Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII - Strona 92 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-01-05, 23:04   #2731
spot
Rozeznanie
 
Avatar spot
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 855
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
dla mnie to nie problem, uwielbiam
ale krowy czy ulizane włosy?

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Ja wzięłam TAKI. Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, ze będzie lekko gąbczasty, a on miękki jest + dodatkowo trochę marszczy się jak Freya, ale zostawiłam go sobie, bo jak przymierzyłam pod bluzkę to ładnie profil wygląda. Mam jednak nadzieję, że w końcu jakieś beżowe maskaradki kiedyś będą
najbardziej bym chciała taki lekko gąbczasty
marzenia...
takie całkiem cienkie to jednak nie dla mnie ...
i powinnam się znów wymierzyć, bo chodzę w 2 które jak tako leżą, ale rozciągnięte są
a jakoś ta mania mniej mnie wciągnęła - chyba jedyna
znaczyu oczywiście kupiłam uświadomiony stanik - ale zmasakrował mi mostek więc odłożyłam i leży jako wyrzut, co jakiś czas myślę, ze trzeba by podziałać w kierunku dobranego, ale jakoś tak ...
__________________
IQ tłumu jest zawsze znacznie niższe niż IQ najgłupszego przedstawiciela
spot jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:05   #2732
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Kurcze, znowu prujecie...
Violl udalo ci sie dzwonka piernikowego zlapac Daj potem znac jak go odbierasz na sobie.
vril jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:08   #2733
Krystle Carrington
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 565
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez spot Pokaż wiadomość
ale krowy czy ulizane włosy?
włosy muszą być gładziutkie
__________________
jestem bezmyślna, nie mam poglądów ani nic ciekawego do powiedzenia
Krystle Carrington jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:10   #2734
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez spot Pokaż wiadomość
i powiedzcie mi czy ja lubię białe piżmo?
http://www.allegro.pl/item872479350_...mo_uroczy.html
dlaczego ja zawsze sprawdzam co dany sprzedający jeszcze oferuje , żeby mi przesyłka proporcjonalnie taniej wyszła - oczywiście jak dorzucę jeszcze 5 rzeczy to wielka oszczędność

dlatego nawet jak planuje tylko coś małego zamówić to zwykle mi kolo 100 wychodzi z prochów czy mazidel
apropos ane - dzięki za propozycje, ale jeszcze sprawdzę sklepy z żywnością, jak viol radziła
albo i tak uzupełnię mazidlane zapasy
bo przecież mi się tyle rzeczy niedługo skończy ...
Jako wielbicielka i fascynatka pizma stanowczo odradzam kupowanie TdO w ciemno a tymbardziej Bialego Pizma z ich oferty-jest to bardzo specyficzny zapach i nie do konca jest pizmowy
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:13   #2735
angel of sadness
Zadomowienie
 
Avatar angel of sadness
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 1 498
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Na poczatek polecam przepis z aspiryna o ktorym pisalam pare stron temu
parę stron... jasne, na 66 to było możesz napisać jak często stosować?

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
brywieczor
No to Domi kiedy szlejesz na nartach. I mnie narty znów ominą na kolejne kilka lat, wszystko mnie omija po kolei. Właśnie złapałam doła... długo się broniłam, ale wiedziałam mimo wszystko, że ten dzień nadejdzie... życie mi ucieka przez palce.. i nawet tego terapeuty wam zazdroszczę... u mnie w tej zapadłej dziurze nawet takowego nie mówiąc, że dobrego niet....
atoja ale za to masz śliczną córeczkę, drugą w drodze i masz masę pięknych wspomnień z nimi związanymi, które Cie nie omijają
angel of sadness jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:16   #2736
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Jako wielbicielka i fascynatka pizma stanowczo odradzam kupowanie TdO w ciemno a tymbardziej Bialego Pizma z ich oferty-jest to bardzo specyficzny zapach i nie do konca jest pizmowy
Znaczy co - siku-siku-sik?
vril jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:21   #2737
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
Za ScanHoliday szukali całej rodziny i nagranie było w Egipcie - fundowali 5 dni dla całej rodziny + kasa do łapy.... pojechaliśmy nawet na casting, ale po 10 minutach w studio zrezygnowaliśmy, bo tyle ludzi było, że chyba z 5 godzin byśmy czekali

A za synka dziękuję, udał się przyznam nieskromnie
Udał
a z tym Scan to szkoda... super okazja... i reklama super wyszła.


Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
I mnie narty znów ominą na kolejne kilka lat, wszystko mnie omija po kolei. Właśnie złapałam doła... długo się broniłam, ale wiedziałam mimo wszystko, że ten dzień nadejdzie... życie mi ucieka przez palce.. i nawet tego terapeuty wam zazdroszczę... u mnie w tej zapadłej dziurze nawet takowego nie mówiąc, że dobrego niet....
Atojka nie łam się. Nadal możesz korzystać z życia. A z roku na rok będziesz mogła bardziej. No i pamiętaj, że wiele kobiet chciałoby mieć to, co Ty masz teraz...


Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Kurcze, znowu prujecie...
Violl udalo ci sie dzwonka piernikowego zlapac Daj potem znac jak go odbierasz na sobie.

skusiłam się mimo że z kasą na styk, bo to wycofany zapach... okazja... tak sobie tłumaczę. Już go testowałam dzięki Hexx (bo w ciemno bym nie kupiła... CHYBA). Taki fajny pierniczek chociaż nie do końca idealny. Nadal takowego poszukuję. Takiego jadalnego, dosłownego... żebym miała ochotę nadgarstki lizać po ich spryskaniu
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-05, 23:25   #2738
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez angel of sadness Pokaż wiadomość
parę stron... jasne, na 66 to było możesz napisać jak często stosować?

No tak....zapomnialam,ze tutaj posty leca jak szalone
Wszystko zalezy od skory glowy ale lepiej nie szalec i raz w tygodniu to starczy(zalezy tez jak czesto myjesz wlosy?).Musisz sama zobaczyc czy Ci to akurat pomoze.
Jest jeszcze szampon Barwy Moc siarkowa czy jakos tak-niewielki koszt a dobrze sie spisuje.

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Znaczy co - siku-siku-sik?
Wody TdO sa naprawde mocno perfumowane-wystarczy minimalna ilosc bo inaczej to mega dusiciel i killer ale w ich pizmie jest dziwna mydlano-kwiatowo-pudrowa nuta,ktora dziwnie rozwija sie na skorze i w efekcie nawet sam test bywa traumatyczny.
Jak wielbie pizmo to akurat to malo z nim ma wspolnego,zapach nawet nie staje sie cielesny tylko drazniacy.
Na poczatku bylam nim oczarowana ale po globalnym uzywaniu i ocenie wypada ponizej przecietnej,trwalosc bardzo dobra ale wydobywa nieciekawe aromaty w polaczeniu ze skora
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:25   #2739
Hanneke
Rozeznanie
 
Avatar Hanneke
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 956
GG do Hanneke
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Dobry wieczór

Ja sobie dzisiaj Was po cichutku podczytuję (popijając mleko), kompletnie nie mam weny na pisanie, może mnie nie zapomnicie



Atoja, młoda przecież jesteś, całe życie przed Tobą, jeszcze możesz zrealizować marzenia/plany, a ile już masz


Il LaurEssy mam w trakcie przeglądania, jakoś w tym tygodniu wkleję opisy.
Hanneke jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:26   #2740
agusia_1
Zakorzenienie
 
Avatar agusia_1
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiadomości: 3 574
GG do agusia_1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Chyba naprawdę będę łysa. Właśnie umyłam włosy. Po rozczesaniu policzyłam te co wypadły podczas czesania. 136 sztuk plus na oko drugie tyle schnie pod prysznicem do policzenia...
Muszę iść do lekarza...
__________________
Zapraszam na naszego funpage'a pomocowego Zwierzaki z Mińska Pomóż nam pomagać potrzebującym zwierzętom!

Szukasz kota/psa do adopcji? Może Twoi znajomi szukają? Zajrzyj do nas!

