Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX - Strona 13 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-01-23, 14:02   #361
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
czy ktoras z Was stosuje kosmetyki L'Occitane?

dokladnie chodzi mi o to

http://us.strawberrynet.com/skincare.../49251/#DETAIL
ja sama nie stosuje, ale moja siostra ma ich duzo, szczegolnie uwielbia kremy ma jakis migdalowy- teraz kupilam jej pod choinke zestaw peeling+ krem do ciala migdalowy i jest zachwycona ale tego chyba nie miala
Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Sprobuj z ta odzywka jeszcze .

Ja chetnie wymienie moje Thhhroba na Bobbi .

Nie poddawaj sie. Oni na to licza .
chcesz mi zabrac BB pink??


Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Patrzta jakies sliczne http://www.zeberka.pl/art.php?id=7191


---------- Dopisano o 01:29 ---------- Poprzedni post napisano o 01:27 ----------


Powiedz, ze wysylka do nich droga, wiec musisz zainwestowac najpierw wlasne pieniadze, co Ci nie odpowiada. Dodatkowy czas oczekiwania Cie nie satysfakcjonuje. Dodatkowo nie odpowiada Ci sposob traktowania Ciebie jako klienta. Czujesz sie rozczarowana i zawiedziona. Satysfakcjonuje Cie zwrot pieniedzy albo nowy towar.
jakie cuda do tego kolorki!~UUuUUu

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
A ja chcę podkłady Narsa
Myślałam żeby im wysłać maila ale sugerowałam juz kasetki stili i lipa
Kolejne promo dopiero od nowego miesiąca?
ostatnio widzialam kasetke do cieni stili za 23zl +9zl wysylka (niestety tylko 4 wklady) ale pozniej wysylka kolejnego byla za jakas 1zl

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Mamy na tru nową firmę? Wiemy cos o niej?
http://pl.strawberrynet.com/makeup/jane-iredale/

i jaki to jest rozświetlający puder w kolorze zielonym?
http://pl.strawberrynet.com/makeup/j.../99131/#DETAIL

ja chyba kline białą kredke na wypróbowanie

http://www.proteapolska.com.pl/index...a_Jane_Iredale
to zielone jest fajne! chociaz u mnie kolorek niebieski wychodzi
Cytat:
Napisane przez RedShine Pokaż wiadomość
W opakowaniu ten błyszczyk jest straszny, to fakt... Ale u mnie na ustach nie ma tego fioletu. Jest jasny róż z chłodną poświatą. Przykro mi, ze Ci nie podpasował... A Diorka już na ustach testowałaś?

Ten zielony puder, to taki konkretnie zielony jest
hym wczoraj wieczorem i dzisiaj testowalam oba niestety fiolet mi mocno koloryzuje usta ja mam takie sine jak sie wychodzi z zimnej wody i u mnie kolor mocno wychodzi- taki fiolet, jagoda, ladny, ale no nie dla mnie diorek ma sliczny zapach i na szczescie nie pedzelek troche rozowi mi usta, ale malo chyba, ze naloze wiecej, ogolnie polubilismy sie

swoja droga niezle cyrki sie dzieja to ile nam zostalo do dnia ostatecznego sadu? 4 ?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:06   #362
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ja sama nie stosuje, ale moja siostra ma ich duzo, szczegolnie uwielbia kremy ma jakis migdalowy- teraz kupilam jej pod choinke zestaw peeling+ krem do ciala migdalowy i jest zachwycona ale tego chyba nie miala
chcesz mi zabrac BB pink??


jakie cuda do tego kolorki!~UUuUUu

ostatnio widzialam kasetke do cieni stili za 23zl +9zl wysylka (niestety tylko 4 wklady) ale pozniej wysylka kolejnego byla za jakas 1zl


to zielone jest fajne! chociaz u mnie kolorek niebieski wychodzi
hym wczoraj wieczorem i dzisiaj testowalam oba niestety fiolet mi mocno koloryzuje usta ja mam takie sine jak sie wychodzi z zimnej wody i u mnie kolor mocno wychodzi- taki fiolet, jagoda, ladny, ale no nie dla mnie diorek ma sliczny zapach i na szczescie nie pedzelek troche rozowi mi usta, ale malo chyba, ze naloze wiecej, ogolnie polubilismy sie

swoja droga niezle cyrki sie dzieja to ile nam zostalo do dnia ostatecznego sadu? 4 ?
Gdzie widzialas kasetki stili?
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:07   #363
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Mnie to tez zastanawia. Pieniadze ze zwrotu cieni z zamazanym kodem dla "tesciowej" na gwiazdke Teresa zwrocila po jednym moim mailu.
tym bardziej, ze zadawanie sobie trudu wycinania kodów to nie drobne przeoczenie, ktoś wkłada w to pracę w okreslonym celu
I jak mogą pisać w kółko, że sprzedają produkty świeże bla bla, na jakiej podstawie to stwierdzają w tym przypadku tego nieszczęsnego kremu?
__________________

majade jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:08   #364
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Ooooo widzę że działo sie tutaj od rana

