Naturalne mydła i mydełka :) - Strona 34 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-09-01, 10:18   #991
judge
Zadomowienie
 
Avatar judge
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 1 110
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Już dostępny


---------- Dopisano o 11:18 ---------- Poprzedni post napisano o 11:01 ----------

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Nie używałam jeszcze odżywki przy myciu mydłem, ale spróbuję. Choć u mnie to płukanka octowa już działa jak najlepsza odżywka




A jakiej długości masz włosy? Może zetnij je trochę?
Teraz moja dygresja
Kiedyś - w 1 klasie liceum - farbowałam włosy na czarno przez pół roku, później chciałam wrócić do naturalnego, więc fryzjerka zrobiła mi balejaż. Po 2 miesiącach po balejażu włosy były w TAK złym stanie, że się sypały. Do tego podczas wakacji byłam we Włoszech, a po przyjeździe balejaż zamiast brązowego był BIAŁY :yyy: Przy pocieraniu włosów łamały się i sypały, jak wysuszone siano. Miałam włosy do połowy pleców. Wtedy postanowiłam dać im żyć i obcięłam na krótko przed 2 klasą -na ok. 10 cm powiedzmy. I już od 4 lat nie wróciłam ani do farbowania, ani do dłuższych włosów
Teraz trochę zapuszczam - mam 12 cm, jestem z siebie dumna Boki są wieeele krótsze, bo zapuszczam z irokeza Ale i tak dążę do wyrównania wszystkich i długości do połowy szyi. Generalnie włosy mam twarde i suche z natury i w długich źle wyglądam - jak Kopernik Teraz chcę zobaczyć, czy przy olejowaniu, nie farbowaniu i dbaniu o nie będą ładniejsze.... Jak nie, to znów ścinam
Łał Kretko podziwiam walnac sie na "irokeza" bałabym sie..Chociaz powiem Ci ze moje włosy aktualnie są do ucha Byłam chłopczycą zrobiłam podobnie do Ciebie Włosy odkad pamietam nosilam długie maks do łopatek Farbowanie zaczelam w czasach liceum na ciemne brazy, czekoladowe az wreszcie kazdy mowil ze mam kruczoczarne a nie brazowe i rzeczywiscie były jak smoła ;O

Jakis rok temu zachcialo mi sie zmiany - trzasnelam sie na rudy
Oczywiscie to 'trzasniecie' to efekt dekoloryzacji Włosy były w stanie opłakanym gumiaste, suche(wolalabym o tym czasie zapomniec)
Po tej akcji powiedzialam sobie STOP (przeciez chyba nie chce byc łysa )
Poszłam wiec do fryzjera usiadłam na fotelu i mowie niech Pani robi co chce moze byc nawet na zero (powaznie mowie!)..Fryzejrka z polusmiechem powiedziala ze nie ma potrzeby i ze włosy odzyja z czasem ale musze odstawić wszelkie chemikalia(farby, rozjasniacze itp) i ze zetniemy je na krotko - naprawde krotko bo byłam dłuższy czas chłopaczkiem I wiesz Kretko że dobrze mi z tym było? podcinałam je juz pozniej ze 3 razy i tak aktualnie długość jest tak do ucha Zapuszczam dalej i z podziwem patrze rano w lustro ile to juz cm mam swojego koloru
Miło się czyta takie posty jak twoje bo dodają otuchy ..
__________________
dbam o włosy i skóre - naturalnie )

Edytowane przez judge
Czas edycji: 2011-09-01 o 10:21
judge jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 10:49   #992
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez judge Pokaż wiadomość
Łał Kretko podziwiam walnac sie na "irokeza" bałabym sie..Chociaz powiem Ci ze moje włosy aktualnie są do ucha Byłam chłopczycą zrobiłam podobnie do Ciebie Włosy odkad pamietam nosilam długie maks do łopatek Farbowanie zaczelam w czasach liceum na ciemne brazy, czekoladowe az wreszcie kazdy mowil ze mam kruczoczarne a nie brazowe i rzeczywiscie były jak smoła ;O

