Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII - Strona 141 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-02-09, 09:29   #4201
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

dziękuję dziewczyny, no musiałam juz zmienić bo mi się tamten jakoś przestał podobać

Aniołku, czerwienie się okropnie, na szczęście naczynka tylko dwa pęknięte, dobra jest suplementacja rutyną + wit. C ale to juz na stałe a ponadto pielęgnacja odpowiednia, na Biochemii jest cały wątek na te tematy
a Twoje wybieranie z Lumiere całkiem schematyczne jest, moja lista też mała nie była
polecam zestaw miseczek

Mariola, ilonapp@gmail.com

witaj Pastereczko zza światów cóż, było minęło

Atoja, w samej rzeczy, tenże sam

spot, jest wątek na Dietetyce KLIKale cos ostatnio na psy zszedł, i jeszcze Ci mogę podesłać jakieś e-booki, w Empiku są książki, najnowsza Turbo

ja rozumiem, że Kamila i Atojka mają kosmate myśli ale że Ty Cansado
ja miałam dziś dziwny sen ....
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-02-09, 09:31   #4202
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
E tam nie do ciebie...no najpierw fiorda schowałaś a teraz lizaka [/COLOR]
Aa, już wiem To nie był lizak, to łyżeczka z konfiturą różaną - byliśmy wtedy w "Samych fusach"
Jaki pędzelek jest zły?

Dzień dobry, zaspałam sobie dziś do pracy, obudziłam się o 8

Ila, jaki sen miałaś? Fajny avek

Angel, zapodałam dziś ten różowy korektor na zaczerwienienia popryszczowe. Rozjaśnia bardzo, ale zobaczymy, jak z biegiem czasu to będzie wyglądało...
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )

Edytowane przez fanka_fiorda
Czas edycji: 2010-02-09 o 09:34
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-09, 09:36   #4203
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

eeee, dziwny <zawstydzony>
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-02-09, 09:39   #4204
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Dzien Dobry
Dzis ja mam cudowny poranek oraz dzien odbierania przesylek
Po pierwsze primo Violl choc tu usciskam cie !!! motylki przyszly cudownie zapakowane, sliczne pudeleczko - zostawiam je kuleczki Violl ubezpieczyla grubym puszkiem i umocnila platkami kosmetycznymi, tak wiec wszystko bezpiecznie dotarlo. no i dostalam jeszcze piekny brazowo-zloty cien oraz blush z lumiere. Oraz cos slodkiego i zdrowego
Dziekuje jeszcze raz
Po drugie primo doszly moje bilety na koncert Gabriela. Jakie ladne
po trzecie cudownie sie wyspalam
A teraz wiadomosc dla Frenki i braworki . Bylam w Bootsie, promocja nadal trwa - nawet do 23/02 ale wszystkie kredki zero wykupione frenko wpadne tam jeszcze dzis albo jutro , mysle ze domowia i sie uda. Pani ze stoiska UD nie bylo wiec nie znam konkretow.
Dla braworki lepsza wiadomosc bo primer/baza insurance z Too faced jest (po 11funtow) i jest w tej promocji i wiecej - mozna laczyc UD z Too Faced !
__________________

beafrance jest offline  
Stary 2010-02-09, 09:46   #4205
Falabella
Zakorzenienie
 
Avatar Falabella
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3 240
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Potwierdzam! Cudo

a czosnek w oku to...
tarlam czosnek do sosu.. potem umylam rece(tam w kazdym razie myslalam) i chcialam zdjac soczewki... ten bol soczewka do wywalenia, nie dalo sie jej zalozyc nawet po moczeniu w plynie..

