Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :) - Strona 84 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-10-10, 21:57   #2491
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez fabregasowa Pokaż wiadomość
próbki NF tylko przez maila, bo też się wczoraj pytałam. Na allegro nie ma
O dzieki
ksenka jest offline  
Stary 2010-10-11, 10:45   #2492
Pestka6
Raczkowanie
 
Avatar Pestka6
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 43
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

dziwną rzecz zauważyłam po nałożeniu kosmetyków pixi (tzn primer, podkład i puder wykańczający) po jakiś 15 minutach od nałożenia wszstkiego robi mi się rosa na nosie pierwszy raz coś takiego mam jakby minerały wysysały wode z mojej skóry jeszcze gdyby było lato i upał to ok pomyślałabym, że to z gorąca ale teraz jak mamy już takie zimno ( jestem okropnym zmarźluchem )
Pestka6 jest offline  
Stary 2010-10-11, 11:45   #2493
martusienka
Wtajemniczenie
 
Avatar martusienka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 2 122
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

A ja dziś dostałam swój korektor beżowy i pierwsza próba póki co, średnio mi przykrywa to co chciałabym ukryć. Może jest dla mnie za ciemny (mam jasną karnację)? Może macie jakieś specjalne metody nakładania go? Dostałam tez próbkę żóltego, ale nie używałam jeszcze.
__________________

martusienka jest offline  
Stary 2010-10-11, 12:28   #2494
alunialunia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 016
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez kawa. Pokaż wiadomość
Refill mi się zmieścił na styk w pudełeczko o pojemności 15ml
Dzięki
__________________

alunialunia jest offline  
Stary 2010-10-12, 00:27   #2495
MARINA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 78
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Kochane ja sie chyba nie zdecyduje na kolor jak mi nikt nie pomoze Na zdjeciu 1 i 0 wydaja sie dobra z kolei na innym 2. Ja juz zglupialam. Pani Sylwia mi nie odpisuje juz jakis czas. wyslalam jej swoje zdjecia ale cisza. A ja juz nie moge sie doczekac zeby zamowic CDL. Ktos pisal wczesniej ze uzywal revlon colorstay sand beige tak jak i Pani Sylwia wytypowala jej Brenea 3 i 2. Mi jakos kompletnie to nie odpowiada. wole chyba bardziej oliwkowe i ziemiste odcienie. I boje sie ze 3 bedzie za ciemne.
Moze ktoras z Was mi pomoże? Moze jak wysle Wam fotke moja to na cos wpadniecie bo ja to siebie nie umiem obiektywnie ocenic. Pomocy

Edytowane przez MARINA
Czas edycji: 2010-11-07 o 16:30
MARINA jest offline  
Stary 2010-10-12, 09:43   #2496
nevershoutnever
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 244
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Mam pytanie do użytkowniczek formuły kryjącej do tej pory używałam semi-matt z EDMu, próbowałam też Intensive i strasznie mi się nie podobał efekt tępego matu. Bardziej od krycia cenię sobie naturalny wygląd i lekko świetlistą cerę - czy formuła Cover nie daje efektu tynku?
nevershoutnever jest offline  
Stary 2010-10-12, 10:30   #2497
EmilaDz78
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Łódz
Wiadomości: 1 375
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez MARINA Pokaż wiadomość
Kochane ja sie chyba nie zdecyduje na kolor jak mi nikt nie pomoze Na zdjeciu 1 i 0 wydaja sie dobra z kolei na innym 2. Ja juz zglupialam. Pani Sylwia mi nie odpisuje juz jakis czas. wyslalam jej swoje zdjecia ale cisza. A ja juz nie moge sie doczekac zeby zamowic CDL. Ktos pisal wczesniej ze uzywal revlon colorstay sand beige tak jak i Pani Sylwia wytypowala jej Brenea 3 i 2. Mi jakos kompletnie to nie odpowiada. wole chyba bardziej oliwkowe i ziemiste odcienie. I boje sie ze 3 bedzie za ciemne.
Moze ktoras z Was mi pomoże? Moze jak wysle Wam fotke moja to na cos wpadniecie bo ja to siebie nie umiem obiektywnie ocenic. Pomocy
Na zdjęciach jesteśc mocno opalona ,poziom 3 wcale nie jest taki ciemny,jeżeli cały czas masz taką opalenizne to pewnie nawet 4 byłoby ok. Jak dla mnie powinnaś spróbować Tinkerbell 3,4 ewentualnie Shaylee 3 .Breena ma duzo różowych tonów

---------- Dopisano o 10:30 ---------- Poprzedni post napisano o 10:27 ----------

