DIOR - kolorówka cz.II - Strona 30 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-02-01, 22:53   #871
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
Niee, nowe Smoky jakos tak bardziej polyskuja
Poza tym po raz kolejny - granat wyglada nie jak granat, ale prawie jak czarny, wiec sobie te piateczki mozecie wsadzic ... do torebki
to co wstawilam to twilight ... i tu granat jest granatem ... piekna paletka zreszta ...
desti jest offline  
Stary 2010-02-01, 22:56   #872
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Wiecie co, ja myslalam, ze my tu juz dzis bedziemy zywo dyskutowac o wiosennej i pokazywac zakupy a tu...
ja moge pokazac... baze, lip polish 004 i lakierek ... bo nic innego nie chcialam... Urbanek moze o kokietkach ... i bedzie o wiosennej ...

EDIT: jesooo... ja nie wiem czemu ten wizaz czasami jak mu zawieje to nie laczy postow pfff...

EDIT 2: o wow... gdzie to mam teraz isc zeby zostawic mojego 7 tys posta ...

Edytowane przez desti
Czas edycji: 2010-02-01 o 22:58
desti jest offline  
Stary 2010-02-01, 23:00   #873
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Jeszcze pytasz ...na kroliki i kapelusze
thelila jest offline  
Stary 2010-02-01, 23:01   #874
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Jeszcze pytasz ...na kroliki i kapelusze
Lilus i tak tez sie stalo ...
desti jest offline  
Stary 2010-02-01, 23:08   #875
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
to co wstawilam to twilight ... i tu granat jest granatem ... piekna paletka zreszta ...
piękna piękna choć ja i niebieski ale granat a ten w samym środku cudowny

Desti oglądam Twoje kosmetyki, robisz piękne zdjęcia i co chwilę kusisz czymś pięknym
hola ola jest offline  
Stary 2010-02-01, 23:10   #876
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
1. Nie? A jak?

2. A tak w ogole to kupilam sobie dzisiaj podklad Dior Sculpt 01 Ivory. Byl przeceniony a akurat potrzebowalam czegos, co "pozbiera" moja skore po przygodzie z Narsem Lubie jego bogata konsystencje, niby nie moj przedzial wiekowy, ale i tak mi odpowiada, bo czuje jak odzywia bez nadmiernego natluszczania (mialam go juz kiedys, ale w jakims niehalo odcieniu, w ktorym troche dziwnie wygladalam ).

I w ogole to zagadalam do babki, gdzie moge ewentualnie dostac takie puste opakowanie od testera, 20ml, plastik, leciutkie i zgrabniutkie (bo duzo jezdze i te szklane butle z podkladami niepotrzebnie dodaja mi balastu). A ona na to, ze moge sobie wziac ten tester, bo to i tak ostatnie pudelko podkladu, a oni wiecej tego koloru nie maja zamiaru sprowadzac (dlatego byl przeceniony niby) I tym oto sposobem dostalam jakies dobre 15ml produktu gratis Mru
Ad 1. No jakoś tak troszku mniej mi błyszczą niż iridescenty

Ad 2. Mówisz, ze Sculpt tak regeneruje? I jeszcze gratisa dostała... Niektórzy to mają szczęście

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
1. Nude sypki moim zdaniem lepiej kryje, ale musze jeszcze dokladnie potestowac krycie w biszkopciku

2. Wiecie co, ja myslalam, ze my tu juz dzis bedziemy zywo dyskutowac o wiosennej i pokazywac zakupy a tu...
Ad 1. Ja już się napaliłam na wizję super produktu 3w1, więc lepiej żeby troszkę chociaż krył

Ad 2. Wniosek taki, ze nie ma co się łudzić co do nowości
RedShine jest offline  
Stary 2010-02-01, 23:12   #877
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Desti oglądam Twoje kosmetyki, robisz piękne zdjęcia i co chwilę kusisz czymś pięknym
... dziekuje...
desti jest offline  
Stary 2010-02-01, 23:13   #878
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
piękna piękna choć ja i niebieski ale granat a ten w samym środku cudowny
Ja nie lubię niebieskich cieni, ale ten w twilight jest wyjątkowy A czarny środkowy jest naprawdę czarny i ma brokat, także nie dla wszystkich.
RedShine jest offline  
Stary 2010-02-01, 23:25   #879
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Obdzwonilam dzis wszystkie moje perfumerie, czyli cale 3 i wszedzie cisza. W jednej mi tylko pani powiedziala, ze byc moze beda w tym tygodniu...