Dzien dobry Oby ten dzien byl troche pozytywniejszy niz wczoraj...
Hehe, znam to, jem czosnek codziennie wieczorem (2 ząbki, potem piję mleko z miodem i myję zębu aż do skutku i jest ok), bo mam znikomą odporność xD Na paluchach czuć strasznie długo
__________________

Falabella jest offline  
Stary 2010-02-09, 09:47   #4206
pastereczka
Organizatorka
 
Avatar pastereczka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 945
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez beafrance Pokaż wiadomość
Dzien Dobry
Dzis ja mam cudowny poranek oraz dzien odbierania przesylek
Po pierwsze primo Violl choc tu usciskam cie !!! motylki przyszly cudownie zapakowane, sliczne pudeleczko - zostawiam je kuleczki Violl ubezpieczyla grubym puszkiem i umocnila platkami kosmetycznymi, tak wiec wszystko bezpiecznie dotarlo. no i dostalam jeszcze piekny brazowo-zloty cien oraz blush z lumiere. Oraz cos slodkiego i zdrowego
Dziekuje jeszcze raz
Po drugie primo doszly moje bilety na koncert Gabriela. Jakie ladne
po trzecie cudownie sie wyspalam
A teraz wiadomosc dla Frenki i braworki . Bylam w Bootsie, promocja nadal trwa - nawet do 23/02 ale wszystkie kredki zero wykupione frenko wpadne tam jeszcze dzis albo jutro , mysle ze domowia i sie uda. Pani ze stoiska UD nie bylo wiec nie znam konkretow.
Dla braworki lepsza wiadomosc bo primer/baza insurance z Too faced jest (po 11funtow) i jest w tej promocji i wiecej - mozna laczyc UD z Too Faced !
szybciutko pisz jakie promocje, bo ja wyglodniala zakupow kosmetycznych

nie ma to jak dobry poczatek dnia

kawe wypiłam, cos tu wiecej rannych ptaszków niz dawniej
__________________
Mój skromny blog o Chinach

Dziewiąty rok na wizażu
pastereczka jest offline  
Stary 2010-02-09, 09:48   #4207
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

ponizej fotoreportaz
__________________

beafrance jest offline  
Stary 2010-02-09, 09:49   #4208
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez beafrance Pokaż wiadomość
Po pierwsze primo Violl choc tu usciskam cie !!! motylki przyszly
Ja też chcę! Uściskać Violl chcę i motylki chcę
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-09, 09:57   #4209
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

bry!

Ilona eeeee to masz okazję teraz mu się "odgryźć" . Mam nadzieję, że szczepiona jesteś
Jaaaaaaa????? ja kosmate myśli?????? zaręczam, w sobotę już idę do fryzjera sie czesać - wreszcie.

Mariola dzięki

Ferg, skąd ja to znam... Kiedyś mi się tak spieszyło, że sprawdzałam palcem na patelni czy olej rozgrzany

Viol, jak to ten ulubiony projekt, to gdzie jest choć jeden gabinecik (a garaż się powiększy)?? Założenie podstawowe domu fajne - w moim nie wiadomo dlaczego ulubionym kształcie litery L

---------- Dopisano o 09:57 ---------- Poprzedni post napisano o 09:53 ----------

Dziecię mi przez ramię zagląda: mamo, pokaz mi jesce raz jak zielona kulka z zółtą bawią się w berka

atoja jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:04   #4210
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
bry!

Ilona eeeee to masz okazję teraz mu się "odgryźć" . Mam nadzieję, że szczepiona jesteś
Jaaaaaaa????? ja kosmate myśli?????? zaręczam, w sobotę już idę do fryzjera sie czesać - wreszcie.

Mariola dzięki

Ferg, skąd ja to znam... Kiedyś mi się tak spieszyło, że sprawdzałam palcem na patelni czy olej rozgrzany

Viol, jak to ten ulubiony projekt, to gdzie jest choć jeden gabinecik (a garaż się powiększy)?? Założenie podstawowe domu fajne - w moim nie wiadomo dlaczego ulubionym kształcie litery L

---------- Dopisano o 09:57 ---------- Poprzedni post napisano o 09:53 ----------

Dziecię mi przez ramię zagląda: mamo, pokaz mi jesce raz jak zielona kulka z zółtą bawią się w berka

nie jestem taka wredna
tez mnie się zdarzało, na szczęście bez tłuszczu
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:12   #4211
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 301
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość

ja rozumiem, że Kamila i Atojka mają kosmate myśli ale że Ty Cansado
ja miałam dziś dziwny sen ....
E. tam kosmate, w zdrowym ciele zdrowy duch. Przeciez nie zapomnialam ze ma tam samych przystojnych lekarzy

O czym mialas sen? Dziwne ja swoich nie pamietam....moze nie snie.......?