Jakis rok temu zachcialo mi sie zmiany - trzasnelam sie na rudy
Oczywiscie to 'trzasniecie' to efekt dekoloryzacji Włosy były w stanie opłakanym gumiaste, suche(wolalabym o tym czasie zapomniec)
Po tej akcji powiedzialam sobie STOP (przeciez chyba nie chce byc łysa )
Poszłam wiec do fryzjera usiadłam na fotelu i mowie niech Pani robi co chce moze byc nawet na zero (powaznie mowie!)..Fryzejrka z polusmiechem powiedziala ze nie ma potrzeby i ze włosy odzyja z czasem ale musze odstawić wszelkie chemikalia(farby, rozjasniacze itp) i ze zetniemy je na krotko - naprawde krotko bo byłam dłuższy czas chłopaczkiem I wiesz Kretko że dobrze mi z tym było? podcinałam je juz pozniej ze 3 razy i tak aktualnie długość jest tak do ucha Zapuszczam dalej i z podziwem patrze rano w lustro ile to juz cm mam swojego koloru
Miło się czyta takie posty jak twoje bo dodają otuchy ..
Jeżeli chodzi o irokeza, to miałam go dwa razy w życiu - raz rok temu w wakacje, było bardzo gorąco i kiedy goliłam mojemu TŻ boki maszynką (ma nadal taką fryzurę: długie włosy plus boki na 3 mm - coś jak Nergal ), to kazałam się obciąć. I mi zrobił irokeza Później u fryzjera robiłam. Ale już nie wrócę do tego, bo nie lubię stylizować włosów na siłę, nie lubię żeli, pianek, lakierów. A irokez tego wymagał, codziennie.
Później obcięłam zimą włosy na 3 cm, taki jeżyk. Wygodnie było, pod czapką się włosy nie gniotły i nie psuły
Mi też było dobrze w chłopięcej fryzurze Ale dłuższe włosy są dla mnie lepsze, bo jak miałam króciutkie, to musiałam myć je codziennie - po wstaniu z łóżka miałam wygniecione i sterczące A przy dłuższych rano same się układają dobrze lub wystarczy je uczesać i są ładne. I nie muszę codziennie rano myć, co mnie męczyło. Już przy mojej długości to się sprawdza, a mam od góry ok. 12 cm, po bokach może z 6.

Dekoloryzacja to zło!
Teraz radziłabym Ci znów obciąć włosy, żeby dalej się pozbyć odrostów! Włosy będą jeszcze ładniej wyglądać Bo i tak byś musiała się ich kiedyś pozbyć.
Dziękuję za miłe słowo
__________________
Mydła, oleje, no poo

Edytowane przez Kretka666
Czas edycji: 2011-09-01 o 10:50
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 11:22   #993
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
A ile trzymałaś ją na włosach? Ona ma delikatniejsze działanie, bo jest naturalna i trzeba ją ok. 10-15 minut potrzymać - tym bardziej, jak masz farbowane / suche włosy. Inaczej to mało widoczny efekt jest. Szkoda, że na opakowaniu tego nie napisali, bo na początku trzymałam 2 minuty i nic... Dopiero później wypracowałam metodę maskową, czyli nakładam odżywkę, zawijam łeb w ręcznik, 15 minut z turbanem i zmywam odżywkę dopiero.
No generalnie działanie odżywki naturalnej będzie słabsze, bo nie ma silikonów i innych wygładzaczy. Dopiero zaczyna przy dłuższym, systematycznym stosowaniu pokazywać efekty swojej pracy.
No wlasnie nalozylam ja na kilka minut i wlosy wydawaly sie fajne sliskie ale jak ja zmylam i osuszylam wlosy recznikiem to juz tak fajnie nie bylo, sprobuje ja potrzymac tak moze z 15 minut czy da lepsze rezultaty, jesli nie to wroce do glisskura bo jednak nie chce sie meczyc tyle z rozczesywaniem wlosow bo mi duzo wtedy wylazi niby uwazam zeby robic to delikatnie ale i tak kilkanascie wlosow wiecej stracilam

