Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :) - Strona 56 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-06-02, 21:04   #1651
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

a wam tez się po jakims czasie pod oczami korektor zbiera w "jakichś" miejscach tak, że musicie palcem przejchac i rozetrzec?
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2010-06-02, 21:32   #1652
kawa.
Raczkowanie
 
Avatar kawa.
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: gdynia
Wiadomości: 363
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Dziewczynki posiadające żółty korektor Pixie i Morninga/Sunlighta EDM - jak się mają te odcienie do siebie? I czy koretor Pixie nie "łapie" zbyt dużo podkładu nakładanego na sucho?
Pani Sylwia napisała mi dzisiaj, że jej korektory będą dostępne za ok. miesiąc...
kawa. jest offline  
Stary 2010-06-02, 21:48   #1653
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez Mirelkaaa Pokaż wiadomość
a wam tez się po jakims czasie pod oczami korektor zbiera w "jakichś" miejscach tak, że musicie palcem przejchac i rozetrzec?
mi sie zebral w rowach zmarszczkowych dosc szybko-zanim zaczelam nakladac podklad, musialam pierwej korektor rozetrzec.
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-06-02, 21:53   #1654
Szabik
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 541
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez kawa. Pokaż wiadomość
Pani Sylwia napisała mi dzisiaj, że jej korektory będą dostępne za ok. miesiąc...
To całkiem nieźle! Pierwotnie miały się chyba pojawić ponownie razem z nową formułą podkładu. Czyli pod koniec roku!

I jestem kolejną osobą, która bardzo chciała się zaprzyjaźnić z podkładami Pixie, ale niestety mimo fantastycznego krycia w formule CdL, idealnego koloru, niezłej trwałości (jak na mnie) i wszelkich innych zalet niestety muszę zrezygnować... Niestety to już na pewno żaden zbieg okoliczności- Pixie mnie zapycha.
W ramach zaprzyjaźniania opanowałam ciemnienie podkładu (po kilku godzinach noszenia niezależnie od odcienia podkład na mojej skórze ciemniał i żółkł)- dodaje trochę tlenku cynku do każdej "porcji" przed nałożeniem. Może komuś się to przyda...

Edytowane przez Szabik
Czas edycji: 2010-06-02 o 22:00
Szabik jest offline  
Stary 2010-06-02, 22:05   #1655
faa
Zakorzenienie
 
Avatar faa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 7 837
GG do faa
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez Mirelkaaa Pokaż wiadomość
a wam tez się po jakims czasie pod oczami korektor zbiera w "jakichś" miejscach tak, że musicie palcem przejchac i rozetrzec?
mi na górnej powiece a pod oczami nie wiem w sumie
__________________
"Dobrze wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać. Ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach..."
Płomień 81 - Trudno mnie kochać

https://www.instagram.com/izka_em/
faa jest offline  
Stary 2010-06-02, 22:07   #1656
anula881214
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 28
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Po przeczytaniu tego i owego na temat tych kosmetyków, o zgrozo, czuję się skuszona szczególnie urzekł mnie skład podkładu i jeszcze jakby tego było mało jest we Wrocławiu drogeria, gdzie można popatrzeć, pooglądać i dobrać odpowiedni odcień dla siebie. A jak na złość-jutro sklepy pozamykane nie wytrzymam do piątkuA czy któraś z Was używa tego podkładu i jest posiadaczką bardzo bladej skóry, z niedużą (ale jednak) ilością niedoskonałości (zaczerwienienia, wypryski)? Bo zastanawiam się, jak zachowywałby się na mojej skórze...
anula881214 jest offline  
Stary 2010-06-02, 22:11   #1657
Isilindil
Jestem groszek... ;)
 
Avatar Isilindil
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 909
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Jak byłam w piątek w tym sklepie we Wrocławiu, w rynku to były tylko 2 pędzle.
__________________
Wymiana
Zakupy z Is mail do adresów: zakupyzis@gmail.com podaj nick w tytule!


