Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII - Strona 68 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-01-26, 21:45   #2011
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Aż dziwne, że jeszcze do nas nie zagląda
no to się da załatwić pewnie
ale tekst o nadinterpretacji ma dobry bo jak mi sie zdarzy czasem cos przeczytac to mi wszystko opada
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-01-26, 21:50   #2012
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Temperatura też?
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-26, 21:52   #2013
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Temperatura też?

nie szczęka, cycki, tłuszcz brzucha na uda a z rzeczonych na kolana, a powieka jeszcze
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-01-26, 21:57   #2014
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

ejj.. nie że włosy (brzydkie są. Kto widział potwierdzi)


nie odzywałam sie bo miałam/mam focha


Ściągam Imaginarium dla Łinlii (tej co to ma duzo zdjęc na fejsbuku)
Chcecie może płytkę?(mam nadzieje że dobra kopia, bo juz się napalam na seans z winkiem)

kamilkoWu.. nie znalazłam żadnej puderniczki...

Mam pytanie-uzywany tel Lg Chocolate za krem 100ml i peeling Kanebo to good deal, czy średnio..?

za dwa dni do Londynu

i jeszcze.. ten tego.. coś miałam rzec....

---------- Dopisano o 22:57 ---------- Poprzedni post napisano o 22:54 ----------

aa.. już wiem. Zakochałam się w zdjęciach praniuszka...
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:00   #2015
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
ejj.. nie że włosy (brzydkie są. Kto widział potwierdzi)


nie odzywałam sie bo miałam/mam focha


Ściągam Imaginarium dla Łinlii (tej co to ma duzo zdjęc na fejsbuku)
Chcecie może płytkę?(mam nadzieje że dobra kopia, bo juz się napalam na seans z winkiem)

kamilkoWu.. nie znalazłam żadnej puderniczki...

Mam pytanie-uzywany tel Lg Chocolate za krem 100ml i peeling Kanebo to good deal, czy średnio..?

za dwa dni do Londynu

i jeszcze.. ten tego.. coś miałam rzec....

---------- Dopisano o 22:57 ---------- Poprzedni post napisano o 22:54 ----------

aa.. już wiem. Zakochałam się w zdjęciach praniuszka...
http://www.allegro.pl/listing/search...g=LG+chocolate średnio bardzo
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:04   #2016
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Ściągam Imaginarium dla Łinlii (tej co to ma duzo zdjęc na fejsbuku)
ejj no, ale że co ? założyłam konto na FB i teraz wszyscy sie ze mnie beda smiac, ja nie wiem o co chodzi

foszek zginął śmiercią naturalną

edit: Vioo teraz widze na FB z czego sie smialas omg NAGA PRAWDA

a czy na FB mozna dawac emotki np w komentarzach? kocham emotki, chce emotki
__________________


I love M*A*D minerals

Edytowane przez WinlyEm
Czas edycji: 2010-01-26 o 22:06
WinlyEm jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:04   #2017
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
kamilkoWu.. nie znalazłam żadnej puderniczki...
W takim razie pawie są twoje Szczegóły jeszcze dogadamy.
A pudełeczka jakieś ładne były?
kamilawu jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:08   #2018
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość

nie szczęka, cycki, tłuszcz brzucha na uda a z rzeczonych na kolana, a powieka jeszcze



Cytat:
Napisane przez WinlyEm Pokaż wiadomość
edit: Vioo teraz widze na FB z czego sie smialas omg NAGA PRAWDA

a czy na FB mozna dawac emotki np w komentarzach? kocham emotki, chce emotki
Myślałam że się udławię jak to zobaczyłam
a emotki ja też kocham
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-26, 22:09   #2019
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
ale moj to ten: http://www.allegro.pl/item886707973_...lg_polska.html
i uzywany jest. lezy i gdyby nie to ze w opakowaniu to by sie pokrywal kurzem. 5 telefonow u nas tak lezy

Cytat:
Napisane przez WinlyEm Pokaż wiadomość
ejj no, ale że co ? założyłam konto na FB i teraz wszyscy sie ze mnie beda smiac, ja nie wiem o co chodzi

foszek zginął śmiercią naturalną

edit: Vioo teraz widze na FB z czego sie smialas omg

a czy na FB mozna dawac emotki np w komentarzach? kocham emotki, chce emotki
a z czego Vio sie smiała...?