Cytat:
Napisane przez nevershoutnever Pokaż wiadomość
Mam pytanie do użytkowniczek formuły kryjącej do tej pory używałam semi-matt z EDMu, próbowałam też Intensive i strasznie mi się nie podobał efekt tępego matu. Bardziej od krycia cenię sobie naturalny wygląd i lekko świetlistą cerę - czy formuła Cover nie daje efektu tynku?
Mi Cover przypomina Intensive który właśnie robił mi lekki tynk,osobiście wolę Natural Finisch daje bardzo subtelny glow jest sporo lżejszy i ciezko nim kuku sobie zrobić na twarzy
EmilaDz78 jest offline  
Stary 2010-10-12, 11:18   #2498
pepitka
Raczkowanie
 
Avatar pepitka
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Legnica / Wrocław
Wiadomości: 229
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Witam

Byłam sobie wczoraj we wrocławskiej drogerii, która prowadzi sprzedaż kosmetyków Pixie. Pytałam o pędzle i dowiedziałam się, że już 5 tygodni czekają na dostawę i mogę do nich dzwonić za ok. 2 tygodnie. Wraz ze zmianą oprawy graficznej ma niestety też podskoczyć cena pędzli. Ja się oczywiście na "starą wersję" nie załapałam:/

Dziękuję za uwagę, to tyle wieści z wielkiego świata

Edytowane przez pepitka
Czas edycji: 2010-10-12 o 11:22
pepitka jest offline  
Stary 2010-10-12, 11:25   #2499
magica
Wtajemniczenie
 
Avatar magica
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: mój własny świat
Wiadomości: 2 195
Wpisy w blogu: 2
GG do magica
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez nevershoutnever Pokaż wiadomość
Mam pytanie do użytkowniczek formuły kryjącej do tej pory używałam semi-matt z EDMu, próbowałam też Intensive i strasznie mi się nie podobał efekt tępego matu. Bardziej od krycia cenię sobie naturalny wygląd i lekko świetlistą cerę - czy formuła Cover nie daje efektu tynku?
ja też używałam semimat, bo intensive faktycznie był trochę za ciężki. Teraz używam CdL czyli tą kryjącą wersję, i powiem Ci, że umnie tapety nie robi, bo już cienka warstewka wszystko przykrywa
__________________
http://pustamiska.pl/

JESTEŚ PIĘKNIEJSZA NIŻ CI SIĘ WYDAJE-klik

to słowo(nie "te słowo")
bynajmniej=wcale, w ogóle
magica jest offline  
Stary 2010-10-12, 13:14   #2500
MARINA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 78
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

[QUOTE=EmilaDz78;22620898]Na zdjęciach jesteśc mocno opalona ,poziom 3 wcale nie jest taki ciemny,jeżeli cały czas masz taką opalenizne to pewnie nawet 4 byłoby ok. Jak dla mnie powinnaś spróbować Tinkerbell 3,4 ewentualnie Shaylee 3 .Breena ma duzo różowych tonów

---------- Dopisano o 10:30 ---------- Poprzedni post napisano o 10:27 ----------


Dziekuje skarbie. A ja na tych zdjeciach wlasnie jestem nieopalona bo prosto po operacji wyrostka jakos.:P wydawalo mi sie ze jestem bledzioch. teraz mam taki sam kolor skory. Nie chodze na solarium(nigdy nie chodzilam):P wiec nic sie nie zmienia u mnie oprocz wakacji kiedy gdzies wyjade. Kurcze jak na lapke nalozylam moj revlon to on sie plasuje tak miedzy 1 i 2 trojka na pewno nie wiec juz nie wiem zamowie z 1 , 2 i 3 z Tinkerbell i zobaczymy wtedy. Dziekuje kochana jestes Emilko

A jesli chodzi o wykończeniowy Matt & Smooth Powder to lepszy bedzie chyba dla mnie transparentny prawda.

Juz nie kombinuje... zamawiam. Dam znac jak przyjda.

