Pomocy!!! metamorfoza potrzebna!!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-02-10, 11:49   #1
ciiiszaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 15
Exclamation

Pomocy!!! metamorfoza potrzebna!!!!



POMOCY!!! Chce zmienic cos w swoiim wygladzie i wybor padl na wlosy. Do tej pory rozjasnialam kilkanascie pasemek na swoim naturalnym kolorze (ciemny braz). Mam ciemna karnacje i mam zielono-brazowe oczy. Nie chce scinac wlosow, gdzy zalezy mi zeby miec dlugie na studniowke. Doradzcie mi prosze na jaki kolor powinnam sie zdecydowac. Mysle ze jakis jasny balejaz ale nie jestem pewna. Wydaje mi sie ze lepiej mi w jasniejszym kolorze niz w moim naturalnym. Potrzebuje pomocy!!! D oradzcie!!!
Obecnie wygladam jak na zalaczonych zdjeciach;D

Edytowane przez ciiiszaaa
Czas edycji: 2010-02-10 o 12:13 Powód: chce dodac zdjecia;D
ciiiszaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-10, 16:23   #2
maartucha
Zadomowienie
 
Avatar maartucha
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 590
GG do maartucha
Dot.: Pomocy!!! metamorfoza potrzebna!!!!

Ja bym na twoim miejscu uderzyla albo calkowicie w jakis karmel jednolity albo calkowicie jasny blond, zrobiony pasemkami ale nie tak by wyszzlo tysiac kolor na glowie, tylko blond z refleksami
__________________


" . . D
zisaj uwierzyłam, że do szczęścia
Mi wystarczy bym przy Tobie była . . . "
(19.05.2006)

[luksjaa]104680[/luksjaa]
maartucha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-10, 22:23   #3
malachite
Rozeznanie
 
Avatar malachite
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z laptopa xD
Wiadomości: 564
Dot.: Pomocy!!! metamorfoza potrzebna!!!!

Ja też Cie widze w jasnym blondzie z refleksami
malachite jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-11, 07:24   #4
Ms_Hass
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 19
Dot.: Pomocy!!! metamorfoza potrzebna!!!!

Masz ciemne włosy, śniadą karnację...hmm...ja bym Ci proponowała jakieś ciemniejsze pasemka np."wiśnia", świetnie byś wyglądała
__________________
Pieniądze szczęścia nie dają...dopiero = ZaKuPy =
Ms_Hass jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-11, 11:21   #5
ciiiszaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 15
Dot.: Pomocy!!! metamorfoza potrzebna!!!!

No wlasnie mi tez sie wydaje, ze lepiej mi w jasnych wlosach;D. Ja ladny kolor skory mam w lecie, w zimie, gdy zjedzie opalenizna mam taka oliwkowa bardziej cere i wydaje mi sie, ze ciemny kolor mnie przygasza;/
Dziekuje
ciiiszaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-11, 12:09   #6
MaRtUhA
Zadomowienie
 
Avatar MaRtUhA
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 1 424
GG do MaRtUhA
Dot.: Potrzebuje zmiany;p

jesteś bardzo ładną dziewczyną jednak pierwsze co rzuciło mi się w oczy to zbyt cienkie, nienaturalne brwi, radziłabym je troszkę zapuscić. jeśli chodzi o kolor włosow, moim zdaniem pasuje Ci ten, ktory masz aktualnie, grzywka z drugiego zdjęcia jest super
__________________
"Niech ludzie nie znający miłości szczęśliwej twierdzą, że nigdzie nie ma miłości szczęśliwej. Z tą wiarą lżej im będzie żyć i umierać. "
Wisława Szymborska
MaRtUhA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-11, 13:44   #7
karolanka
Raczkowanie
 
Avatar karolanka
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: dom
Wiadomości: 171
Dot.: Potrzebuje zmiany;p