Dzien dobry!
cansada jest teraz online  
Stary 2010-02-09, 10:17   #4212
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

kurde, jakie wszystkie ciekawe no
z mężem w roli głównej
__________________

Edytowane przez IlonaP
Czas edycji: 2010-02-09 o 10:18
IlonaP jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:36   #4213
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Ferg...uważaj na siebie...co robiłaś z czosnkiem ???Krewetki ?

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Aa, już wiem To nie był lizak, to łyżeczka z konfiturą różaną - byliśmy wtedy w "Samych fusach"
Jaki pędzelek jest zły?
Lizak czy łyżeczka..ważne że pyszne A nazwa herbaciarni super a pędzelek z CS z pomarańczową grzywką do kresek jakis felerny mi się trafił...myslałam że mi nie podpasował więc Kamila była na niego chętna...reszte juz wiesz
Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
eeee, dziwny <zawstydzony>
E tam..no nie wstydź się A doczytałam..z mężem .Idź dziisaj szybciej spać

Cytat:
Napisane przez Falabella Pokaż wiadomość
Hehe, znam to, jem czosnek codziennie wieczorem (2 ząbki, potem piję mleko z miodem i myję zębu aż do skutku i jest ok), bo mam znikomą odporność xD Na paluchach czuć strasznie długo
Podziwiam cię...pamiętam ten smak z dzieciństwa...

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
bry!


[/COLOR]Dziecię mi przez ramię zagląda: mamo, pokaz mi jesce raz jak zielona kulka z zółtą bawią się w berka



---------- Dopisano o 10:36 ---------- Poprzedni post napisano o 10:35 ----------

Atojka tez ma przystojnych lekarzy ????
__________________
Wszystko, co naprawdę lubię, jest albo niemoralne, albo nielegalne, albo tuczące...
selene211 jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:41   #4214
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Nieee no ja nie mogę z tej Pieńkowskiej. kto ją wpuściił do TV?????? Program DTVN rozmowa o domowych urządzeniach do pieczenia chleba. Gość opowiada i pokazuje składniki, co potrzeba. Mieszankę,woda, drożdże w kostce... Jejku, Zbyszku, NAPRAWDĘ są w sklepach jeszcze drożdże takie tradycyjne w kostce??????? nie tylko w torebce??????? W tej samej rozmowie: Pokaż, proszę jakie dźwięki wydaje toto urządzenie.No to Zbyszek zaczął pi pi pi , wrrrrr ...
atoja jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:42   #4215
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez frenka Pokaż wiadomość
nie podoba mi sie

Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
ten dziwnie mi cos przypomina...
kokietka fajna a zwlaszcza gacie ma rewelacyjne

Cytat:
Napisane przez Hanneke Pokaż wiadomość
Pranie a jak wypada rozmiarówka tego Wonderbra?
moim zdaniem scisliwce. kupilam straplessa z mysla o wakacyjnych sukieneczkach, dusi mnie ! ale zwalilam to na nabyto ostatnio tluszczyk na plecach. odchudzam sie

Cytat:
Napisane przez frenka Pokaż wiadomość
boszzzz... powiedzcie, że wszystko będzie dobrze i zdołam się nauczyć na egzamin z metodologii... proszę...
bedzie dobrze, bedzie pani zadowolona

Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
Hej kusicielki ...
Widzę nowe twarze
Byłam na prześwietleniu i rezeonansie magnetycznym...trochę dziwnie się czułam bo oprócz mnie było pełno dziadków...zapłaciłam grosze za badania , byłam pewna że mnie skroją tak że nie wstanę . No i póxniej pognałam na siłownie
Il...przepiękny avek
Frenka...dasz radę ...a co to za egzamin ???Doktora robisz ???
zdrowka sel...powiem ci ze twoj podpis mnie motywuje
dzis szlam na przystanek i w czasie tego marszu - hmmm zaciskalam posladki - no co -tez cwieczenie
Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
wlasnie nie mogę obczaić co ten av przedstawia
Dziś z TŻtem oglądaliśmy projekty domów i oboje zdecydowaliśmy, że nasz będzie TEN kiedyś... jak już nas będzie stać... ale moje marzenie o własnym gabineciku skrytykował...
ja tez nic nie widze na tym avku
domek piekny violl

Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
szybciutko pisz jakie promocje, bo ja wyglodniala zakupow kosmetycznych

nie ma to jak dobry poczatek dnia

kawe wypiłam, cos tu wiecej rannych ptaszków niz dawniej
pasterczko 3 produkty w cenie dwoch. rozne firmy..np urban decay i too faced
__________________

beafrance jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:44   #4216
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
ja rozumiem, że Kamila i Atojka mają kosmate myśli ale że Ty Cansado
Że niby ja? To jakies przekłamanie

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Jaki pędzelek jest zły?
TEN. Generalnie pędzel bardzo dobry, tylko egzemplarz felerny

Cytat:
Napisane przez Falabella Pokaż wiadomość
Na paluchach czuć strasznie długo
Mam takie specjalne metalowe "mydełko", pięknie pochłania z rąk wszelkie kuchenne zapachy, polecam
kamilawu jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:47   #4217
Annieee
Wtajemniczenie
 
Avatar Annieee
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: stąd.
Wiadomości: 2 578
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

co tam, co tam? podczytywałam tygodniowo, ale nie miałam czasu na udziały w dyskusjach
Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
Jejku, Zbyszku, NAPRAWDĘ są w sklepach jeszcze drożdże takie tradycyjne w kostce??????? nie tylko w torebce??????? W tej samej rozmowie: Pokaż, proszę jakie dźwięki wydaje toto urządzenie.No to Zbyszek zaczął pi pi pi , wrrrrr ...
a w ogóle to ja drożdży nie widziałam w żadnych torebkach, może dlatego że zawsze szukam tych w kostkach

Frenka, o której masz jutro egzamin? potrzymajmy kciuki za siebie nawzajem... bo ja muszę zdać, muszę a Ty zdasz
potrzymacie dziewczyny za mnie też? na zasadzie panida3,bowiemżenieuznaje paniinnychocen

Pastereczka
__________________

And I can't escape,
can't wash this away.




Annieee jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:50   #4218
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
Atojka tez ma przystojnych lekarzy ????
ale tylko jednego, takiego troszkę starszego, specyficznego, rzekłabym, ale szarmanckiego
Cytat:
Napisane przez cansada Pokaż wiadomość
E. tam kosmate, w zdrowym ciele zdrowy duch. Przeciez nie zapomnialam ze ma tam samych przystojnych lekarzy

O czym mialas sen? Dziwne ja swoich nie pamietam....moze nie snie.......?

Dzien dobry!
w rzeczy samej
Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
kurde, jakie wszystkie ciekawe no
z mężem w roli głównej
to mi też mój się dziś śnił rano że miał 3 żony ależ się wściekłam jak nas olał wszystkie.
atoja jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:50   #4219
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
TEN. Generalnie pędzel bardzo dobry, tylko egzemplarz felerny

Mam takie specjalne metalowe "mydełko", pięknie pochłania z rąk wszelkie kuchenne zapachy, polecam
Dzięki za link - kciauam ten pędzelek swego czasu
Poka jeszcze, co to za mydełko

