Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII - Strona 161 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-02-12, 09:24   #4801
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

dzień dobry
no to mam zjechany humor od rana.. zajrzałam w końcu na tenże wątek. Ja nie rozumiem, po co udział w jakiejś dyskusji i komentowanie....
jeszcze trochę się bojowo ponastawiam i zaraz tu zacznę u nas robić porządek. Ale na razie czuwam i się tylko coraz bardziej wkurzam.... idę odpocząć chyba wizażu (tj. na herbatkę z cytryną)
atoja jest offline  
Stary 2010-02-12, 09:25   #4802
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII



hormonalny emocjonalny wku rw siéga dzis apogeum.
Trzymajacie kciuki bym... nie pozabijala nikogo dzis

chociaz podczytywanie Was poprawia mi troche humor

Cotko sliczny avatarek

edit: tamten watek podeslany tez mnie... rozbawil
dzialanosc i te sprawy
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange

Edytowane przez ferguusson
Czas edycji: 2010-02-12 o 09:26
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-12, 09:30   #4803
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Dzisiejszy dzień sponsoruje ikonka

__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-12, 09:34   #4804
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Dzisiejszy dzień sponsoruje ikonka

no...
a literka???? (hałtugettusesamistłiiiii it la lal lalalalalala) mam melodię na dzis do nucenia
atoja jest offline  
Stary 2010-02-12, 09:35   #4805
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
no...
a literka???? (hałtugettusesamistłiiiii it la lal lalalalalala) mam melodię na dzis do nucenia
Literka? Myślę, że "ssssssssssssssss..."
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-12, 09:38   #4806
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
dzień dobry
no to mam zjechany humor od rana.. zajrzałam w końcu na tenże wątek. Ja nie rozumiem, po co udział w jakiejś dyskusji i komentowanie....
jeszcze trochę się bojowo ponastawiam i zaraz tu zacznę u nas robić porządek. Ale na razie czuwam i się tylko coraz bardziej wkurzam.... idę odpocząć chyba wizażu (tj. na herbatkę z cytryną)
jakiż wątek, bo nie zajarzyłam

ferg, a "***" sobie do woli jak Ci ulży
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-02-12, 09:53   #4807
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

FankaF - ale na poniedziałek wrócisz? Ja nauczyłam się zabierać/pakować mało rzeczy, ale prawdą jest że jak coś wyjmę juz z walizki to okazuje się, że akurat ta rzecz by się przydała... więc przed zapakowaniem baaardzo długo siedzę i rozmyślam co powinnam zabrć

Ale się cieszę, że to już piątek, bo beznadziejny tydzień miałam a szczególnie wczorajszy dzień Jutro śpię co najmniej do 8:00
marioladabr jest offline  
Stary 2010-02-12, 09:55   #4808
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
jakiż wątek, bo nie zajarzyłam

ferg, a "***" sobie do woli jak Ci ulży

a ramach poprawy humoru posiedze sobie na.. raju dla mego portfela


Moj szef, ten od "visash'u"-tylko kreci glowa-"ile Wy mozecie o tych kosmetykach"...
moze go namowie na zestaw sampli mineralow w zbiorowym

fanko Udanego wyjazdu
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-12, 09:58   #4809
pranie
Wtajemniczenie
 
Avatar pranie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 2 576
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Fan, ja sie wlasnie zastanawialam, jak Wy jedziecie, w taka pogode.. Dobrze, ze nie pkp. Milego weekendu! koniecznie do spatifu dzisiaj wieczorem
Mialam jechac dzisiaj do Cathy, a tu mlody cos posapuje, gil do pasa. Chyba darujemy sobie wyjscie.
Violl, a co sie stalo, jesli mozna spytac? oznajmilas TZ odstawienie tabsow i przestraszyl sie, ze w ciaze chcesz zachodzic? To zart, nie chcialabym Cie urazic Dobrze, ze przegadaliscie sprawe.
Proszku, ja sie tak zastanawiam... czy Ty nas choc troche znasz? tzn. przerobiles wczesniej wszystkie czesci plotkowego, czy tak od razu z grubej rury sie zjawiles? bo sprawiasz wrazenie, jakbys nas dobrze kojarzyl
pranie jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:13   #4810
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