Cytat:
Napisane przez pilina Pokaż wiadomość
Wiesz, że też tak pomyślałam, ale będę walczyć z przeznaczeniem i prędzej lub później ją kupię. napisze chyba do truskawy maila z zapytaniem o to-moze akurat ktoś w miare kumaty mi odpowie
mavale mam, dobra odżywka, mniej mi rzęsy dzięki niej wypadają, ale to wszystko jeśli chodzi o efekty, jakie zauważyłam po 4 miesiącach jej stosowania.
Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Ej, bo jeszcze ją zniechęcisz ! Ktoś musi w końcu skuteczność Rapid Lasha zweryfikować ..
Kicia wiesz że o tym akurat pomyślałam tuż przed tym jak doszłam do Twojego posta
Pilina pisz do tru kiedy wrzucą ta super hiper odzywkę- cud i testuj i zdawaj relacje

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
Nie wiem czy widziałyście ale ktoś tu zrobił się na stale pomaranczowy
ojej a pomarancz to taki nietwarzowy kolor

Cytat:
Napisane przez StanKowalski Pokaż wiadomość
Po przeczytaniu waszych relacji na temat Strawberrynet oraz tych wszystkich bezsensownych kłótni, prowokowanych by przegonić nowych użytkowników
wszelkie Wasze oszystwa, wyłudzanie pieniędzy od Strawberrynet, kłamstwa, że krem i pomadka przeterminowane, a następnie używania tego i śmianie się z Strawberrynet, że są naiwni, gdyż oddają wam pieniądze - macie towar i zwrot pieniędzy.
Wszelkie te posty zostały wysłane z tłumaczeniem potwierdzonym od tłumacza przysięgłęgo.
Koniec oszust ze Waszej strony.

A zwrot cła dla Polski i zwrot towarów będzie cofnięta.
Cytat:
Napisane przez StanKowalski Pokaż wiadomość
Szanowna Pani/Panie

dowodami zajmą się inne osoby.
Ja tylko przekazuję oficjalną informację, która ukarze się po 26 stycznia na stronie Strawberrynet.

Tyle odezwu z mojej strony.

Życzę miłego dnia

Wyrazy uszanowania



Jezuu to już faktycznie powinno się leczyć

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Nie chce wyjsc na buraka, ale to ja napisalam do Zlosliwca z prosba o to, zeby do nas zajrzal, bo zle sie u nas dzieje. Po prostu nie moglam patrzec jak moj ulubiony watek pada.
Tez jestem ciekawa. Ale z drugiej strony podziwiam samozaparcie
dennyrose jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:09   #365
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Z tymi zwrotami to myślę że dużo zależy na kogo z obsługi się trafi, pamiętacie jak w sylwestra na pytanie o kolor podkładu stili dostałam maila że im przykro i że zwrócą mi pieniądze ?
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:10   #366
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Gdzie widzialas kasetki stili?
na ebayu u jednego sprzedawcy szkoda ze to 4 byly ja mam z 12 cieni pojedynczych i na kasetki mi wyjdzie troche, no ale chyba trzeba bedzie kupic
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:11   #367
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
na ebayu u jednego sprzedawcy szkoda ze to 4 byly ja mam z 12 cieni pojedynczych i na kasetki mi wyjdzie troche, no ale chyba trzeba bedzie kupic
Jak będziesz kupować pomyśl i o mnie
Ok ide sprzątać coś bo znów sobie wyszukam jakąś super mega okazję
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:14   #368
aga79
Zakorzenienie
 
Avatar aga79
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 911
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
1.hym wczoraj wieczorem i dzisiaj testowalam oba niestety fiolet mi mocno koloryzuje usta ja mam takie sine jak sie wychodzi z zimnej wody i u mnie kolor mocno wychodzi- taki fiolet, jagoda, ladny, ale no nie dla mnie diorek ma sliczny zapach i na szczescie nie pedzelek troche rozowi mi usta, ale malo chyba, ze naloze wiecej, ogolnie polubilismy sie

2.swoja droga niezle cyrki sie dzieja to ile nam zostalo do dnia ostatecznego sadu? 4 ?
Ad.1 Ooo ołłł to dobrze,że nie wzięlam tego Fevera a miałam na niego ochotę w fiolecie na ustach wyglądam komicznie
Diorka kocham