Cytat:
Napisane przez Kaska* Pokaż wiadomość
I wogole nie zauwazylas wybielenia jak narazie? Jak dlugo juz uzywasz? Ja tez wlasciwie nie mam jakichs maga przebarwien, ale jak sie przyjrze z bliska to sa i bardzo bym chciala sie ich pozbyc, a juz napewno nie mam ochoty sie nabawic nowych.

Ten glisskur to chyba silikony ma w skladzie... A one sprawiaja,ze wlosy sa sliskie i latwo sie rozczesuja. Ja tez kiedys bylam wierna czerwonemu lorealowi i nie mialam z rozczesywaniem problemow, ale za to wlosy wiecznie zniszczone. Od 3 lat uzywam tylko naturalnych szamponow i chociaz rzeczywiscie z rozczesywaniem sie trzeba nameczyc, to wlosy w duzo lepszej kondycji.

Dziewczyny, a uzywacie odzywki, jak myjecie wlosy mydlem? Bo ja tak sobie mysle, ze jesli pod wplywem zasadowego ph mydla, luski wlosow sie otwieraja, to dobra okazja, zeby wtedy nalozyc odzywke, bo lepiej sie wchlonie. Ostatnio tak zrobilam i dopiero po splukaniu odzywki zrobilam plukanke z sokiem z cytryny i mialam gladziutkie, blyszczace wlosy. Niestety to bardzo czasochlonne, wiec na codzien zostane przy szamponie.
Nie nie zauwazylam ale tez go czesto nie uzywalam, moze jakby go uzywac codziennie to moglby rozjasnic cere i przebarwienia ale kilka te 2-3 razy w tygodniu nie rozjasnilo mi twarzy.

No wiem wlasnie ze ma silikony, ale jesli dzieki temu moge bez problemu rozczesac wlosy nie meczac sie pol godziny i nie wyrywajac ich to juz wole silikony hehe troche to glupie bo tu niby mydla stosuje naturalne a tu silikony ale wlosy mam w dobrym stanie a na naturalne mydla przeszlam sie glownie ze wzgledu na wrazliwa skore glowy.

Ja uzywam odzywki po mydle tylko sie wlasnie zastanawialam kiedy ja uzywac czy przed kwaszona woda czy po zawsze robilam po, raz chyba zrobilam przed ale ze jakos roznicy nie widzialam to robie tak jak robie, a moze faktycznie lepiej by bylo klasc przed octowka i pozniej zamknac luski kwaszona woda na sam koniec
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 11:35   #994
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
No wlasnie nalozylam ja na kilka minut i wlosy wydawaly sie fajne sliskie ale jak ja zmylam i osuszylam wlosy recznikiem to juz tak fajnie nie bylo, sprobuje ja potrzymac tak moze z 15 minut czy da lepsze rezultaty, jesli nie to wroce do glisskura bo jednak nie chce sie meczyc tyle z rozczesywaniem wlosow bo mi duzo wtedy wylazi niby uwazam zeby robic to delikatnie ale i tak kilkanascie wlosow wiecej stracilam
To następnym razem trzymaj 15 minut, powinna zadziałać lepiej. Jeśli nie, to jest jeszcze wiele naturalnych, lepszych odżywek
A którą masz odżywkę? Z granatem czy z morelą?
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 11:58   #995
adie94
Zadomowienie
 
Avatar adie94
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 1 299
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Kretka666 namydlam skalp a pozniej koncowki. przejedzam mydlem po calej dlugosci wlosow..mycie mydłem mi nie służy pozostane ptzy slsach (na szczęście nie robią mi nic zlego ze skalpem)
__________________

"And while I wait I put on my perfume, yeah I want it all over you.

