Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :) - Strona 32 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-04-12, 17:02   #931
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

dzięki biedronqa jutro będę testowac sinnie1 i sie modle żeby to był ten odcień
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2010-04-12, 19:48   #932
Chaigata
Zakorzenienie
 
Avatar Chaigata
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 5 074
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

a ma ktoś może Shaylee 0 Cover?
Bo ja mam tylko NF i trochę słabo kryje chyba.
__________________
Chaigata jest offline  
Stary 2010-04-12, 20:43   #933
rocki
Wtajemniczenie
 
Avatar rocki
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 2 266
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Odebralam dzisiaj z poczty moje mineralki, jutro wielkie testowanie Mam 4 kolory, z czego 2 w dwoch jasnosciach i 1 w dwoch formulach. A jeszcze dodatkowo 1 z nich dostalam gratis jasnosc 0 i 2, gdyby przypadkiem 1 mi nie podpasowal

Edytowane przez rocki
Czas edycji: 2011-08-09 o 10:32
rocki jest offline  
Stary 2010-04-12, 21:23   #934
fortepianistka
Rozeznanie
 
Avatar fortepianistka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 926
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

widze ze Pani Sylwia naprawdę dba o klientki
__________________
Dbam o włoski. Piję drożdze. Ćwiczę fitness i trening Ewy Chodakowskiej. Jestem wege.
fortepianistka jest offline  
Stary 2010-04-13, 12:49   #935
agneiw
Raczkowanie
 
Avatar agneiw
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: wwa
Wiadomości: 260
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Coś mało swatchy Wkleję swoje. Niestety nie udaje mi się tak intensywnie oddać odcieni na fotkach jak robi to np. Cathy

Mam nastepujace odcienie:
• Tinkerbell 1
• Tinkerbell 2 (to "mój" odcień, najbliższy Light Almondowi EDM)
• Ayperi 1
• Ayperi 2
• Shaylee 2
• Blossom 2

Na dwoch fotkach porowananie Tinkerbell 1 i Ayperi 2 z Light Almond EDM, Fawn EDM i Pale Olive Lucy.


Btw. Tak teraz patrzę i dziwne, bo na swatchach na ręku Fawn EDM wygląda na jaśniejszy od Pale Olive Lucy, a na twarzy Pale Olive jest dla mnie zbyt jasny, a Fawn jest ok. Dziwne...
agneiw jest offline  
Stary 2010-04-13, 13:56   #936
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

A mnie chyba primer zapycha ale jeszcze nie potwierdzam tego w 100%. Musze potestować przez kilka dni.
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline  
Stary 2010-04-13, 15:32   #937
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

te dobieranie koloru podkładu mnie wykonczy
miałam sinnie 2 w formule natural i wydawał się za ciemny
dostałam sinnie1 w formule cover (a juz myślałam, ze mi podpasuje) i jest jednak za jasny i tak teraz myślę, ze to moze będzie sinnie2 ale w bardziej kryjącej formule
moze juz nie brac próbek tylko strzelac w pełnym wymiar?
sinnie 1 cover za jasny
sinnie 2 natural za ciemny
to sinnie 2 cover powinien byc ok
innego pomysłu nie mam

na wszelki wypadej jutro pomaziam sie 2 natural zeby miec pewnosc, ze za ciemny
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2010-04-13, 16:59   #938
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Ja dostałam dzisiaj maila od p. Sylwii. Prosiłam o dobranie czegoś pod kolor Caramel Coretto z Blusche i... jestem zaskoczona, ponoc Cameo 3 powinnam wziąc :| ja i 3poziom koloru? Trochę się obawiam... ale chcę wziąc kabukiego z 3próbkami to jeszcze coś dobiorę tylko nie mam pojęcia co...
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-04-13, 19:47   #939
fortepianistka
Rozeznanie
 
Avatar fortepianistka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 926
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

heh, niektóre podkłady mają w drogerii po pięć kolorów i jakos się dobiera a tu prawie sto i jest problem
__________________
Dbam o włoski. Piję drożdze. Ćwiczę fitness i trening Ewy Chodakowskiej. Jestem wege.
fortepianistka jest offline  
Stary 2010-04-13, 21:45   #940
Astro
Zadomowienie
 
