Prace pseudostylistek II - Strona 28 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-06-04, 17:11   #811
Kiciunia88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 353
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cytat:
Napisane przez Magali Pokaż wiadomość
Oddychaj głęboko Wdech wydech
Tak, tak- "przyj, widać główkę"

Tak na marginesie- może Wam, stylistkom, wydawać się dziwne, że osoba taka jak ja- tzn. nie zakładająca ani nie nosząca żelu/akrylu tak "się rzuca"... ale szlag mnie czasem trafia...Postuluję, aby oprócz "obrazy uczuć religijnych" wprowadzić w prawie zapis o "obrazie uczuć estetycznych"... Poza tym, gdyby na wizażu siedziały same wredne babsztyle, to wątek o "najpiękniejszych paznokciach" by nie powstał, prawda?

Dobra, idę sobie zaparzyć meliskę z gruszką.
Kiciunia88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 17:14   #812
FreakChic
Zakorzenienie
 
Avatar FreakChic
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Somewhere back in time
Wiadomości: 3 755
Dot.: Prace pseudostylistek II

No proszę... Tinkerbell jest przykładem, że kiedy się chce, to można zrozumieć o co chodzi...
Kiciunia88... Łączmy się w pmsie.
__________________




Poszukuję na niucha zapachów Blood Concept.
FreakChic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 19:28   #813
HarajukuChilli
Zadomowienie
 
Avatar HarajukuChilli
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 862
Dot.: Prace pseudostylistek II

Jej dziewczyny. Ja nie chcę w was rozbudzać (już i tak dużej) agresji tylko troszkę pokazać jaki wy macie stosunek do tych początkujacych dziewczyn. Chodzi mi o samo wasze zachowanie a nie o wykonywana przez nie pracę, przecież ani razu nie napisałam że mi się ich prace podobają, czy tak? Nie trzeba od razu się wściekać
Cytat:
Napisane przez Sieciunia Pokaż wiadomość
Dziewczyno uspokoj sie... POlowa z tego co piszesz to totalne bzdur
Uczesac sie nie mozesz i to ma byc porownanie do przedluzania paznokci? Nie zbyt Ci to porownanie wyszlo... Paznokcie mozesz sobie w domu opilowac, pomalowac, ale wlosow nie przydluzysz sobie raczej w domu, ani nie zrobisz trwalej tak?

Jak z superfryzura nie musisz przydluzac paznokci na codziecn... No tak mozesz tez ponosic naturalne? A nie isc do pseudostylistki...
Takich osob jest nk pelno. Napiszesz do niej to zablokuje galerie. I wcale nie trzeba jej pisac "robisz kupe na paznokciach" wystarczy napisac jej bledy, przepilowana plytka, brak krzywej np, a ona za to Cie zablokuje i zbluzga jescze

Pseudostylistek jest tyle, ze to pozniej stylistki obrywaja za to, bo dzieki tym pierwszym roi sie od bzrud typu "akryl niszczy paznokcie", w tym pseudo moga byc dla nas "konkurencja"
I kurs nie jest tu wyznacznikiem, niektore dziewczyny bez kursu robia siwetne pazurki, a i z certyfikatami pseudo jest pelno...

Tu nie chodzi o jakies dopiekanie innym... A okreslenie pesudostylista odnosi sie do osob, ktore chwala sie czym i reklamuja, a nie maja czym, nie wiedza co to samokrytyka, nie znaja sie na tym co robia... Mysle, ze tyle w tym temacie. Ja sie nie zamierzam produkowac juz w offtopach, bo jak ktos nie rozumie, to juz musi byc glupi po prostu, bo wsyzstko juz jest pieknie wyjasnione
Ale moge je sobie przyciąć, pocieniować, pofarbować.... w sumie mogę wszystko czego moja dusza zapragnie Pokręcić, wyprostować, upiąć.....
KAŻDA tak pisze? sprawdzałaś?
Już o tym pisałam, ktoś gorszy dla ciebie konkurencją nie będzie, chyba że klient będzie miał małe wymagania. A jeśli klient jest na tyle inteligentny żeby słuchać niedoświadczonych stylistek niż Was Wspaniałych, to chyba i tak nie byłybyście zadowolone z takiego klienta?
Brawo.Właśnie to mówiłam
Skąd wiesz że nie wiedzą co to samokrytyka? Dlaczego tu prawie każdy chce wszystkich zaszufladkować?
I tak się składa że wchodziłam na podawane przez was linki i nie widziałam jakoś pod każdym zdjęciem "suuper słiit pazurki najlepsze na świecie! Tylko 40 zł!!".... Odrobinę dystansu, kobieto.