Ad.2 Zaczynamy wielkie odliczanie

---------- Dopisano o 14:14 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Nie chce wyjsc na buraka, ale to ja napisalam do Zlosliwca z prosba o to, zeby do nas zajrzal, bo zle sie u nas dzieje. Po prostu nie moglam patrzec jak moj ulubiony watek pada.
__________________
Insta https://instagram.com/aagawuu/
aga79 jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:14   #369
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
hym wczoraj wieczorem i dzisiaj testowalam oba niestety fiolet mi mocno koloryzuje usta ja mam takie sine jak sie wychodzi z zimnej wody i u mnie kolor mocno wychodzi- taki fiolet, jagoda, ladny, ale no nie dla mnie diorek ma sliczny zapach i na szczescie nie pedzelek troche rozowi mi usta, ale malo chyba, ze naloze wiecej, ogolnie polubilismy sie
Dobrze, że chociaż masz lakier Diora na pocieszenie. On u mnie też daje w miarę lekki kolor, a przy drugiej warstwie jest dość dobrze widoczny Fajny ten roll-on w aplikatorze
RedShine jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:15   #370
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ja sama nie stosuje, ale moja siostra ma ich duzo, szczegolnie uwielbia kremy ma jakis migdalowy- teraz kupilam jej pod choinke zestaw peeling+ krem do ciala migdalowy i jest zachwycona ale tego chyba nie miala
chcesz mi zabrac BB pink??
Pewnie . NA poczatku myslalam o bronzerku, ale skoro on taki ciemny...
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:16   #371
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Kicia wiesz że o tym akurat pomyślałam tuż przed tym jak doszłam do Twojego posta
Pilina pisz do tru kiedy wrzucą ta super hiper odzywkę- cud i testuj i zdawaj relacje
Koniecznie ! Bo ja tu na ślubne przygotowania (czyli wydłużające odżywki za 400zł ) muszę się szykować Kupować, zdawać relację na bieżąco i polecać
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:16   #372
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Dimiti kupiłas tego La Laque Fever?
Jestem ciekawa czy tylko moje usta go tak nie polubiły
dennyrose jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:16   #373
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
Ad.1 Ooo ołłł to dobrze,że nie wzięlam tego Fevera a miałam na niego ochotę w fiolecie na ustach wyglądam komicznie
Diorka kochm
A ja kocham i Diorka i Feverka U mnie nie daje on w ogóle fioletu
RedShine jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:21   #374
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Jak będziesz kupować pomyśl i o mnie
Ok ide sprzątać coś bo znów sobie wyszukam jakąś super mega okazję
ok jak nie znajde zadnych 6 to chyba trzeba bedzie kupic te 4

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
Ad.1 Ooo ołłł to dobrze,że nie wzięlam tego Fevera a miałam na niego ochotę w fiolecie na ustach wyglądam komicznie
Diorka kocham

Ad.2 Zaczynamy wielkie odliczanie

---------- Dopisano o 14:14 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------



no uratowalas sie i zaoszczedzilas cos a ja teraz bede myslec co zrobic ze swoim
to moze ja juz zaplace za swoje zamowienia bo moze beda jakies dodatkowe oplaty naliczac

Cytat:
Napisane przez RedShine Pokaż wiadomość
Dobrze, że chociaż masz lakier Diora na pocieszenie. On u mnie też daje w miarę lekki kolor, a przy drugiej warstwie jest dość dobrze widoczny Fajny ten roll-on w aplikatorze
roll-on?? to ja chyba nic nie zauwazylam, albo przytrzymana jestem od wczoraj no nie lubie blyszczykow diora, ale ten ma fajna konsystencje i zapaszek w sumie przypomina mi troche feverki wiec moze dlatego tak mi sie podoba?

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Pewnie . NA poczatku myslalam o bronzerku, ale skoro on taki ciemny...
ha ha! a pinka nie oddaje pink jest fajniutki ladny efekt daje i widoczny za to bronze to takie jakies jego przeciwienstwo....ale moze zmienie o nim zdanie?

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Dimiti kupiłas tego La Laque Fever?
Jestem ciekawa czy tylko moje usta go tak nie polubiły
wlasnie dzisiaj bede placic chce zeby tak paczki doszly jak bede wracac do domu
podobaja mi sie tez pomadki lancome fever dewy shine ale nie moge nigdzie fotek w necie znalezc
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:24   #375
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość

Wiem, zasluzylam bo nieladnie skarzyc. W sumie nie skarzylam tylko poprosilam, zeby zajrzal. Mimo wszystko nie zaluje, ze napisalam do Zlosliwca Przynajmniej jest spokoj.