Avatar Astro
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 687
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez fortepianistka Pokaż wiadomość
heh, niektóre podkłady mają w drogerii po pięć kolorów i jakos się dobiera a tu prawie sto i jest problem
No właśnie dlatego jest problem Ja chyba trafiłam
__________________
Moje legowiska dla psów Magic Dog
Astro jest offline  
Stary 2010-04-13, 21:51   #941
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

dla mnie nie wyprodukowali koloru
serio ja nie wiem
chciałabym żeby mi ktoś "douczony" dobrał
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2010-04-14, 07:01   #942
Anetuniaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Anetuniaa
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 2 514
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Ja dostałam dzisiaj maila od p. Sylwii. Prosiłam o dobranie czegoś pod kolor Caramel Coretto z Blusche i... jestem zaskoczona, ponoc Cameo 3 powinnam wziąc :| ja i 3poziom koloru? Trochę się obawiam... ale chcę wziąc kabukiego z 3próbkami to jeszcze coś dobiorę tylko nie mam pojęcia co...
Ja własnie przedwczoraj zamówiłam próbki z EDM i chce zamówić do nich flat topa pixie z 3 próbkami i tak sie zastanawiam jakie próbki wybrać. Na bank wezmę puder mineralny kiss of sun bo czytałam że dziewczyny zachwalały a oprócz tego chciała bym dwa podkłady i tu pytanie do Ciebie :
Co napisałaś i czy dołączałaś zdjęcia twarzy do pani Sylwi i na jaki adres e-mail pisałaś, na ten z aukcji? Bo też się zastanawiałam czy do niej nie napisać tak ją tu chwalicie.
__________________
astrominikleopatopeteczer ekiewiczanki
Anetuniaa jest offline  
Stary 2010-04-14, 07:28   #943
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez Anetuniaa Pokaż wiadomość
Ja własnie przedwczoraj zamówiłam próbki z EDM i chce zamówić do nich flat topa pixie z 3 próbkami i tak sie zastanawiam jakie próbki wybrać. Na bank wezmę puder mineralny kiss of sun bo czytałam że dziewczyny zachwalały a oprócz tego chciała bym dwa podkłady i tu pytanie do Ciebie :
Co napisałaś i czy dołączałaś zdjęcia twarzy do pani Sylwi i na jaki adres e-mail pisałaś, na ten z aukcji? Bo też się zastanawiałam czy do niej nie napisać tak ją tu chwalicie.
Ja wysłałam maila do p. Sylwii i podałam jej kolor jaki do tej pory używałam ale z innej firmy skoro Ty dopiero zaczynasz przygodę z minerałami i nie masz jeszcze dobranego koloru to jak wyślesz Jej zdjęcie twarzy to coś Ci dobierze tylko radzę zrobic dokładne zdjęcie i upewnic się czy kolory nie są przekłamane ja raz wysłałam dziewczynom zdjęcie przy świetle dziennym i doradziły mi Ivory, a w rzeczywistości okazało się, że jestem na poziomie Winged Butter a to wszystko wina złego zdjęcia.

Kiss of Sun polecam z całego serca
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-04-14, 07:37   #944
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez fortepianistka Pokaż wiadomość
heh, niektóre podkłady mają w drogerii po pięć kolorów i jakos się dobiera a tu prawie sto i jest problem
I człowiek narzeka
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline  
Stary 2010-04-14, 15:10   #945
asix86
Wtajemniczenie
 
Avatar asix86
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 2 099
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Dziewczyny, czy któraś z Was kupiła opakowanie refill podkładu (bądź primera) i przesypała go do pojemniczka EDM?
Jeśli tak to byłabym wdzięczna za informację - ile % słoiczka wypełnił proszek juz po nałożeniu siteczka?
__________________
asix86 jest offline  
Stary 2010-04-14, 15:30   #946
papeteria
Zakorzenienie
 
Avatar papeteria
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 3 460
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez asix86 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, czy któraś z Was kupiła opakowanie refill podkładu (bądź primera) i przesypała go do pojemniczka EDM?
Jeśli tak to byłabym wdzięczna za informację - ile % słoiczka wypełnił proszek juz po nałożeniu siteczka?
ja puderek kiss of sun refill 4,5g.
myślę, że ok 60% moze troszke wiecej

Edytowane przez papeteria
Czas edycji: 2010-04-14 o 15:33
papeteria jest offline  
Stary 2010-04-14, 15:39   #947
asix86
Wtajemniczenie
 
Avatar asix86
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 2 099
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez papeteria Pokaż wiadomość
ja puderek kiss of sun refill 4,5g.
myślę, że ok 60% moze troszke wiecej
Dzięki
Czyli właściwie big podkładu Pixie będzie się równał bigowi EDM..