Za ciemny podkład? Tapeta? Zajrzyj na forum mineralne


Isilindil jest offline  
Stary 2010-06-02, 22:21   #1658
Valie
Raczkowanie
 
Avatar Valie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kielce/Kraków
Wiadomości: 468
GG do Valie
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Dziewczyny mam problem
Posiadam od jakiś 2 miesięcy zielony korektor z Pixie, używam go codziennie(wcale nie oszczędnie), ale jest tak wydajny, że prawie nie widać ubytku. Kosmetyk jest ważny chyba do stycznia 2011 i powoli zaczynam panikować, bo nie ma bata żebym go zużyła. Tak więc moje pytanie: czy nie chce któraś trochę?
__________________
Valie jest offline  
Stary 2010-06-02, 22:30   #1659
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez anula881214 Pokaż wiadomość
Po przeczytaniu tego i owego na temat tych kosmetyków, o zgrozo, czuję się skuszona szczególnie urzekł mnie skład podkładu i jeszcze jakby tego było mało jest we Wrocławiu drogeria, gdzie można popatrzeć, pooglądać i dobrać odpowiedni odcień dla siebie. A jak na złość-jutro sklepy pozamykane nie wytrzymam do piątkuA czy któraś z Was używa tego podkładu i jest posiadaczką bardzo bladej skóry, z niedużą (ale jednak) ilością niedoskonałości (zaczerwienienia, wypryski)? Bo zastanawiam się, jak zachowywałby się na mojej skórze...
Za wiele sobie nie potestujesz w sklepie.
Obejrzyj swatche, zrob zdjecie swojej twarzy bez makijazu i podeslij pani sylwii.
Uzywanie mineralow uczy wieeeeeeelkiej cierpliwosci. Na probki od pani Sylwii dlugo sie nie czeka
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-06-02, 23:37   #1660
katty86
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 634
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Bardzo dziękuje za wasze rady.
Dziś nałożyłam pierwszą warstwę flatem na mokro,drugą kabuki.
Dałam jeszcze puder na wierzch i spryskałam twarz wodą.
Nie wiem czy to zasługa pudru czy nakładania dwóch warstw na mokro,ale dziś było dużo lepiej.Może nie idealnie ale już całkiem nieźle.
Krycie znośne(choć nadal potrzebuję korektora na czerwone policzki i pod oczy),trwałość też,jestem zadowolona.
Potestuję jeszcze kolorki,na razie pasuje mi breena 3 i calista3.
Ale mam jeszcze sporo próbek.
Oby tylko skóra mi się nie zbuntowała,nie uczuliła się itd to będę w końcu miała mój podkład
katty86 jest offline  
Stary 2010-06-02, 23:46   #1661
jagoda83
Rozeznanie
 
Avatar jagoda83
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 795
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

czy ktoras z was miala uczulenie na pixie?
bo mnie cos uczuliło...... i teraz nie wiem co...
- albo połaczenie pixie z czyms nie mineralnym (bo tego dnia musialam wyjatkowo dac pod pixie lekko podkład revlon color stay i zmatowiłam sie pudrem rimmel) /nie bić!
- albo krem na noc z brzozy /bo wysypalo mnie tez na szyi a tu nie miałam make up/
skłaniam sie ku drugiemu...... bo pixie robie juz od kilku tygodni, nie dzien w dzien, ale robie, wiec watpie aby ona, chyba ze zaszkodzilo te makijazowe szalenstwo.. bo wczesniej jej z niczym niemineralnym nie mieszałam.
dodam, ze pixie to moje 1 minerały, nie zauwazyłam zeby cos sie z cera działo, kiedy ja uzywałam (solo)
wiec jak to jest u Was?
__________________
Lista fajnych sklepów w Trójmieście http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=342175

