Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX - Strona 131 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-03-22, 23:22   #3901
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Mam dzis koszmarny dzien. Zatrulal sie czyms i zdychalam przez pol dnia. W pracy okazalo sie, ze mam napisac 3 kilkudziesieciostronicowe wnioski do ministerstwa. Do tego 30 kwietnia mam egzamin a nic jeszcze nie umiem. Wyrobilabym sie spokojnie, ale mam zrobic te pisma i nie wiem czy dam sobie rade. A jakby tego bylo malo pluczac buzie po kwasie Academie otworzylam buzie i nazarlam sie kwasu .
Łyknij se kielonka, na zatrucie idealny, a na reszte problemow nie zaszkodzi
W HK już 6:21, jak myslicie od której pracują Ja tu siedze i czekam na maila
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-03-22, 23:46   #3902
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

A ja siedzę i myślę zapłacić za kolejny róż MAC czy nie Dopadła mnie różomania
Well Dressed
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-03-22, 23:47   #3903
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Tadam
Refund Bazy idą w kosz.

Mariolka bierz różyk, jak sie nie sprawdzi ktos sie nim zajmie na pewno, a nóż widelec to róż Twojego życia

Edytowane przez virtual_reality
Czas edycji: 2010-03-22 o 23:48
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-03-23, 00:01   #3904
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Tadam
Refund Bazy idą w kosz.

Mariolka bierz różyk, jak sie nie sprawdzi ktos sie nim zajmie na pewno, a nóż widelec to róż Twojego życia
Gratulejszyn za zwrot za bazę

Hmm, zawsze słyszę płać, płać Czy Wy umiecie mówieć Nieeeeee ?
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-03-23, 00:01   #3905
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Tadam
Refund Bazy idą w kosz.

Mariolka bierz różyk, jak sie nie sprawdzi ktos sie nim zajmie na pewno, a nóż widelec to róż Twojego życia
Do kogo napisalas? Mnie Rosalinda napisala, ze musza cos sprawdzic i mam czekac .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-03-23, 00:12   #3906
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Teee, to i ja im napiszę jak refunda dają
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2010-03-23, 07:09   #3907
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Juhuuuuu, wstawac leniuchy . Nic sie nie dzieje, ale wstac mozecie .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2010-03-23, 07:30   #3908
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Dim, ktoś tu pisał że masz Narcisse z Chanel, możesz opisać swoje wrażenia fajniejszy chanelek czy Clinique?
narcisse jest baardzo bardzo jaśniutkim różowym kolorkiem. testowałam na ręku i choć mam jasną karnację prawie nie było widać efektu. z tego, co wiem, ożywia karnację, ale specjalnie koloru, to bym się nie spodziewała. zależy, jakiego oczekujesz efektu, zarówno róże clinique jak i chanel mają wysokie noty na kwc. chanel jest napewno twardy i daje mgiełkę koloru, przynajmniej ten odcień.

Cytat:
Napisane przez becca Pokaż wiadomość
dziewczyny...ile kosztuje w PL sypki puder mineralny Diorskin Nude?
około 200 zł. cienie diora ok. 240 zł jakby co btw, to śniły mi się ostatnio motyle, które w końcu Ty dostaniesz takie wielkie kule chyba nawet widziałam motyle na allegro za 260 zł całe opakowanie.

---------- Dopisano o 07:30 ---------- Poprzedni post napisano o 07:18 ----------