Edytowane przez MARINA
Czas edycji: 2010-10-12 o 15:17
MARINA jest offline  
Stary 2010-10-12, 16:08   #2501
kawa.
Raczkowanie
 
Avatar kawa.
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: gdynia
Wiadomości: 363
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez MARINA Pokaż wiadomość
Dziekuje skarbie. A ja na tych zdjeciach wlasnie jestem nieopalona bo prosto po operacji wyrostka jakos.:P wydawalo mi sie ze jestem bledzioch. teraz mam taki sam kolor skory. Nie chodze na solarium(nigdy nie chodzilam):P wiec nic sie nie zmienia u mnie oprocz wakacji kiedy gdzies wyjade. Kurcze jak na lapke nalozylam moj revlon to on sie plasuje tak miedzy 1 i 2 trojka na pewno nie wiec juz nie wiem zamowie z 1 , 2 i 3 z Tinkerbell i zobaczymy wtedy. Dziekuje kochana jestes Emilko
Tak się wtrącę Odcienie z gamy neutralnych są nieco jaśniejsze niż reszta, więc poziom 3 naprawdę nie jest taki znowuż ciemny. Jak nie odpowiadała ci Breena, to spróbuj Calista 1 i 2 - rzeczywiście nie jest tak różowy, do tego może beżowo-oliwkowy Ayperi
Po zdjęciach wydaje się, że jesteś o wiele ciemniejsza ode mnie, a używałam Breena 3, a teraz Calista 3.
kawa. jest offline  
Stary 2010-10-12, 19:31   #2502
MARINA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 78
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

No i zamowionko poszlo Tinkerbell 2 i 3
Shaylee 1 i 2 i 3
Trixie 2 ...
Jak nie trafie to sprobuje znow w cos strzelic
Zamowilam tez piekniusi wykanczajacy puderek
Juz nie moge sie doczekac. Dzisiaj pytalam o kabuki w douglasie i sephorze ale ceny powalajace. poczekam na pixiorki

Kawa super ze sie wtracilas. Moze masz racje... Z kolei z jakichkolwiek innych podkladow zawsze mam tony najjasniejsze no moze drugie od konca chyba ze pixie ogolnie takie jasniusie sa.
MARINA jest offline  
Stary 2010-10-13, 17:22   #2503
aniazett
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: połupin lubuskie
Wiadomości: 24
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cześć dziewczyny!
Ja także proszę o pomoc w dobraniu odcienia. Obecnie używam z EDM beige neutral, a chciałabym spróbować tych Pixie bo słyszałam,że fajne są. Oglądałam już te odcienie z serii neutralnych i sama nie wiem który mam wybrać. Może ktoś używał EDM tego co ja i jest mi w stanie pomoc?
aniazett jest offline  
Stary 2010-10-13, 17:39   #2504
CruelOrchid
Wtajemniczenie
 
Avatar CruelOrchid
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 262
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Jakiś czas temu pytałam o to Panią Sylwię. Poleciła bliss 1,2 i faylinn 1,2. Ja jak na razie wypróbowałam bliss 2 i w sumie pasuje jednak formuła CDL dla mnie jest za ciężka. Za niedługo wypróbuję tez faylinn 2 w NF.
CruelOrchid jest teraz online  
Stary 2010-10-13, 17:42   #2505
aniazett
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: połupin lubuskie
Wiadomości: 24
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Dziękuję za szybką odpowiedź, chyba zaraz zamówię na all
aniazett jest offline  
Stary 2010-10-13, 18:53   #2506
Anecka
Zakorzenienie
 
Avatar Anecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: UB8
Wiadomości: 8 711
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Kurcze tez sie zastanawiam nad Pixie.. w sumie zadowolona jestem z Lumiere i mozna na all zamowic wiec plus..
Musze tylko dobrac odcien, zamowie kilka.. kolezance nie podpasowaly te mineraly, wogole taki inny sklad maja od tych z Lumiere czy EDM..

Wydaje mi sie ze Ailive 3 zamowie albo 2 Teraz mieszam wszystko co mam a juz mi sie skonczyly prawie probeki: Medium Neutral VV + MCB2.3 VV + LMN cashmere + Buff z lily lolo hehehehe
__________________
28.05 - dokument do odbioru

Aneckowo

metal gora - 06.02.2012
metal dol - 12.06.2012
Anecka jest offline  
Stary 2010-10-14, 08:56   #2507
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 768
GG do SzatAnka71
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Anecka ja właśnie zamówiłam Pixie
W Lumiere pasuje mi tylko Cashmere bo FF jest za ciężkie,Luminesse-za bardzo się świecę a VV jakimś cudem nie zamówiłamTeż zaczęłam mieszać te co mi nie pasują i razem jakoś daję rady
Zamów teraz bo p.Syliwa daje próbki korektora
__________________
SzatAnka71 jest offline  
Stary 2010-10-14, 09:36   #2508
CruelOrchid
Wtajemniczenie
 
Avatar CruelOrchid
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 262
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez aniazett Pokaż wiadomość
Dziękuję za szybką odpowiedź, chyba zaraz zamówię na all