Adopcje na terenie Warszawy i okolic
agusia_1 jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:31   #2741
gadmarka
Zakorzenienie
 
Avatar gadmarka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 215
GG do gadmarka
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Dzięki Bogu to nie ta, o której ja marzę
i ja też odetchnęłam z ulgą

Cytat:
Napisane przez cotka Pokaż wiadomość
mam nadzieje ze dotrze! czytalas co za zamieszanie bylo, moze teraz juz z gorki w koncu bedzie

ja sie boje psychologow /psychoterapeutow z nimi to jak z kazdym lekarzem- roznie sie trafia. nie mam pozytywnych doswiadczen, no ale nie mzona sie poddawac.
musze tez tarczyce zbadac
Cotko trzymam kciuki, żebyś trafiła na dobrego fachowca

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
brywieczor
No to Domi kiedy szlejesz na nartach. I mnie narty znów ominą na kolejne kilka lat, wszystko mnie omija po kolei. Właśnie złapałam doła... długo się broniłam, ale wiedziałam mimo wszystko, że ten dzień nadejdzie... życie mi ucieka przez palce.. i nawet tego terapeuty wam zazdroszczę... u mnie w tej zapadłej dziurze nawet takowego nie mówiąc, że dobrego niet....
Atojko chodź przytulę Cię Bedzie dobrze
No i na tym skończę, bo jak juz coś napiszę to zamiast optymistycznie to w smutną nutę schodzę i kasuję i od nowa i do rana nie skończę
__________________
Starsza pani po trzydziestce
gadmarka jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:32   #2742
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Hmm, doslowny piernik, to chyba tylko w Demeter sie jakis znajdzie - oni sa esencjalni do bolu.

Hexe, brzmi przerazajaco
Dzis sie nad pania w kasie w Auchan zadumalam, tak czyms pachniala znajomo-ciezkim. Nie kojarze co ale na pewno wyzsza polka. Nie potrafie kojarzyc zapachow, wiem tylko, ze znam, ze mialam stycznosc i tyle
Za to jakby mnie wyrwac ze snu w srodku nocy, to podam nazwy cieni Clinique chocby z 2002 roku

Agusia rzeczywiscie duzo - moze przez jakies leki? Mnie strasznie wypadaly przez mtx. Albo fryzure? Zwiazujesz mocno wlosy? Kucyk, wezel, warkocz? To oslabia cebulki czesto. Moze warto podciac i pochodzic w rozpuszczonych jakis czas albo luzno spinac tylko. Z dobrze oczyszczajacych szamponow polecam Barwe - swietne za grosze. Ja lubie Zurawine.

Edytowane przez vril
Czas edycji: 2010-01-05 o 23:36
vril jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:34   #2743
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Vi, Aniołek, Gadunia, Hann dziękuję... ale jakoś całe zycie nie bardzo wyobrażam sobie poświęcać wciąż innym. Ciągle czyjeś dobro ważniejsze, czyjeś plany, obowiązki itd... Mam wrażenie, że przestałam żyć już od baaaardzo dawna (pewnie dlatego tak uciekam w net). Może to głupio zabrzmi, ale chciałabym bardzo być egoistką, ale nie umiem postawić siebie wyżej za wszelka cenę, bez względu na konsekwencje, ciągle patrze tym pryzmatem, o którym piszecie, a doskonale wiem, że nie jest on pisany mnie... rozczarowują mnie nawet drobnostki... e tam kończę smutacenie... A tak dla informacji nie sądzę, by to co osiągnęłam było czymś wybitnym. Dobrze wiemy wszystkie, że z roku na rok nie będziemy bardziej korzystać z życia

Viol, mam do Ciebie pytanie na PW

Edytowane przez atoja
Czas edycji: 2010-01-05 o 23:35
atoja jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:36   #2744
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez agusia_1 Pokaż wiadomość
Chyba naprawdę będę łysa. Właśnie umyłam włosy. Po rozczesaniu policzyłam te co wypadły podczas czesania. 136 sztuk plus na oko drugie tyle schnie pod prysznicem do policzenia...
Muszę iść do lekarza...
Faktycznie nieciekawie to wygląda. Chociaż ja swoich nie liczyłam, może też tyle mi wypada po myciu głowy (zwłaszcza jeśli poprzedniego dnia nie myłam) zawsze mam kłębek do wyrzucenia do wc. Na szczotce też sporo zostaje. Ale nie zauważyłam utraty gęstości włosów. A Ty?

Acha i ile jeszcze czasu będziesz głodziła rybki w akwarium na facebooku?




Atoja więc czekam na pw.
__________________

310813

Edytowane przez Viollet87
Czas edycji: 2010-01-05 o 23:39
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-05, 23:36   #2745
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Vril moze sa osoby,ktore on zauroczy ale mialam prawie wszystkie wody TdO i zdecydowanie nie polecam kupowania w ciemno to pewne!