co do tuszu., jak pisałyśmy, to kupiłam w końcu EL sumptous, czy jak mu tam, razem z bazą, bo takie były zestawy w douglasie, a że miałam bon, to go za 70 zł chapsnęłam. niestety na wietrze oczy mi bardzo mocno łzawiły i podejrzewam, że ten tusz mnie uczula. ale to był jeden test, wczoraj, zobaczę, jak będzie dzisiaj. efekt napewno jest zadowalający, na białej bazie rzęsy są długie i ładnie rozdzielone. super jest szczoteczka, bo tak wyprofilowana, że nic się nie odbija na górnej powiece, jak miałam z tuszami diora. szczotka jest wąska na końcu i stopniowo rozszerza się, na końcu jest wielka i szeroka i fajnie wyprofilowana do oka. ale jeżeli okaże się, że faktycznie tusz mnie uczula, to lipa. z ysl faux cils, który mam obecnie i baaardzo polecam fiolet na lato, bo ślicznie opalizuje w słońcu, nie miałam problemów z uczuleniem. ja w ogóle nie miewam uczuleń, a z tym tuszem może być coś nie tak. ogólnie nic z kolorówki EL mi nie podpasowało do tej pory. nawet PI, ani podkłady.
Layla79 jest offline  
Stary 2010-03-23, 07:51   #3909
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

wstalam, nic sie nie dzieje

mam pytanko - mialyscie kiedys tak, ze celny sie jakos ociagal mega?
tzn tak - moja mama chciala jakies perfumy i cos tam, przesylka za prawie 300 zl. 5.03 celny wyslal mi laurke, 8 dostalam, 9.03 wyslalam im papiery faxem [nie odbieram osobiscie, bo celny pracuje idealnie w godzinach mojej pracy]. i cisza.
wczoraj wpadlam na moja poczte, bo kiedys mialam tak, ze listonosz sobie awizo nie zostawil, a ja odbierajac cos innego mimochodem spytalam czy moze cos jeszcze maja i mieli
ale nic nie bylo.
teraz czekam do 8, zeby do tego celnego zadzwonic. rany, mam nadzieje, ze moja biedna paczka, ktora nie zaginela na drodze hongkong-szwecja-polska nie zagubila sie na trasie poznan-swarzedz

a jesli tak, to co wtedy? chyba odpowiedzialnosc jest celnego? no bo mam dowod, ze mieli ta paczke na poczatku miesiaca.
ilios jest offline  
Stary 2010-03-23, 08:50   #3910
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
A ja siedzę i myślę zapłacić za kolejny róż MAC czy nie Dopadła mnie różomania
Well Dressed
a ja myślę nad cieniem
ale nie ma kolorów które bym bardzo chciała więc myślę nad tymi które są

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Gratulejszyn za zwrot za bazę

Hmm, zawsze słyszę płać, płać Czy Wy umiecie mówieć Nieeeeee ?
eeeee
mi czasami powiedziały laski NIE
i nawet ich posłuchałam w większości przypadków

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
wstalam, nic sie nie dzieje

mam pytanko - mialyscie kiedys tak, ze celny sie jakos ociagal mega?
tzn tak - moja mama chciala jakies perfumy i cos tam, przesylka za prawie 300 zl. 5.03 celny wyslal mi laurke, 8 dostalam, 9.03 wyslalam im papiery faxem [nie odbieram osobiscie, bo celny pracuje idealnie w godzinach mojej pracy]. i cisza.
wczoraj wpadlam na moja poczte, bo kiedys mialam tak, ze listonosz sobie awizo nie zostawil, a ja odbierajac cos innego mimochodem spytalam czy moze cos jeszcze maja i mieli
ale nic nie bylo.
teraz czekam do 8, zeby do tego celnego zadzwonic. rany, mam nadzieje, ze moja biedna paczka, ktora nie zaginela na drodze hongkong-szwecja-polska nie zagubila sie na trasie poznan-swarzedz

a jesli tak, to co wtedy? chyba odpowiedzialnosc jest celnego? no bo mam dowod, ze mieli ta paczke na poczatku miesiaca.
zadzwoń co celnego - może przypadkiem coś sensownego Ci powiedzą
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-03-23, 08:57   #3911
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez jamestown Pokaż wiadomość
Do kogo napisalas? Mnie Rosalinda napisala, ze musza cos sprawdzic i mam czekac .
Oni tą skrzynke mają wspólną i odpowiada komu maila przydzielą, czy coś. Zawsze pisze na orders@. Odpisała mi Gilian
virtual_reality jest offline  
Stary 2010-03-23, 09:03   #3912
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

byl mily pan w celnym az w szoku jestem
ale taki serio mily. mowi do mnie "pani moniko, niech sie pani nie martwi o swoje kosmetyki zaraz je tu znajdziemy" i sie okazalo, ze jakos im fax zaginal moj, wyslalam jeszcze raz, zadzwonilam, zeby sprawdzic czy dotarl, a on mi mowi "pani moniko, juz juz pogonilem kolege, zeby szybko pani paczke odprawil"