Wypróbowałam właśnie faylinn2 i wydaje mi się za żółty w porównaniu ze wspomnieniem edm... Mi bardzej pasuje bliss
CruelOrchid jest teraz online  
Stary 2010-10-14, 14:11   #2509
Anecka
Zakorzenienie
 
Avatar Anecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: UB8
Wiadomości: 8 711
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

SzatAnka71, jakich z Lumiere uzywasz odcieni? Bo nie wiem co mam zamowic z pixie.. a korektorow i tak nie uzywam wiec takie promocje mnie nie kreca poki co

---------- Dopisano o 14:11 ---------- Poprzedni post napisano o 14:09 ----------

BTW, doczytalam na stronce, ze mozna mineraly zakupic we wrocku, ktos tam kupowal? Wyslalabym TZ bo jedzie w sobote do szkoly :P tylko czy zdarzy bo to jakas drogiera w rynku a on do 15 zajecia ma
__________________
28.05 - dokument do odbioru

Aneckowo

metal gora - 06.02.2012
metal dol - 12.06.2012
Anecka jest offline  
Stary 2010-10-14, 14:45   #2510
NaKrawedzi
Zakorzenienie
 
Avatar NaKrawedzi
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Moon
Wiadomości: 3 923
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez Anecka Pokaż wiadomość
SzatAnka71, jakich z Lumiere uzywasz odcieni? Bo nie wiem co mam zamowic z pixie.. a korektorow i tak nie uzywam wiec takie promocje mnie nie kreca poki co

---------- Dopisano o 14:11 ---------- Poprzedni post napisano o 14:09 ----------

BTW, doczytalam na stronce, ze mozna mineraly zakupic we wrocku, ktos tam kupowal? Wyslalabym TZ bo jedzie w sobote do szkoly :P tylko czy zdarzy bo to jakas drogiera w rynku a on do 15 zajecia ma
sprzedają tam tylko pędzle...
a obecnie i pędzli nie ma, bo czekamy na nowe z nową szatą graficzną
__________________
NK- Natural Killer


Nakarm pieska



Wymienię
NaKrawedzi jest offline  
Stary 2010-10-14, 14:48   #2511
Anecka
Zakorzenienie
 
Avatar Anecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: UB8
Wiadomości: 8 711
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Ahh to musze na all kupic, no nic, to cosik trza wybrac ..
__________________
28.05 - dokument do odbioru

Aneckowo

metal gora - 06.02.2012
metal dol - 12.06.2012
Anecka jest offline  
Stary 2010-10-14, 20:02   #2512
perro_caliente
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 45
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

No nie.. Tez czekam na pedzle.. I miałam nadzieję jednak na cos taniego Buu..
Nie wiecie kiedy one będą? Muszę jakoś rozplanować wydatki.. Moze zamówię same próbki na razie - zwykły pędzel ma szansę dobrze rozprowadzić minerały (taki do pudru, dość gęsty)?
__________________
Blog o manii stanikowo wszelakiej

http://przecietnobiusciasta.blogspot.com

Motywacja, psychologia, rozwój osobisty, minimalizm Zapraszam! tu:

http://mysliwwielkimmiescie.pl/
perro_caliente jest offline  
Stary 2010-10-14, 20:11   #2513
CruelOrchid
Wtajemniczenie
 
Avatar CruelOrchid
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 262
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Może nowe pędzle wejdą z nowymi formułami byle szybko bo ciekawa jestem
CruelOrchid jest teraz online  
Stary 2010-10-14, 20:21   #2514
aniazett
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: połupin lubuskie
Wiadomości: 24
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Cytat:
Napisane przez CruelOrchid Pokaż wiadomość
Wypróbowałam właśnie faylinn2 i wydaje mi się za żółty w porównaniu ze wspomnieniem edm... Mi bardzej pasuje bliss
No własnie bo ja z EDM brałam neutrale a inne albo za żółte albo za różowe, więc wydaje mi się,że jestem taką typową neutralką :P

A Wy mi radzicie z beży w Pixie,a ich neutrale nie są podobne do EDMoskich? Ja osobiście myślałam nad:
Calista 2 lub 3 albo Breena 2 lub 3
aniazett jest offline  
Stary 2010-10-14, 20:47   #2515
_Kari_
Zakorzenienie
 
Avatar _Kari_
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 6 523
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

A ja niestety bardzo rozczarowałam sie minerałkami Pixie...
Formuła Cover de lux straszliwie uwydacznie mi pory... pod Lucy, Lumiere czy Edm nie widać niz...a Pixie robią mi sito na nosie!! Do tego straszliwie mnie zapchały i po 1 dniu wyszłą mi brzydka kaszka na czole...
W ciągu dnia musiałam cały czas matowić skóre bo sie świeciła... uzywam bazy silikonowej i nigdy czegos takiego nie miałam z minerałami!!
Ponadto mam wrażenie ze nie ma idealnego koloru dla mnie w ofercie Pixie...wszystkie są za różowe...za żółte (tych jest najwiecej) lub zbyt ziemiste - neutralne i wyglądam jakbym chora była... masakra!!

