Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-01-14, 00:04   #1
madzianna87
Raczkowanie
 
Avatar madzianna87
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Sztokholm/Warszawa
Wiadomości: 93

Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)


Hej pomogłyscie juz tylu dziewczynom ze moze i dla mnie uda Wam sie wymyślec jakies fajne wskazowki, zeby wygladac jakos jak czlowiek. Mam 23 lata a blond wlosy mam od dziecka i jedyne co z nimi robilam to delikatne pasemka dlatego jestem otwarta na wszelkie zmiany .
Najbardziej nie lubie swoich malych ust - zawsze staram sie je obrysowac jasna kredka i blyszczykiem pomazac wtedy nie wygladaja tak tragicznie....
Na szczęście nie mam problemow z cera, oprocz tego ze jest sucha - ale nad tym staram sie panowac- krem 2xdziennie + jakies pilingi.
No i moj najwiekszy kompleks- czyli nos, moze kiedys uzbieram na operacje ... A tym czasem pomózcie!!!

1. - naturalnie skrecone wlosy- nalozylam jedynie pianke
2- wyprostowane wlosy, makijaz niestety juz sie troche rozmazal bo to polowa sylwestrowej imprezy
3 i 4 - zupelnie bez makijazu, z wlosami nic nie robilam poza czesaniem :P
madzianna87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-14, 00:20   #2
anuanusia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 081
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

brwi regulacja+ henna
anuanusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-14, 10:44   #3
PaCzKaFaJeK
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 20
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

kochanie , masz sliczna twarzyczke , a malowalas ja kiedys??wcale nie widze brzydkiego nosa ktory wymaga operacji tylko piekne oczy ktore wymagaja tuszu siadz przed lusterkiem i pobaw sie w makijazystke a zobaczysz ze poczujes sie lepiej zaufaj mi i wrzuc fote z makijazem
__________________
ta , która nauczyła kamień , jak być twardym...
PaCzKaFaJeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-14, 13:59   #4
madzianna87
Raczkowanie
 
Avatar madzianna87
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Sztokholm/Warszawa
Wiadomości: 93
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Zaczne od henny jak zaproponowala anuanusia, ide dzis do kosmetyczki pokaze wam efekty po. Przy takich jasnych wlosach to chyba brazowa henna prawda?
madzianna87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-14, 18:08   #5
madzianna87
Raczkowanie
 
Avatar madzianna87
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Sztokholm/Warszawa
Wiadomości: 93
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Bylam dzis u kosmetyczki zrobilam brwi, sa tylko troche przyciemnione ale i tak sie dziwnie czuje... Spróbowalam tez troche mocniej podkreslic oko ale i tak wyszlo jakos tak.. nijako
Moze macie dziewczyny jakies propozycje co do fryzury, koloru włosów? HELP!!
madzianna87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-14, 18:17   #6
@$!oR
Raczkowanie
 
Avatar @$!oR
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 166
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Z tego co tu widać teraz te brwi wyglądają bardzo ładnie
A włosy masz śliczne, kręcone
Ewentualnie bym o nie bardziej zadbała
Pozdrawiam
@$!oR jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-14, 19:47   #7
Asia981
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 5
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Jeśli chciałabyś zmienić coś we fryzurze to proponuje żebyś poszła do najlepszego fryzjera u siebie i jeśli mogłabym coś doradzić to klasyczny bob do ramion i może zamiast blondu to kolorek w odcieniu czekoladki całkiem poważnie, myślę że krótsza fryzurka odświeży Twoje włoski a kolorek wydobędzie barwę oczek a do modelowania takiego boba wystarczy tylko duża okrągła szczotka i szuszarka ewentualnie trochę pianki. daj znać jeśli się odważysz buźka
Asia981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-15, 08:13   #8
PaCzKaFaJeK
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 20
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

no co do brwi to raczej nie bylo zadnej regulacji?a henne rob czarna nigdy brazowa bo przy zmywaniu robi sie ruda ja swoim klientkom nakladam czarna i od razu zmywam i tak caly czas do uzyskania efektu brwi nie sa wtedy czarne ale wygladaja naturalnie no ale swoja droga to musialabys miec zaufanie do kosmetyczki zeby jej na to pozwolic
__________________
ta , która nauczyła kamień , jak być twardym...
PaCzKaFaJeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-15, 10:33   #9
madzianna87
Raczkowanie
 
