Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX - Strona 117 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-03-08, 20:55   #3481
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 266
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Kanciasta twarz, za małe...żelazko ale marudy A widzieliście trenera personalnego na fitnesie ? Doradza na fitnesowych wątkach

Chol...ra to ja nie wchodze na ten fitnes, jeszcze zaczne sie jakac
a on tak wyglada a co dzien czy tylko na obrazku???????????:brzyda l:
cansada jest offline  
Stary 2010-03-08, 20:55   #3482
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

dziewczynki kochane, dziękuję za życzenia ale mi się miło zrobiło jak tu weszłam



Cytat:
Napisane przez pastereczka Pokaż wiadomość
WinlyEm i ja sie do zyczen przyłączam i życzę ci takieeeej szafy (sobie też bym życzyła hehe)
wow, ale szafencja

Cytat:
Napisane przez agusia_1 Pokaż wiadomość
Wszystkiego najlepszego Winly!!!



Zobaczcie gdzie mnie zaprowadziło jak szukałam jakiegoś fajnego obrazka dla Wilny To chyba przeznaczenie
a ja mam postanowienie i nie jem w poscie słodyczy to mi smaka narobilaś, chyba dziś się złamię

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM
__________________


I love M*A*D minerals
WinlyEm jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:02   #3483
washingpowder
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 208
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Chodziło mi bardziej o żart z jego rodowodu. Bo nie jest on ciekawy. Ale dzisiejsze kultywowanie w spokojny i nie przesadzony sposób chyba nie jest niczym złym, prawda? Życzenia był szczere.
washingpowder jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:02   #3484
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez cansada Pokaż wiadomość
Chol...ra to ja nie wchodze na ten fitnes, jeszcze zaczne sie jakac
a on tak wyglada a co dzien czy tylko na obrazku???????????:brzyda l:
Ja tam nie wiem czy tak wygląda na co dzień, ale żeby mieć tak napięte mięśnie na fotce na pewno ćwiczył tuż przed "strzałem"
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:04   #3485
agusia_1
Zakorzenienie
 
Avatar agusia_1
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiadomości: 3 574
GG do agusia_1
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez cotka Pokaż wiadomość
Agusio, daj troche wciecia w talii ja szczupla jestem, biodra tez mam waskie wiec wciecie slabo sie prezentuje

Jachalam dzis na zajecia i jakas babka wpadla/ rzucila sie na tory.. przezyla i chyba tylko cos z nogami jej sie stalo, ale dosyc straszne to bylo..

Dobra lece do szewca i sie z Tztem zobaczyc
O kurczę, współczuję
Cytat:
Napisane przez Viollet87 Pokaż wiadomość
Ja napaliłam się na , fioletową, do tych butów z załącznika... i na niebieską czemu taka droga?

i jeszcze TA jest fajna... np. beżowa...
Cytat:
Napisane przez fanka_fiorda Pokaż wiadomość
Droga, bo skórkowana
Droga? Drogie to są niestety te co mi się tam podobają Wszystkie koło 250zł


Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
może duzo po trzydziestce nie mam
Yyyyy że co? Ile masz?

Cytat:
Napisane przez kamilanna Pokaż wiadomość
Ja nie musze sie wazyc ani mierzyc
mam inny miernik w postaci mojego Tz'cika
Gdy coraz bardziej zaczyna sie slinic na moj widok to ewidentnie znak ,ze przytylo mi sie
Mój też tak ma niestety Przez to się zapuściłam
Dziś jak pokazywałam mu moją talię, boczki i biodra a propos dyskusji na forum to się na mnie rzucił

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Kanciasta twarz, za małe...żelazko ale marudy A widzieliście trenera personalnego na fitnesie ? Doradza na fitnesowych wątkach
A mi się jakoś ani jeden ani drugi nie podobają Bałabym się że się poobijam o te stalowe mięśnie Ja to muszę mieć mięciutko Poza tym wolę nieco bardziej męskich facetów

A kiedyś to mi się starsznie ten Pan podobał:
__________________
Zapraszam na naszego funpage'a pomocowego Zwierzaki z Mińska Pomóż nam pomagać potrzebującym zwierzętom!