---------- Dopisano o 09:03 ---------- Poprzedni post napisano o 09:02 ----------

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Gratulejszyn za zwrot za bazę

Hmm, zawsze słyszę płać, płać Czy Wy umiecie mówieć Nieeeeee ?
ja czasami mowie nie.
rzadko.
ale zdarzylo mi sie
ilios jest offline  
Stary 2010-03-23, 09:10   #3913
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 836
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
byl mily pan w celnym az w szoku jestem
ale taki serio mily. mowi do mnie "pani moniko, niech sie pani nie martwi o swoje kosmetyki zaraz je tu znajdziemy" i sie okazalo, ze jakos im fax zaginal moj, wyslalam jeszcze raz, zadzwonilam, zeby sprawdzic czy dotarl, a on mi mowi "pani moniko, juz juz pogonilem kolege, zeby szybko pani paczke odprawil"

---------- Dopisano o 09:03 ---------- Poprzedni post napisano o 09:02 ----------


ja czasami mowie nie.
rzadko.
ale zdarzylo mi sie
ja tam jeżdzę osobiście-ten pan jest bardzo sympatyczny kiedys poszłam po pakę a ON: truskaweczki truskaweczki, tyle was jest, ze nie mogę spamiętać
phdwao jest offline  
Stary 2010-03-23, 09:10   #3914
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
byl mily pan w celnym az w szoku jestem
ale taki serio mily. mowi do mnie "pani moniko, niech sie pani nie martwi o swoje kosmetyki zaraz je tu znajdziemy" i sie okazalo, ze jakos im fax zaginal moj, wyslalam jeszcze raz, zadzwonilam, zeby sprawdzic czy dotarl, a on mi mowi "pani moniko, juz juz pogonilem kolege, zeby szybko pani paczke odprawil"

no i sprawa załatwiona
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-03-23, 09:13   #3915
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
ja tam jeżdzę osobiście-ten pan jest bardzo sympatyczny kiedys poszłam po pakę a ON: truskaweczki truskaweczki, tyle was jest, ze nie mogę spamiętać
az bym sama tam pojechala po paczke do radosnego pana, ale oni pracuja 8-14.30, a ja 7-15
wiec musialabym sie z pracy urywac
ilios jest offline  
Stary 2010-03-23, 09:18   #3916
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

ciekawe czy pan listonosz przyniesie mi dziś cienie YSL....
mógłby bo już nie mogę się doczekać
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-03-23, 09:26   #3917
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

a mi je przyniosl, ale na razie tylko na nie patrzylam, bo nie wiem jeszcze czy zostana ze mna czy tez ktos je dostanie w prezencie
ilios jest offline  
Stary 2010-03-23, 09:39   #3918
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
byl mily pan w celnym az w szoku jestem
ale taki serio mily. mowi do mnie "pani moniko, niech sie pani nie martwi o swoje kosmetyki zaraz je tu znajdziemy" i sie okazalo, ze jakos im fax zaginal moj, wyslalam jeszcze raz, zadzwonilam, zeby sprawdzic czy dotarl, a on mi mowi "pani moniko, juz juz pogonilem kolege, zeby szybko pani paczke odprawil"

---------- Dopisano o 09:03 ---------- Poprzedni post napisano o 09:02 ----------


ja czasami mowie nie.
rzadko.
ale zdarzylo mi sie
Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
ja tam jeżdzę osobiście-ten pan jest bardzo sympatyczny kiedys poszłam po pakę a ON: truskaweczki truskaweczki, tyle was jest, ze nie mogę spamiętać
Widzę, że wszystkie znamy tego samego przemiłego pana z UC Poznań
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2010-03-23, 10:35   #3919
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 486
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