Edytowane przez jagoda83
Czas edycji: 2010-06-02 o 23:58
jagoda83 jest offline  
Stary 2010-06-03, 09:06   #1662
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez jagoda83 Pokaż wiadomość
czy ktoras z was miala uczulenie na pixie?
bo mnie cos uczuliło...... i teraz nie wiem co...
- albo połaczenie pixie z czyms nie mineralnym (bo tego dnia musialam wyjatkowo dac pod pixie lekko podkład revlon color stay i zmatowiłam sie pudrem rimmel) /nie bić!
- albo krem na noc z brzozy /bo wysypalo mnie tez na szyi a tu nie miałam make up/
skłaniam sie ku drugiemu...... bo pixie robie juz od kilku tygodni, nie dzien w dzien, ale robie, wiec watpie aby ona, chyba ze zaszkodzilo te makijazowe szalenstwo.. bo wczesniej jej z niczym niemineralnym nie mieszałam.
dodam, ze pixie to moje 1 minerały, nie zauwazyłam zeby cos sie z cera działo, kiedy ja uzywałam (solo)
wiec jak to jest u Was?
Skoro wysypka wystapila tez na szyi, czyli tam, gdzie Pixie nie nakladalas, raczej malo prawdopodobne, by byla spowodowana pudrem mineralnym.
Odstaw wszystko na kilka dni, tak, by wysypka zniknela i sprobuj solo ten krem z brzozy i zobacz, czy to jest winowajca.
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-06-03, 09:55   #1663
anula881214
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 28
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Dziękuję za radę niepotrzebnie bym się tylko fatygowała do tego sklepu, jeśli mają jedynie pędzle... Faktycznie najprościej będzie wysłać zdjęcie do p.Sylwii
anula881214 jest offline  
Stary 2010-06-03, 10:07   #1664
jagoda83
Rozeznanie
 
Avatar jagoda83
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 795
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Pokrzywko, dzieki za rade... odstawiłam wszystko, pryskam sie jedynie termalka i smaruje Hipp oliwka, bo bez tego nie dała bym rady wytrzymac, cera sciganieta, popekało by.. mimo, ze mam cere mieszana/tłusta.. a czy w takim razie, moge spokojnie kłasc Pixie (solo)? nic sie nie stanie? bo kurcze bez niczego nie wyjde z domu..
__________________
Lista fajnych sklepów w Trójmieście http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=342175
jagoda83 jest offline  
Stary 2010-06-03, 10:39   #1665
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez faa Pokaż wiadomość
mi na górnej powiece a pod oczami nie wiem w sumie
no na górnej to mi od razu sie zbiera, ale pod oczami tez sie tak lekko "roluje" w ciagu dnia

Cytat:
Napisane przez hodowca_pokrzyw Pokaż wiadomość
mi sie zebral w rowach zmarszczkowych dosc szybko-zanim zaczelam nakladac podklad, musialam pierwej korektor rozetrzec.
czyli jednak
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2010-06-03, 11:11   #1666
AppleGirl
Rozeznanie
 
Avatar AppleGirl
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 911
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez Szabik Pokaż wiadomość
I jestem kolejną osobą, która bardzo chciała się zaprzyjaźnić z podkładami Pixie, ale niestety mimo fantastycznego krycia w formule CdL, idealnego koloru, niezłej trwałości (jak na mnie) i wszelkich innych zalet niestety muszę zrezygnować... Niestety to już na pewno żaden zbieg okoliczności- Pixie mnie zapycha.
Mnie też zapycha a tak wspaniale leży na twarzy, nie wysusza, nie waży się...
AppleGirl jest offline  
Stary 2010-06-03, 11:15   #1667
papeteria
Zakorzenienie
 