Szukasz kota/psa do adopcji? Może Twoi znajomi szukają? Zajrzyj do nas!

Adopcje na terenie Warszawy i okolic
agusia_1 jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:07   #3486
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 266
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Ja tam nie wiem czy tak wygląda na co dzień, ale żeby mieć tak napięte mięśnie na fotce na pewno ćwiczył tuż przed "strzałem"
pewnie musial miesnie przypompowac,ale wydaje mi sie ze sie odwodnil przed sesja rowniez , tak jak na zawodach fitness......suma sumarum i tak widac ze spedzil czas na brzuszkach a nie w barze
A jest wiecej zdjec gdzies, chetnie popatrze
cansada jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:13   #3487
washingpowder
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 208
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

A wiecie co? Mój Tż nie ma mega-wyrobionego ciała, i w ogóle. Ale jest najcudowniejszym Facetem na świecie, nie zamieniłbym go na żadnego innego. I, szczerze, żaden inny nie będzie mi się nigdy tak podobał jak on!
washingpowder jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:15   #3488
Dominkab
skacze bryka i wiruje ...
 
Avatar Dominkab
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 9 600
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Agusiu ten pan z Twoich fotek jest bardzo fajny, ale moim zdaniem dwie pierwsze fotki nie teges Właśnie na tych dwóch pierwszych w ogóle nie jest męski Za to ostatnia fotka

Cansado chyba trza poszukać

---------- Dopisano o 21:15 ---------- Poprzedni post napisano o 21:13 ----------

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
A wiecie co? Mój Tż nie ma mega-wyrobionego ciała, i w ogóle. Ale jest najcudowniejszym Facetem na świecie, nie zamieniłbym go na żadnego innego. I, szczerze, żaden inny nie będzie mi się nigdy tak podobał jak on!
No ja bym tez mojego nie zamieniła, ale popatrzeć można przecież
__________________
Czy ty nigdy nie miewasz takich dni, kiedy nie chcesz spotykać nikogo miłego? Żebyś nie musiał się zachowywać jak cywilizowany człowiek? (R. Russo "Prawy człowiek")

elska

flickr

Moment Uchwycony
Dominkab jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:16   #3489
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
I, szczerze, żaden inny nie będzie mi się nigdy tak podobał jak on!
Daj ci Boże
kamilawu jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:17   #3490
WinlyEm
po prostu Łinli
 
Avatar WinlyEm
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: nad samym morzem ;)
Wiadomości: 7 744
GG do WinlyEm
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
A wiecie co? Mój Tż nie ma mega-wyrobionego ciała, i w ogóle. Ale jest najcudowniejszym Facetem na świecie, nie zamieniłbym go na żadnego innego. I, szczerze, żaden inny nie będzie mi się nigdy tak podobał jak on!
mój właśnie patrząc mi przez ramię na te fotki kazał napisać tutaj na jego oczach to samo
__________________


I love M*A*D minerals
WinlyEm jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:25   #3491
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez WinlyEm Pokaż wiadomość
mój właśnie patrząc mi przez ramię na te fotki kazał napisać tutaj na jego oczach to samo




nie wiecie gdzie jeszcze mozna obejrzec ten snowy serial? niestety na vodacostam mam komunikat ze dostepny jest tylko dla odbiorcow w polsce
__________________

beafrance jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:28   #3492
frenka
Zadomowienie
 
Avatar frenka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 751
Wpisy w blogu: 2
GG do frenka
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez beafrance Pokaż wiadomość
nie wiecie gdzie jeszcze mozna obejrzec ten snowy serial? niestety na vodacostam mam komunikat ze dostepny jest tylko dla odbiorcow w polsce
e tam, wpisuj w gogle usta usta online i wcale nie musisz przed vod.
O, na przykład TU
__________________
Black is the new black.
frenka jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:33   #3493
washingpowder
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 208
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Ja nie mam nawet czasu obejrzeć moich ukochanych DH.....