A mnie jeszcze nigdy celny nie zlapal i nie znam zadnych milych ani niemilych panow z celnego .
Illiosku, jak tam? Wlaczylam gadu .
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2010-03-23 o 10:54
jamestown jest offline  
Stary 2010-03-23, 11:02   #3920
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

chwalę się, że dostałam tyż cienie YSL. Są CUDNE! chociaż myślałam,że będą bardziej matowe, ale są naprawdę ładne. Delikatne ale w słońcu migoczą jak dzikie za 50 PLN to naprawdę super zakup! ruski zresztą
jak by ktoś wypatrzył cienie YSL w różu w dobrej cenie to chcem

---------- Dopisano o 11:02 ---------- Poprzedni post napisano o 10:59 ----------

acha..majade...ze śmiechu padniesz. Normalnie kajam się i nadstawiam tyłek na klapsy. Możesz mnie skarżyć o starty moralne. Przeprosiłam się z tuszem MF! Naprawdę fajny jest! ale na bazę i na codzień. Na wieczór cosik inszego potrzebuję, ale wypaprzę z przyjemnością to badziewie. Aż nie wierzę, że to piszę!
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2010-03-23, 11:15   #3921
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
chwalę się, że dostałam tyż cienie YSL. Są CUDNE! chociaż myślałam,że będą bardziej matowe, ale są naprawdę ładne. Delikatne ale w słońcu migoczą jak dzikie za 50 PLN to naprawdę super zakup! ruski zresztą
jak by ktoś wypatrzył cienie YSL w różu w dobrej cenie to chcem

---------- Dopisano o 11:02 ---------- Poprzedni post napisano o 10:59 ----------

acha..majade...ze śmiechu padniesz. Normalnie kajam się i nadstawiam tyłek na klapsy. Możesz mnie skarżyć o starty moralne. Przeprosiłam się z tuszem MF! Naprawdę fajny jest! ale na bazę i na codzień. Na wieczór cosik inszego potrzebuję, ale wypaprzę z przyjemnością to badziewie. Aż nie wierzę, że to piszę!
ehm ale Ci fajnoooo

zaplacilam za swoje wszystkie paczki z tru (bylo ich jeszcze ze 4) wiec lacznie czekam na 10 paczek na szczescie do kupienia na tru zostaly mi tylko roze clinique i powoli bedzie odwyk
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram

Edytowane przez dimiti
Czas edycji: 2010-03-23 o 11:40
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-23, 12:08   #3922
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
byl mily pan w celnym az w szoku jestem
ale taki serio mily. mowi do mnie "pani moniko, niech sie pani nie martwi o swoje kosmetyki zaraz je tu znajdziemy" i sie okazalo, ze jakos im fax zaginal moj, wyslalam jeszcze raz, zadzwonilam, zeby sprawdzic czy dotarl, a on mi mowi "pani moniko, juz juz pogonilem kolege, zeby szybko pani paczke odprawil"
Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
poszłam po pakę a ON: truskaweczki truskaweczki, tyle was jest, ze nie mogę spamiętać
ale sympatycznie


Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość


acha..majade...ze śmiechu padniesz. Normalnie kajam się i nadstawiam tyłek na klapsy. Możesz mnie skarżyć o starty moralne. Przeprosiłam się z tuszem MF! Naprawdę fajny jest! ale na bazę i na codzień. Na wieczór cosik inszego potrzebuję, ale wypaprzę z przyjemnością to badziewie. Aż nie wierzę, że to piszę!
A nie mówiłam :hahaha : Oczywiście wspaniałomyślnie Ci wybaczam



Layla, Zirh Defend faktycznie jest świeży. Cudnie pachnie, widzę, ze się rewelacyjnie wchłania i matuje (chyba przez krzemionke w składzie) także czekam na nową promocję
__________________

majade jest offline  
Stary 2010-03-23, 12:18   #3923
arrachnee
Zakorzenienie
 
Avatar arrachnee
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 844
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Gratulejszyn za zwrot za bazę

