Melanotan--czyżby koniec solarium ? - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-06-26, 10:02   #61
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez takaja13 Pokaż wiadomość
Ja osobiscie z polskiej nigdy nie zamawialam ale moja znajoma jakis czas temu brala z tej strony http://www.melanotan-sklep.pl/opis.php
Ja sie juz tam zrejestrowałam,ale teraz nasuwa mi sie pytanie,czy to jest na tyle nielegalne,ze moga mnie za to w jakis sposob scigac,ze to zamawiam????
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-27, 00:46   #62
takaja13
Zakorzenienie
 
Avatar takaja13
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: w Szczecinie urodzona/obecnie UK
Wiadomości: 5 384
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez guniaaa Pokaż wiadomość
Ja sie juz tam zrejestrowałam,ale teraz nasuwa mi sie pytanie,czy to jest na tyle nielegalne,ze moga mnie za to w jakis sposob scigac,ze to zamawiam????
nie az tak nie jest testowali to i niby mialo byc dopuszczone do sprzedazy bo wszystko wyszlo na dobre ale minusem okazalo sie,ze mozna gbic wage ze wzgledu na maly apety ,ja osobiscie jestem chuda i nie zgubilam nic
__________________
pozdrawiam Aska

http://www.youtube.com/watch?v=cAk34...watch_response
takaja13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-27, 06:58   #63
Tinaskb
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 5
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

A mogę spytać z kąd zamawiacie w UK. Znalazłam jedną stronę ,ale od razu antywirus wyświetla mi informacje,że dane z karty zostaną zapisane gdzieś tam...Wolała bym coś pewnego i sprawdzonego.
Tinaskb jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-27, 09:53   #64
takaja13
Zakorzenienie
 
Avatar takaja13
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: w Szczecinie urodzona/obecnie UK
Wiadomości: 5 384
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez Tinaskb Pokaż wiadomość
A mogę spytać z kąd zamawiacie w UK. Znalazłam jedną stronę ,ale od razu antywirus wyświetla mi informacje,że dane z karty zostaną zapisane gdzieś tam...Wolała bym coś pewnego i sprawdzonego.
No ja niestety nie znam zadnej strony ja zamawiam normalnie od znajomego.
__________________
pozdrawiam Aska

http://www.youtube.com/watch?v=cAk34...watch_response
takaja13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-27, 15:24   #65
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Ja lece zamawiac,az sie boje
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-27, 15:35   #66
judyta313
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 12
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Czesc dziewczyny,
Od dzisiaj mam zamiar stosowac melanotan- mam 10mg
Jak mam to stosować? waze 51 kg czyli mam dawkowac 0,5mg-0,1ml raz dziennie. Do tej małej buteleczki mam wtłoczyc 2 ml czy 20 kreseczek na insulinówce a ile wstrzykiwac??
strzykawke mam 1ml podzielona na 4 części- 40 kreseczek

Edytowane przez judyta313
Czas edycji: 2011-06-27 o 16:02
judyta313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-28, 12:42   #67
takaja13
Zakorzenienie
 
Avatar takaja13
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: w Szczecinie urodzona/obecnie UK
Wiadomości: 5 384
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez guniaaa Pokaż wiadomość
Ja lece zamawiac,az sie boje
Daj znac jak dojdzie a zwlaszcza po 1 dawce

---------- Dopisano o 11:42 ---------- Poprzedni post napisano o 11:40 ----------

Cytat:
Napisane przez judyta313 Pokaż wiadomość
Czesc dziewczyny,
Od dzisiaj mam zamiar stosowac melanotan- mam 10mg
Jak mam to stosować? waze 51 kg czyli mam dawkowac 0,5mg-0,1ml raz dziennie. Do tej małej buteleczki mam wtłoczyc 2 ml czy 20 kreseczek na insulinówce a ile wstrzykiwac??
strzykawke mam 1ml podzielona na 4 części- 40 kreseczek
Musisz dodac cala mala buteleczke wody do melanotanu czyli 2 ml i pamietaj aby stalo CALY CZAS W LODOWCE bo inaczej straci swoje dzialanie a musisz sobie codziennie przez 2 tyg wstrzykiwac 1 kreseczke najlepiej na noc

powodzenia
__________________
pozdrawiam Aska

http://www.youtube.com/watch?v=cAk34...watch_response
takaja13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-28, 18:44   #68
judyta313
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 12
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Tak wiem, mam w lodówce
Własnie chodzilo mi o to ze na strzykawce mam 40kresek i to jest 1 ml czyli przy dawce 0,1ml mam wstrzykiwac 4 kreski, wczoraj dalam 3 kreski przed snem i wszystko ok;-)
Kiedy najlepiej isc pierwszy raz na solarium?
Słońce słabiej aktywuje pigment niz solarium?

p.s troche bolalo miejsce wkłucia (brzuch)

pozdrawiam
judyta313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-28, 18:49   #69
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Przede wszystkim mam nadzieje,ze po pierwsze paczka dojdzie cała i zdrowa a o reszcie napisze w piatek
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-29, 20:08   #70
Blond_Venus
Raczkowanie
 