Dziewczyny, bo tak mi teraz głupio. Nie czujecie się urażone przez mój wstęp do życzeń, prawda...?
washingpowder jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:33   #3494
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Wróciłam z siłki, z niedosytem, ale to dobrze, takie było założenie... żeby mi się chciało pojutrze iść znowu Zmarzłam na przystanku i w tramwaju. Gdzie to cholerne ciepło?
Te foty jakoś mnie nie kręcą, na zdjęciach wolę babeczki oglądać. A na żywo mojego TŻ, fajny jest
PS. Przy okazji na siłce się zważyłam...
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:34   #3495
agusia_1
Zakorzenienie
 
Avatar agusia_1
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiadomości: 3 574
GG do agusia_1
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Agusiu ten pan z Twoich fotek jest bardzo fajny, ale moim zdaniem dwie pierwsze fotki nie teges Właśnie na tych dwóch pierwszych w ogóle nie jest męski Za to ostatnia fotka
No napisałam przecież że kiedyś mi się podobał (ale w zakamarkach komputera fotki zostały - skopiowałam folder z tapetami ze starego kompa )


ps.Ja mojego też bym na żadnego innego nie zamieniła
__________________
Zapraszam na naszego funpage'a pomocowego Zwierzaki z Mińska Pomóż nam pomagać potrzebującym zwierzętom!

Szukasz kota/psa do adopcji? Może Twoi znajomi szukają? Zajrzyj do nas!

Adopcje na terenie Warszawy i okolic
agusia_1 jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:36   #3496
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez frenka Pokaż wiadomość
e tam, wpisuj w gogle usta usta online i wcale nie musisz przed vod.
O, na przykład TU
you are a star
a doczytalas wiadomosc o kredkach UD?
__________________

beafrance jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:37   #3497
frenka
Zadomowienie
 
Avatar frenka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 751
Wpisy w blogu: 2
GG do frenka
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez beafrance Pokaż wiadomość
you are a star
a doczytalas wiadomosc o kredkach UD?
tzn?
__________________
Black is the new black.
frenka jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:39   #3498
beafrance
Zadomowienie
 
Avatar beafrance
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 1 774
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

tzn kredek nie bylo ale ta promocja powtarza sie kilka razy w roku wiec jak nadal bedziesz zainteresowana to nastepnym razem biore trzy czarne i sie nie pytam

edit: dostalyscie kwiatki od Tz-tow?
__________________


Edytowane przez beafrance
Czas edycji: 2010-03-08 o 21:40
beafrance jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:40   #3499
frenka
Zadomowienie
 
Avatar frenka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 751
Wpisy w blogu: 2
GG do frenka
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez beafrance Pokaż wiadomość
tzn kredek nie bylo ale ta promocja powtarza sie kilka razy w roku wiec jak nadal bedziesz zainteresowana to nastepnym razem biore trzy czarne i sie nie pytam
a, tak, wiem, że nie było. dzięki za pamięć
__________________
Black is the new black.
frenka jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:42   #3500
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Dziewczyny, bo tak mi teraz głupio. Nie czujecie się urażone przez mój wstęp do życzeń, prawda...?
Luuuuuz.

Cytat:
Napisane przez agusia_1 Pokaż wiadomość
ps.Ja mojego też bym na żadnego innego nie zamieniła
Ja też nie, za nic w świecie.

Czy ja już wam mówiłam, że kocham luminizing sunlight edm?
kamilawu jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:47   #3501
cansada
Wtajemniczenie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 2 266
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Ja nie mam nawet czasu obejrzeć moich ukochanych DH.....

Dziewczyny, bo tak mi teraz głupio. Nie czujecie się urażone przez mój wstęp do życzeń, prawda...?
Proszku mna sie przejmowac nie musisz. Rowniez tak mi sie kojarzy, jak za komuny, kolejki do kwiaciarni, gozdziki, pojedyncze, wszyscy mili, Panie w fabrykach pokazane w TV program 1 badz 2 na czarno- bialym telewizorze. Usmiechniete pracownice, odswietne ubrania itd
Szkoda , ale dla mnie to takie wspomnienia......tylko ze ja mam wiecej lat, co nie znaczy wiecej rozumu

a mojego Misia nie zamienie na zaden inny model.!!!!!!!
cansada jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:54   #3502
Krystle Carrington
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 565
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Chodziło mi bardziej o żart z jego rodowodu. Bo nie jest on ciekawy. Ale dzisiejsze kultywowanie w spokojny i nie przesadzony sposób chyba nie jest niczym złym, prawda? Życzenia był szczere.
no ja nic śmiesznego nie dostrzegłam ale może to kwestia poczucia humoru, wrażliwości... cóż jest śmiesznego w upamiętnieniu dążenia kobiet do równouprawnienia?
Uważam że kultywowanie nie jest złe, złe są uwagi i komentarze sprowadzające to święto jedynie do reliktu komunizmu. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że o jego rodowodzie wiesz niestety niewiele.

edit: nie ukrywam że ja niestety poczułam się urażona.