Testuję formułę kryjącą Pixie i bardzo podoba mi się, gdyż podkład bardzo ładnie wygładza mi cerę, moje drobne (ale jednak)dziury po trądziku są mniej widoczne niż przy EDM, a podkład chyba lepiej się trzyma.
Jeszcze potestuję pod kontem "czy podkład nie robi mi krzywdy", później tak samo primer i puder, gdyż ostatnio coś mi zaszkodziło, a testowałam sporo i nie wiem co to było.
Może jeszcze wcześniej skuszę się na próbki bo nie wiem czy wśród moich 3 kolorów jest "mój".
__________________
asix86 jest offline  
Stary 2010-04-14, 16:05   #948
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Przyszla do mnie koperta od pani Sylwii
Do tej pory udalo mi sie dopasowac podlad EDM Buff perfect i Beige Medium Light.
Zamowilam kilka probek, przyszlo wiecej
Cover de Luxe Fundation Pixie Cosmetics
Ellette 1
Ellette 2
Faylinn 2
Faylinn 3
Bliss 2
Bliss 3
Calista 2
Trixie 2
Aubrey 2-ten wyglada na pasujacy mi.
Puder matujaco-wygladzajacy transparent-jest calkowicie bialy.
Puder matujaco-wygladzajacy Kiss of sun
Podklad De Luxe jest mocno kryjacy, ale nie obciazajacy jak fluidy. Nalozylam tez transparentny puder matujaco-wygladzajacy. Juz 1,5 godziny i makijaz ani drgnie.
Jak ja bym chciala, by mi pasowal pod wzgledem uzytkowania, bo kolor sie juz znalazl.
Zakupilam tez zielony korektor, oczywiscie wyprobowalam, ale nie wiem, czy dobrze go stosuje, po prostu posmarowalam newralgiczne punkty na twarzy( naczynka), korektor jest dosc bogatej konsystencji, moze lepiej bedzie przylegal do skory niz proszki? Czaje sie na zolty korektor, ktos ma do uzyczenia?
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-04-14, 16:13   #949
papeteria
Zakorzenienie
 
Avatar papeteria
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 3 460
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez asix86 Pokaż wiadomość
Dzięki
Czyli właściwie big podkładu Pixie będzie się równał bigowi EDM..

Testuję formułę kryjącą Pixie i bardzo podoba mi się, gdyż podkład bardzo ładnie wygładza mi cerę, moje drobne (ale jednak)dziury po trądziku są mniej widoczne niż przy EDM, a podkład chyba lepiej się trzyma.
Jeszcze potestuję pod kontem "czy podkład nie robi mi krzywdy", później tak samo primer i puder, gdyż ostatnio coś mi zaszkodziło, a testowałam sporo i nie wiem co to było.
Może jeszcze wcześniej skuszę się na próbki bo nie wiem czy wśród moich 3 kolorów jest "mój".

Mnie pasuja i elette 1 i faylinn 1 od biedy blossom1 .
Już wytestowane na wszystkie sposoby.
Jak wyjde z odwyku i z tych próbek co mam nie znajde nic lepszego to kupie biga
Co do ilości prochu to chyba podobnie....choc nie wiem jak z podkładem
papeteria jest offline  
Stary 2010-04-14, 17:04   #950
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

pomaziałam sie jeszcze dzi sinnie2 (z tym, ze nie lubię się z tą formuła finish)
i czy ja wiem czy ja za ciemna...
moze nie jestem przyzwyczajona do tego, ze mam taka żółtą twarz
głupieję i nie wiem juz co z tym odcieniem

---------- Dopisano o 17:04 ---------- Poprzedni post napisano o 17:03 ----------

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Ja wysłałam maila do p. Sylwii i podałam jej kolor jaki do tej pory używałam ale z innej firmy skoro Ty dopiero zaczynasz przygodę z minerałami i nie masz jeszcze dobranego koloru to jak wyślesz Jej zdjęcie twarzy to coś Ci dobierze tylko radzę zrobic dokładne zdjęcie i upewnic się czy kolory nie są przekłamane ja raz wysłałam dziewczynom zdjęcie przy świetle dziennym i doradziły mi Ivory, a w rzeczywistości okazało się, że jestem na poziomie Winged Butter a to wszystko wina złego zdjęcia.

Kiss of Sun polecam z całego serca
mialam to samo przy robieniu zdjęc przy swietle dziennym

Cytat:
Napisane przez papeteria Pokaż wiadomość
ja puderek kiss of sun refill 4,5g.
myślę, że ok 60% moze troszke wiecej
myslalam, ze pixie są większe
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2010-04-14, 17:07   #951
papeteria
Zakorzenienie
 
Avatar papeteria
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 3 460
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez Mirelkaaa Pokaż wiadomość

myslalam, ze pixie są większe
ale to jest refill za 24,-
papeteria jest offline  
Stary 2010-04-14, 17:15   #952
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

tak wiem, ale to by wychodziło, ze big pixie to wychodzi podobnie do biga EDM, a myslałam, ze bigi pixie są większe od bigów EDM
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2010-04-14, 19:52   #953
Chii1986
Zakorzenienie
 
Avatar Chii1986
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 7 327
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

W końcu zamówiłam dużego Primera (gratis zielony korektor), refill Kiss of sun (chciałam pełnowymiarowe za 35zł ale Pani Sylwia powiększyła pełnowymiarowe do 9g i teraz kosztuje 57zł więc wziełam refill jednak) i próbki: wszystkie neutrale z poziomu 1 i shaylee1.

