Potrzebuję zmiany... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-12-27, 15:26   #1
marandile
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 135

Potrzebuję zmiany...


Witam wszystkie wizażanki . Zwracam się do Was - jako do ekspertów - o pomoc w zmianie wizerunku. Mam 15 lat. Wkrótce przyjdzie pójdę do liceum. Chciałabym do tego czasu wyglądać lepiej, nie jak szara myszka. Najbardziej zależy mi na włosach - nie mam pojęcia, jaka fryzura mi pasuje, kręcone czy proste, dłuższe czy krótsze.
Moje włosy są bardzo grube i dosyć puszyste, trudno się układają. Jakakolwiek koloryzacja odpada - nie chcę ich niszczyć, a mój naturalny kolor bardzo mi sie podoba Widzę, że przeprowadziłyście wiele udanych metamorfoz i to mnie zachęciło. Z góry bardzo serdecznie dziękuję
marandile jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 15:33   #2
rimlora
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 1 342
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Cytat:
Napisane przez marandile Pokaż wiadomość
Witam wszystkie wizażanki . Zwracam się do Was - jako do ekspertów - o pomoc w zmianie wizerunku. Mam 15 lat. Wkrótce przyjdzie pójdę do liceum. Chciałabym do tego czasu wyglądać lepiej, nie jak szara myszka. Najbardziej zależy mi na włosach - nie mam pojęcia, jaka fryzura mi pasuje, kręcone czy proste, dłuższe czy krótsze.
Moje włosy są bardzo grube i dosyć puszyste, trudno się układają. Jakakolwiek koloryzacja odpada - nie chcę ich niszczyć, a mój naturalny kolor bardzo mi sie podoba Widzę, że przeprowadziłyście wiele udanych metamorfoz i to mnie zachęciło. Z góry bardzo serdecznie dziękuję
Witaj
Ja bym na Twoim miejscu zapuszczala wlosy
Wybierz sie do kosmetyczki zeby wyregulowala Ci ladnie brwi , nada Ci ladny ksztalt i pozniej sama bedziesz mogla je regulowac
Jakis delikatny podklad i braz lub roz na policzki , do tego ladnie podkreslic oczy i bedzie super
rimlora jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 16:18   #3
marandile
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 135
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Cytat:
Napisane przez rimlora Pokaż wiadomość
Witaj
Ja bym na Twoim miejscu zapuszczala wlosy
Wybierz sie do kosmetyczki zeby wyregulowala Ci ladnie brwi , nada Ci ladny ksztalt i pozniej sama bedziesz mogla je regulowac
Jakis delikatny podklad i braz lub roz na policzki , do tego ladnie podkreslic oczy i bedzie super
Strasznie fajnie usłyszeć, że da sie ze mną coś zrobić Dzięki.
Nie wiem, jaki mam kształt twarzy - okrągły czy kwadratowy?
marandile jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 18:35   #4
wioolusiaaa
Zakorzenienie
 
Avatar wioolusiaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z daleka;p
Wiadomości: 8 131
Dot.: Potrzebuję zmiany...

myślę, że bardziej okrągły jeśli masz grube włosy to zapuszczaj, a później ładnie cieniuj, wyreguluj brwi. Wydaje się mi, że masz małe oczka, może ajlajnerem spróbuj się pobawić? jeśli dojdziesz do wprawy można pięknie powiększyć oczka na zdjęciu masz czarną kredkę wew dolnej powieki? to pomniejsza oczy, spróbuj z białą pozdrawiam
__________________
wioolusiaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 18:53   #5
Paramore
Wtajemniczenie
 
Avatar Paramore
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2 883
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Witaj
Włosy, tak jak poradziły dziewczyny, zapuszczaj, a potem wycieniuj.
Masz ładny kolor tęczówki, więc można by podkreślić oczy. Proponuję tusz do rzęs, ewentualnie brązową/czarną kreskę na górnej powiece.
Z różem bym poczekała, jeśli masz problem z błyszczącą skórą i niedoskonałościami wybierz krem koloryzujący/lekki podkład, puder. Jakiś delikatny błyszczyk i to wszystko
Wyregulowałabym brwi, najlepiej u kosmetyczki za kilka złotych.
Powodzenia, jeśli chcesz, możesz nam się ponownie pokazać z jakimś mejkapem
__________________