---------- Dopisano o 14:24 ---------- Poprzedni post napisano o 14:23 ----------

Ja chce shimmer Diora 004 .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:26   #376
pilina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 328
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Ooooo widzę że działo sie tutaj od rana
Kicia wiesz że o tym akurat pomyślałam tuż przed tym jak doszłam do Twojego posta
Pilina pisz do tru kiedy wrzucą ta super hiper odzywkę- cud i testuj i zdawaj relacje
napisałam, odpisali mi szybciutko, że nie są w stanie powiedziec kiedy do nich to przyjedzie i że powinnam sprawdzać ciągle, co też od czwartku czynię. kupię to bankowo, chyba że kolejne top20 wyskoczą z czymś super (czego oczywiście nie potrzebuję), ale wątpię w to, patrząc na ostatnie promocje i specialsy...

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Eyes to kill nawet w KWC nie ma... bidnie z tym Armanim, w moim mieście w ogóli nie ma i musiałabym specjalnie do wawki jechać ..
Za zdjęcia będę wdzięczna nawet z czerwoną twarzą..


Ej, bo jeszcze ją zniechęcisz ! Ktoś musi w końcu skuteczność Rapid Lasha zweryfikować ..

.. i żeby Armaniego, kolorówkę dodali

czyli Mavala wzmacnia i tyci-tyci wydłużenia raczej nie da?
próbowałam zrobić zjęcia i jakaś masakra wychodzi, w ogóle nie umiem uchwycic ostrości. ale będę próbować, może zatrybie ja albo aparat
a Mavala nie jest zła, chyba najlepiej odżywia mi rzęsy z wszystkich stosowanych odżywek, być może minimalnie na początku wydłużyła, ale bez rewelacji.
zobaczymy co będzie z rapidlashem
pilina jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:26   #377
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

tak i do tego dodatkowe 2 zbanowane konta nie wiem czy mamy takiego pecha do takich osob czy to byla jedna i ta sama i szybko sprawdzono IP i wyszlo szydlo z worka

zreszta mozemy wrocic juz do normalnego trybu "plotkowania" i "zakupow"

004 diora faaaajnaaa
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:29   #378
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
tak i do tego dodatkowe 2 zbanowane konta nie wiem czy mamy takiego pecha do takich osob czy to byla jedna i ta sama i szybko sprawdzono IP i wyszlo szydlo z worka

zreszta mozemy wrocic juz do normalnego trybu "plotkowania" i "zakupow"

004 diora faaaajnaaa
Pewnie, ze mozemy. Chcialam sie tylko wytlumaczyc, zeby nie wyjsc na buraka .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:29   #379
RedShine
Zakorzenienie
 
Avatar RedShine
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 3 626
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

roll-on?? to ja chyba nic nie zauwazylam, albo przytrzymana jestem od wczoraj no nie lubie blyszczykow diora, ale ten ma fajna konsystencje i zapaszek w sumie przypomina mi troche feverki wiec moze dlatego tak mi sie podoba?
No możliwe!

Dimiti coś Ty tam wyrabiała wczoraj I faktycznie, mi też przypomina Feverka To było moje pierwsze skojarzenie.
RedShine jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:32   #380
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Pewnie, ze mozemy. Chcialam sie tylko wytlumaczyc, zeby nie wyjsc na buraka .
eee no cos ty ty nie buraczek, ty nasz bialasek!
Cytat:
Napisane przez RedShine Pokaż wiadomość
No możliwe!

Dimiti coś Ty tam wyrabiała wczoraj I faktycznie, mi też przypomina Feverka To było moje pierwsze skojarzenie.
no wlasnie na nartach bylam i chyba przez ten wiatr i mroz mi sie poprzestawialo cos w sumie zanim zatrybilam, ze w siatke jade to minelo....
no teraz mysle czy 001 diorek nie bylby fajny? tylko ja jednak chce jakies koloryzujace- 004 musze miec
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:33   #381
aga79
Zakorzenienie
 
Avatar aga79
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 911
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Pewnie, ze mozemy. Chcialam sie tylko wytlumaczyc, zeby nie wyjsc na buraka .
To jesteśmy dwa buraki bo ja nawciskałam zlych postów
__________________
Insta https://instagram.com/aagawuu/
aga79 jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:34   #382
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
eee no cos ty ty nie buraczek, ty nasz bialasek!