I gotta mark my territory." 😻

A.

adie94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 12:50   #996
vea7
Zakorzenienie
 
Avatar vea7
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 4 535
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez adie94 Pokaż wiadomość
Kretka666 namydlam skalp a pozniej koncowki. przejedzam mydlem po calej dlugosci wlosow..mycie mydłem mi nie służy pozostane ptzy slsach (na szczęście nie robią mi nic zlego ze skalpem)
Zawsze możesz próbować metody mieszanej (do której swoją drogą się ostatnio przekonuję - pierwsze mycie mydłem, zostawić na włosach, niech się powchłania, co ma się wchłonąć, a drugie mycie delikatnym szamponem, żeby zmyć osad.
I nie musisz do sls wracać - są przecież "normalne" naturalne szampony, a przyjnamniej takie bez złych dodatków.
__________________
Żyję, myślą żegluję...

WYMIENIĘ

2012... liczenie poszło w koperczaki

vea7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 13:01   #997
adie94
Zadomowienie
 
Avatar adie94
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 1 299
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez vea7 Pokaż wiadomość
Zawsze możesz próbować metody mieszanej (do której swoją drogą się ostatnio przekonuję - pierwsze mycie mydłem, zostawić na włosach, niech się powchłania, co ma się wchłonąć, a drugie mycie delikatnym szamponem, żeby zmyć osad.
I nie musisz do sls wracać - są przecież "normalne" naturalne szampony, a przyjnamniej takie bez złych dodatków.
zrobię tak nastepnym razem wiem że są organiczne szampony ale nie mam do takich wiekszego dostepu:< niedługo bd robić jakieś myjadło z mazideł
__________________

"And while I wait I put on my perfume, yeah I want it all over you.

I gotta mark my territory." 😻

A.

adie94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 13:46   #998
vea7
Zakorzenienie
 
Avatar vea7
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 4 535
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez adie94 Pokaż wiadomość
zrobię tak nastepnym razem wiem że są organiczne szampony ale nie mam do takich wiekszego dostepu:< niedługo bd robić jakieś myjadło z mazideł
Zawsze zostaje allegro
Albo Rossmann jeśli masz w pobliżu - dziewczyny bardzo sobie chwalą i Alterrę i Babyderm. Aha, w większości marketów są też kosmetyki dla dzieci Hipp one z tego co kojarzę też są naturalne (chociaż tutaj akurat głowy nie dam).
Poza tym na włosowym jest sporo recenzji szamponów, które chociaż nie są naturalne, nie zawierają sls i innych paskud. Może warto poszukać czegoś nie w 100% naturalnego, ale równie delikatnego i łatwiej dostępnego.
__________________
Żyję, myślą żegluję...

WYMIENIĘ

2012... liczenie poszło w koperczaki

vea7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 13:52   #999
olasia
Zadomowienie
 
Avatar olasia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 1 346
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

dziewczyny, cos mnie natknelo ...jesli wy tak wyplukujecie mydlo z wlosow octem to moze i na twarz taka plukanka bylaby dobra?
__________________
Każdemu własna kupa ładnie pachnie, ale nie daj się zwieść

Marcelek moj caly swiat
Laura 39/40 tp 9.03.2015
olasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 13:57   #1000
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez adie94 Pokaż wiadomość
Kretka666 namydlam skalp a pozniej koncowki. przejedzam mydlem po calej dlugosci wlosow..mycie mydłem mi nie służy pozostane ptzy slsach (na szczęście nie robią mi nic zlego ze skalpem)
Tak jak już vea napisała, możesz przecież używać szamponu bez SLS. W Rossmannie jest Alterra, Babydream i Hipp - wszystkie z dobrymi składami. I tanie, do 10 zł.
I pierwsze mycie mydłem, drugie delikatnym szamponem.

