Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Perfumy

Notka

Perfumy Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o perfumach, ale baliście się zapytać.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-09-16, 01:50   #1261
ROZ-ter-KA
Zakorzenienie
 
Avatar ROZ-ter-KA
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 8 556
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Właśnie upajam się Gardenią...
Cudownie wilgotną, duszącą i cmentarną gardenią.
Bardzo duszącą, jak popsikana gardenią w ramach testów ,wsiadłam do autobusu , to sie wszyscy deskretnie odsuwali .

Nie uzywam więc, ale mi się podoba
__________________
koklusz atakuje
ROZ-ter-KA jest offline  
Stary 2006-09-16, 05:49   #1262
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 763
GG do mulier
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Cytat:
Napisane przez Kasiulka22 Pokaż wiadomość
Kobitki dziękuję za życzenia. Jesteście niezastąpione Moje KOCHANE
kciuki kciuki kciuki trzymamy z całych sił
__________________

mulier jest offline  
Stary 2006-09-16, 07:53   #1263
agaa13
Zakorzenienie
 
Avatar agaa13
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 770
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Burberry Brit
__________________
agaa13 jest offline  
Stary 2006-09-16, 09:05   #1264
nefernefer35
Zakorzenienie
 
Avatar nefernefer35
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 392
Wpisy w blogu: 1
GG do nefernefer35
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Innocent mmmmmm moj nr 1
nefernefer35 jest offline  
Stary 2006-09-16, 09:12   #1265
lalesia
Zakorzenienie
 
Avatar lalesia
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 082
GG do lalesia
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Przylaczam sie do zyczen dla Kasiulki
lalesia jest offline  
Stary 2006-09-16, 09:17   #1266
Eenax
Zakorzenienie
 
Avatar Eenax
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Pętla Wron
Wiadomości: 7 141
GG do Eenax
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Z życzenia mojego męża: Ogródek Śródźiemnomorski.
Tak wiec wyleguje sie dziś na sonecznej plaży jak wyrzucona przez ocean ośmiornica, obsypana solą i przyprawami.
__________________
... I chłodną żmiją świt dżunglowy
Wpełza do jamy,
A w dżunglach wilgoć mszy grobowej,
Dym kadzidlany. ...



czarne kredki
Eenax jest offline  
Stary 2006-09-16, 09:25   #1267
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 252
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Dune
smerfeta01 jest offline  
Stary 2006-09-16, 09:50   #1268
bluegirl
Zakorzenienie
 
Avatar bluegirl
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Busko Zdrój
Wiadomości: 16 909
GG do bluegirl Send a message via Skype™ to bluegirl
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Puma Women Red może jutro uda mi się ją sprawić sobie mam taka nadzieję bo próbka już się kończy
__________________
Świat w moich oczach nie mieni się tysiącem barw, ale za to pięknie pachnie.

http://bluegirl-ewa.blogspot.com/
bluegirl jest offline  
Stary 2006-09-16, 10:17   #1269
kokakola
Zakorzenienie
 
Avatar kokakola
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: here in my head
Wiadomości: 3 212
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

dziś pachnę ponownym czekaniem na listonosza
__________________
"Mrs.Dalloway said she would buy the flowers herself."
---
'and with the way they talk, and with the way they smile'
http://www.youtube.com/watch?v=LETsi4eAtho
kokakola jest offline  
Stary 2006-09-16, 10:27   #1270
Hvid
Zakorzenienie
 
Avatar Hvid
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 625
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Jeszcze nie wiem, chyba efekt pelnej szafy sie zaczyna, dziewczyny mialy racje. A czekanie moge sobie do poniedzialku darowac. W soboty nie przynosza przesylek ani paczek

Kasiulka - dzisiaj Twoj wielki dzien Duza buzka dla Ciebie. Kokakola - wracaj szybko do zdrowia.
Hvid jest offline  
Stary 2006-09-16, 10:31   #1271
kokakola
Zakorzenienie
 