Avatar papeteria
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 3 460
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez Mirelkaaa Pokaż wiadomość
a wam tez się po jakims czasie pod oczami korektor zbiera w "jakichś" miejscach tak, że musicie palcem przejchac i rozetrzec?
u mnie zbiera sie po kilku godzinach ale tez nie zawsze ..nie jest to jednak jakos strasznie widoczne , wystarczy przetrzec i jest jak swieżo nalozony poza tym mam wrażenie, że pielęgnuje moje podoczne okolice po prostu
__________________
Moja wymianka mineralna

papeteria jest offline  
Stary 2010-06-03, 13:45   #1668
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez papeteria Pokaż wiadomość
u mnie zbiera sie po kilku godzinach ale tez nie zawsze ..nie jest to jednak jakos strasznie widoczne , wystarczy przetrzec i jest jak swieżo nalozony poza tym mam wrażenie, że pielęgnuje moje podoczne okolice po prostu
A dzis lezy idealnie bez poprawek juz 4 godziny
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-06-03, 13:47   #1669
eustachy
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 741
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Wrzucam obiecane zdjęcia swatchy PIXIE v. EDM
zdjęcie na udzie najlepiej odzwierciedla kolory podkładów, nie są przekłamane natomiast na przedramieniu , w świetle naturalnym niewiele widać ponieważ podkłady zlewają się. Potwierdzam zdanie Kasiura , że 2 i 3 niewiele różnią się między sobą
Testowałam Ayperi 2 i 3 orz Thinkerbell 2 i 3 oraz EDM Natural v. olive intensive i Sweet Almond v. olive intensive.

Edytowane przez eustachy
Czas edycji: 2010-06-03 o 14:27 Powód: błąd w nicku
eustachy jest offline  
Stary 2010-06-03, 16:50   #1670
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Czy moze ma ktos oryginalne pudelko po zoltym Pixie? Ze skladem?
Zamierzam ukrecic sobie podrobke Choc jestem przeciwna generalnie podrobom, to nie moge sie doczekac oryginalu. Chyba napisze to pani Sylwii
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-06-03, 16:58   #1671
papeteria
Zakorzenienie
 
Avatar papeteria
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 3 460
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez hodowca_pokrzyw Pokaż wiadomość
Czy moze ma ktos oryginalne pudelko po zoltym Pixie? Ze skladem?
Zamierzam ukrecic sobie podrobke Choc jestem przeciwna generalnie podrobom, to nie moge sie doczekac oryginalu. Chyba napisze to pani Sylwii
Najlepiej napisz co bys konkurencji nie robiła hehe ...na moim nie ma składu jest tylko nazwa, data waznosci, nr partii, masa netto i adres
__________________
Moja wymianka mineralna

papeteria jest offline  
Stary 2010-06-03, 17:02   #1672
hodowca_pokrzyw
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 613
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez papeteria Pokaż wiadomość
Najlepiej napisz co bys konkurencji nie robiła hehe ...na moim nie ma składu jest tylko nazwa, data waznosci, nr partii, masa netto i adres
proszek mam juz umieszany teraz tylko baze jakas do tego...jak tak dalej pojdzie to wynajde wlasny korektor
Napisalam juz, bo nie moge sie doczekac.
Edit:
znalazlam sklad:
INCI: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cera Alba, Ricinus Communis Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Theobroma Cacao Seed Butter, Simmondsia Chinensis Seed Oil,Limnanthes Alba Seed Oil, Oenothera Biennis Oil, Persea Gratissima Butter, Tocopheryl Acetate, Rosa Rubiginosa Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Melia Azadirachta
Seed Oil [+/- Titanium Dioxide, Chromium Oxide Greens, Lavandula Officinalis Flower Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Zinc Oxide, CI 77491, CI 77492]


Co prawda korektora rozowego, no ale juz wiem, jaka jest baza. Teraz czas na moje testy.
Mam nadzieje, ze pani Sylwia to przeczyta i wprowadzi ten korektor szybko do oferty
__________________
WYMIANA MINERALNA nowosci!!!
jesli cos Ci wpadlo w oko-pisz na PW