Avatar madzianna87
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Sztokholm/Warszawa
Wiadomości: 93
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Ta jest czarna, zrobiona wlasnie tak jak mowisz doslownie sekunde mialam ja na brwiach Regulacja byla jak najbardziej az mi łzy poleciały a co myslisz ze powinny miec inny kształt?
madzianna87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-15, 11:16   #10
PaCzKaFaJeK
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 20
zdecydowanie kochana , nie widze tam

---------- Dopisano o 11:16 ---------- Poprzedni post napisano o 11:12 ----------

oj , no to efekt moim zdaniem zerowy , nie widze zeby tam byl nadany jakikolwiek ksztalt , nie ma zadnego luku a powinien , bo wtedy zmienilaby Ci sie troszeczke twarzyczka nawet nie wiesz jak mnie rozdziera od srodka zeby je dopasc

tak , mialam chwilke spokoju i tak sie przygladnelam i doszlam do wniosku ze jezeli chodzi o wlosy to zostawilabym tak jak sa jezeli chodzi o dlugosc , jezeli chodzi o kolor to zdecydowanie widze Cie w czyms ciemniejszym , jakis brazik +karmelowe pasemka i zakochalam sie w tych loczkach na pierwszej focie no po prostu cos pieknego , wyrzuc wszystkie gumki do wlosow bo masz piekne loczki niejedna takie by chciala miec

---------- Dopisano o 14:28 ---------- Poprzedni post napisano o 14:14 ----------

ja to jestem sklerotyk , co do problemu z ustami to ja ze swoimi robie cos takiego , ze kiedy nakladam podkllad daje troche wiecej na usta i wtedy bez problemu moge sobie namalowac jaki sobie tam chce ksztalt konturowka oczywiscie cudow nie gwarantuje ale na pewno powieksza sie o jakis jeden rozmiar polecam kredke z miss sporty nr 011 coffee jest swietna a na to nakladam blyszczyk z maybelline new york superstay powergloss (taki podwojny z jednej strony kolor z drugiej blyszkyk) chwilke trzeba poczekac az wyschnie i na to blyszczyk jest swietny proponuje kolor 705 bardzo fajny jasny braz
__________________
ta , która nauczyła kamień , jak być twardym...

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2010-01-28 o 10:12 Powód: post pod postem
PaCzKaFaJeK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-18, 19:58   #11
anuanusia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 081
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Cytat:
Napisane przez madzianna87 Pokaż wiadomość
Bylam dzis u kosmetyczki zrobilam brwi, sa tylko troche przyciemnione ale i tak sie dziwnie czuje... Spróbowalam tez troche mocniej podkreslic oko ale i tak wyszlo jakos tak.. nijako
Moze macie dziewczyny jakies propozycje co do fryzury, koloru włosów? HELP!!


brwi wyglądają bardzo naturalnie (kolor) musisz się po prostu przyzwyczaić , też tak na początku miałam ze swoimi a z tą regulacją to faktycznie też nie widze za bardzo...
anuanusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-18, 20:06   #12
_Gosiaczek_
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 765
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Śliczna jesteś Twoja cera jest rewelacyjna!! Masz śliczne włoski kiedy nałożysz piankę - sliczne sprężynki.
_Gosiaczek_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-20, 14:26   #13
kicia069
Zadomowienie
 
Avatar kicia069
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 059
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

ja bym zrobiła grzywke i idealnie wyprostowała włoski, nie zmieniaj koloru mi sie bardzo podoba

aaa i jeszcze radziłabym ci ciemne oczy, takie drapierzne

---------- Dopisano o 14:26 ---------- Poprzedni post napisano o 14:25 ----------

chyba ze delikatne blad pasemka ale nie radziłabym przyciemniac
kicia069 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-21, 17:51   #14
madzianna87
Raczkowanie
 