foszek jeszcze troche jest


Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
W takim razie pawie są twoje Szczegóły jeszcze dogadamy.
A pudełeczka jakieś ładne były?
Pawie moje? Nie mam sumienia A nie chcesz sobie lusterka dobrać?
Byly ale wszystko mi smierdzi metalem.. Co ja mam że muszę wąchać wszystko..
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:10   #2020
pranie
Wtajemniczenie
 
Avatar pranie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 2 576
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Wiecie co, a mi jest zal tej dziewczyny. Teraz te malolaty sa wystawione na taka presje, ze trudno im sie dziwic. Za mojej wczesnej mlodosci nie ogladalo sie zdjec w elle, glamour czy bravo girl. Wygladalysmy wszystkie jak nieszczescia w przyduzych kurtkach dzinsowych mavi, ale przynajmniej nie mialysmy bajzlu w glowie. Bez urazy dla obecnych tu mlodziutkich babek, nie generalizuje, mam na mysli te biedule, ktorym sie wydaje, ze bez buzi z okladki i idealnej figury beda mialy przesrane w zyciu.
Fergus, jakie zdjecia? A spowiedzi z fryzury nie unikniesz, wreszcie to z Ciebie wydobedziemy!
pranie jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:11   #2021
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Pawie moje? Nie mam sumienia A nie chcesz sobie lusterka dobrać?
Twoje, twoje Lusterka nie chcę, postanowiłam, że zaczekam, aż gościu znowu puderniczki wystawi. A ty chciałabyś sobie dobrać? Mogę ci kupić
kamilawu jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:13   #2022
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Twoje, twoje Lusterka nie chcę, postanowiłam, że zaczekam, aż gościu znowu puderniczki wystawi. A ty chciałabyś sobie dobrać? Mogę ci kupić
Jakie lusterka? Jakie puderniczki? Ja cem!
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:15   #2023
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Twoje, twoje Lusterka nie chcę, postanowiłam, że zaczekam, aż gościu znowu puderniczki wystawi. A ty chciałabyś sobie dobrać? Mogę ci kupić
czy drugie lusterko na wypadek gdyby to mi sie ubrudzilo pudrem to juz przerost formy nad treścią? chyba mi jedno starczy.... chyba...
(piękne jest! az szkoda będzie mi pudru wsypać..)
A naprawde nie ma juz zadnych innych..?

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Jakie lusterka? Jakie puderniczki? Ja cem!
to zbiorowe?



co z meteorytami??
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:18   #2024
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
ale moj to ten: http://www.allegro.pl/item886707973_...lg_polska.html
i uzywany jest. lezy i gdyby nie to ze w opakowaniu to by sie pokrywal kurzem. 5 telefonow u nas tak lezy



a z czego Vio sie smiała...?

foszek jeszcze troche jest




Pawie moje? Nie mam sumienia A nie chcesz sobie lusterka dobrać?
Byly ale wszystko mi smierdzi metalem.. Co ja mam że muszę wąchać wszystko..
czyli to Ty chcesz oddac ten telefon, tak?
a widziałaś ile u nas kosztuje Kanebo
Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
Wiecie co, a mi jest zal tej dziewczyny. Teraz te malolaty sa wystawione na taka presje, ze trudno im sie dziwic. Za mojej wczesnej mlodosci nie ogladalo sie zdjec w elle, glamour czy bravo girl. Wygladalysmy wszystkie jak nieszczescia w przyduzych kurtkach dzinsowych mavi, ale przynajmniej nie mialysmy bajzlu w glowie. Bez urazy dla obecnych tu mlodziutkich babek, nie generalizuje, mam na mysli te biedule, ktorym sie wydaje, ze bez buzi z okladki i idealnej figury beda mialy przesrane w zyciu.
Fergus, jakie zdjecia? A spowiedzi z fryzury nie unikniesz, wreszcie to z Ciebie wydobedziemy!
masz 100% racji
tyle, że ja nie o autorce wątku a o komentarzach osób z zaburzoną percepcją - taki komentarz może wyrządzić dużą krzywdę
__________________
IlonaP jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:18   #2025
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
to zbiorowe?

co z meteorytami??
Ale muszę wiedzieć, jakie - jeszcze na guowę nie upaduam

Meteo: ja nadal chętna, Mariola, z tego co wiem, też
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:19   #2026
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
czy drugie lusterko na wypadek gdyby to mi sie ubrudzilo pudrem to juz przerost formy nad treścią? chyba mi jedno starczy.... chyba...
(piękne jest! az szkoda będzie mi pudru wsypać..)
A naprawde nie ma juz zadnych innych..?
No nie ma, same lusterka. Ale napiszę do sprzedawcy, może ma jeszcze puderniczki. Jak wystawi, to sobie kupię.
kamilawu jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:20   #2027
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Kurde , czytam na bieżąco a i tak cos przeoczylam?
O czym Wy mowicie?
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:20   #2028
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
a z czego Vio sie smiała...?

foszek jeszcze troche jest
Winly opowiadała, że jej się śniło że jest w ciąży i rodzi. A teraz zobacz na moim profilu na fb jaką prawdę mi o niej fb ukazał

I jaki foch? O co? Nie mogę zajarzyć.


Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
co z meteorytami??
No znajduj źródło i zamawiaj, czekamy
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-26, 22:21   #2029
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Ale muszę wiedzieć, jakie - jeszcze na guowę nie upaduam
Takie
kamilawu jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:23   #2030
kamilanna
Zadomowienie
 
Avatar kamilanna
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: USA/CT
Wiadomości: 1 436
Wpisy w blogu: 37
GG do kamilanna
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
sliczne
__________________
MOJE PROBY BLOGA
kamilanna jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:23   #2031
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
czyli to Ty chcesz oddac ten telefon, tak?
a widziałaś ile u nas kosztuje Kanebo
masz 100% racji
tyle, że ja nie o autorce wątku a o komentarzach osób z zaburzoną percepcją - taki komentarz może wyrządzić dużą krzywdę

ile

na wątek weszłam.. niunia albo jest złosliwym trolem.. albo jest chora.

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Ale muszę wiedzieć, jakie - jeszcze na guowę nie upaduam

Meteo: ja nadal chętna, Mariola, z tego co wiem, też
jeśli wszyscy potwierdza i ustalimy kto ile to moge kliknąc. Tylko nie chce klikac w ciemno.
to są ostanie jakie znalazłam oprócz Hong Kongu.
co do wysylki (do Polski) napisał mi:
Cytat:
hi, i have only 2 left. 12.99 pounds but if you buy 4 i dont charge you for 2 it will be free... 4 for 12.99
thank you


- think-and-grow-rich
a potem zmienił zdanie i zszedł na 11.99. łał..
Z ceny kulek nie moze opuscić.
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:27   #2032
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Ale czegoś nie rozumiem - no to ma dwa opakowania czy cztery? kłania się czytanie ze zrozumieniem po angielsku...
__________________

310813
Viollet87 jest teraz online  
Stary 2010-01-26, 22:28   #2033
pranie
Wtajemniczenie
 
Avatar pranie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 2 576
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Fergi, pamietasz o mnie z kulkami? Wy o motylach mam nadzieje?
Jakie moje zdjecia mialas na mysli? bo ja zadnych nie wklejalam
pranie jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:33   #2034
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Mi wyszło na FB że Frenka wyjada bułki w supermarketach
selene211 jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:33   #2035
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
No nie ma, same lusterka. Ale napiszę do sprzedawcy, może ma jeszcze puderniczki. Jak wystawi, to sobie kupię.
a akcie wyrzutów sumienia ide do kolejnego indyjskiego jutro.
(listu z kodami nadal nie dostałam.. dzwonie znowu do multibanku. Zapamietać-nie polecać..)

Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Ale czegoś nie rozumiem - no to ma dwa opakowania czy cztery? kłania się czytanie ze zrozumieniem po angielsku...
do 4 sztuk obojetnie czego-za wysylke bedzie 11,99 funta. Wiec jesli ktos jeszcze chce cos u tego sprzedawcy to bedzie za darmo wysylka.
Skoncentujmy sie na cenie meteorkow. Ok 65.25 euro razy dwa(?) plus 11.99 funta za wysylke.




Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
Fergi, pamietasz o mnie z kulkami? Wy o motylach mam nadzieje?
Jakie moje zdjecia mialas na mysli? bo ja zadnych nie wklejalam
ja nei robiłam listy wiem tylko że jestem z Vio i Agusią.. Ale o Tobie zawsze pamietam
Zdjecia na fb, oglądam sobie
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:36   #2036
frenka
Zadomowienie
 
Avatar frenka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 751
Wpisy w blogu: 2
GG do frenka
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
Mi wyszło na FB że Frenka wyjada bułki w supermarketach
Ktoś mnie w końcu przyłapał? :P
__________________
Black is the new black.
frenka jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:36   #2037
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
a akcie wyrzutów sumienia ide do kolejnego indyjskiego jutro.
(listu z kodami nadal nie dostałam.. dzwonie znowu do multibanku. Zapamietać-nie polecać..)
Daj już spokój z tymi indyjskimi A z przelewem naprawdę nie ma pośpiechu.
kamilawu jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:37   #2038
angel of sadness
Zadomowienie
 