dzien dobry!
pospalam! mala skwierczala troche tylko po 5 jak Tz wstawal do pracy, a pozniej o 7 wzielam ja do siebie na godzinke na drzemke! alem szczesliwa

no i sie pomierzylam- w wiekszosci miejsc przez 2 tyg stracilam 2-3 cm. najwiecej w talii i ogolnie na wys. pepka. musze sie zabrac bardziej do cwiczen, bo nie powiem ze nie zmotywowalo mnie to.
tylko mi powiedzcie, czy to mozliwe ze cm spadaja, a waga praktycznie nie? bo po 1 tyg bylo mniej, a teraz prawie waga wyjsciowa i nie wiem czy zwalac na @ i wode w organizmie czy na wage, czy po prostu wierzyc, ze tak jest. niech mnie ktos uswiadomi

Atojko spokojnie kochana. grunt to miec oczy szeroko otwarte i wiedziec kiedy reagowac.

Fanko, zazdroszcze wyjazdu. Baw sie dobrze! a jak maselko, cos pomoglo?

Kami, tobie rowniez, milego weekendu i spotkania z dziewczynami. koniecznie pstryknijcie jakies foty

Ferg, hoho, ty tak sie zloscisz? wystaw tabliczke z zakazem zblizania na "tu sobie wybierz ilosc" metrow, to moze obejdzie sie bez rekoczynow.

Violl, docieranie dobra rzecz. tylko czasami bardzo nieprzyjemna. cos o tym wiem, bo u nas to ciagle trwa. mimo slubu. i najgorsze jest to, ze w niektorych kwestiach moj facet jest niereformowalny. ale juz to sobie uswiadomilam i nie rwe wlosow z glowy ze zlosci. ja z niektorymi rzeczami tez nie ustapie, wiec ok.

co to jeszcze mialam... hmmm..
nie pamietam.

Pranie, zdrowka dla synka

Edytowane przez 86Paula
Czas edycji: 2010-02-12 o 10:15
86Paula jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:18   #4811
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
FankaF - ale na poniedziałek wrócisz? Ja nauczyłam się zabierać/pakować mało rzeczy, ale prawdą jest że jak coś wyjmę juz z walizki to okazuje się, że akurat ta rzecz by się przydała... więc przed zapakowaniem baaardzo długo siedzę i rozmyślam co powinnam zabrć

Ale się cieszę, że to już piątek, bo beznadziejny tydzień miałam a szczególnie wczorajszy dzień Jutro śpię co najmniej do 8:00
O wrócę, wrócę, myślę, że nie utknę w pkp A na pakowaniu wczoraj spędziłam jakieś 3h...
Do 8? Toż to środek nocy w weekend

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
fanko Udanego wyjazdu
Dziękuję

Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
Fan, ja sie wlasnie zastanawialam, jak Wy jedziecie, w taka pogode.. Dobrze, ze nie pkp. Milego weekendu! koniecznie do spatifu dzisiaj wieczorem
Mialam jechac dzisiaj do Cathy, a tu mlody cos posapuje, gil do pasa. Chyba darujemy sobie wyjscie.
Ha! No właśnie ja pociągiem, TŻ samolotem
Zdrówka dla dziecia

Paula, masełko na nogi daję, fajne jest, dzięki
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:20   #4812
washingpowder
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 208
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Praniuszku, tu wystarczy przejrzeć 5 stron i wiadomo o co chodzi Trochę Was poznaję, na bieżąco. Ale jakbym coś był nie halo, to mówcie głośno


Miłego miłego Fanko, wczoraj też mówiłem :P

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Dzisiejszy dzień sponsoruje ikonka

hahahhahahahahahahaaaa

Fergu, Atojko, uśmiefnijcie się ^^

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
małe ale jakie buńczuczne
Jaaaaakie sfieszontko?

Cytat:
Napisane przez Falabella Pokaż wiadomość
Dzień Dobry wszystkim

Ja planuję zakup mydełka afrykańskiego dudu osun i tego ciapaka z ghany, który wygląda jak twarde wymiocinki Aha i pod prysznic mydło z mlekiem oślim i mydełko z masą perłową

Z tej stronki: www.shea.pl

Mam kilka ulubionych naturalnych sklepów, dla portfela masakra
Ja też, ale oprucz tradycyjnego dudu-osun chciałem to kokosowe z wanilią... Kocham wanilię, a Tż jeszcze bardziej, bo ostatnio mam perfumy z jej lekką nutką
Jakie to są sklepy? Shea.pl mnie trochę wykućkało.