Cytat:
Napisane przez olasia Pokaż wiadomość
dziewczyny, cos mnie natknelo ...jesli wy tak wyplukujecie mydlo z wlosow octem to moze i na twarz taka plukanka bylaby dobra?
Nigdy o tym nie myślałam... A w jakim celu dokładniej ją stosować?
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 14:10   #1001
Mademoiselle_Pauline
Wtajemniczenie
 
Avatar Mademoiselle_Pauline
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 2 655
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez judge Pokaż wiadomość

edit: rozmarynowy niedostepny
Cytat:
Napisane przez Shazney Pokaż wiadomość
Już dostępny
I kliknięty


Cytat:
Napisane przez olasia Pokaż wiadomość
dziewczyny, cos mnie natknelo ...jesli wy tak wyplukujecie mydlo z wlosow octem to moze i na twarz taka plukanka bylaby dobra?
Gorzej jak ocet dostanie się do oczu ...
__________________
Oświęcim zaczyna się wszędzie tam, gdzie ktoś patrzy na rzeźnię i myśli: to tylko zwierzęta.
Theodor Adorno
Pomóż : http://www.pustamiska.pl/
karmimy psiaki
Insta
8tracks
Mademoiselle_Pauline jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 15:01   #1002
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez Mademoiselle_Pauline Pokaż wiadomość
I kliknięty

Gorzej jak ocet dostanie się do oczu ...
A jakie jeszcze zamówiłaś mydła?

Wiem coś o tym... Często mi wpada do oka ocet podczas płukania Na szczęście wystarczy przetrzeć oko, dlatego zawsze pod ręką trzymam ręcznik.
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 15:16   #1003
olasia
Zadomowienie
 
Avatar olasia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 1 346
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

nie wiem, cos poprostu kombinuje w glowie, moze powinnam przestac... ale tak sobie myslalam, ze skoro wlosy musza byc zakwaszane, to dlaczego nie skora? ale moze od tego sa wlasnie toniki...
__________________
Każdemu własna kupa ładnie pachnie, ale nie daj się zwieść

Marcelek moj caly swiat
Laura 39/40 tp 9.03.2015
olasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 15:35   #1004
Bruja
Rozeznanie
 
Avatar Bruja
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: ciemna strona księżyca
Wiadomości: 721
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez olasia Pokaż wiadomość
nie wiem, cos poprostu kombinuje w glowie, moze powinnam przestac... ale tak sobie myslalam, ze skoro wlosy musza byc zakwaszane, to dlaczego nie skora? ale moze od tego sa wlasnie toniki...

skórze twarzy też się czasem przydaje, jest o tym osobny wątek
__________________
Kot składa się z:
materii, antymaterii i fanaberii
Bruja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 15:52   #1005
Mademoiselle_Pauline
Wtajemniczenie
 
Avatar Mademoiselle_Pauline
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 2 655
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
A jakie jeszcze zamówiłaś mydła?

Wiem coś o tym... Często mi wpada do oka ocet podczas płukania Na szczęście wystarczy przetrzeć oko, dlatego zawsze pod ręką trzymam ręcznik.
Zamówiłam 3 x Rozmarynowy Twist, Plaster Miodu i Cytrynowy Zmierzch. (miałam zamówić więcej, ale zaszalałam kupując półprodukty na mazidłach ). Ciekawe jakie mydełko dostanę gratis
__________________
Oświęcim zaczyna się wszędzie tam, gdzie ktoś patrzy na rzeźnię i myśli: to tylko zwierzęta.
Theodor Adorno
Pomóż : http://www.pustamiska.pl/
karmimy psiaki
Insta
8tracks
Mademoiselle_Pauline jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 16:11   #1006
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez Mademoiselle_Pauline Pokaż wiadomość
Zamówiłam 3 x Rozmarynowy Twist, Plaster Miodu i Cytrynowy Zmierzch. (miałam zamówić więcej, ale zaszalałam kupując półprodukty na mazidłach ). Ciekawe jakie mydełko dostanę gratis
Widzę, że Twist Ci się spodobał? Też zamawiam Plaster Miodu, a do tego Mydło Kleopatry. Poproszę o próbkę pokrzywowego, chcę wypróbować. Jakie macie o nim opinie?
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 16:15   #1007
Mademoiselle_Pauline
Wtajemniczenie
 