Z perfumami na kims nie zawsze mi sie uda poznac czego uzywa-chyba,ze to moja kolezanka z pracy,ktora zlewa sie ogromnymi ilosciami wiec nie problem wyczuctymbardziej ,ze na skorze zapach uklada sie zawsze inaczej niestety nie mam nosa jak pies gończy A szkoda
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:42   #2746
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Vril moze sa osoby,ktore on zauroczy ale mialam prawie wszystkie wody TdO i zdecydowanie nie polecam kupowania w ciemno to pewne!

Z perfumami na kims nie zawsze mi sie uda poznac czego uzywa-chyba,ze to moja kolezanka z pracy,ktora zlewa sie ogromnymi ilosciami wiec nie problem wyczuctymbardziej ,ze na skorze zapach uklada sie zawsze inaczej niestety nie mam nosa jak pies gończy A szkoda
No właśnie, dziwne...
Przyznam się,że ja wogóle nie czuję zapachów nawet swojego, no ale to zrozumiałe,że szybko sie przyzwyczajam, no ale perfumów u innych kobiet????? Czy to możliwe????
atoja jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:43   #2747
spot
Rozeznanie
 
Avatar spot
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 855
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

coś mi się pałęta, że do 100 włosów może wypaść na dzień
a jak masz długie to część się odłamuje a nie wypada i dlatego robi takie wrażenie, a nie jest tak źle
ale wybierz się do lekarza - zawsze lepiej wiedzieć, czy to nie jest z powodu choroby

czy nie brać tego zapachu?
hmmm, bo białe piżmo brzmiało kusząco ...
__________________
IQ tłumu jest zawsze znacznie niższe niż IQ najgłupszego przedstawiciela
spot jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:46   #2748
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Ja też od innych rzadko kiedy czuję perfumy... I myślę, że jak tylko minie więcej niż 10 minut od aplikacji to ode mnie też chyba nikt nie czuje... no chyba że się przytula, ale to dotyczy tylko TŻ i rodziny ewentualnie.
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-05, 23:51   #2749
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Bo wszystko zalezy i od osoby i od zapachu - jak sie ktos zleje z gory na dol, to wiadomo, ze bedzie ciagnal smuge za soba albo jak uzyje kilera jakiegos.
A ile wy uzywacie i gdzie?
Ja wylacznie na wewnetrzna strone nadgarstkow, po jednej kropli - czuje tylko ja i tak ma byc
vril jest offline  
Stary 2010-01-05, 23:59   #2750
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Ja psikam na nadgarstki (po jednym psiku), za uszami (po jednym psiku) i na dekolt. Czasem jeszcze na kark / we włosy jeśli chcę pachnieć mocniej
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-06, 00:09   #2751
agusia_1
Zakorzenienie
 
Avatar agusia_1
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiadomości: 3 574
GG do agusia_1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Agusia rzeczywiscie duzo - moze przez jakies leki? Mnie strasznie wypadaly przez mtx. Albo fryzure? Zwiazujesz mocno wlosy? Kucyk, wezel, warkocz? To oslabia cebulki czesto. Moze warto podciac i pochodzic w rozpuszczonych jakis czas albo luzno spinac tylko. Z dobrze oczyszczajacych szamponow polecam Barwe - swietne za grosze. Ja lubie Zurawine.
Praktycznie nigdy nie wiążę włosów Od kilku dni dopiero zaczęłam bo miałam dość tego że te wypadające mi się wszędzie pałętały
Ostatnio przez jakieś pół roku nosiłam podpięte, ale nie tak żeby były napięte tylko tak luźno ale wcześniej nic się nie działo, wypadanie takie mam jakie mam mniej niż od miesiąca
Podcinałam włosy przed świętami bo miałam przesuszone końcówki i to też nie zmniejszyło wypadania

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Faktycznie nieciekawie to wygląda. Chociaż ja swoich nie liczyłam, może też tyle mi wypada po myciu głowy (zwłaszcza jeśli poprzedniego dnia nie myłam) zawsze mam kłębek do wyrzucenia do wc. Na szczotce też sporo zostaje. Ale nie zauważyłam utraty gęstości włosów. A Ty?