Avatar Blond_Venus
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: z dworca ZOO ;)
Wiadomości: 187
Wyślij wiadomość przez MSN do Blond_Venus
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

ja robilam po 1mg co drugi dzien, przez 10 dni a pozniej raz w tyg... w tym czasie 10 dni poszlam 2 x na solarium.Teraz podtrzymuje opalenizne chodzac raz na miesiac na solar albo na sloneczko teraz
Blond_Venus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-29, 20:11   #71
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez Blond_Venus Pokaż wiadomość
ja robilam po 1mg co drugi dzien, przez 10 dni a pozniej raz w tyg... w tym czasie 10 dni poszlam 2 x na solarium.Teraz podtrzymuje opalenizne chodzac raz na miesiac na solar albo na sloneczko teraz
No teraz można na słoneczku wiecej,solarium bedzie w mniej sloneczne dni
A tak w ogóle kochane,może byscie sie pochwalily jakimis zdjeciami z rezultatami,bo żadna nie chce sie z Was chwalic...
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane

Edytowane przez guniaaa
Czas edycji: 2011-06-29 o 20:20
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-30, 03:20   #72
19moniczka19
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 1
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Witajcie dziewczyny!
chciałabym wypróbować ten środek , w związku z tym mam prośbę do Ciebie "takaja13" :P Obecnie przebywam teraz w Uk ,osobiście nie mam dojścia do tego specyfiku , może mogłabyś mi go załatwić ja ci zapłacę a Ty mi go wyślesz za niedługo wracam do Polski (3 tyg) wiec bardzo by mi zależało na szybkiej odpowiedzi najlepiej na gg 17186167 , tam byśmy się jakoś dogadały byłabym naprawdę wdzięczna. czekam na kontakt i serdecznie pozdrawiam
19moniczka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-30, 15:16   #73
Blond_Venus
Raczkowanie
 
Avatar Blond_Venus
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: z dworca ZOO ;)
Wiadomości: 187
Wyślij wiadomość przez MSN do Blond_Venus
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

slyszalam, że ostrzegali przed tą angielską podróbką, ale to pewnie mogła być konkurencja, która zamawia z USA i ponosi większe koszta nie wiem, nie znam się.
Blond_Venus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-02, 20:03   #74
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

No zamówiłam melanotan 2 w poniedziałek,a o wysyłce cisza... nie odpowiadaja na e-maile a czytałam złe informacje o melanotanie,ze moze nawet zabijac:confuse d:
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-02, 23:14   #75
takaja13
Zakorzenienie
 
Avatar takaja13
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: w Szczecinie urodzona/obecnie UK
Wiadomości: 5 384
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez guniaaa Pokaż wiadomość
No zamówiłam melanotan 2 w poniedziałek,a o wysyłce cisza... nie odpowiadaja na e-maile a czytałam złe informacje o melanotanie,ze moze nawet zabijac:confuse d:
Gdzie zes wyczytala takie rzeczy ???

a gdzie zamawialas ???
__________________
pozdrawiam Aska

http://www.youtube.com/watch?v=cAk34...watch_response
takaja13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-03, 08:54   #76
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez takaja13 Pokaż wiadomość
Gdzie zes wyczytala takie rzeczy ???

a gdzie zamawialas ???
na youtube jest filmik,ale moze chodzi o przedawkowanie?
a zamawialam na tej stronie,gdzie Twoja znajoma.
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 10:29   #77
sheila1982
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 2
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Moi drodzy,

Mam dostęp do produktu Melanotan II, ale nie do wstrzykiwania, iniekcji, tylko wziewny (wprowadzany jak krople do nosa). Produkt ten sprowadzany jest z zagranicy.

Efekt fantastyczny widoczny jest już po 10 dniach stosowania. Myślę, że jest to zdecydowanie bezpieczniejsze i łatwiejsze w zastosowaniu, niż wstrzykiwanie. Osobiście nie zdecydowałabym się na kłucie i wprowadzanie substancji w ten sposób do organizmu.

W zasadzie sprzedażą nie zajmuję się, gdyż jesli zamawiam do dla siebie i jeszcze kilku koleżanek i to przez znajomego kulturystę.

Ale jeśli ktoś z Was będzie zainteresowany to mogę zamówić i przesłać paczką na wskazany adres.

Koszt to 190,00 już z przesyłką. To jest kuracja 3 tygodniowa. Po przesłaniu mogę dokładnie przekazać wskazówki jak stosuje się produkt.

Co do skutków ubocznych, to nie są one uciążliwe: trochę przyciemniły się piegi - co osobiście podoba mi się, zmniejszenie łaknienia - jakby nie patrzeć, też na plus. Na forach piszą, że zwiększenie libido, ale tego nie odczułam więc chyba pozostało w normie

Najlepiej zastosować lek przed snem - przynajmniej ja tak robię.