Ale do mnie dotarl dzisiaj moj biszkopcik nude. Rano nalozylam makijaz i... jestem pod wrazeniem. Moim zdaniem idealny dla mieszanych cer, mnie poki co nie wysuszyl, buzie mam nawilzona a jednosczesnie matowa przez caly dzien. Doskonala aksamitna konsystencja, wtapia sie w skore, rozswietla i wygladza, ale uwaga: nie jest mocno kryjacy. Ja dzis zastosowalam technike "nie mieszania" kolorow - nalozylam najpierw rozswietlajaca czesc pod oczy, potem dolna na cala twarz, a policzki wyrzezbilam srodkowa. Efekt miodzio. Buzia slicznie rozswietlona, nabrala blasku, a trzeba sie przygladac, by zobaczyc, czy cos jest na twarzy. Zobaczymy co bedzie dalej, ale poki co bardzo udany zakup. Jutro zmieszam wszystkie 3 kolory naraz i naloze na szybko, zobaczymy czy tez bedzie fajnie.

Czekam na testy, napisz że po wymieszaniu też miodzio czy nakładasz go na podkład, czy prosto na nakremowana buźkę?
hola ola jest offline  
Stary 2010-02-01, 23:29   #880
shineeee
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 177
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

a ja biegłam dzisiaj ile sił w nogach z pracy prosto do douglasa i co?i nie ma wiosennej kolekcji i na dodatek powiedziano mi że dopiero 9.02 jadą na szkolenia,więc wcześniej się na pewno nie pojawi, a niech się...
ale oczywiście nie wyszłam z pustymi rękami
pokaże fotki, choć to nie powinno pojawić się w tym wątku, bo zdradziłam diorai kupiłam chanela z najnowszej wiosennej kolekcji i jednak tusz singuliera ysl.

Edytowane przez shineeee
Czas edycji: 2010-02-01 o 23:31
shineeee jest offline  
Stary 2010-02-02, 00:13   #881
moniq_c
Zakorzenienie
 
Avatar moniq_c
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: W-wa i okolice
Wiadomości: 3 297
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

shinee złociutka Ty moja ja się właśnie czaiłam już od paru dni na to złote coś chanelowe - ślicznie proszę o opinię jak to się na żywo prezentuje bo nie widziałam, a na fotach mi się baardzo widzi zdjęcia wszystkie będą jak najbardziej mile widziane, tylko pewnie na wątku chanelowym żeby nas stąd nikt nie pogonił ...
moniq_c jest offline  
Stary 2010-02-02, 01:08   #882
angel23
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: To tu to tam ;-)
Wiadomości: 535
GG do angel23
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Także kusi mnie ten rozswietlacz Chanel, ale go jeszcze nie macałam. Czy kompakt Dior Nude jest juz w sklepach, czy pojawi się razem z wiosenną kolekcją ?
angel23 jest offline  
Stary 2010-02-02, 01:50   #883
moniq_c
Zakorzenienie
 
Avatar moniq_c
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: W-wa i okolice
Wiadomości: 3 297
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

ja ten kompakt już widziałam w sklepach
moniq_c jest offline  
Stary 2010-02-02, 11:37   #884
tranqil babe
Wtajemniczenie
 
Avatar tranqil babe
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 081
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość







Tak, wygladaja na jak najbardziej oryginalne


dziękuję za informacje
__________________
wymianka
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...0#post25485480
E.L.F, smashbox, minerały,soir de lune itp.