Acha i ile jeszcze czasu będziesz głodziła rybki w akwarium na facebooku?
No niestety ja zauważyłam Porównując do tego co miałam miesiąc temu widzę różnicę

A rybki karmię 2 razy dziennie tylko one są wiecznie nienajedzone

Cytat:
Napisane przez spot Pokaż wiadomość
coś mi się pałęta, że do 100 włosów może wypaść na dzień
a jak masz długie to część się odłamuje a nie wypada i dlatego robi takie wrażenie, a nie jest tak źle
ale wybierz się do lekarza - zawsze lepiej wiedzieć, czy to nie jest z powodu choroby

czy nie brać tego zapachu?
hmmm, bo białe piżmo brzmiało kusząco ...
No właśnie tak mi się wydaje że norma to max 100 chyba.
Jak je liczyłam to zwracałam uwagę jakie są i niestety większość była z cebulkami, niewiele było złamanych

Mam białe piżmo, przez jakiś czas używałam i nawet mi się podobało ale potem nie byłam w stanie znieść tego zapachu. Teraz stoi sobie w szafce bo ja chomik jestem i nie lubię wyrzucać

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Bo wszystko zalezy i od osoby i od zapachu - jak sie ktos zleje z gory na dol, to wiadomo, ze bedzie ciagnal smuge za soba albo jak uzyje kilera jakiegos.
A ile wy uzywacie i gdzie?
Ja wylacznie na wewnetrzna strone nadgarstkow, po jednej kropli - czuje tylko ja i tak ma byc
Ja 2 psiki za uszami plus raz w powietrze i łapię na nadgarstki Ale wszystko zależy od zapachu, przy niektórych to pewnie byłoby już nie do wytrzymania dla otoczenia na szczęście nikt się jeszcze nie skarżył ani nie padał jak mucha przy mnie

---------- Dopisano o 00:09 ---------- Poprzedni post napisano o 00:07 ----------

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Ja psikam na nadgarstki (po jednym psiku), za uszami (po jednym psiku) i na dekolt. Czasem jeszcze na kark / we włosy jeśli chcę pachnieć mocniej
Też psikam czasem na kark Lubię czuć zapach perfum jak poruszę włosami


Mam podejrzenia co do tej odżywki co mi krzywdę na twarzy zrobiła ma głowie też miałam przez nią strupki a teraz widzę szczególnie na styku twarzy z włosami że mi tam skóra schodzi. Nie tak jakby to był zwykły łupież tylko łuszczenie takie płatkami, jak np. po kwasach bywa.
Może to jej wina? Coś mi się tam rozregulowało?
__________________
Zapraszam na naszego funpage'a pomocowego Zwierzaki z Mińska Pomóż nam pomagać potrzebującym zwierzętom!

Szukasz kota/psa do adopcji? Może Twoi znajomi szukają? Zajrzyj do nas!

Adopcje na terenie Warszawy i okolic

Edytowane przez agusia_1
Czas edycji: 2010-01-06 o 00:11
agusia_1 jest offline  
Stary 2010-01-06, 00:11   #2752
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Ja czesto czuje kiedy ktos kolo mnie przechodzi. Nie potrafie zazwyczaj zidentyfikowac bo niewiele zapachow znam.

Uzywam w ilosci jeden maly psik na nadgarstek i potem to rozsmarowuje na drugi, za uszami i na dekolt albo jeden maly psik w powietrze i wchodze w mgielke. Zwykle zapachy czuje na sobie caly dzien.
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2010-01-06, 00:16   #2753
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Nie rozsmarowuj zapachu nadgarstkami bo go "zabijasz"
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-06, 00:19   #2754
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

To ja taka nieczuła jestem. Fakt zależy od intensywności i trwałości zapachu, ale z niektórymi kobietami nawet bliskie spotkania (a wiem co używają i ile) nie pachną....
Psikam (zaleznie od atomizera i jak wyżej) 2 razy w dekolt, za uszy-tętnicę szyi, no i na rąbek luźnej odzieży , co by zapach ciągnać..
atoja jest offline  
Stary 2010-01-06, 00:20   #2755
agusia_1
Zakorzenienie
 
Avatar agusia_1
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiadomości: 3 574
GG do agusia_1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Nie rozsmarowuj zapachu nadgarstkami bo go "zabijasz"
Ryby nakarmione

O tym że nie wolno trzeć nadgarstków też dowiedziałam się dopiero niedawno
__________________
Zapraszam na naszego funpage'a pomocowego Zwierzaki z Mińska Pomóż nam pomagać potrzebującym zwierzętom!

Szukasz kota/psa do adopcji? Może Twoi znajomi szukają? Zajrzyj do nas!