Avatar Mademoiselle_Pauline
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 2 655
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Widzę, że Twist Ci się spodobał? Też zamawiam Plaster Miodu, a do tego Mydło Kleopatry. Poproszę o próbkę pokrzywowego, chcę wypróbować. Jakie macie o nim opinie?
Zamawiam go po raz pierwszy
Dziewczyny pisały, że pokrzywowe szarpie włosy.
__________________
Oświęcim zaczyna się wszędzie tam, gdzie ktoś patrzy na rzeźnię i myśli: to tylko zwierzęta.
Theodor Adorno
Pomóż : http://www.pustamiska.pl/
karmimy psiaki
Insta
8tracks
Mademoiselle_Pauline jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 16:45   #1008
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
To następnym razem trzymaj 15 minut, powinna zadziałać lepiej. Jeśli nie, to jest jeszcze wiele naturalnych, lepszych odżywek
A którą masz odżywkę? Z granatem czy z morelą?
Ok tak zrobie i moze naloze przed plukanka zeby lepiej "weszla" we wlosy, a moze lepiej pozniej bo moze je obciazyc?? im wiecej mysle tym jestem bardziej glupia:/
Mam ta z granatem bo pisalo na niej ze do zniszczonych a na morelowej ze dodajaca blasku wiec wybralam granata, a sa jezcze jakies inne? bo u mnie w ross byly tylko te dwie

Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
Widzę, że Twist Ci się spodobał? Też zamawiam Plaster Miodu, a do tego Mydło Kleopatry. Poproszę o próbkę pokrzywowego, chcę wypróbować. Jakie macie o nim opinie?
Ja juz pisalam ze okrzywowe to bylo moje pierwsze mydlo do wlosow i bardzo mi podpasowalo ale trzeba lekko trzec mydelkiem o wlosy bo ja na poczatku jakos o tym nie pomyslalam i tarlam tak mocno heh i troche mi te kawalki pokrzywy wlosy wydzieraly :P ale teraz juz uwazam i nie wydzieraja, koncze powoli mydlo pokrzywowe a nastepne juz czeka w szufladzie wiec pokrzywe polecam

A jeszcze co do uzywania mydelek na cialo, przedtem namydlalam sie od razu mydlem a teraz namydlam myjke i myje sie myjka i zauwazylam ze mydelko jest wtedy wydajniejsze

Edytowane przez ksenka
Czas edycji: 2011-09-01 o 16:47
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 17:45   #1009
adie94
Zadomowienie
 
Avatar adie94
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 1 299
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez vea7 Pokaż wiadomość
Zawsze zostaje allegro
Albo Rossmann jeśli masz w pobliżu - dziewczyny bardzo sobie chwalą i Alterrę i Babyderm. Aha, w większości marketów są też kosmetyki dla dzieci Hipp one z tego co kojarzę też są naturalne (chociaż tutaj akurat głowy nie dam).
Poza tym na włosowym jest sporo recenzji szamponów, które chociaż nie są naturalne, nie zawierają sls i innych paskud. Może warto poszukać czegoś nie w 100% naturalnego, ale równie delikatnego i łatwiej dostępnego.
nie mam wiekszego problemu z wlosami wiec nie widze powodów aby przepłacać używam babydreamu lub muje wlosy odzywka.nie uzywam szamponow z silikonami.

Cytat:
Napisane przez olasia Pokaż wiadomość
dziewczyny, cos mnie natknelo ...jesli wy tak wyplukujecie mydlo z wlosow octem to moze i na twarz taka plukanka bylaby dobra?
ja tonikuje octem
__________________

"And while I wait I put on my perfume, yeah I want it all over you.