Paramore jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 19:25   #6
CytrynowaPannica
Zadomowienie
 
Avatar CytrynowaPannica
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 825
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Może coś takiego?
CytrynowaPannica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 20:54   #7
marandile
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 135
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Dzięki dziewczyny Jutro z samego rana wyruszam do sklepów i drogerii - najwyższa pora wypełnić czymś kosmetyczkę
marandile jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 01:45   #8
ciasto_czekoladowe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: mał/opolskie
Wiadomości: 11
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Masz przepiękne oczy! I bardziej kwadratową niż okrągłą twarz. Zapuszczaj włosy, rudy faktycznie będzie Ci pasował. Zainwestuj w dobrą maskarę, żeby otworzyć troszkę te cudowne oczy.
ciasto_czekoladowe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 14:25   #9
fryteczka021088
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 432
Potrzebuję zmiany...

Witam, jestem tu praktycznie nowa, i szukałam właśnie tamatu "ZMIANY".

Mam równiez ten problem;( Też potrzebuję zmian, ale niestety w domu nie mam się kogo poradzić. Mam 21 lat. Długie ciemnobrązowe włosy, ciemniejszą cerę i zielone oczy. Moja figura jest:
Klatka piersiowa 84 cm
brzuch 60 cm
biodra 84 cm

Wzrost 161 cm
Waga ok44,5 kg

Dodaję kilka moich zdjęć. takie jakie miałam,

Potrzebuję porad specjalistów jak się malować, jakich cieni używać itp.
Również co z ubiorem...tuniki, bokserki t-shirty???
Jakie spodnie i butu i jakie kolory??? Proszę o szybką odpowiedź
fryteczka021088 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 14:44   #10
Paramore
Wtajemniczenie
 
Avatar Paramore
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2 883
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Cytat:
Napisane przez fryteczka021088 Pokaż wiadomość
Witam, jestem tu praktycznie nowa, i szukałam właśnie tamatu "ZMIANY".

Mam równiez ten problem;( Też potrzebuję zmian, ale niestety w domu nie mam się kogo poradzić. Mam 21 lat. Długie ciemnobrązowe włosy, ciemniejszą cerę i zielone oczy. Moja figura jest:
Klatka piersiowa 84 cm
brzuch 60 cm
biodra 84 cm

Wzrost 161 cm
Waga ok44,5 kg

Dodaję kilka moich zdjęć. takie jakie miałam,

Potrzebuję porad specjalistów jak się malować, jakich cieni używać itp.
Również co z ubiorem...tuniki, bokserki t-shirty???
Jakie spodnie i butu i jakie kolory??? Proszę o szybką odpowiedź
Chętnie Ci pomożemy i doradzimy, chociaż nie wszystkie z nas są specjalistkami, ale lepiej będzie, jak założysz własny wątek, żeby nie mieszać swoich spraw ze sprawami autorki wątku
__________________

Paramore jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 14:47   #11
fryteczka021088
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 432
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Dzięki Wiesz dopiero zaczynam poruszać się po wizażu i nie bardzo wiem co do czego I przepraszam autorkę
fryteczka021088 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 14:50   #12
Paramore
Wtajemniczenie
 
Avatar Paramore
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2 883
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Cytat:
Napisane przez fryteczka021088 Pokaż wiadomość
Dzięki Wiesz dopiero zaczynam poruszać się po wizażu i nie bardzo wiem co do czego I przepraszam autorkę
Spoko, rozumiem
__________________

Paramore jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 19:00   #13
marandile
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 135
Dot.: Potrzebuję zmiany...

Cytat:
Napisane przez ciasto_czekoladowe Pokaż wiadomość
Masz przepiękne oczy! I bardziej kwadratową niż okrągłą twarz. Zapuszczaj włosy, rudy faktycznie będzie Ci pasował. Zainwestuj w dobrą maskarę, żeby otworzyć troszkę te cudowne oczy.
dzięki Ja właśnie też sie zastanawiam jaką mam twarz - jak się uśmiecham, to jest bardzo okrągła, ale znowu czoło mam szerokie i kwadratowe O farbowaniu nie ma mowy - podoba mi się mój kolor włosów i zdecydowanie wolałabym pozostać przy naturalnym
marandile jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:25.