" Bo one chcą robić komuś paznokcie a nie umieją!!!Jejku, jakie one głupie i nadęte!"-faktycznie wyjaśniłaś mi wszystko klarownie. One na pewno są głupie i złe a ty swoimi telepatycznymi zdolnościami widzisz ich myśli. Brawo, ale kto tutaj jest głupi?
(Ta rozmowa z wami się robi naprawdę śmieszna. Mogłabym tu wcześniej napisać, nie musiałabym jeździć na wycieczki)
Cytat:
Napisane przez FreakChic Pokaż wiadomość
HarajukuChilli... Więc tak... Jeżeli ktoś nie jest świadomy, a chciałby wiedzieć, to jest net, fora, literatura, czasopisma, i kursy. Dalej... Zastanów się, na czym polega popularność pseudostylistek.... Poszukaj sobie na forum... Bo to, co mówisz, że skoro stylistka robi świetne paznokcie, to żadna pseudo jej nie odbierze klientów jest poprostu niezapoznaniem się z tematem. Kolejne... Czy ja napisałam że wszystkich stylistek...? Hmm... Dzięki temu forum, i innym rzeczom wymienionym na początku, wiem, co robię zle... Ale zanim zaczne na tym w ogóle zarabiać skończę kurs, i to pewnie nie jeden...
Kochana, ja nie mówię, żeby nie próbować, tylko żeby nie robić krzeywdy innym, i na tym nie zarabiać...