Avatar madzianna87
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Sztokholm/Warszawa
Wiadomości: 93
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Hej dziewczyny dzieki za wszystkie milutkie słowa Strasznie ciezko sie pozbyc kompleksów.....
Teraz to sama już nie wiem co robić bo jedna z was mi radzi żeby przyciemnić włoski, a druga żeby wręcz przeciwnie zrobić jane pasemka...
Jesli chodzi o fryzurke to wydaje mi sie ze krotkie krecone wlosy nie wygladaja zbyt dobrze, moze nie widac tego na zdjeciu ale mopj wlosy sa bardzo geste i grube, dlatego wszystkie fryzury ktore wymagaja prostowania odpadaja - zajmuje mi to jakiesz 45 minut zeby bylo ladnie i przyzwoicie wygladalo, a i tak wystarczy odrobina wilgoci w powietrzu i odrazu sie skrecaja :/ Wiec prostownica idzie w ruch tylko na jakies specjalne okazje. Poza tym uprawiam sporty walki i wlosy musza byc na tyle dlugie zebym mogla je ciasno zwiazac, albo zupelnie krociutkie. Dlatego moze macie pomysly na jakies urozmaicenie tego co mam na glowie ale bez drastycznych zmian.. jakies ciecia podkreslajace skret wlosów?
Czekam na wiecej rad co do koloru - przyciemniac, rozjasniac? Pomozcie bo sama nigdy sie nie zdecyduje....
madzianna87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-23, 09:49   #15
wredna baba
Raczkowanie
 
Avatar wredna baba
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 205
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Cytat:
Hej dziewczyny dzieki za wszystkie milutkie słowa Strasznie ciezko sie pozbyc kompleksów.....
Teraz to sama już nie wiem co robić bo jedna z was mi radzi żeby przyciemnić włoski, a druga żeby wręcz przeciwnie zrobić jane pasemka...

Madzianna To jeszcze jedna opcja ode mnie: nie rób nic z kolorem
Masz śliczne naturalne włosy, w kolorze o jakim może marzyć niejedna dziewczyna. (porównaj sobie w jakiejkolwiek drogerii, ilość farb o zbliżonym odcieniu)
Teraz panuje taka moda, że ładne jest tylko to co sztuczne, wypracowane - dziewczyny wyglądające naturalnie są rzadkością. (A jaką piękną!) Przy brązie wg mnie zginiesz - masz bardzo ładną buzię, o delikatnym kolorycie - jeśli przyciemnisz włosy, będziesz musiała zrobić też mocniejszą hennę na brwi - w rezultacie może i wyjdzie ok wg obecnej mody, ale będziesz wyglądać sztucznie. Będziesz też musiała robić mocniejszy makijaż (masz jasne rzęsy, prawda?), żeby twoją buzię było widać spod kurtyny włosów. Jest też ryzyko, że po farbowaniu nie uda Ci się wrócić do naturalnego koloru, a to by była wielka szkoda. Co do pasemek - najwyżej jakieś delikatne, jedynie refleksy, o ton jaśniejsze od naturalnych. Lepiej nie przedobrzyć, jesteś śliczna taka, jaka jesteś.

Fryzura: zadbaj o zdrowie włosów, podcinaj regularnie końcówki i podkreślaj skręt - dobrze wyglądasz z kręconymi Może jakaś długa grzywka po skosie, żeby coś zmienić? (na treningi możesz podpinać wsuwkami)

Co do makijażu: dobrze podkreślone rzęsy to mnie podstawa Wg mnie pasowałby Ci brązowy tusz, ale to już twój wybór. Błyszczyki na plus. Oczka podkreślałabym lekko rozświetlającym cieniem - żeby dodać blasku spojrzeniu.

Jeśli jakaś zmiana, to może kolczyki? I jak spinasz włosy to wtedy takie długie, wiszące, w stylu, który Ci się podoba. To dodaje dużo kobiecości.

