problemy z cerą,zdjęcia,porady - wątek zbiorczy - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-02-16, 23:42   #31
ryszbier
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 20
Dot.: ZDJĘCIA - co to za 'schorzenie'?

Cytat:
Napisane przez pandulek Pokaż wiadomość
...Skoro metronidazol masz stosować rano i wieczorem to może kremy na naczynka stosuj w ciągu dnia?...

...Także myślę, że po wchłonięciu się metronidazolu śmiało możesz stosować na to krem na naczynka, ale pewna nie jestem ...
Dzięki bardzo pandulek. Myślę, że tak właśnie zrobię. Mam nadzieję, że krem na naczynka nie osłabi działania Metronidazolu...
Z dermatolog będę próbował się skontaktować...

Jeszcze raz dzięki za wskazówki.

Pomimo tego jeśli ktoś ma nieco inne zdanie na łączenie Metronidazolu z jakimś kremem na naczynka (kolejność, czas itp.) to bardzo prosiłbym o info...

Dziękuję...
ryszbier jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-17, 19:16   #32
ManY?
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 118
Dot.: ZDJĘCIA - co to za 'schorzenie'?

metronidazolem jeszcze bardziej zrypiesz sobie twarz , nie szukaj dziury w całym masz rumień spowodowany nadmierną odpowiedzią nerwowo-naczyniową poszukaj sobie kremów na naczynka ale od razu mówię że niewiele to daje. To nie jest żaden trądzik różowaty - i lepiej pomódl się za to żebyś go nigdy nie miał
ManY? jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-17, 21:24   #33
gosia1207
Rozeznanie
 
Avatar gosia1207
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 816
Dot.: ZDJĘCIA - co to za 'schorzenie'?

peeling enzymatyczny jak najbardziej możesz stosować, jakiś łagodny a zmywać wodą przegotowaną, destylowaną lub hydrolatem, mogę polecić Biochemię urody i jej produkty http://www.biochemiaurody.com/
poczytaj w internecie o pielęgnacji cery naczyniowej, napewno znajdziesz masę porad, ogólnie z tą cerą trzeba delikatnie się obchodzić, nie stosować np peelingów mechanicznych które podrażniają, chronić przed słońcem(filtry), zimnem, gorącem, ograniczyć przyprawy, przyjmowanie wit c ... itd
jeśli piszesz że zaczerwienienia pojawiają się pod wpływem emocji czy temperatury to dopiero początek cery naczyniowej, o trądziku różowatego o ile do niego dojdzie to jeszcze sporo czasu
jeśli jednak dermatolog przepisał Ci metronidazol do stosowania 2 razy dziennie , to nakłada się go cieniutką warstwą, z tego co pamiętam nie zostawia filmu i jako tako się wchłania, potem filtr (pamiętaj o tym w przypadku Twojej cery , a dodatkowo ten lek zwiększa wrażliwość na promienie słoneczne), po południu możesz stosować inne kremy, albo nawet na wieczór ale wtedy po metronidazolu

I pamiętaj że systematyczna pielęgnacja i "troska" o tą cerę daje rezultaty lepsze niż to że teraz zastosujesz metronidazol czy raz na rok pójdziesz do kosmetyczki na jakiś zabieg do cery naczyniowej

Edytowane przez gosia1207
Czas edycji: 2010-02-17 o 21:28
gosia1207 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-18, 16:44   #34
B-52
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 347
Dot.: ZDJĘCIA - co to za 'schorzenie'?

:p

Edytowane przez B-52
Czas edycji: 2010-09-08 o 15:19
B-52 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-19, 00:43   #35
ryszbier
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 20
Dot.: ZDJĘCIA - co to za 'schorzenie'?

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi...

Cytat:
Napisane przez ManY? Pokaż wiadomość
metronidazolem jeszcze bardziej zrypiesz sobie twarz , nie szukaj dziury w całym masz rumień spowodowany nadmierną odpowiedzią nerwowo-naczyniową poszukaj sobie kremów na naczynka ale od razu mówię że niewiele to daje. To nie jest żaden trądzik różowaty - i lepiej pomódl się za to żebyś go nigdy nie miał
Skoro piszesz, że to niewiele daje, to w takim razie jaki jest sposób, żeby zlikwidować ten rumień? Mam nadzieję, że jest jakiś...

Chciałbym dodać, że metronidazol dostałem, bo w niektórych miejscach chyba zaczynają mi się pojawiać takie drobne grudki. Zresztą to jest decyzja dermatolog, a ona chyba zna się na rzeczy (mam nadzieję).

Poza tym wersja mojej twarzy na zdjęciach to jest 'light'. Kiedy rumień jest większy - a zdarza mi się to coraz częściej - to:
- łzawią mi oczy,
- mam bardzo czerwone uszy,
- i czuję na twarzy ogromny gorąc.
O ile mi wiadomo są to objawy trądziku różowatego, chociaż łzawienie występuje ponoć w 3 i 4 fazie.
Rumień mam już od czasów szkoły średniej, ale nie zwracałem na to wtedy uwagi, myślałem, że to normalne. Dziś mam 35 lat i chyba ocknąłem się w ostatnim momencie (chociaż jak wspomniałem pierwsze objawy już mam).

P.S. nie wierzę, że medycyna i firmy kosmetyczne nie potrafią poradzić sobie z tym problemem. Na pewne jest na to lekarstwo, tylko, że firmy wolą zbijać kasę na średnio skutecznych preparatach (to taka mała dawka teorii spiskowej, bo im więcej czytam o tej przypadłości, tym bardziej nie wierzę)

Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi..
ryszbier jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
czerwona twarz, naczynka, naczyńka, pękające, trądzik różowaty

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:31.