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
dobrego nawilżacza potrzebuję, znowu mam wiór w garle i nosie
i znowu zasypało i podjazdu ni ma
idę na kawusię
Inhalacja! Inhalacje są boskie. Na wysuszoną śluzówkę to z amolu, albo z tymianku i majeranku, przy okazji pozbędziesz się ewentualnego kataru.

Wiecie, ostatni raz jakiekolwiek leki farmaceutyczne brałem w wakacje 2 lata temu... Od tego czasu używam tylko 3ch specyfików i inhalacji, i NIC kompletnie mnie nie bierze.

I mam długą listę pierdółek z LureBeauty Jakby był organizowane gdzieś zakupy wspólne to proszę, powiadomcie, bo ja mogę przeoczyć.
washingpowder jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:25   #4813
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Miłego miłego Fanko, wczoraj też mówiłem :P
dzięki
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:29   #4814
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Fanka, to fajnie, bo u mnie tylko lezalo.

czy ktos chce serum lemon? pytam sie po raz kolejny.
86Paula jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:33   #4815
gadmarka
Zakorzenienie
 
Avatar gadmarka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 215
GG do gadmarka
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

no i ja pytam:
czy ktoś sklejał super glutem flat topa?
nie rozpuszcza on włosia? rozlecial mi się biedak, tzn. wyskoczył z oprawy, włosie w kupie się trzyma

FF trzymam kciuki!!!!!!!!!!!

Proszku czy Ty na pewno masz 17 lat?
__________________
Starsza pani po trzydziestce

Edytowane przez gadmarka
Czas edycji: 2010-02-12 o 10:34
gadmarka jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:34   #4816
pranie
Wtajemniczenie
 
Avatar pranie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 2 576
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Praniuszku, tu wystarczy przejrzeć 5 stron i wiadomo o co chodzi
Hm, myślałam, że trochę bardziej skomplikowane jesteśmy... Tylko 5 stron??!

Gadmarko, mi sie rozpadł juz dawno temu. Uzywam bez rączki, daje radę LHK tak samo..

Edytowane przez pranie
Czas edycji: 2010-02-12 o 10:35
pranie jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:35   #4817
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

To jest jakieś jajo po prostu

Gadmarko
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:39   #4818
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Praniuszku, tu wystarczy przejrzeć 5 stron i wiadomo o co chodzi Trochę Was poznaję, na bieżąco. Ale jakbym coś był nie halo, to mówcie głośno

(...).
hmmmm...
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:41   #4819
washingpowder
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 208
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Jakie jajo oO chyba nie łapię......

Owszem, 17 ^^ a inaczej wyglądam?

Przyznam się szczerze, że mam jeszcze po mamie kabuki z avonu. I.... jest niezłe, mięciutkie. I nic się z nim nie dzieje. A tak a propos, opakowania Pixie Cosmetix są.... cukierkowe, i w ogóle jest w nich coś, co mnie lekko irytuje. Nie wiem czemu. Są... jak dla czarodziejek Łicz albo coś w tym stylu... I mimo, że mają np. pędzle, nie oszukujmy się, identyczne jak te EDM, a tańsze, to ten napis mnie odstrasza... Ech, esteta ze mnie troszeczku.

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
hmmmm...

Nooooo...? ;>
washingpowder jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:46   #4820
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Jakie jajo oO chyba nie łapię......

Owszem, 17 ^^ a inaczej wyglądam?

Przyznam się szczerze, że mam jeszcze po mamie kabuki z avonu. I.... jest niezłe, mięciutkie. I nic się z nim nie dzieje. A tak a propos, opakowania Pixie Cosmetix są.... cukierkowe, i w ogóle jest w nich coś, co mnie lekko irytuje. Nie wiem czemu. Są... jak dla czarodziejek Łicz albo coś w tym stylu... I mimo, że mają np. pędzle, nie oszukujmy się, identyczne jak te EDM, a tańsze, to ten napis mnie odstrasza... Ech, esteta ze mnie troszeczku.




