Z myślą o MaJoWej trawce.. :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-02-09, 16:47   #1
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Arrow

Z myślą o MaJoWej trawce.. :)


Hej hej tak się wciągnelam ze kolejny dzień a ja znowu Was czymś zasypuje wybaczcie za nadużywanie gościnnośći hihi.
Wracając do domu z zakupów,powiedzialam stanowczo NIE BIAŁEJ zimie! dlatego też makijaż zaakcentowany na zielono.
Wklejam dużo zdjęc nie sądzicie ze moze własnie ZA duzo?? Problem jest taki ze nie mogę sie zdecydować na wybór pojedynczych fot.
Przechodzę do sedna->>

Kosmetyki:
-puder prasowany E-compact,
-kuleczki brązujace LeMax,
-cienie: odcienie zieleni i morskiego Butterfly, czarny matowy,
- kredki do oczu (zielona, biała) Naomi
-odżywka do rzęs(zakupiłam w końcu firmy Celia ale i tak mało to
znać)
-tusz do rzęs Define-A-Lash,
-ah i jeszcze jaaasna perłowa pomadka.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Zielony mix.jpg (66,6 KB, 3 załadowań)

Edytowane przez ssylvkaa
Czas edycji: 2010-12-08 o 19:35
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 17:28   #2
kitek85
Zadomowienie
 
Avatar kitek85
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Poznań/ UK
Wiadomości: 1 113
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

bardzo ładne kolory
tobie bardzo pasują takie delikatne i przygaszone makijaże- ładnie podkreślają twoją urodę mam tyle jedno drobne "ale"... twoje oczko ginie gdyż masz zieloną tęczówkę i makijaż jest również zielony... to jakbyś zrobiła zieloną kropkę na zielonym tle (słowa wizażystki)
moim zdaniem powinnaś po prostu posłużyć się kreską wtedy już oczko będzie bardziej widoczne co ty na to??
kitek85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 17:47   #3
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Coś u mnie nie gra bo makijaż nie jest zielony ale to pewnie wina kompa!
ładne cieniowanie ale coś bym dodała do ożywienia, może jakiś ciemniejszy kolorek i coś bym dała na brwi
__________________




sweetpinky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 17:57   #4
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

brwi bym cieniem/kredka poprawila zeby byly bardziej widoczne.
Fajnie sie blyszczy:d
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 17:58   #5
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Cytat:
Napisane przez kitek85 Pokaż wiadomość
bardzo ładne kolory
tobie bardzo pasują takie delikatne i przygaszone makijaże- ładnie podkreślają twoją urodę mam tyle jedno drobne "ale"... twoje oczko ginie gdyż masz zieloną tęczówkę i makijaż jest również zielony... to jakbyś zrobiła zieloną kropkę na zielonym tle (słowa wizażystki)
moim zdaniem powinnaś po prostu posłużyć się kreską wtedy już oczko będzie bardziej widoczne co ty na to??
Ojojjj Slicnie dziekuje A ta kreseczka to miałaby być w którym miejscu: na powiece przy lini rzęs/na dolnej częsci pod rzęskami/czy linia wewnatrz oka?
Cytat:
Napisane przez sweetpinky Pokaż wiadomość
Coś u mnie nie gra bo makijaż nie jest zielony ale to pewnie wina kompa!
ładne cieniowanie ale coś bym dodała do ożywienia, może jakiś ciemniejszy kolorek i coś bym dała na brwi
Cytat:
Napisane przez Ishikawa Pokaż wiadomość
brwi bym cieniem/kredka poprawila zeby byly bardziej widoczne.
Fajnie sie blyszczy:d
Kurcze nie lubie za bardzo malowac brwi,czuje sie wtedy taka powazna i nie naturalna, no ale Wy sie znacie lepiej Ciemniejszy kolorek się tam pojawil,ale wydawalo mi sie ze wyglada kiczowato i go troszke przybledzilam-jak widzę nie słusznie.
Dzieki za radę;*

Edytowane przez ssylvkaa
Czas edycji: 2010-02-09 o 18:00
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 18:03   #6
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Chodzi o to,zeby brwi były oprawa oka, "nie zrobione" odciagaja uwage od ładnego makijażu. A kredka/cien nie musi byc czorny mozebyc brazowy itp...sama przciemniam kredka bo czasem mi sie zdarzy za bardzo sie wyskubac
Ishikawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 18:53   #7
kitek85
Zadomowienie
 
Avatar kitek85
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Poznań/ UK
Wiadomości: 1 113
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

przepraszam nie sprecyzowałam
chodziło mi o kreseczkę przy linii rzęs na górnej powiece
kitek85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 19:50   #8
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Im wiecej zdjec tym lepiej, wiec sie iloscia nie przejmuj. I taka mala sugestia- kolaz+zmniejszanie+wkleja nie na wizaz bardzo psuje jakos fotek wiec dobrze jest wkleic pare zdjec nie zrobionych w formie kolazu .

Co do brwi- polecam baaaaardzo cienie do brwi z Inglota- sama jestem (tzn byłam bo sie przefarbowałam) jasna blondynka i kolor dopasowalam tam idealnie- brwi sa wzmocnione, a wygladaja jak naturalne (nic tylko wydatki masz przeze mnie )

No i do meritum czyli sam makijaz- na zdjeciach bez lamby wydawało mi sie ze górna granice nalezałoby rozetrzec, ale na zdjeciach z lampa juz tego nie widze. Ogolnie makijaz mi sie podoba, ale mysle ze pomys z kreska nad rzesami jest dobry - da to taka obramowke oka i kolor cienia nie zleje sie z teczowka.