Cytat:
Napisane przez agusia_1 Pokaż wiadomość
Yyyyy że co? Ile masz?
yyyy... niedługo wejdę w "wiek chrystusowy"
__________________
jestem bezmyślna, nie mam poglądów ani nic ciekawego do powiedzenia

Edytowane przez Krystle Carrington
Czas edycji: 2010-03-08 o 21:56
Krystle Carrington jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:54   #3503
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez cansada Pokaż wiadomość
a mojego Misia nie zamienie na zaden inny model.!!!!!!!
Ej! Misiem to ja jestem!
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-03-08, 21:56   #3504
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

.. a z okazji dnia kobiet ... kupilam mojemu tztowi koszulke i bluze... STAR WARS

tylko dlatego że uslyszałam slowo limitowana, a po braku Alice w każdym Debenhams na slowo"limitowany" bedę reagować natychmiastowo


Ci umięśnieni nie podobaja mi sie wogole. Podobnie jak wygoleni. Ale to juz pisałysmy kiedys o tym.


czy moge prosić o polki i sloiki na cafe ?


Sel, idz do kina sama.. Ja bardzi lubilam kiedyś chodzić sama. I jeszcze coś lubiłam.. ale.. ale to Wam się nie spodoba


Frenko-kredki za 14 e nadal są. Tylko Alice

Kamilko-czemu lubisz sunlighta?

zjadłam reszte serów i krakersów.. i poprawiłam czekolada kokosową.. :zygi:
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-03-08, 22:00   #3505
kamilawu
Zakorzenienie
 
Avatar kamilawu
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 5 755
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Kamilko-czemu lubisz sunlighta?
Cudowne wygładzenie i promienny look Robi z moją twarzą coś takiego, że bez przerwy gapię się w lustro
kamilawu jest offline  
Stary 2010-03-08, 22:20   #3506
Viollet87
Zakorzenienie
 
Avatar Viollet87
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 11 682
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
tak? a ile tego kurczaka było dokładnie? i makaron chiński, tzn?
o żadnym cukierku nie ma mowy
Twoja mama ma cukrzycę?
Kurczaka było półtorej piersi na nas dwie, czyli wg mnie dużo. Cukrzycy nie ma, ale ma zawirowania ciągle. Rok temu była 3 dni w szpitalu na własne życzenie, przebadali ją na dziesiątą stronę jak chodzi o cukier - nic nie wyszło. Tyle tylko kazali, żeby jadła regularnie


Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
To może być menopauza np.
Ale... w wieku 42 lat?


Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Jaaaaaak robisz ten rosołek?


Viol, piękne buty! Uwielbiam kobiety w szpilkach.......
Rosołek bardzo normalnie - gotuję mięsko, ściągam szumy , dodaję selera, pietruszkę i cebulę, 2 kostki rosołowe (na duży garnek) i kilka łyżeczek sosu sojowego. Osobno gotuję grzyby mun (kupuję suszone), jeszcze osobno zaparzam makaron chiński. Plus kiełki fasoli mung w puszce, które wykładam na makaron. Na to szczypiorek i smacznego

A co do butów - dziękuję


Cytat:
Napisane przez Dominkab Pokaż wiadomość
Kanciasta twarz, za małe...żelazko ale marudy A widzieliście trenera personalnego na fitnesie ? Doradza na fitnesowych wątkach
Eeeee... za bardzo wypicowany jak dla mnie. Przystojny, ale za dużo ma tych mięśni na wierzchu


Cytat:
Napisane przez beafrance Pokaż wiadomość
edit: dostalyscie kwiatki od Tz-tow?
Dostałam prześliczny bukiet zaskoczył mnie, bo myślałam że znowu dostanę jedną różę / jednego tulipana. Może starał się upiec dwie pieczenie na jednym ogniu? bo pojutrze nasza 3. rocznica...


Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
yyyy... niedługo wejdę w "wiek chrystusowy"
No co Ty? Ja byłam przekonana, że masz góra 27 lat...


Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Cudowne wygładzenie i promienny look Robi z moją twarzą coś takiego, że bez przerwy gapię się w lustro
A może to tylko pretekst?
__________________

310813
Viollet87 jest offline  
Stary 2010-03-08, 22:22   #3507
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 822
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez washingpowder Pokaż wiadomość
Ja nie mam nawet czasu obejrzeć moich ukochanych DH.....

Dziewczyny, bo tak mi teraz głupio. Nie czujecie się urażone przez mój wstęp do życzeń, prawda...?
nie
Cytat:
Napisane przez kamilawu Pokaż wiadomość
Luuuuuz.


Ja też nie, za nic w świecie.

Czy ja już wam mówiłam, że kocham luminizing sunlight edm?
no mi nie mówiłaś ... foch
Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
no ja nic śmiesznego nie dostrzegłam ale może to kwestia poczucia humoru, wrażliwości... cóż jest śmiesznego w upamiętnieniu dążenia kobiet do równouprawnienia?
Uważam że kultywowanie nie jest złe, złe są uwagi i komentarze sprowadzające to święto jedynie do reliktu komunizmu. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że o jego rodowodzie wiesz niestety niewiele.

edit: nie ukrywam że ja niestety poczułam się urażona.


yyyy... niedługo wejdę w "wiek chrystusowy"
he he fajny wiek ...polecam
uwaga próbuję dodać zdjęcie ......

e nie udał mnie sie

e też nie ... buuuuu

a może teraz...
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja

Edytowane przez aljaka
Czas edycji: 2010-03-08 o 22:25
aljaka jest offline  
Stary 2010-03-08, 22:27   #3508
fanka_fiorda
Wtajemniczenie
 
Avatar fanka_fiorda
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja bajka :)
Wiadomości: 2 351
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Violl, zdjęcie!
Ja dziś kfatków nie dostałam, ale wybaczam, TŻ o 5:15 musiał uciekać na samolot. Zresztą, ostatnio był bukiet róż... czerwonych...
__________________
(\_/)
(o.o )
(> < )
fanka_fiorda jest offline  
Stary 2010-03-08, 22:29   #3509
agusia_1
Zakorzenienie
 
Avatar agusia_1
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiadomości: 3 574
GG do agusia_1
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Cytat:
Napisane przez beafrance Pokaż wiadomość
tzn kredek nie bylo ale ta promocja powtarza sie kilka razy w roku wiec jak nadal bedziesz zainteresowana to nastepnym razem biore trzy czarne i sie nie pytam

edit: dostalyscie kwiatki od Tz-tow?
Ja dostałam od mojego tylko buziaka
Cytat:
Napisane przez Krystle Carrington Pokaż wiadomość
yyyy... niedługo wejdę w "wiek chrystusowy"
Ty to chyba sobie jakieś żarty ze mnie robisz Ty nie masz przecież więcej niż ja TO NIEMOŻLIWE
Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Sel, idz do kina sama.. Ja bardzi lubilam kiedyś chodzić sama. I jeszcze coś lubiłam.. ale.. ale to Wam się nie spodoba
Mów Rozbudziłaś moją ciekawość
__________________
Zapraszam na naszego funpage'a pomocowego Zwierzaki z Mińska Pomóż nam pomagać potrzebującym zwierzętom!

Szukasz kota/psa do adopcji? Może Twoi znajomi szukają? Zajrzyj do nas!

Adopcje na terenie Warszawy i okolic
agusia_1 jest offline  
Stary 2010-03-08, 22:29   #3510
spot
Rozeznanie
 
Avatar spot
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 855
Dot.: Minerałoholiczki- wątek plotkowy nie tylko o minerałach, część IX

Winly wszystkiego naj!

zmykam skończyć prezentację
__________________
IQ tłumu jest zawsze znacznie niższe niż IQ najgłupszego przedstawiciela
spot jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:56.