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:20.