Nie trzeba chodzić na solarium, no chyba, że ktoś chce mieć szybszy efekt i wyglądać jak czekoladka - ja nie chodzę.

sylwia.konopka@op.pl
gg 6133352

Piszcie !!!

Sylvia
sheila1982 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-04, 19:53   #78
judyta313
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 12
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Biore melanotan już 7 dni, poszłam dzisiaj na solarium na 10min- nie widzę przyspieszonego efektu opalania i na dodatek przypiekłam sobie tyłek...
judyta313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 12:13   #79
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez judyta313 Pokaż wiadomość
Biore melanotan już 7 dni, poszłam dzisiaj na solarium na 10min- nie widzę przyspieszonego efektu opalania i na dodatek przypiekłam sobie tyłek...
I nic a nic sie nie opalilas bez solki?
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 16:21   #80
judyta313
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 12
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Przez te 7 dni nie- po 10min solarium troche ale tak normalnie, jak zwykle...Ide w srode i piatek zobaczymy jakie będa efekty
judyta313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 18:46   #81
takaja13
Zakorzenienie
 
Avatar takaja13
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: w Szczecinie urodzona/obecnie UK
Wiadomości: 5 384
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Ja tam nie chodze na solarium i jestem opalona

co do melanotanu w sprayu do nosa to mialam 1 sztuke ale kosztowla mnie 300 zl i to po znajomosci,wiec nie wiem skad kolezanka ma za taka cene a 2 to to,ze jest duzo slabszy i u mnie nic nie bylo widac

---------- Dopisano o 17:46 ---------- Poprzedni post napisano o 17:45 ----------

Cytat:
Napisane przez judyta313 Pokaż wiadomość
Przez te 7 dni nie- po 10min solarium troche ale tak normalnie, jak zwykle...Ide w srode i piatek zobaczymy jakie będa efekty
A powiesz ile wazysz i ile sobie robisz na raz ????
__________________
pozdrawiam Aska

http://www.youtube.com/watch?v=cAk34...watch_response
takaja13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-05, 22:34   #82
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

No,a ja juz czekam od pnad tygodnia na wysyłke do mnie amowionego melanotanu,a własciciele po moim pytaniu o wysylke laskawie uraczyli mnie odpowiedzia,ze nie maja na magazynie,coz za brak profesjonalizmu
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-06, 16:32   #83
judyta313
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 12
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

waze 53 kg, wstrzykuje 0,1 ml
judyta313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-06, 22:19   #84
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez judyta313 Pokaż wiadomość
waze 53 kg, wstrzykuje 0,1 ml
Nie załamuj mnie a skad brałas?
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-17, 02:00   #85
kochajaca_piekno
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 4
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

do Guniaaa
sluchaj z ktorej stronki ty zamawialas bo ja z www.melanotan-sklep.pl i czekam na wysyslke juz ponad tydzien a sie napalilam jak niewiem i nic napisalam do nich to odpisali ze nie maja na magazynie i ze sami sie dziwia ze tyle musza czekac ja juz zaplacilam za to wiec mama nadzieje ze mnie nie oszukaja a ty ?
kochajaca_piekno jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-17, 10:50   #86
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Cytat:
Napisane przez kochajaca_piekno Pokaż wiadomość
do Guniaaa
sluchaj z ktorej stronki ty zamawialas bo ja z www.melanotan-sklep.pl i czekam na wysyslke juz ponad tydzien a sie napalilam jak niewiem i nic napisalam do nich to odpisali ze nie maja na magazynie i ze sami sie dziwia ze tyle musza czekac ja juz zaplacilam za to wiec mama nadzieje ze mnie nie oszukaja a ty ?
ja zamowilam ponad 2 tyg temu i nie maja w magazynie,cos pisali,ze moze przez uc ale ja wzielam za pobraniem wlasnie dlatego,ze takie rzeczy sa czeste
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-18, 06:28   #87
kochajaca_piekno
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 4
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

coz szkoda pozostaje tylko czekac na przesylke choc troche jestesm wkurzona bo sie naprawde napalilam ale trudno pozdrawiam
kochajaca_piekno jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-20, 20:52   #88
daga160891
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 1
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Kurcze dziewczyny napiszcie czy przyszły Wam zamówienia bo sama się nad kupnem zastanawiam
daga160891 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-21, 17:40   #89
guniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar guniaaa
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wiadomości: 2 309
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

Huuuurrrraaaaa dostane melanotan juz nawet moze i w poniedzialek!!!!!!!!!!:ju pi:
__________________
Uzależniona od Wizażu
Staram się spełnić marzenia...za długo odkładane
guniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-23, 02:13   #90
Tinaskb
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 5
Dot.: Melanotan--czyżby koniec solarium ?

A więc ja dostałam dzis wiadomosc,ze melanotan bedzie u mnie w poniedzialek.
W Pl jestem jeszcze tydzien tylko a ze trzeba go trzymac w lodowce zaczne stosowanie od przyszlej soboty
trzymac kciuki za szybki i dobry rezultat !
Tinaskb jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-04-08 21:28:31


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:51.