Ale ja sie zawsze u Ciebie rozpisuje
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 20:14   #9
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Cytat:
Napisane przez Ishikawa Pokaż wiadomość
Chodzi o to,zeby brwi były oprawa oka, "nie zrobione" odciagaja uwage od ładnego makijażu. A kredka/cien nie musi byc czorny mozebyc brazowy itp...sama przciemniam kredka bo czasem mi sie zdarzy za bardzo sie wyskubac
Pomysle nad tym Dzienx;*
Cytat:
Napisane przez kitek85 Pokaż wiadomość
przepraszam nie sprecyzowałam
chodziło mi o kreseczkę przy linii rzęs na górnej powiece
he tak przypuszczalam ze to napiszesz
Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Im wiecej zdjec tym lepiej, wiec sie iloscia nie przejmuj. I taka mala sugestia- kolaz+zmniejszanie+wkleja nie na wizaz bardzo psuje jakos fotek wiec dobrze jest wkleic pare zdjec nie zrobionych w formie kolazu .

Co do brwi- polecam baaaaardzo cienie do brwi z Inglota- sama jestem (tzn byłam bo sie przefarbowałam) jasna blondynka i kolor dopasowalam tam idealnie- brwi sa wzmocnione, a wygladaja jak naturalne (nic tylko wydatki masz przeze mnie )

No i do meritum czyli sam makijaz- na zdjeciach bez lamby wydawało mi sie ze górna granice nalezałoby rozetrzec, ale na zdjeciach z lampa juz tego nie widze. Ogolnie makijaz mi sie podoba, ale mysle ze pomys z kreska nad rzesami jest dobry - da to taka obramowke oka i kolor cienia nie zleje sie z teczowka.

Ale ja sie zawsze u Ciebie rozpisuje
Dziekujeeeeee ze sie tak rozpisujesz,dzieki temu więcej wiem i moge tylko poprawiac to co robię,wiec wychodzi na plus Twoje piszu piszu do mnie;D
Myslalam ze jakosc zdjec jak porownuje do oryginalu sie nie zmieniają,a bodajze ja tego nie zauwazylam moze..mam za słabe oko(a mam bo nosze soczewki:P)
Problem kreseczki juz zaakceptowalam i nastepnym razem,gdy wykonam taki makijaz bedzie ona Namalowana
OGromniaste buziaki!
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 20:17   #10
ch0colate
Zadomowienie
 
Avatar ch0colate
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 759
GG do ch0colate
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Kolorki ładne, pasują Ci do oczu Podoba mi się bardzo
ch0colate jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-09, 20:18   #11
pycia17
Zakorzenienie
 
Avatar pycia17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 4 792
Wpisy w blogu: 2
GG do pycia17
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

podoba mi się i to jak
mikroREKLAMA
Mój blog Oriflame :)
Zapraszam na mój miniblog Oriflame, :) 75 osób ma szanse wygrać fajne nagrody, Akcja klikacz http://wizaz.pl/akcje/oriflame/odkryj-blask/index_nowy.php?uid=498991&k=p

Ta reklama pokazywana jest pod 4 792 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
pycia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-10, 08:00   #12
Moccari
Wtajemniczenie
 
Avatar Moccari
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 2 345
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

świetny, świeżutki taki
popieram pomysły Kitka i Ishi
a od Młodej się dowiedziałam, że cienie do brwi je wzmacniają więc też popędzę do Inglota
__________________
"I've never seen a smiling face that was not beautiful."




Moccari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-10, 10:31   #13
__aska_
Zadomowienie
 
Avatar __aska_
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 324
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Śliczny make upik
__________________
Nie pozwalam na kopiowanie i rozpowszechniania moich zdjęć
__aska_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-10, 15:20   #14
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Cytat:
Napisane przez __aska_ Pokaż wiadomość
Śliczny make upik
Kochana jestes
Cytat:
Napisane przez Moccari Pokaż wiadomość
świetny, świeżutki taki
popieram pomysły Kitka i Ishi
a od Młodej się dowiedziałam, że cienie do brwi je wzmacniają więc też popędzę do Inglota
Okey dziekuje JA narazie musze sfolgowac z wydatkami,ale będe pamietac o tych cieniach napewno
Cytat:
Napisane przez pycia17 Pokaż wiadomość
podoba mi się i to jak
Oojojjj;* tym bardziej mi miło ze moge czytac takie pochwaly Zawsze mialam sentyment do zielonego hihi(czyzby to przez moje oczy,które takie własnie są?byc moze
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-11, 11:37   #15
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Im wiecej zdjec tym lepiej, wiec sie iloscia nie przejmuj. I taka mala sugestia- kolaz+zmniejszanie+wkleja nie na wizaz bardzo psuje jakos fotek wiec dobrze jest wkleic pare zdjec nie zrobionych w formie kolazu .

Co do brwi- polecam baaaaardzo cienie do brwi z Inglota- sama jestem (tzn byłam bo sie przefarbowałam) jasna blondynka i kolor dopasowalam tam idealnie- brwi sa wzmocnione, a wygladaja jak naturalne (nic tylko wydatki masz przeze mnie )

No i do meritum czyli sam makijaz- na zdjeciach bez lamby wydawało mi sie ze górna granice nalezałoby rozetrzec, ale na zdjeciach z lampa juz tego nie widze. Ogolnie makijaz mi sie podoba, ale mysle ze pomys z kreska nad rzesami jest dobry - da to taka obramowke oka i kolor cienia nie zleje sie z teczowka.

Ale ja sie zawsze u Ciebie rozpisuje
Podpisuje sie pod Mlodą
oLLeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-11, 16:55   #16
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: Z myślą o MaJoWej trawce.. :)

Dzięki oLLeM;*<k"f"iatuszek dla Ciebie>
ssylvkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:39.