Te stereotypy, są absurdalne... Wiesz, ja ubieram się na czarno, jestem szatanistką, i jem kotki... I nie krzywdzi mnie, kiedy słyszę coś takiego, bo się liczę że można mnie tak postrzegać... Nie mam zamiaru czytać takich odpowiedzi, jakie cytowałam wcześniej... Skąd mam wiedzieć, czy ta, albo inna pani nie wyzwie mnie, gdy będę chciała jej pomóc? Ach... I skoro "pseudo" uważają się za boskie, i świetne w materii tipsiaczków, to dlaczego ja mam nie mieć prawa do skrytykowania jej...
I nie wydaje mi się, abyś czesaniem się mogła sobie zrobić krzywdę na całe życie...
Nie rozumiem do końca, dlaczego broni się pseudo... Były na forum wypowiedzi dziewczyn po kursach, zajmujące się paznokciami od lat, chwalące się swoimi pracami, które naprawdę były świetne... A i tak jakaś pani potrafiła im napisać, że sama zrobiłaby lepiej. I proszę nie mówić, że jeżeli same poświęciłybyście kupe kasy, czasu i cierpliwości, aby doprowadzić swoją pasję do perfekcji, to nie byłybyście złe, że jakaś "pseudo" pisze, że sama zrobiłaby lepiej...
Uczące się koleżanki... Pseudostylistka, to nie osoba ucząca się. Ona jest przekonana o tym, że robi najlepsze paznokcie.
Na koniec HarajukuChilli... Zaprzeczasz sama sobie... Najpierw porównujesz bez problemu przedłużanie paznokci do czesania włosów, a potem oburzasz się na koleżankę, która chce obrazowo wyjaśnić, na czym polega fach pseudostylistki...
No i z tego netu właśnie korzysta
oczywiście, ta stylista robiąca wspaniałe paznokcie musi mieć też LUDZIE CENY, co rzadko się superstylistkom niestety zdarza. Jeśli klientce się u ciebie podoba, przekaże info dalej, nawet reklama przestanie być zbędna(choć jak na mnie mała reklama zawsze się przyda). Podstawowe zasady które każdy zrozumie, nie pomyślałam nawet że odbierzesz moją wypowiedź tak jednokierunkowo.(Rozpisał abym się ale jak sama widziałaś ledwo się zmieściłam w limicie słów)
Napisałaś(cytuję):"czasem nawet deikatne zwrócenie uwagi, czasem kończy się agresją ze strony "stylistki"". Nie mówiłaś o jednej stylistce, prawda? czy może omawiacie tu prace TYLKO jednej stylistki? Z kontekstu wynikało że mówisz o wszystkich osobach które tu obsmarowywujecie, ale cóż..... mogę się mylić
Kochana, też nie jestem za tym żeby komuś robić krzywdę, ale jeśli ktoś ma "fach w ręku" i nie potrzebuje kursu a do tego nie robi nikomu krzywdy to w czym problem?
Po pierwsze:mnie by krzywdziło i właśnie walczę o to, żeby kogoś innego to nie zabolało.
Po drugie: Najpierw mówisz, że stereotypy są absurdalne, a potem każdą osobę która zaczyna robić paznokcie oceniasz jakby uważała się za cud wszechświata i była nadęta bardziej niż...... No, nadęta.
Proszę cię uprzejmie za bark hipokryzji, której tak dużo widzę na tym wątku
Nie chce mi się komentować, ale wujek google może ci coś podpowie
A skąd wiesz że one nie poświęcają i nie starają się, nie wydają kasy, a za to są pięknie obrażane na jakimśtam wątku? Ludzie, błagam............. Spójrzcie na siebie
No tak, stworzyłaś ładną grupę osób ale skąd wiesz kogo wpakować do tego worka? Bo moim zdaniem to odbywa się na zasadzie "brzydkie paznokcie, wrzucę na wątek", a nie "napisała że jest najlepsza, nie słucha moich porad i wogóle się nie stara. Wrzucę na wątek". Nie jest tak?
Hihi i kto to mówi
Jakże ta koleżanka to obrazowo pokazała.... Wiesz co? Nie chcę mi się tego tłumaczyć, skoro nie widzisz różnicy to trudno, ja twojej wrażliwości nie zmienię(no i mam jeszcze posty do odpisania)
Cytat:
Napisane przez ana92pl Pokaż wiadomość
HarajukuChilli pitu pitu cos tam
po pierwsze dziewucho opamietaj sie
bo sama zaprzeczasz temu co napisalas D=
"Jak na mnie różnicy fenomenalnej nie widać(nie obraź się ale mnie nie podobają się dziecięce naklejeczki, kiczowate kryształki) ale to kwestia gustu. Ale to tylko moja opinia i PRAWDOPODOBNIE się nie znam chociaż różnicę widać(jakąśtam), faktycznie"
no to widać czy nie widać szczerze mowiac nie interesuje mnie twoja opinia, robie to co MNIE sie podoba ^^ i ewentualnym klientkom ....... no coz, stylistka ktora sie na tym zna zauwazy roznice w moich pracach
wiesniara ktora ma krotkie paznokcie z zapuszczonym brudem napisze wlasnie tak jak ty
. tylko tak podsumuje wszystko co napisalas. bawisz mnie dziewcznyo
aha. ps- ojej nie obraz sie ;D xDD
I po tych kilku słowach spadłam z krzesełka, wyśmiałam się i dopiero powróciłam do tej inteligentnej wypowiedzi
Powiedzeć łopatologicznie,(zdanie podrzędnie złożone to za wiele)? proszę bardzo: Jest kicz, ale wcześniej było jeszcze gorzej. Ale to TYLKO moja opinia, komuś innemu może się to spodobać.
Nie chciałam być taka bezpośrednia, ale skoro sama chcesz.... Mam nadzieję że się nie obrazisz, jak na prawdziwą stylistkę przystało
I JESZCZE RAZ gratuluję wstawienia swoich fotek, bo więcej odważnych wykwalifikowanych tu już nie widziałam po tobie....

Czyli się nie zezłościsz, a już się bałam.
Wydoło się! Jo żem wiśniak z zappus... zazus....... nooo, tym tam brudem za paznokciami.! Zapomniołom schowac pazurów w rękawice, bo to przeca widoć przez ekron jakie mom pazurky xD
jej . Ja już więcej nie komentuję, mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi xD Paznokci tez nie będę bronić bo tylko winny się tłumaczy
Ty mnie też dziwczNYO, ale się dobrałyśmy