tranqil babe jest offline  
Stary 2010-02-02, 14:02   #885
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Nowe paletki beda w dojczlandzie w Karstadt dostepne od 11 lutego do pomacania i w tym tygodniu do kupienia w ciemno Bardzo mila pani pokazala mi prospekt i tak mimochodem luknelam na ceny ... nabywaja je za 24€, sprzedaja za 57€ (albo odwrotnie, 27 - 54, nie pamietam dokladnie). W kazdym badz razie zdzierstwo na maksa Nie to, ze jestem zaskoczona, ale taki lekki niesmaczek mnie ogarnal
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-02, 14:05   #886
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
Nowe paletki beda w dojczlandzie w Karstadt dostepne od 11 lutego do pomacania i w tym tygodniu do kupienia w ciemno Bardzo mila pani pokazala mi prospekt i tak mimochodem luknelam na ceny ... nabywaja je za 24€, sprzedaja za 57€ (albo odwrotnie, 27 - 54, nie pamietam dokladnie). W kazdym badz razie zdzierstwo na maksa Nie to, ze jestem zaskoczona, ale taki lekki niesmaczek mnie ogarnal
czyli marża 100% ( 27*2 = 54 ). wiecie, oni idiotki z nas robią
aż mi się odechciewa kupować.
króliczek jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:16   #887
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
Nowe paletki beda w dojczlandzie w Karstadt dostepne od 11 lutego do pomacania i w tym tygodniu do kupienia w ciemno Bardzo mila pani pokazala mi prospekt i tak mimochodem luknelam na ceny ... nabywaja je za 24€, sprzedaja za 57€ (albo odwrotnie, 27 - 54, nie pamietam dokladnie). W kazdym badz razie zdzierstwo na maksa Nie to, ze jestem zaskoczona, ale taki lekki niesmaczek mnie ogarnal
... zdzierstwo ... dochodze do wniosku, ze nie w tej branzy jestem co powinnam... jedyne co to moge sie znieczulic ... chyba sie wybiore do Arbeitsamtu z prosba o przekwalifikowanie ...

ja nie mam w poblizu Karstadt ... bede musiala poczekac do 15 lutego ... przeciez to wiecznosc ...

ps. Kroliczku zdrowka zycze
desti jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:19   #888
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
... zdzierstwo ... dochodze do wniosku, ze nie w tej branzy jestem co powinnam... jedyne co to moge sie znieczulic ... chyba sie wybiore do Arbeitsamtu z prosba o przekwalifikowanie ...

ja nie mam w poblizu Karstadt ... bede musiala poczekac do 15 lutego ... przeciez to wiecznosc ...

ps. Kroliczku zdrowka zycze
To w miedzyczasie czekajac na diorki poczytaj swoje wizazowe PW
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:26   #889
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Czekam na testy, napisz że po wymieszaniu też miodzio czy nakładasz go na podkład, czy prosto na nakremowana buźkę?
Bardziej odpowiada mi nakladanie kazdego koloru po kolei, ale moge byc dzis nieobiektywna, bo w ogole dzisiejszy mejkap mi nie wydzedl

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
EDIT 2: o wow... gdzie to mam teraz isc zeby zostawic mojego 7 tys posta ...
taaa, na kapelusze . niedlugo bedzie to juz tylko watek "okolicznosciowy"

Cytat:
Napisane przez angel23 Pokaż wiadomość
Także kusi mnie ten rozswietlacz Chanel, ale go jeszcze nie macałam. Czy kompakt Dior Nude jest juz w sklepach, czy pojawi się razem z wiosenną kolekcją ?
Nude jest w sklepach u mnie juz jakies 2 tygodnie.

Prosze napiszcie cos o tym roswietlaczu chanel, jak wypada w porownaniu z shimmerem?
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:35   #890
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
taaa, na kapelusze . niedlugo bedzie to juz tylko watek "okolicznosciowy"
pewnie, ze tam zostawialam... bywam reguralnie ...

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Prosze napiszcie cos o tym roswietlaczu chanel, jak wypada w porownaniu z shimmerem?
ja go macalam... za duzo zlota... samo zloto... ...

Urbanku czytalam ... na razie trwaja jeszcze rozmowy z dlugoucha ...
desti jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:39   #891
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Ale ewentualnie cos ten tego ? Gdyby klapouch wymiekl?
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:40   #892
shineeee
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 177
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

a mnie ten rozświetlacz wyjątkowo się podoba, nie mam shimmerka wiec nie mogę porównać,nie uważam by było to samo złoto na złoto mieni sie tylko logo chanel a dookoła nie ma wogóle drobinek dlatego można to fajnie stopniować (może Desti dotykałaś tylko po samym logo?) a i jeszcze jedno ono sie nie wyciera po kilku machnięciach pędzlem tylko jest ponoć do samego spodu, co mnie bardzo cieszy
shineeee jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:43   #893
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
Urbanku czytalam ... na razie trwaja jeszcze rozmowy z dlugoucha ...
może biały rozświetlacz Narsa?