Edytowane przez hodowca_pokrzyw
Czas edycji: 2010-06-03 o 17:12 Powód: dopisek
hodowca_pokrzyw jest offline  
Stary 2010-06-03, 18:41   #1673
kmb1
Zakorzenienie
 
Avatar kmb1
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 417
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Szukam szukam i nie znalazłam, jaką średnicę włosia ma kabuki z pixie? Może przeoczyłam... na aukcji nie jest napisane a w wątku wyszukiwarka też nie wyszukała... czy jest dużo szerszy od LHK z edm ? Może któraś z Was ma porównanie tych dwóch pędzli (jak się sprawują w użyciu , który lepszy do pokładu ) ?
__________________
Kasia


WYMIANA

WISHLISTA


jest : 75kg ---razem z Ewą Chodakowską--- będzie : 55kg
kmb1 jest offline  
Stary 2010-06-03, 18:48   #1674
Valie
Raczkowanie
 
Avatar Valie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kielce/Kraków
Wiadomości: 468
GG do Valie
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Jak dla mnie pędzelki Pixie są tak samo dobre jak EDM. Kiedyś chyba nawet ktoś wspominał, że p. Sylwia zamawia je od tego samego dostawcy co EDM, więc teoretycznie powinny być identyczne.
__________________
Valie jest offline  
Stary 2010-06-03, 18:49   #1675
iwona200
Zakorzenienie
 
Avatar iwona200
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 14 491
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez kmb1 Pokaż wiadomość
Szukam szukam i nie znalazłam, jaką średnicę włosia ma kabuki z pixie? Może przeoczyłam... na aukcji nie jest napisane a w wątku wyszukiwarka też nie wyszukała... czy jest dużo szerszy od LHK z edm ? Może któraś z Was ma porównanie tych dwóch pędzli (jak się sprawują w użyciu , który lepszy do pokładu ) ?
Ja bede miala jutro bo lhk z edm juz mam a jutro powinien przyjsc z pixie
iwona200 jest offline  
Stary 2010-06-03, 18:56   #1676
kmb1
Zakorzenienie
 
Avatar kmb1
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 417
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Iwonko , a mogłabyś spojrzeć który z nich ma większą średnicę?

---------- Dopisano o 18:56 ---------- Poprzedni post napisano o 18:56 ----------

*oczywiście jak już dojdzie i będziesz miała chwilkę
__________________
Kasia


WYMIANA

WISHLISTA


jest : 75kg ---razem z Ewą Chodakowską--- będzie : 55kg
kmb1 jest offline  
Stary 2010-06-03, 18:58   #1677
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 963
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez iwona200 Pokaż wiadomość
Ja bede miala jutro bo lhk z edm juz mam a jutro powinien przyjsc z pixie
ja tez czekam na przesylke od pixie ale dopiero w srode zostala wyslana wiec dojdzie pewnie w okolicach poniedzialku...
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2010-06-03, 19:14   #1678
kawa.
Raczkowanie
 
Avatar kawa.
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: gdynia
Wiadomości: 363
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

kmb1 -> http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...9&postcount=23
kawa. jest offline  
Stary 2010-06-03, 19:16   #1679
kmb1
Zakorzenienie
 
Avatar kmb1
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 417
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Kawo dziękuję bardzo
__________________
Kasia


WYMIANA

WISHLISTA


jest : 75kg ---razem z Ewą Chodakowską--- będzie : 55kg
kmb1 jest offline  
Stary 2010-06-03, 19:48   #1680
kawa.
Raczkowanie
 
Avatar kawa.
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: gdynia
Wiadomości: 363
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Też tak się czaję na tego malucha z Pixie - mam już LHK, ale czasem mi nie zdąży wyschnąć na następny dzień...
No i tak się zaczyna pędzlowe zbieractwo ;P Potem człowiek nie potrafi zrozumieć, jak wyglądało jego życie bez tego całego arsenału...
kawa. jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-11-29 13:42:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:20.