Avatar kokakola
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: here in my head
Wiadomości: 3 212
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Hvid
ja mam nadzieje ze mi doniesie Flowerbombke, wzielam za pobraniem bo to chyba szybciej.. no a w poniedzialek juz tego nie odbiore
__________________
"Mrs.Dalloway said she would buy the flowers herself."
---
'and with the way they talk, and with the way they smile'
http://www.youtube.com/watch?v=LETsi4eAtho
kokakola jest offline  
Stary 2006-09-16, 10:38   #1272
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Słonikiem
Trzymam kciuki dziewczyny,żeby paczki doszły
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline  
Stary 2006-09-16, 11:59   #1273
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Shalimarem.
joasiak1 jest offline  
Stary 2006-09-16, 12:26   #1274
Nakretka
Raczkowanie
 
Avatar Nakretka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 433
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Eclat d'Arpege
zaklinam ostatnie chwile lata
Nakretka jest offline  
Stary 2006-09-16, 13:22   #1275
cegutka
Raczkowanie
 
Avatar cegutka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 121
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Chypre Rouge SL z próbeczki od gazetowej Dobrej Duszy... I wpadłam... przyprawy, pieprz, lekki dymek, potem słodkie owoce skąpane w ciemnym, spadziowym miodzie, a na koniec śliczna ambra podszyta wanilią i piżmem... Must have po prostu
cegutka jest offline  
Stary 2006-09-16, 15:13   #1276
tulipanka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 959
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Cytat:
Napisane przez burn-it-up Pokaż wiadomość
Tulipanko widzę,że mamy podobne odczucia co do MDS.Ja również odbieram ją po paru chwilach jako słoną a dokładnie słono-kwaśną
Masz rację, coś kwaśnego czasem się w niej pojawia. Ale te słone nuty zdecydowanie mi się nie podobają, jakieś takie mdłe są... Chociaż generalnie słone zapachy lubię, jak np. EdM...
A w temacie właśnie Eau des Merveilles po baardzo długiej przerwie
tulipanka jest offline  
Stary 2006-09-16, 15:19   #1277
kokakola
Zakorzenienie
 
Avatar kokakola
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: here in my head
Wiadomości: 3 212
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

a ja sie na Flowerbombke nie doczekalam moze uda sie ja odebrac w poniedzialek
a jako ze juz czuje sie dobrze to dzis wybywam na imprezke do rana i z zapachow wybiore Euphorie CK bo dosc euforycznie sie czuje
__________________
"Mrs.Dalloway said she would buy the flowers herself."
---
'and with the way they talk, and with the way they smile'
http://www.youtube.com/watch?v=LETsi4eAtho
kokakola jest offline  
Stary 2006-09-16, 16:19   #1278
lorelei
Zadomowienie
 
Avatar lorelei
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Hobbiton
Wiadomości: 1 947
Wpisy w blogu: 1
GG do lorelei
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Hiris
lorelei jest offline  
Stary 2006-09-16, 16:30   #1279
Edyta
Zadomowienie
 
Avatar Edyta
 
Zarejestrowany: 2002-07
Wiadomości: 1 127
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

EdM

Kasiulko, dziś Twój wielki dzień - życzę Ci wszystkiego najlepszego na tej nowej drodze
Edyta jest offline  
Stary 2006-09-16, 17:15   #1280
Hvid
Zakorzenienie
 
Avatar Hvid
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 625
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Kokakola - trzymam kciuki zeby Ci sie udalo odebrac zapach w poniedzialek .
Hvid jest offline  
Stary 2006-09-16, 17:19   #1281
kokakola
Zakorzenienie
 
Avatar kokakola
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: here in my head
Wiadomości: 3 212
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Hvid - dziekuje Mam nadzieje ze odlece z moja Kwiatowa Bombka.
__________________
"Mrs.Dalloway said she would buy the flowers herself."
---
'and with the way they talk, and with the way they smile'
http://www.youtube.com/watch?v=LETsi4eAtho
kokakola jest offline  
Stary 2006-09-16, 17:44   #1282
green_tea
Raczkowanie
 
Avatar green_tea
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 489
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Gucci Envy Me ;-) .
__________________
"To dziwne, ale o ile mądre kobiety interesują się mądrymi mężczyznami, o tyle mądrzy mężczyźni interesują się kobietami zupełnie innego rodzaju."
Natalie Portman
green_tea jest offline  
Stary 2006-09-16, 20:23   #1283
Eenax
Zakorzenienie
 