Nooooo...? ;>
no hmm.. Udalo Ci sie nas bardzo dobrze poznac.. i wdrozyc w swiat mineralow bez ogladania zdjéc co w przypadku prochow jest wskazane
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:54   #4821
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

No to się czepnę trochę, a co, wolno mi, no nie?
Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Praniuszku, tu wystarczy przejrzeć 5 stron i wiadomo o co chodzi Trochę Was poznaję, na bieżąco. Ale jakbym coś był nie halo, to mówcie głośno
Fergu, Atojko, uśmiefnijcie się ^^
Wiesz, ja rozumiem,że wątek jest otwarty, dla fanów minerałoholików, ale sama nazwa wskazuje, że są tu rozmowy nie tylko o tym. chciałabym jednak poznać PRAWDZIWE twe powody, bo takich forów jak to jest wiele...I PRAWDZIWĄ PRAWDĘ. ja rozumiem, że ludzie są różni i każdy inny i każdy ma inne zainteresowania, potrzeby itd, ale mniej więcej każdy szuka pokrewnych sobie i przyjaznych dusz. Ale KŁAMSTWA akurat TUTAJ nie zdzierżę, znamy się raczej wszystkie, wiemy coś o sobie i to są raczej fakty, a nie wymyślone osoby i historyjki (tak domniemywam) i nie rozumiem po co takie sobie inne wymyślać. Są inne miejsca odpowiedniejsze... Wiesz trochę jesteś niespójny, że tak powiem, w swych opowieściach. Co cię tu naprawdę poza minerałami przyciągnęło - z czystej ciekawości pytam, bo widzę, że raczej bliższa twemu sercu jest biochemia i fascynacja nią niż rozmowy z kobietami ok. 30 o ustabilizowanych raczej sytuacjach rodzinnych, w stałych związkach, żyjących na własny rachunek z itp. jak widzisz wszystko nas różni, to co nas łączy??? Bo rozumiem, że jesteś stałym bywalcem(czynią) wizażu nie od tego roku więc troszkę strukturę jego znasz.
Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
jakiż wątek, bo nie zajarzyłam

ferg, a "***" sobie do woli jak Ci ulży

oooo sama czytała z rańca a mnie się pyta, no o prowokacjach czy jak to zwał
Cytat:
Napisane przez gadmarka Pokaż wiadomość
no i ja pytam:
czy ktoś sklejał super glutem flat topa?
nie rozpuszcza on włosia? rozlecial mi się biedak, tzn. wyskoczył z oprawy, włosie w kupie się trzyma

FF trzymam kciuki!!!!!!!!!!!

Proszku czy Ty na pewno masz 17 lat?
ja! ja sklejałam i działał (chyba) nic się nie stało, mam w kolejce LHK


Cytat:
Napisane przez 86Paula Pokaż wiadomość

Atojko spokojnie kochana. grunt to miec oczy szeroko otwarte i wiedziec kiedy reagowac.
Nosz kurde, a kiedy mam korzystać ze swych przywilejów jak mi się po mału kończą

---------- Dopisano o 10:54 ---------- Poprzedni post napisano o 10:52 ----------

aaaaa Ila, odpowiem Ci wieczorkiem na PW, bo już się trochę ogarnęlam
atoja jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:55   #4822
AnkaFranka
Rozeznanie
 
Avatar AnkaFranka
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 591
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez cotka Pokaż wiadomość
pranie, oddsz 5ml? (a to doszlo to do mnie, czy do pranie? )
kamilko, dziekuje to juz nie wiem kogo prosic
czy doszło - do Ciebie, ale już wiem

Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
Cotko, dobrze zrozumialam, ze Ty mnie pytasz, czy AnkaFranka moze Ci odlac 5ml Bielendy??? Powariowaly! oczywiscie, ze tak.
AnkaFranka, orzechow mam bardzo duzo wiec napisz ile bys chciala. Kupilam kiedys z 5 kilo i troche juz mi sie znudzily.
Widze, ze tu normy nie wyrabiam z tym moim jednym pączusiem dzisiaj. Ide nadrobić.
FF, ja tez juz przelalam kaske.
czyli z całego kremu dla Ciebie Praniuszko odejmę około 5ml dla Cotki, ok?

eeeee, a ile orzechów to nie wiem. może za mniej więcej równowartość kremu? (na esentii nówka sztuka nie śmigany kosztuje około 23zł, więc tych orzechów poproszę tak gdzieś za 18zł, może być?)