I jeszcze co do nosa: nie wiem, co byś chciała z nim zrobić, jest idealny, bardzo proporcjonalny, prosty i ksztaltny...
Ech dziewczyny i te wasze kompleksy....
wredna baba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-23, 17:51   #16
anuanusia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 081
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

moim zdaniem lepiej by było w ciemniejszych
anuanusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-23, 19:51   #17
Mia1612
Raczkowanie
 
Avatar Mia1612
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 247
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Nie zmieniaj tego pięknego koloru włosów! Z licznych obserwacji moich koleżanek, muszę Cię ostrzec, że później byś żałowała
Mia1612 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-23, 20:31   #18
1986rybka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: okolice stolicy :)
Wiadomości: 288
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

na pierwszym zdjęciu ślicznie! częściej skręcaj tak sobie włoski
koloru nie zmieniaj - pasuje do Ciebie (bo potem to tylko problemy - odrosty, nie ten kolor itede)
mocniej podkreślaj oczy - czarny eyeliner, zalotka, tusz wydłużający i pogrubiający
a o co chodzi z nosem to nie wiem? moim zdaniem jest jak najbardziej ok (piszę to już jako następna z kolei osoba - więc może coś w tym jest? ) - ale każda z nas ma jakieś wyimaginowane kompleksy, których nie widzą inni
1986rybka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-25, 17:19   #19
madzianna87
Raczkowanie
 
Avatar madzianna87
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Sztokholm/Warszawa
Wiadomości: 93
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

No cóż.... Nos jest po poprostu najzwyczajniej w swiecie ogromny
Spróbuje chyba z delikatnie jasniejszymi pasemkami, moze to troche ozywi moja fryzure.
Jak znajde chwilke czasu sprobuje poeksperymentowac z makijazem, wrzuce zdjecia to cos doradzicie może jeszcze
madzianna87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-26, 11:11   #20
wredna baba
Raczkowanie
 
Avatar wredna baba
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 205
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

Cytat:
Napisane przez madzianna87 Pokaż wiadomość
No cóż.... Nos jest po poprostu najzwyczajniej w swiecie ogromny
Chyba Cię popier...czyło wymyśliłaś sobie coś i teraz to tylko Ty widzisz. Nos masz idealny, proporcjonalny do twarzy. Możesz sobie go poobcinać z każdej strony.. ale wtedy to będziesz mieć co najwyżej namiastkę, albo zalążek nosa jak MJ
Ewentualnie popróbuj z makijażem, jeśli Ci naprawdę tak bardzo przeszkadza, dziewczyny na wizażu na pewno będą potrafiły pomóc - za pomocą pudru brązującego, albo kilku kolorów podkładu można zrobić cuda z twarzą. Tylko, że twój problem jest jedynie w twojej głowie

PS. Nie pisałybyśmy Ci, że twój nos jest ok, jeśli rzeczywiście byłby duży czy brzydki. Tylko, że no... nie jest. Herezje wypisujesz zwykłe.
wredna baba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-26, 11:27   #21
funk
Raczkowanie
 
Avatar funk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 167
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

nos jest w porządku!!! nie wymyślaj .

i zdecydowanie nie farbuj włosów, to byłaby głupota. później tylko męczenie się z odrostami itd., tak jak już ktoś napisał.
ale zgadzam się co do grzywki czy lekkiego pocieniowania, fryzjer doradzi Ci najlepiej.
no i pozostaje pokombinować z makijażem oraz uwierzyć we własne piękno .
funk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-27, 22:47   #22
Cerulean
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 73
GG do Cerulean
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

ok. zaczne od tego, że jesteś śliczna i nie musisz miec zadnych kompleksow
proponuje Ci rzucenie na wlosy chny np. eld o kolorze blond. radykalnie koloru nie zmieni ale nada ladny polysk itd.
proponuje dobry podklad lub puder, delikatne podkreslenie policzkow rozem i subtelna kocia kreske na powieki.
do tego ladnie wytuszowane rzesy, bezowy cien na codzien, blyszczyk i jestes krolową
__________________
Do you know that feeling? When you can't breathing? When you smile to yourself? I waiting for this...
Cerulean jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-28, 00:01   #23
say-hello
Zakorzenienie
 
Avatar say-hello
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: G
Wiadomości: 11 951
Dot.: Pomożcie mi tez chce wygladac jak czlowiek :)

na pierwszym zdjęciu ( w loczkach) wygladasz super a nosek jest bardzo ladny, wlasnie taki pasuje do Twojej twarzy. proponuje mocne podkreslenie rzes, eyeliner i fryzurka z lokami w naturalnym kolorze.
__________________
2016: 22
2017: 21


22/40

say-hello jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:26.