Anniee, kciuki będą trzymane i za Frenkę też
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:52   #4220
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cześć Aniee
Znając Pieńkowską to miała na mysli proszek do pieczenia :d
__________________
Wszystko, co naprawdę lubię, jest albo niemoralne, albo nielegalne, albo tuczące...
selene211 jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:54   #4221
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Falabella podziwiam za czosnek... mnie się od razu kojarzą takie stare babcie w tramwaju co tak pachną taką profilaktyką.
kami, właśnie się zastanawialam kiedyś nad tym mydłem w duka
atoja jest offline  
Stary 2010-02-09, 10:57   #4222
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Poka jeszcze, co to za mydełko
Nie dokładnie takie, bo moje ma stojak przyczepiany do ściany, ale coś w tym stylu, KLIK
Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
kami, właśnie się zastanawialam kiedyś nad tym mydłem w duka
Naprawdę fajny gadżet, "ściąga" z rąk wszelkie niepożądane aromaty, cebulę, czosnek, mięso itp.
kamilawu jest offline  
Stary 2010-02-09, 11:04   #4223
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

ciekawostka z tym mydlem nigdy o tym nie slyszalam wczesniej.
dziewczyny jutro trzymamy kciuki zdacie na pewno.
atojka - ten lekarz twoj od razu mi sie skojarzyl z Seanem Conerym , zgadlam?
__________________

beafrance jest offline  
Stary 2010-02-09, 11:11   #4224
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Nie dokładnie takie, bo moje ma stojak przyczepiany do ściany, ale coś w tym stylu, KLIK

Naprawdę fajny gadżet, "ściąga" z rąk wszelkie niepożądane aromaty, cebulę, czosnek, mięso itp.
Chyba trzeba będzie kupić Takie znalazłam, w przyzwoitej cenie, tylko kurka niedostępne
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-09, 11:20   #4225
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

dzisiaj po raz pierwszy w zyciu sciagam foty z telefonu
do tej pory mialam telefony do ktorych nie dawali kabla a mi nie zalezalo na tyle zeby sobie takowy dokupic. No ale teraz mam i bede wklejac moge?
tutaj przesylki moje dzisiejsze- paczka od Viol oraz bilety. Fotka 3- moje sniadanie
__________________

beafrance jest offline  
Stary 2010-02-09, 11:22   #4226
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Violl się spisała - pudełeczko bomba!
A sushi będę dziś miała na obiad, o ile pan sushnik przyniesie...
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-09, 11:23   #4227
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

To w duka cos chyba 8-9 zł kosztowało w promocji, a normalnie 20. Zastanawiałam się czy nie wziąć do dekoracji kilku
Kojarzycie misia Koralgola?

Edytowane przez atoja
Czas edycji: 2010-02-12 o 17:08
atoja jest offline  
Stary 2010-02-09, 11:31   #4228
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
To w duka cos chyba 8-9 zł kosztowało w promocji, a normalnie 20. Zastanawiałam się czy nie wziąć do dekoracji kilku
Kojarzycie misia Koralgola?
lojezu jaki piekna twoja misia
__________________

beafrance jest offline  
Stary 2010-02-09, 11:34   #4229
pastereczka
Organizatorka
 
Avatar pastereczka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 945
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Przyznaje ze dziewczynak jest przeurocza!
__________________
Mój skromny blog o Chinach

Dziewiąty rok na wizażu
pastereczka jest offline  
Stary 2010-02-09, 11:56   #4230
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

sliczna dziewczynka

Vio-gdzie kupilas takie opakowania ladne? ja tez w takim dostane?

bea-ale Ci dobrze z tymi promocjami.. U mnie nie ma UD i 2f w Bootsie, tylko w nienormalnych cenach w debenhams. Cos czuje ze bede u Ciebie zamawiac
A paletka tez w opcji 3za 2..?

i to sniadanie
ja dzis w biegu, nawet nie zanotowalam co jem
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
minerały ; plotki ;

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:38.