Avatar angel of sadness
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 1 498
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Cytat:
Napisane przez selene211 Pokaż wiadomość
Mi TŻ mówił o tym piesku...bidulka zagłodzona tyle dni .
Znałam dwóch braci...Tymoteusz i Tobiasz
Violl..juz mysłałam że wstawisz zdjęcie i że będę musiała się ubierać do sklepu bo bagietkę z masłem czosnkowym i ziołami...
ja właśnie taka bagietkę zjadłam... ale o zdjęciach zapomniałam

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Tymon/Tymoteusz - Tymuś, Tymek
Tobiasz - tu trudniej trochę ale może Tobi No przy tym możesz mieć rację
Mistrzyniami w zdrabnianiu są przedszkolanki. U córki w grupie był np Arystoteles, który został Telkiem
OMG !

Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Atojka, Pranie, Angel, Kamila, Kamilanna, Sel, Annieee dzięki wielkie za trzymanie kciuków - przydały się, bo jak się okazało, nie mam poczucia totalnej miazgi Zmęczona jestem strasznie, dlatego zaraz uciekam spać, chciałam Wam tylko powiedzieć, że jesteście przekochane! Wyniki 22 lutego, ewentualny ustny 2 marca... Robię przerwę do końca tygodnia, w sobotę mam nadzieję przepuścić trochę kasy na zakupach (WSZYSTKIEGO), a od poniedziałku heja
Angel, jak Tobie poszło?
gratki ja dziękuję, nie jest źle... chyba, coś mi się pokręciło pod koniec, ale byłam tak padnięta (napisałam 6 stron A4 o klasyfikacji zaburzeń psychicznych i zadaniach biegłego psychiatry), ze było mi to obojętne... od jutra znowu dziobanie

Cytat:
Napisane przez pranie Pokaż wiadomość
Wiecie co, a mi jest zal tej dziewczyny. Teraz te malolaty sa wystawione na taka presje, ze trudno im sie dziwic. Za mojej wczesnej mlodosci nie ogladalo sie zdjec w elle, glamour czy bravo girl. Wygladalysmy wszystkie jak nieszczescia w przyduzych kurtkach dzinsowych mavi, ale przynajmniej nie mialysmy bajzlu w glowie. Bez urazy dla obecnych tu mlodziutkich babek, nie generalizuje, mam na mysli te biedule, ktorym sie wydaje, ze bez buzi z okladki i idealnej figury beda mialy przesrane w zyciu.
Fergus, jakie zdjecia? A spowiedzi z fryzury nie unikniesz, wreszcie to z Ciebie wydobedziemy!
nie to chodzi... raczej o to, że jak jesteś w tym wieku i Ci ktoś parę razy powie, że jesteś brzydka i gruba to w końcu to zaczynasz wierzyć ,spada poczucie własnej wartości, a dookoła widzisz same piękne i szczupłe dziewczyny

Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Twoje, twoje Lusterka nie chcę, postanowiłam, że zaczekam, aż gościu znowu puderniczki wystawi. A ty chciałabyś sobie dobrać? Mogę ci kupić
o nie ja mam monopol na paczki dla Fergie tylko ja wiem, ze Irlandia to takie państwo i jaki jest kod pocztowy do Dublina
angel of sadness jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:38   #2039
selene211
Zakorzenienie
 
Avatar selene211
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: nie widać ;)
Wiadomości: 3 333
GG do selene211 Send a message via Skype™ to selene211
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Pranie , czy masz imię na K ???
selene211 jest offline  
Stary 2010-01-26, 22:38   #2040
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Minerałoholiczki - wątek plotkowy nie tylko o minerałach - część VIII

Fanka, cansada, Selene jesteście niesamowicie miłe, dziękuję

Widzę, że wymiana imion następuje. To dobrze. ja poproszę jakieś świeże babskie propozycje, bo termin się zbliża a my wciąż do porozumienia dojść nie możemy.
TŻ - Agata
ja - Michalina, Maja, Lena, Pola, Klara.
No i u nas znów powtórka z wczorajszego wieczora. Tak dobrze było i co?? i ooooo:. ja to już słow nie mam. ani pomysłów... chyba jedynie psycholog zostaje znacie jakiegoś warszawskiego i okolicznego co zajmuje się dziećmi tak od noworodków do tych 3 lat?
atoja jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
minerały ; plotki ;

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:44.