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Anka Franka bardzo dziękuję za przesyłkę Jakie te motylki cudne
proszę (troche mi było głupio, że bez takich wodotrysków jak od Violl , ale byłam tym razem trochę ograniczona czasowo )

cudne prawda mi się podobają chyba najbardziej ze wszystkich (które mam czyli mythic, beige chic i gold tempt)


Cytat:
Napisane przez cotka Pokaż wiadomość
Anko, mam przesylke dziekuje pedzelek do pudru dl mnei za maly, ale do rozswietlacza bedzie cudny
ha, dla mnei też za mały do pudru , ale z kolei do meteorków i-de-al-ny

Cytat:
Napisane przez cotka Pokaż wiadomość
to ktora mam prosic o krem, bo juz nie wiem?
mnie (wyslę w pn )

Cytat:
Napisane przez cotka Pokaż wiadomość
no to jest pierwsze prawo pakowania- walizka jest zawsze za mala
Cytat:
Napisane przez marioladabr Pokaż wiadomość
FankaF - ale na poniedziałek wrócisz? Ja nauczyłam się zabierać/pakować mało rzeczy, ale prawdą jest że jak coś wyjmę juz z walizki to okazuje się, że akurat ta rzecz by się przydała... więc przed zapakowaniem baaardzo długo siedzę i rozmyślam co powinnam zabrć
a ja mam swojego małego świra pakowaniowego i zawsze ale to zawsze muszę wziąć "coś niepotrzebnego" na szczęście. na koniec pakowania rozglądam się po pokoju albo łazience i wrzucam to co mi akurat pod rękę wpadnie (oczywiście poza komodą na przykład )
AnkaFranka jest offline  
Stary 2010-02-12, 10:57   #4823
pranie
Wtajemniczenie
 
Avatar pranie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 2 576
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Wiesz Proszek, niektore z nas są tu bardzo, bardzo długo.. A Ty wchodzisz z kilkoma postami i od razu: Fergu, Cansadziu, Praniuszku.. Co jest poniekąd miłe, ale te nasze zdrobnienia, jesli jakichs uzywamy, wynikają z dlugotrwałej więzi. Więc jesli o mnie chodzi, to przyznam, jestem trochę skołowana Twoją obecnoscią; my tu sobie wiele rzeczy mówimy, często bardzo osobistych, a o Tobie nic w zasadzie nie wiemy.. Moze spróbuj się nam bliżej przedstawic?

Edit: Widze, ze juz Atoja elaborat szarpnęła, to ja się pod nim podpisuję rękami i nogami

Edytowane przez pranie
Czas edycji: 2010-02-12 o 11:01
pranie jest offline  
Stary 2010-02-12, 11:04   #4824
86Paula
Zakorzenienie
 
Avatar 86Paula
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3 350
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Atoja no tak korzystaj poki masz jeszcze czas zartuje oczywiscie

o i zgadzam sie z dziewczynami, Proszku.
nie mowie, ze to zle, ze do nas dolaczyles. ale... wlasnie.. zazwyczaj, kiedy ktos do nas dolacza, przedstawia nam sie troche szerzej. opowiada cos o sobie, a nie tylko twierdzi, ze kocha mineraly.
my tutaj zbudowalysmy swoje relacje, lubimy sie (niektore nawet bardzo), zwierzamy, radzimy itd.
i czytajac twoje wypowiedzi, odnosze rowniez wrazenie, ze cos sie nie zgadza, ze sporo o nas wiesz, piszesz jakbys byl tu od dluzszego czasu.

poza tym, bez obrazy, piszesz ze masz 17 lat, a twoje wypowiedzi nasuwaja mysl, ze jednak jest inaczej.
86Paula jest offline  
Stary 2010-02-12, 11:05   #4825
washingpowder
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 208
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Ok, wiecie. Od razu zaskoczyłyście mnie wielką.. otwartością i po prostu dlatego. No bo z resztą jak to brzmi? "Pranie", co o tym sądzisz? Praniuszku brzmi o wiele lepiej, wg mnie.