Ładna jesteś, nawet bardzo
Jeśli potrzebujesz zmian, to faktycznie możesz zacząć od brwi-troszke je pogrubić, żeby wyglądały naturalniej. Drugą rzeczą jest kolor włosów-może jakiś jednolity, ciepły, który Cię rozświetli? Bo ten chłodny blond troche smutno wygląda.
Jeśli lubisz ubierać się kobieco, nosić spódniczki, sukienki, to możesz przy tym zostać. Tylko zwracaj uwagę, żeby ciuchy swoim kolorem i fasonem podkreślały Twoje walory i pasowały do charakteru.
Możesz poeksperymentować z makijażem. Na Wizażu masz kopalnie wiedzy na ten temat Jest tyle kolorów cieni, tyle sposobów ich nakładania. Są szminki, błyszczyki, kredki, eyelinery... Możesz się zmieniać kiedy tylko zechcesz.
A co do szczupłości, to jeśli Ci to naprawdę przeszkadza (bo często szczupłe dziewczyny tylko kokietują swoim narzekaniem na niską wagę), to wypróbuj gainera. Dostaniesz w sklepie z odżywkami dla sportowców... Sama mam 7 kilo niedowagi, wypróbowałam go i jestem zadowolona z efektu. Tyje się łądnie, subtelnie. Nie ma efektu "Pudziana". Dodatkowo widzę, że jestem silniejsza fizycznie i mam więcej energii. Kości się troche pochowały i można nosić bardziej odkryte ciuchy nie powodując fali współczucia i litości ("O Boże! Ty coś jesz?!"). I pewne części ciała można sobie ładnie wymodelować ćwiczeniami, bo efekt jest wyraźniejszy i szybszy.
To tyle ode mnie
karolanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-11, 19:40   #8
Jowitka061987
Raczkowanie
 
Avatar Jowitka061987
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 285
Dot.: Pomocy!!! metamorfoza potrzebna!!!!

i mi również wydaje się że ładne blond refleksy bardzo by Ci pasowały
__________________
trenuję => wyrzeźbione ciało do wakacji

Gubię kilogramy:
73
(03.01.) , 71 ,70, 69, 68, 67, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60, 59(udało się)
Jowitka061987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-11, 20:26   #9
joyka
Raczkowanie
 
Avatar joyka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 485
Dot.: Potrzebuje zmiany;p

Brwiii! Ale to chyba problem większości dziewczyn, które pojawiają się na metamorfozach - w 90% postów piszę - zapuść brwi Fryzura bardzo ci pasuje, ale możesz sobie dowolnie kombinować - z jakimś mocniejszym cieniowaniem, prostą grzywką czy ścięciem do ramion - masz bardzo ładną buzię i wątpię, żeby w jakiejkolwiek było ci źle. Co do kolorów to zdecydowanie blondy.

Szczupłą figurą nie masz się co przejmować - teraz większość modnych ciuchów jest idealnych dla szczupłych dziewczyn - rurki, tuniki, wszelkie szerokie sukienki, nietoperze, bardziej obszerne ciuchy mogą nosić głównie szczupłe dziewczyny.

Mam u ciebie mały problem z typem kolorystycznym. Zdjęcia są takie, że wydaje mi się, że jesteś latem, ale jak patrzę na cerę to widzę wiosnę...masz jakieś zdjecia w dziennym świetle?
joyka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-11, 21:40   #10
TLU
Zadomowienie
 
Avatar TLU
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 261
Dot.: Potrzebuje zmiany;p

Uwazam, ze na 2gim zdjeciu masz zdecydowanie trafiona fryzure - wygladasz romantyczno-kokieteryjnie. To co ja bym zmienila to kolor wlosow na jednolity. Moze to osobista preferencja, ale bardzo mnie raza takie balejaze zrobine z grubych pasm wlosow, bo w efekcie wychodzi czupryna w paski. Bedzie Ci pasowac zarowno blond jak i braz, wiec wybor nalezy do Ciebie. Osobiscie chyba wybralabym blond (no chyba, ze masz naturalnie bardzo ciemne wlosy i bylby trudny w utrzymaniu, ale odnosze wrazenie, ze jestes jasna szatynka/ciemna blondynka). A co do brwi, to tak naprawde rzecz gustu. Mnie specjalnie Twoje nie raza - owszem sa cieniutkie, ale do niektorych stylizacji nadaja sie tylko takie.
Jak pisaly dziewczyny - poeksperymentuj z makijazem, podkresl silniej oczy i dodaj zdjecie w swietle dziennym, zeby lepiej widac bylo kolor skory .
TLU jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-12, 09:56   #11
ciiiszaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 15
Dot.: Potrzebuje zmiany;p

Co do zdjec to niestety ostatnio bylo czyszczenie dysku i nic sie nie ostalo;|. Hmm ja mam taka dziwna cere, bo gdy tylko jest sloneczko to robi sie ladna i brazowa (bardzo szybko sie opalam), ale w zimie jest taka "szara" zwlaszcza na twarzy. Juz dawno chcialam troche zapuscic brwi ale nie wiem jak to zrobic, zeby po ludzku to wygladalo.. Hmm a co do naturalnego koloru to to jest ten obok blondow;D. Rozjasnilam tylko pare pasemek;p. Moj kolor to baardzo ciemny braz, czekolada, ale nie czuje sie w nim zbyt dobrze, zwlaszcza zima, gdy moja skora nie jest juz tak ladnie opalona(
ciiiszaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:58.