I gotta mark my territory." 😻

A.


Edytowane przez adie94
Czas edycji: 2011-09-01 o 18:24
adie94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 18:41   #1010
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez Mademoiselle_Pauline Pokaż wiadomość
Zamawiam go po raz pierwszy
Dziewczyny pisały, że pokrzywowe szarpie włosy.
No tak To widzę, że zaufałaś opiniom całkowicie


Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
Ok tak zrobie i moze naloze przed plukanka zeby lepiej "weszla" we wlosy, a moze lepiej pozniej bo moze je obciazyc?? im wiecej mysle tym jestem bardziej glupia:/
Mam ta z granatem bo pisalo na niej ze do zniszczonych a na morelowej ze dodajaca blasku wiec wybralam granata, a sa jezcze jakies inne? bo u mnie w ross byly tylko te dwie

Ja juz pisalam ze okrzywowe to bylo moje pierwsze mydlo do wlosow i bardzo mi podpasowalo ale trzeba lekko trzec mydelkiem o wlosy bo ja na poczatku jakos o tym nie pomyslalam i tarlam tak mocno heh i troche mi te kawalki pokrzywy wlosy wydzieraly :P ale teraz juz uwazam i nie wydzieraja, koncze powoli mydlo pokrzywowe a nastepne juz czeka w szufladzie wiec pokrzywe polecam
Lepiej przed płukaniem octem, przynajmniej ja tak myślę. Potem spłukać odżywkę i przepłukać octem.
Tylko dwie są te odżywki

A mydło pomogło Ci? Faktycznie spełnia obietnice: Sprawia, że włosy są miękkie i nabierają połysku. Substancje zawarte w pokrzywie stymulują wzrost włosów (...) ?
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 18:51   #1011
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Ok to sprobuje i dam znac

Pokrzywowe bylo moim pierwszym i to z nim moje wlosy sie przyzwyczajaly i zaczely wygladac lepiej wiec mysle ze spelnia swoje obietnice, czy wlosy rosna po nim szybciej nie wiem bo ja dodatkowo stosuje wode pokrzywowa na skore glowy po kazdym myciu a teraz jeszcze zaczelam olejowac wiec jakby szybciej rosly to napewno nie tylko po mydle
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 19:01   #1012
Ishani
Zadomowienie
 
Avatar Ishani
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 487
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Przyszły moje mydełka *.* Są cuuudne. Umyłam już włosy kokosowym, pieni się po prostu przepysznie Przepłukałam octem i efekt fajny, jeszcze spróbuję bez octu z ciekawości. Teraz się głowię które zacząć testować na moją problemową cerę :3 Stosuję teraz jeszcze tonik migdałowy,więc musi być coś delikatnego, żeby nie przeholować...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMAG0375.jpg (41,0 KB, 38 załadowań)
Ishani jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 19:51   #1013
ksenka
Zadomowienie
 
Avatar ksenka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 1 462
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

A mylas po kokosowym jeszcze jakims innym mydlem??
ksenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 20:21   #1014
Ishani
Zadomowienie
 
Avatar Ishani
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 487
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Nie, jak dotąd użyłam tylko kokosowego. Dlaczego pytasz?
Ishani jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 20:33   #1015
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez ksenka Pokaż wiadomość
Ok to sprobuje i dam znac

Pokrzywowe bylo moim pierwszym i to z nim moje wlosy sie przyzwyczajaly i zaczely wygladac lepiej wiec mysle ze spelnia swoje obietnice, czy wlosy rosna po nim szybciej nie wiem bo ja dodatkowo stosuje wode pokrzywowa na skore glowy po kazdym myciu a teraz jeszcze zaczelam olejowac wiec jakby szybciej rosly to napewno nie tylko po mydle
Poproszę o próbkę pokrzywy i sama się przekonam Jeszcze chciałam wypróbować szałwiowe, ale ono chyba dla tłustych włosów, czyż nie?