Adopcje na terenie Warszawy i okolic
agusia_1 jest offline  
Stary 2010-01-06, 00:25   #2756
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Nie martw się, ja też dopiero jakiś rok temu zostałam uświadomiona że nie wolno

Gdzie się wszystkie podziały? Kamila? Selene? I spółka? Zniknęły za wcześnie jak na moje oko ale teraz to i ja idę spać, padam. Do jutra kobitki
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-06, 00:35   #2757
Rzabba
Rzabbocop
 
Avatar Rzabba
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Guernsey
Wiadomości: 18 629
Wpisy w blogu: 1
GG do Rzabba
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Nie rozsmarowuj zapachu nadgarstkami bo go "zabijasz"
O! Nie wiedzialam
A znasz jakis inny sposob, zeby sie wypachniec jednym psikiem?
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
Było smaszno, a jaszmije smukwijne
Świdrokrętnie na zegwniku wężały,
Peliczaple stały smutcholijne
I zbłąkinie rykoświstąkały.
10 PŻ
Rzabba jest offline  
Stary 2010-01-06, 00:39   #2758
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
No właśnie, dziwne...
Przyznam się,że ja wogóle nie czuję zapachów nawet swojego, no ale to zrozumiałe,że szybko sie przyzwyczajam, no ale perfumów u innych kobiet????? Czy to możliwe????
Normalne tymbardziej,ze mozna bardzo roznie odbierac perfumy i to jak one uloza sie pozniej na skorze

Cytat:
Napisane przez spot Pokaż wiadomość
coś mi się pałęta, że do 100 włosów może wypaść na dzień
a jak masz długie to część się odłamuje a nie wypada i dlatego robi takie wrażenie, a nie jest tak źle
ale wybierz się do lekarza - zawsze lepiej wiedzieć, czy to nie jest z powodu choroby

czy nie brać tego zapachu?
hmmm, bo białe piżmo brzmiało kusząco ...
Jezeli lubisz pizmowe perfumy to proponuje Ci poczekac i podesle Ci cos jak tylko domowie fiolki.

Jakie lubisz zapachy na co dzien?czego suzkasz w perfumach?Moze w ten sposob bedzie latwiej.


Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Bo wszystko zalezy i od osoby i od zapachu - jak sie ktos zleje z gory na dol, to wiadomo, ze bedzie ciagnal smuge za soba albo jak uzyje kilera jakiegos.
A ile wy uzywacie i gdzie?
Ja wylacznie na wewnetrzna strone nadgarstkow, po jednej kropli - czuje tylko ja i tak ma byc
Na nadgarstki uzywam rzadko bo mimo wszystko stawiam na uzycie globalne by zapach rozwinal sie w pelni Najczesciej za uszami,kark i wlosy-jezeli mam sprawdzone perfumy,po ktorych wiem ze nie bedzie plamy to aplikacja 1/2 idzie na ubranie(choc niby sie nie powinno ale lubie kiedy na ubraniach czuje ulubiony zapach)
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2010-01-06, 00:53   #2759
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Rzabba Pokaż wiadomość
O! Nie wiedzialam
A znasz jakis inny sposob, zeby sie wypachniec jednym psikiem?
na ubrania; powiewająca poła marynarki, swetra, żabot, luźny rękaw, apaszka, szal, nogawka spodni, rąbek spódnicy, włosy trzepotające non stop, pryskanie sie przed spotkaniem a nie na wyjście z domu, odkręcenie flakonu i wylanie na siebie pół, ...
atoja jest offline  
Stary 2010-01-06, 00:54   #2760
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VII

Cytat:
Napisane przez Rzabba Pokaż wiadomość
O! Nie wiedzialam
A znasz jakis inny sposob, zeby sie wypachniec jednym psikiem?
Psik w powietrze i wejść w "chmurę" zapachu, który na Tobie osiądzie. Innego sposobu na jeden psik nie znam


Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Na nadgarstki uzywam rzadko bo mimo wszystko stawiam na uzycie globalne by zapach rozwinal sie w pelni Najczesciej za uszami,kark i wlosy-jezeli mam sprawdzone perfumy,po ktorych wiem ze nie bedzie plamy to aplikacja 1/2 idzie na ubranie(choc niby sie nie powinno ale lubie kiedy na ubraniach czuje ulubiony zapach)
A nadgarstki nie wchodzą do użycia globalnego? Ja zawsze je spryskuję, lubię


miałam iść spać... teraz już serio dobranoc
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:54.