Nie chcę tu pisać epopei o mnie, myślałem, że wszystko wyjdzie z czasem. Od czego są pytania?

Niemniej jednak jest mi niezmiernie przykro z powodu Waszego podejścia. Nie wiem, dlaczego miałbym zmyślać cokolwiek, nie widziałbym w tym sensu. I na tym chyba koniec mojego wątku plotkowego. Postaram się tlyko ograniczyć do zbiorowych zamówień.

Miłego dnia

W sensie że jestem starszy czy młodszy?

Edytowane przez washingpowder
Czas edycji: 2010-02-12 o 11:06
washingpowder jest offline  
Stary 2010-02-12, 11:07   #4826
WhiteInnocent
Wtajemniczenie
 
Avatar WhiteInnocent
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 100
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cotka- piękny avek

Już się zaczęłam zastanawiać czy to ze mną jest coś nie tak, że wszędzie węszę podstęp Całkowicie mnie uspokoiłyście

Wszystkim wybywającym życzę udanego weekendu

Zastanawiam się czy ja normalna jestem Motyle wcale mi się aż tak nie podobają "na mnie" Myślę, czy nie oddać...
__________________
WhiteInnocentt.blogspot.c om

Mój dom jest tam, gdzie moje koty są

Edytowane przez WhiteInnocent
Czas edycji: 2010-02-12 o 11:11
WhiteInnocent jest offline  
Stary 2010-02-12, 11:09   #4827
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Ok, wiecie. Od razu zaskoczyłyście mnie wielką.. otwartością i po prostu dlatego. No bo z resztą jak to brzmi? "Pranie", co o tym sądzisz? Praniuszku brzmi o wiele lepiej, wg mnie.

Nie chcę tu pisać epopei o mnie, myślałem, że wszystko wyjdzie z czasem. Od czego są pytania?

Niemniej jednak jest mi niezmiernie przykro z powodu Waszego podejścia. Nie wiem, dlaczego miałbym zmyślać cokolwiek, nie widziałbym w tym sensu. I na tym chyba koniec mojego wątku plotkowego. Postaram się tlyko ograniczyć do zbiorowych zamówień.

Miłego dnia
ale nikt na Ciebie nie naskoczyl. Nie badz zahukana myszka na ktora nie mozna podniesc capslokowego glosu

dziewczyny tutaj sa swietne, otwarte i tolerancyjne. Ale jesli fakty ktore przestawiasz sa niespojne, a wszystko srednio trzyma sie kupy-to co sie dziwisz.
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-12, 11:10   #4828
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Wyborne Ale fajnie, że chociaż przez tych parę dni miałeś(aś) fun Ciao.
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-02-12, 11:11   #4829
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez WhiteInnocent Pokaż wiadomość
Cotka- piękny avek

Już się zaczęłam zastanawiać czy to ze mną jest coś nie tak, że wszędzie węszę podstęp Całkowicie mnie spokoiłyście

Wszystkim wybywającym życzę udanego weekendu

Zastanawiam się czy ja normalna jestem Motyle wcale mi się aż tak nie podobają "na mnie" Myślę, czy nie oddać...
jestes nie kazdy jest ich fanem.. ale... rzuc je na targowisko-zleci sie stado chetnych (sépow)
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-12, 11:14   #4830
gadmarka
Zakorzenienie
 
Avatar gadmarka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 5 215
GG do gadmarka
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

FT lubię z rączką, bez to mnie te kłaki @%%$%#
Atojko jak Tobie się sprawdziło klejenie, to ja też dziś będę działać, oby tylko mi rąk nie skleiło

hmmmm, mmmmotyle no pięknie pachną ale nowej twarzy nijak nimi sobie nie zrobię

Huuuuuuuuuuuuuraaaaaaa!!! !!!! przyszedł mój odkurzacz dziś w domu będzie szaleństwo z odkurzaczem w roli głownej


edit: aaaa zresztą nie......
__________________
Starsza pani po trzydziestce

Edytowane przez gadmarka
Czas edycji: 2010-02-12 o 11:15
gadmarka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
minerały ; plotki ;

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:26.