Cytat:
Napisane przez Ishani Pokaż wiadomość
Przyszły moje mydełka *.* Są cuuudne. Umyłam już włosy kokosowym, pieni się po prostu przepysznie Przepłukałam octem i efekt fajny, jeszcze spróbuję bez octu z ciekawości. Teraz się głowię które zacząć testować na moją problemową cerę :3 Stosuję teraz jeszcze tonik migdałowy,więc musi być coś delikatnego, żeby nie przeholować...
Ładnie wyglądają
Po kokosie ładnie włosy wyglądały? Opisz dokładniej
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 20:36   #1016
_Sarenka_
Zadomowienie
 
Avatar _Sarenka_
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 1 008
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

dziewczyny, prosicie tak bezposrednio o próbki w LF? One są płatne?
_Sarenka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 20:42   #1017
Mademoiselle_Pauline
Wtajemniczenie
 
Avatar Mademoiselle_Pauline
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 2 655
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez _Sarenka_ Pokaż wiadomość
dziewczyny, prosicie tak bezposrednio o próbki w LF? One są płatne?
Ja prosiłam o miniaturki mydełek i pani Ewa napisała, że mogę zamówić pół mydła
__________________
Oświęcim zaczyna się wszędzie tam, gdzie ktoś patrzy na rzeźnię i myśli: to tylko zwierzęta.
Theodor Adorno
Pomóż : http://www.pustamiska.pl/
karmimy psiaki
Insta
8tracks
Mademoiselle_Pauline jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 20:44   #1018
_Sarenka_
Zadomowienie
 
Avatar _Sarenka_
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 1 008
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez Mademoiselle_Pauline Pokaż wiadomość
Ja prosiłam o miniaturki mydełek i pani Ewa napisała, że mogę zamówić pół mydła
ooo popatrz i płaciłaś połowe ceny?
_Sarenka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 20:48   #1019
Kretka666
Zakorzenienie
 
Avatar Kretka666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 22 522
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez _Sarenka_ Pokaż wiadomość
dziewczyny, prosicie tak bezposrednio o próbki w LF? One są płatne?
Przy zamówieniu dostałam 2 próbki, więc są bezpłatne Ale nie prosiłam, pani Ewa sama wrzuciła


Cytat:
Napisane przez Mademoiselle_Pauline Pokaż wiadomość
Ja prosiłam o miniaturki mydełek i pani Ewa napisała, że mogę zamówić pół mydła
O, miło I też pytam: płaciłaś pół ceny? I ile mydeł można tak zamówić? Bo jest kilka, które bym chciała najpierw jednak przetestować
__________________
Mydła, oleje, no poo
Kretka666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-01, 20:58   #1020
Mademoiselle_Pauline
Wtajemniczenie
 
Avatar Mademoiselle_Pauline
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 2 655
Dot.: Naturalne mydła i mydełka :)

Cytat:
Napisane przez _Sarenka_ Pokaż wiadomość
ooo popatrz i płaciłaś połowe ceny?
Cytat:
Napisane przez Kretka666 Pokaż wiadomość
O, miło I też pytam: płaciłaś pół ceny? I ile mydeł można tak zamówić? Bo jest kilka, które bym chciała najpierw jednak przetestować
Tak, płaciłam połowę ceny
Nie wiem ile można zamówić, ale nie sądzę żeby Pani Ewa robiła jakiekolwiek problemy z ilością 'połówek'
__________________
Oświęcim zaczyna się wszędzie tam, gdzie ktoś patrzy na rzeźnię i myśli: to tylko zwierzęta.
Theodor Adorno
Pomóż : http://www.pustamiska.pl/
karmimy psiaki
Insta
8tracks
Mademoiselle_Pauline jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-07-15 21:55:37


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:44.