Nowy kolor włosów - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2010-02-25, 20:08   #1
nightwish85
Przyczajenie

Hej Dziewczyny
Idzie wiosna, czas na zmiany... Chce iść za niedługo do fryzjera i chciałam coś zmienić w swoim wyglądzie. Mam 23 lata i jestem nauczycielką przedszkola. Jestem brunetką, mam długie, proste włosy, które nie chcą się układać, okrągłą twarz. Planuje lekko podciąć końcówki i je wycieniować, a także zrobić pasemka. I mam problem, jaki kolor mi pasuje. Dodam jeszcze, że mam jasną karnację i zakaz opalania się. Chciałabym jakiś kolor, który nie będzie pokazywał mojej bladej twarzy. Obecnie wyglądam jak "szara myszka" i to chce zmienić. Ale nie chce wyglądać krzykliwie bo dzieci będą się mnie bały:P Zastanawiam się nad grzywką - mam wysokie czoło, zrobić ja czy nie? Jak powinnam się ubierać. Próbuje stawiać na kolory, ale nie jestem pewna czy w mojej pracy mogę sobie na to pozwolić. Wszyscy chodzą tam szaroburo, a nie jestem osobą, która lubi się wyróżniać ...Pomóżcie
Podsumowując: mam 168 cm i waże 60 kg, mam piwne oczy i jasną karnację, okrągłą twarz i duzy nos, brunetka lub według innych osób ciemna szatynka - szara mysz..
Przesyłam zdjęcie

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2010-02-28 o 22:37
nightwish85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-26, 10:30   #2
maartucha
Zadomowienie

GG do maartucha
Dot.: Nowy kolor włosów

Ja bym zaproponowala jakis karmelkowy ewentualnie odcienie zblizone do karmelu, ciemnego blondu, pasemka bym odradzila. do tego mocno wycieniowac wloski by odbijaly sie od nasady. Grzywka? Bez niej Ci dobrze i w niej mysle bedzie Ci dobrze. Do tego wszystkiego wyprostowalabym wloski na twoim miejscu

" . . D
zisaj uwierzyłam, że do szczęścia
Mi wystarczy bym przy Tobie była . . . "
(19.05.2006)

[luksjaa]104680[/luksjaa]