no wlasnie na nartach bylam i chyba przez ten wiatr i mroz mi sie poprzestawialo cos w sumie zanim zatrybilam, ze w siatke jade to minelo....
no teraz mysle czy 001 diorek nie bylby fajny? tylko ja jednak chce jakies koloryzujace- 004 musze miec
Ja mam 001 i mi nie lezy.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:36   #383
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Ja mam 001 i mi nie lezy.
a zmienia cos kolor ust? przyznaj sie co ci w nim nie pasi?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:42   #384
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 847
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
W końcu się znudzi

Ja tylko nie rozumiem, dlaczego Truskawa tak nierówno traktuje reklamacje, przecież były już przypadki wyciętych kodów i zwrotów bez zbędnych dyskusji, więc czemu Aneta ma takie kłopoty? No chyba, że przeczucie Marioli się sprawdzi...
Obym się myliła - tfu, tfu , ale nie wiem jak oni reagują np. na "siejących zadymę" "Kogoś pomarańczowego" to bawi, a odpowiedź tru na takie mieszanie może nie być fajna

Cytat:
Napisane przez RedShine Pokaż wiadomość
A ja kocham i Diorka i Feverka U mnie nie daje on w ogóle fioletu
U mnie też daje tylko poświatę fioletu
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:49   #385
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a zmienia cos kolor ust? przyznaj sie co ci w nim nie pasi?
Myslalam, ze mowimy o shimmerze Diora .
Moj blad .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:50   #386
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Myslalam, ze mowimy o shimmerze Diora .
Moj blad .
aaa, no mi 001 tez nie pasuje czuje sie jakbym miala goraczke
heh pomylilo mi sie z blyszczykami wczesniej
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-01-23, 14:58   #387
albin_ek
Zakorzenienie
 
Avatar albin_ek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 588
GG do albin_ek
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość

Bierz Nie zastanawiaj się
Chcę Cię zobaczyć w takim wydaniu
poczekam aż któraś z was się skusi

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
To jesteśmy dwa buraki bo ja nawciskałam zlych postów
znaczy 3 bo ja napisałam do Virtual
__________________
"Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się, z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie."
Eugen Skasa - Weiss

Edytowane przez albin_ek
Czas edycji: 2010-01-23 o 14:59
albin_ek jest offline  
Stary 2010-01-23, 15:59   #388
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

[QUOTE=jamestown;16658481]Wiem, zasluzylam bo nieladnie skarzyc. W sumie nie skarzylam tylko poprosilam, zeby zajrzal. Mimo wszystko nie zaluje, ze napisalam do Zlosliwca Przynajmniej jest spokoj



klask i::roza :
hola ola jest offline  
Stary 2010-01-23, 16:22   #389
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Obym się myliła - tfu, tfu , ale nie wiem jak oni reagują np. na "siejących zadymę" "Kogoś pomarańczowego" to bawi, a odpowiedź tru na takie mieszanie może nie być fajna
no wiadomo, że takie sygnały są niefajne ale szczerze mówiąc nie wierzę, aby ktoś sobie odcinał gałąź, z której tak chętnie korzysta, a po drugie to chyba jednak dajemy im zarobić, strata takiego rynku to nie przelewki. Zresztą wszędzie pewnie zdarzają dziwne osoby, nawet takie, które np zlecają tłumaczowi przysięgłemu tłumaczenie postów z babskiego forum. Ciekawe czy z dygresjami i oftopami czy też bez I na chiński czy jaki??


Wcale nie widać śladu nowych promocji, myslałam, ze to co widziała Mejkapownia na stronie YSL wejdzie, ale nic nie wprowadzili
__________________


Edytowane przez majade
Czas edycji: 2010-01-23 o 16:23
majade jest offline  
Stary 2010-01-23, 16:37   #390
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 847
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
no wiadomo, że takie sygnały są niefajne ale szczerze mówiąc nie wierzę, aby ktoś sobie odcinał gałąź, z której tak chętnie korzysta, a po drugie to chyba jednak dajemy im zarobić, strata takiego rynku to nie przelewki. Zresztą wszędzie pewnie zdarzają dziwne osoby, nawet takie, które np zlecają tłumaczowi przysięgłemu tłumaczenie postów z babskiego forum. Ciekawe czy z dygresjami i oftopami czy też bez I na chiński czy jaki??


Wcale nie widać śladu nowych promocji, myslałam, ze to co widziała Mejkapownia na stronie YSL wejdzie, ale nic nie wprowadzili
Właściwie to masz rację Pewnie każdy sklep prędzej czy później spotyka się z takimi "elementami" , ale w końcu nie będzie działał na swoją szkodę

No nic, niech ten miesiąc się kończy i nastaną nowe promocje
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetykoholizm, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:36.