Hmm, zawsze słyszę płać, płać Czy Wy umiecie mówieć Nieeeeee ?
chcesz "nie"? proszę bardzo:
NIE zastanawiaj się, tylko płać

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
byl mily pan w celnym az w szoku jestem
ale taki serio mily. mowi do mnie "pani moniko, niech sie pani nie martwi o swoje kosmetyki zaraz je tu znajdziemy" i sie okazalo, ze jakos im fax zaginal moj, wyslalam jeszcze raz, zadzwonilam, zeby sprawdzic czy dotarl, a on mi mowi "pani moniko, juz juz pogonilem kolege, zeby szybko pani paczke odprawil"
bo to jest MiłyPanCelnik, który rozumie jak bardzo potrzebujemy mieć nasze truskawki teraz już
__________________

PUSTAK BLOG
różne wersje lakierów essie
Rossmannowe -40% - zakupy 1 2

Cytat:
Napisane przez vadi
patyk jest uniwersalny


arrachnee jest offline  
Stary 2010-03-23, 12:45   #3924
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
narcisse jest baardzo bardzo jaśniutkim różowym kolorkiem. testowałam na ręku i choć mam jasną karnację prawie nie było widać efektu. z tego, co wiem, ożywia karnację, ale specjalnie koloru, to bym się nie spodziewała. zależy, jakiego oczekujesz efektu, zarówno róże clinique jak i chanel mają wysokie noty na kwc. chanel jest napewno twardy i daje mgiełkę koloru, przynajmniej ten odcień.
A jak dla mnie najlepsza na swiecie jest paletka Scotta Barnesa Chic Palette w wersji Posh Jezu, jakie te róże są cudne.
http://us.strawberrynet.com/makeup/s.../55342/#DETAIL

Niby określają je jako peachy pinks, ale moim zdaniem te ciepłe nuty nie są wcale takie bardzo wyraźne. Ja mam bardzo jasną karnacje w chłodnej tonacji i zawsze używałam chłodnych odcieni różu, ale te peachy pinks z paletki P. Barnesa, na mojej skórze wygladają idealnie. Wcale nie ciepło. A jaka trwałość, nie do zdarcia są !
To moje absolutne KWC, żadne Szanele i Kliniki tej paletce do pięt nie dorostają (choć też są bardzo dobre ).

---------- Dopisano o 12:45 ---------- Poprzedni post napisano o 12:42 ----------

Cytat:
Napisane przez arrachnee Pokaż wiadomość
bo to jest MiłyPanCelnik, który rozumie jak bardzo potrzebujemy mieć nasze truskawki teraz już
Wolałabym jednak, żeby nawet najsympatyczniejsi panowie celnicy trzymali się z dala od moich przesyłek I póki co się trzymają tfu, tfu, tfu...odpukać.
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.

Edytowane przez sine.ira
Czas edycji: 2010-03-23 o 12:43
sine.ira jest offline  
Stary 2010-03-23, 12:52   #3925
mejkapownia
Wtajemniczenie
 
Avatar mejkapownia
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 095
GG do mejkapownia
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

no więc się w****........
dostałam cienie
pierwsze miały kod który wskazywałby na rok 2008 - więc spoko - jakoś jeszcze do przełknięcia choć do świeżynek nie należały; dostała je moja ciotka bo wyjeżdzała z poznania a ja czekałam na drugie;
i przyszły
kod 7FA
dekalkulator tego nie łapie ale sądzę że 2007
kurde
i znów trzyletnie cienie
tak się zirytowałam że nie kupuję nic więcej
czy ja mam mieć wszysko stare??
i teraz co - zakładać mam że cienie mają ważność 3 czy 5 lat??
przecież nie będę ich reklamować bo już mi głupi0 - ostatnio kilka reklamacji na starocie robiłam;

taka jestem złą że az mi sie odechciało ich oglądać


Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
A jak dla mnie najlepsza na swiecie jest paletka Scotta Barnesa Chic Palette w wersji Posh Jezu, jakie te róże są cudne.
http://us.strawberrynet.com/makeup/s.../55342/#DETAIL