Żałuję, że nie ma już Kiss of the sun w mniejszym opakowaniu za 35zł ale refill też bedzie ok, przesypię do pudełka edm.

jeśli znajdę dla siebie odpowiedni odcień z covera to zamawiam pełnowymiarowe...edm jest ok ale jednak po paru godzinach makijaż wygląda nieestetycznie a ja się błyszczę:/
__________________
31maj 2013 HANIA
Chii1986 jest offline  
Stary 2010-04-14, 20:12   #954
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Przetestowalam podklad De Luxe, pol dnia( nie moglam czekac do jutra). Wlasnie z zalem zmylam.
Kolor wydaje mi sie idealny, formula tez. Zamawiam biga.
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-04-14, 20:33   #955
EmilaDz78
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Łódz
Wiadomości: 1 375
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez Mirelkaaa Pokaż wiadomość
tak wiem, ale to by wychodziło, ze big pixie to wychodzi podobnie do biga EDM, a myslałam, ze bigi pixie są większe od bigów EDM
Big EDM ma 5,5gr
Big Pixie Matt&Smooth w pudełeczku ma 9gr., relif(w strunie)4,5gr
Big Natural Finish i Cover De Luxe w pudełeczku - 7gr., relif o ile dobrze pamiętam 3,5gr(struna)
Big Prime me powder w pudełeczku - 9gr.
Jak dla mnie opłaca się bardziej poza tym inne podkłady po prostu sa podkładami a Pixie wydaje mi sie ze naprawde pielegnuje cerę
EmilaDz78 jest offline  
Stary 2010-04-14, 20:49   #956
One_LoVe
Zakorzenienie
 
Avatar One_LoVe
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 754
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Dostrzegam różne opinie, więc skieruję pytanie do posiadaczek buziek w kolorze FAWN int (EDM). W jakie strzelać kolory przy wyborze podkładów Pixie (formuła kryjąca)?

Myślałam że się nie dam. Ale skusiłyście mnie.
__________________
..że SŁOWA mogą budzić nowy dzień!

Kosmetyki na wymianę:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=929016
One_LoVe jest offline  
Stary 2010-04-14, 21:24   #957
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

EmilaDz78 możesz mi powiedziec jakiego Ty używasz odcienia z Pixie? Bo jak pisałam mi p. SYlwia doradziła Cameo 3 ale poziom 3 dla mnie? jakoś mi się wierzyc nie chce Pasuje mi z Blusche Caramel Coretto (którego także Ty mi doradziłaś) i szukam jego odpowiednika w Pixie.
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-04-14, 22:49   #958
kasiaen1
Zadomowienie
 
Avatar kasiaen1
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 586
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
EmilaDz78 możesz mi powiedziec jakiego Ty używasz odcienia z Pixie? Bo jak pisałam mi p. SYlwia doradziła Cameo 3 ale poziom 3 dla mnie? jakoś mi się wierzyc nie chce Pasuje mi z Blusche Caramel Coretto (którego także Ty mi doradziłaś) i szukam jego odpowiednika w Pixie.
Co prawda nie Emilia, ale wtrącę sięmam cameo 2 i wcale nie jest on jakiś bardzo ciemny..myślę, że 3 będzie idealny albo odrobinę za ciemny- 2 jest o ton ciemniejszy od cream lucy minerals. Niestety nie zrobię fotki bo zepsułam aparat.
kasiaen1 jest offline  
Stary 2010-04-14, 22:56   #959
EmilaDz78
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Łódz
Wiadomości: 1 375
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
EmilaDz78 możesz mi powiedziec jakiego Ty używasz odcienia z Pixie? Bo jak pisałam mi p. SYlwia doradziła Cameo 3 ale poziom 3 dla mnie? jakoś mi się wierzyc nie chce Pasuje mi z Blusche Caramel Coretto (którego także Ty mi doradziłaś) i szukam jego odpowiednika w Pixie.
Wydaje mi się ze niestety 3 będzie ciut za ciemna ,2 za jasna.Jezeli na lato ja bym brała 3,albo można zrobic mixa pół na pół
Ja używam Shaylee 3 a z Blusche pasował mi najbardziej Moccacino,Caramel Coretto był za jasny i za żółty
EmilaDz78 jest offline  
Stary 2010-04-14, 23:05   #960
agneiw
Raczkowanie
 
Avatar agneiw
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: wwa
Wiadomości: 260
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

One_Love > wstawiłam pare postow wyzej swatche z Fawnem wlasnie
Ja bym celowala w Tinkerbell 1 lub 2, ale moze cos jest tez bardziej zblizonego, bo ja jednak szukalam blisko do Light Almond i Tinkerbell jest wlasnie najblizej.
agneiw jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-11-29 13:42:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:58.