a tak poważnie, jak Urbankowi tak zależy, to ja odpuszczę, przeżyję jakoś bez tych cieni

---------- Dopisano o 17:43 ---------- Poprzedni post napisano o 17:42 ----------

Cytat:
Napisane przez shineeee Pokaż wiadomość
a mnie ten rozświetlacz wyjątkowo się podoba, nie mam shimmerka wiec nie mogę porównać,nie uważam by było to samo złoto na złoto mieni sie tylko logo chanel a dookoła nie ma wogóle drobinek dlatego można to fajnie stopniować (może Desti dotykałaś tylko po samym logo?) a i jeszcze jedno ono sie nie wyciera po kilku machnięciach pędzlem tylko jest ponoć do samego spodu, co mnie bardzo cieszy
a o czym my rozmawiamy? o nowym złotym shimmerze diora?

ja się chyba chcę mojego koronkowca pozbyć
króliczek jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:44   #894
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
może biały rozświetlacz Narsa?

a tak poważnie, jak Urbankowi tak zależy, to ja odpuszczę, przeżyję jakoś bez tych cieni


Kroliczku, czy to goraczka?





To teraz problem jest natury mianowitej - czy desti bedzie cos ode mnie kciala
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:45   #895
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Krolik mialas robic zdjecia czworeczkom ...

Urbanku ja bym najchetniej za te cienie chciala inne cienie...

goraczka zdecydowanie... jak sam podpis wskazuje... trzeba korzystac... moze cos jeszcze mozna z dlugouchej wydusic ...

Shineeee ja go macalam w perfumerii... byl juz troche starty... i pedzelm tez po nim pojechalam ale dla mnie i tak bylo za zloto... ale to nie zmienia faktu, ze fajny jest... tylko zdecydowanie nie dla mnie ...

Edytowane przez desti
Czas edycji: 2010-02-02 o 18:46
desti jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:46   #896
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość

Kroliczku, czy to goraczka?


mam kiepski dzień
króliczek jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:49   #897
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
1. Urbanku ja bym najchetniej za te cienie chciala inne cienie...

2. goraczka zdecydowanie... jak sam podpis wskazuje... trzeba korzystac... moze cos jeszcze mozna z dlugouchej wydusic ...

...
1. I koniecznie musza byc Gerleny?

2. Oj nie, tak to nie Biedny kroliczek, ja sie tam wole tasaczkowac i bic ze zdrowym, niz negocjowac pokojowo z chorym


Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
mam kiepski dzień
Ojej
Kogos zbic? Dawaj adres, juz grzeje pale
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:51   #898
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
Krolik mialas robic zdjecia czworeczkom ...
a nie dostałaś mojej PW kochana?
teściowej się zachciało, to musiałam oddać
także nawet nie mam nic fajnego do zaproponowania... a przynajmniej nie wiem, że mam

---------- Dopisano o 17:51 ---------- Poprzedni post napisano o 17:50 ----------

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
Ojej
Kogos zbic? Dawaj adres, juz grzeje pale
byłego szefa i TŻta i koniecznie brzydką pogodę
króliczek jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:54   #899
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
1. a nie dostałaś mojej PW kochana?
teściowej się zachciało, to musiałam oddać
także nawet nie mam nic fajnego do zaproponowania... a przynajmniej nie wiem, że mam

---------- Dopisano o 17:51 ---------- Poprzedni post napisano o 17:50 ----------


2. byłego szefa i TŻta i koniecznie brzydką pogodę
1. Ty i nic fajnego ?! To juz naprawde zbyt piekne, zeby bylo mozliwe

2. Eh pogode sama chetnie bym zastrzelila. To, co sie tu dzisiaj dzialo to masakra. Slonce nie swiecilo od 50 dni Popadam w depresje Ale na pogode nawet najwieksza pala nie pomoze. A szkoda
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-02-02, 18:54   #900
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: DIOR - kolorówka cz.II

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
1. I koniecznie musza byc Gerleny?
nie musza ... jedyne co musza to mi sie spodobac ...

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
a nie dostałaś mojej PW kochana?
teściowej się zachciało, to musiałam oddać
nie dostalam ... powiedz tesciowej, ze jej nie lubie ...
desti jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:15.