Niby określają je jako peachy pinks, ale moim zdaniem te ciepłe nuty nie są wcale takie bardzo wyraźne. Ja mam bardzo jasną karnacje w chłodnej tonacji i zawsze używałam chłodnych odcieni różu, ale te peachy pinks z paletki P. Barnesa, na mojej skórze wygladają idealnie. Wcale nie ciepło. A jaka trwałość, nie do zdarcia są !
To moje absolutne KWC, żadne Szanele i Kliniki tej paletce do pięt nie dorostają (choć też są bardzo dobre ).

.
podpisuję się pod tym obiema ręcami - mam 2 laletki i czaję się na trzecią w promocji bo te róże są cudne - i żadne kliniki mnie nie grzeją
__________________
moje makijaże :

chłopiec czy dziewczynka ?

mejkapownia jest offline  
Stary 2010-03-23, 13:10   #3926
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

mam awizo na paczuche! pewnie moje cienie w koncu przylecialy
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-23, 13:17   #3927
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
A jak dla mnie najlepsza na swiecie jest paletka Scotta Barnesa Chic Palette w wersji Posh Jezu, jakie te róże są cudne.
http://us.strawberrynet.com/makeup/s.../55342/#DETAIL
Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość
podpisuję się pod tym obiema ręcami - mam 2 laletki i czaję się na trzecią w promocji bo te róże są cudne - i żadne kliniki mnie nie grzeją
kurka takie fajne te scotty? Pamiętam jak w najlepszym truskawkowym okresie wrzucili tę paletkę w purchawy za 37 zł (+ zniżki ofkors) i nie wziełam
__________________

majade jest offline  
Stary 2010-03-23, 13:30   #3928
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
kurka takie fajne te scotty? Pamiętam jak w najlepszym truskawkowym okresie wrzucili tę paletkę w purchawy za 37 zł (+ zniżki ofkors) i nie wziełam
ta paletka byla 3 razy w promocji raz tez byla brandy wine
(jo mom 3 paletki czaje sie jeszcze na reszte bo faktycznie maja swietne recenzje)
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-03-23, 13:48   #3929
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ta paletka byla 3 razy w promocji raz tez byla brandy wine
(jo mom 3 paletki czaje sie jeszcze na reszte bo faktycznie maja swietne recenzje)
tak, ale już nigdy potem nie kosztowała tak mało niech $ trochę spadnie

Mam wyjątkową niechęć do kupowania czegokolwiek, jakoś sie nasyciłam strasznie, potrzebny mi jest tylko L3 Shiseidziaka i akurat go wykupili na feelu, buu
__________________

majade jest offline  
Stary 2010-03-23, 13:49   #3930
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IX

Cytat:
Napisane przez mejkapownia Pokaż wiadomość

podpisuję się pod tym obiema ręcami - mam 2 laletki i czaję się na trzecią w promocji bo te róże są cudne - i żadne kliniki mnie nie grzeją
Mi te kolory w Poshu wybitnie podpasowały. Kurczę, jaką mi robią cudowną, świeżą karnację Ale to oczywiście nie jedyna zalata, bo te różne są bardzo trwałe po nałożeniu, fajnie się je aplikuje bo nie robią plam, bardzo subtelnie rozświetlają no i jako, że są 3 odcienie to można sobie pokombinować i z intensywnością jak i z samym kolorem.

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
kurka takie fajne te scotty? Pamiętam jak w najlepszym truskawkowym okresie wrzucili tę paletkę w purchawy za 37 zł (+ zniżki ofkors) i nie wziełam
Tak, bardzo fajne
Pamiętam, że mnie na nie skusiła dimiti i zachęcające recenzje na MUA
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kosmetykoholizm, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:38.