Wypróbowałam jeszcze żółty korektor Pixie...i niestety tez mnie rozczarował, jest zbyt gęsty, mazisty i uwydatnil wszystkie moje zmarszczki...
_Kari_ jest offline  
Stary 2010-10-15, 08:08   #2516
perro_caliente
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 45
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Ile kosztują pędzle Pixie? Tyle co na KWC? Bo zastanawiam się, czy nawet z przesyłką te sunshade nie wyjdą taniej. No i juz by do mnie jechały. A wtedy mogłabym od razu zamówić próbki z Pixie. Czy te pędzle są takie same, czy lepiej zaczekać na Pixie?
Jakby ktoś nie widział o jakie pędzle chodzi
http://allegro.pl/pedzel-do-makijazu...272344751.html
Na początek lepiej flat topa, nie?
__________________
Blog o manii stanikowo wszelakiej

http://przecietnobiusciasta.blogspot.com

Motywacja, psychologia, rozwój osobisty, minimalizm Zapraszam! tu:

http://mysliwwielkimmiescie.pl/
perro_caliente jest offline  
Stary 2010-10-15, 10:46   #2517
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 768
GG do SzatAnka71
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Perro ja mam ten pędzel i jestem zadowolonazanim go miałąm nakładałam minerały normalnym do sypkiego pudru.Nie polecamszkoda czasu i proszku bo nie ma żadnego efektu.
Ja mam TE

Kari nie strasz bo ja właśnie czekam na próbkia pory,zmarszczki i strefa T to moje najwieksze zmoryno nic,ypróbuje i zobaczę

Aneckanajbardziej mi pasowało Ligh Beige Cashmere-choć trochę i tak za różowa jestem.
Mam Light Medium Neutral FF-na mnie pomarańczowy,świecący koszmarek.
Light Medium Goldem FF-za ciemny.
Light Beige i Light Neutral Luminesse-nie dla mnie formuła
Fair Warm FF-za różowy i za jasny.
Ale teraz robie różniaste mixy z nich i jakoś nieźle mi to narazie wychodzi

A z Pixie zamówiłam:

Matt&Smooth - Kiss Of Sun
Cover De Luxe - Bliss 1 i Trixie 0
Natural Finish - Ailive 0
primer Prime Me Powder
__________________

Edytowane przez SzatAnka71
Czas edycji: 2010-10-15 o 10:51
SzatAnka71 jest offline  
Stary 2010-10-15, 15:07   #2518
Pestka6
Raczkowanie
 
Avatar Pestka6
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 43
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Z przykrościa muszę stwierdzić, po tygodniowym testowaniu Pixie w formie de lux ,że strasznie wysusza mi skóre
jeszcze jak jestem w domu ,albo jak gdzies wychodze nie jest źle, ale w pracy w pomieszczeniu klimatyzowanym po paru godzinach czuje ściagnięcie skóry i strasznie świece się Jak na razie pracuje nad nawilżeniem skóry może to pomoże.
A już myślałam że znalazłam ideał
Pestka6 jest offline  
Stary 2010-10-17, 17:44   #2519
fabregasowa
Zakorzenienie
 
Avatar fabregasowa
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 703
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

który kolor z pixie jest najbardziej zbliżony do Light Medium Neutral z Lumiere VV? tyle jest tych kolorów że ciężko jest sie połapac;p może być nawet o pół tonu ciemniejszy.... Calista i Breena 2? I jak myślicie, skoro warmy z lumiere mi nie podpasowały (za bardzo podkreślają zaczerwienione policzki) to ciepłe beże z pixie tez mi nie podejdą? Mam tu na myśli faylinn, ellette.
fabregasowa jest offline  
Stary 2010-10-18, 18:04   #2520
MARINA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 78
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pixie Cosmetics, czyli nasze polskie minerałki :)

Czy któras z was dziewczynki ma jekies info kiedy pojawia sie pedzle?? botroche juz czekam i ciagle ciasza Mysle czy nie zamowic EDM bo moge sie nie doczekac na pixie
MARINA jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-11-29 13:42:28


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:16.