Avatar Eenax
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Pętla Wron
Wiadomości: 7 141
GG do Eenax
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

A wiec tak:
Globalnie nadal ogródkiem środziemnomorskim na łapakach szyjce i włoskach. Na raczkach i nuzkach kremem Alienowym. Zapomniałam ze posmarowalam sie kremem Alienowym i spsikałam sie ogródkiem
A po łapach:
- damskim nowym Bekhamem a raczej pachniałam bo zmyłam bardzo szybko. Cuchnący banalny, tandetny, nijaki dusiaciel. Nie czyłam nic po za duszacymi nutami bardzo podobnymi do tych co dusza w Touch of Pink
- Addictem ot tak sobie dla przypombienia jak sie kusi kotki na śmietankę. Zapach mi sie podoba ale jakoś tak nie czuję sie w nim dobrze.
- Dreamerem zapach mi sie podba naprawdę jest bardzo ładny, delikatny, nieprzytłaczjący. kupiłabym mojemu TŻ gdyby nie to ze ma w sobie jakaś 1 duszacą nutke i mnie ciut meczy. Tak czasowo mogłabym go wąchac 2-3 godzinki dłuzej juz mnie meczy.
- Aqua di Parma Iris Nobile. Jutro zamierzam go na sobie nosic w dzien wiec jutro zdam relacje.
__________________
... I chłodną żmiją świt dżunglowy
Wpełza do jamy,
A w dżunglach wilgoć mszy grobowej,
Dym kadzidlany. ...



czarne kredki
Eenax jest offline  
Stary 2006-09-16, 20:32   #1284
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Właśnie zaaplikowałam sobie Lscoste PF.Jeszcze tylko wyprostuję włosy i wybywam z domu na nocny maraton filmowy
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline  
Stary 2006-09-16, 21:00   #1285
tulipanka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 959
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Cytat:
Napisane przez burn-it-up Pokaż wiadomość
Właśnie zaaplikowałam sobie Lscoste PF.Jeszcze tylko wyprostuję włosy i wybywam z domu na nocny maraton filmowy
Miłego oglądania ja się wybieram za 2 tygodnie na Almodovara do thrillerów jakoś się nie palę
tulipanka jest offline  
Stary 2006-09-16, 21:07   #1286
burn-it-up
Zakorzenienie
 
Avatar burn-it-up
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Wrocław :)
Wiadomości: 7 854
GG do burn-it-up
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Cytat:
Napisane przez tulipanka Pokaż wiadomość
Miłego oglądania ja się wybieram za 2 tygodnie na Almodovara do thrillerów jakoś się nie palę
DziękiNa Almodovara też planuję iść
__________________
Mój kosmetyczny blog
burn-it-up jest offline  
Stary 2006-09-16, 21:17   #1287
mskladaczek
Zakorzenienie
 
Avatar mskladaczek
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 619
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Cytat:
Napisane przez burn-it-up Pokaż wiadomość
DziękiNa Almodovara też planuję iść
I ja!
Ale na seansie bedzie pachnaco
mskladaczek jest offline  
Stary 2006-09-16, 21:32   #1288
tulipanka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 959
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

Cytat:
Napisane przez burn-it-up Pokaż wiadomość
DziękiNa Almodovara też planuję iść
Cytat:
Napisane przez mskladaczek Pokaż wiadomość
I ja!
Ale na seansie bedzie pachnaco
trzeba będzie sprawdzić przed wyjściem czym pachniemy i potem w kinie wywąchiwać czy któraś nie siedzi obok
tulipanka jest offline  
Stary 2006-09-16, 22:08   #1289
ropuszka
Zakorzenienie
 
Avatar ropuszka
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 5 114
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

A ja dzis zaszalalam i psiknelam ne reke probke Opium EDT Ale niestety, choc doceniam klase tego zapachu, nie jest on dla mnie. Raczej dla dojrzales kobiety i w odpowiedniej sytuacji
ropuszka jest offline  
Stary 2006-09-16, 22:09   #1290
MisQa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 4 698
GG do MisQa
Dot.: Czym dziś pachniesz Wizażanko? Część VIII

żeby mi się dobrze spało...Samsara
MisQa jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Perfumy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:40.