Już zgłaszam do moda xD. A tak na serio: nie ma sprawy, po to jest forum żeby porozmawiać, nie?
Cytat:
Napisane przez sunniva2007 Pokaż wiadomość
wiecie co.. ja tak moze nie na temat, ale... pare dni temu przyszla do mnie 16latka.. jechala na wesele i chciala strzelic sobie wypasione pazurki, pierwsze w zyciu a ze slyszala, ze nawet dobrze robie i niedrogo to sie zdecydwoala.. ok... wydluzylam na szabloniku, bo plytka mala, oczywiscie ona zastrzegla, ze nie chce szerokic (na mysli miala "wachlarze", ktorymi strasza jej kolezanki w LO, ktorym robia inne kolezanki nie majace zielonego pojecia nt. przedluzania paznokci). Chciala frencha, a ze plytka malusienka zaproponowalam przedluzone lozysko i dosc mocno usmiechnieta linie ... strzelilam taka pikna, ze saam bylam z siebie dumna i pytam czy ok? a ona kreci nosem i mowi, ze chce prosta bo tak widziala u tych samych kolezanek z wachlarzami..
Tlumacze, ze moge troche te linie zlagodzic, ale nie dam sie namowic na prosta bo to lamie wszelkie zasady dobrego smaku i ze malutka plytka i bedzie slicznie wygladac.. uff.. negocjacje trwaly chyba z 15 minut, ale oglasam wygrana a na sam koniec rzucila mi sie na szyje bo tak jej sie podobalo)
Watek o pseudo nie jest po to, zeby sie z kogos nabijac a juz wybaczcie - na pewno nie z tych pozal sie boze stylistek tylko z samych klientek,ktore decyduja sie na noszenie na swoich paznokciach takich cudacznych rzeczy i jeszcze za to placa.. no bo co tak biedna stylistka bez kursu ma zrobic..kupila zele, pedzelek i pilniki i w sumie samouk z niej, wiec jeszcze powinnysmy ja podziwiac za to, ze taka odwazna i rzuca sie na gleboka wode i dlubie przy paznokciach innych kobiet..Niektore prace nie powinny sie tutaj znalezc i moim zdaniem, niektore z wizazanek szukaja w nich bledow na sile,ale wiekszosc jest straszna - pomijajac zdobienia- wykonanie jest ponizej jakichkolwiek standardow:przepilowana plytka, zalane skorki, gorki i doliny, wszelkie krzywizny nie w tych miejscach w ktorych byc powinny!! A te tysiace zachwytnych komentarzy pod fotkami zwlaszcza na nk...
Nikt nie lubi krytyki -ja tez zdaje sobie sprawe, ze niektore moje prace sa dalekie od idealu, siostra mojego narzeczonego jest insruktorka w UK i widziala moje prace, stwierdzila, ze sa bardzo fajne, ciekawe, jest pare bledow- powiedziala jakie a ja przyjelam to z pokora i robie teraz wszystko, zeby je wyeliminowac!
1.A rozmawiałaś z tymi którzy te prace robią?
2.Chyba sama przyznasz że ciężko zgodzić się z twoim stwierdzeniem że śmiejecie się z klientek a nie stylistek, kiedy czyta się np.
"ahahahhahahhahahahah ah, ale się uśmiałam rzeczywiście, to teraz wychodzi,że to one są Stylistkami hehiehie
A fuj, okropne to ostatnie zdjęcie, jakaś blondynka pewnie, bez obrazy dla mnie :"
"
Chociaz ja widzialam na NK kilka zdjec jakie laski wystawiaja, porazka i w wiekszosci to dzieci"
i cytowałabym dalej(wylosowałam sobie stronę) ale tam były tylko opisywań jaką ta stylistka ma pupę i porównywanie jej do dziecka.
a teraz powiedz że NIE OCENIACIE PRAC.

A tego że poprawiasz swoje błędy-gratulacjeCiesz się tylko, ze nikt ci ich jeszcze nie wytyka, chociaż kto wie, może już gdzieś cie opisują?.....

Przepraszam że nie odpowiedziałam jeszcze na wszystkie notki, ale postaram się w najbliższym czasie I proszę odpowiadajcie rzetelnie na moje pytania a nie wykręcajcie się jak to ja jestem brudna, początkujące stylistki głupie, a wy perfekcyjne.


__________________
Ćwiczę tyłek i motywację:
http://rozowydres.blogspot.com/
Jillian Shred:
Level 1: 10 /10
HarajukuChilli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 19:47   #814
Sieciunia
Zadomowienie
 
Avatar Sieciunia
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 940
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cytat:
Napisane przez HarajukuChilli Pokaż wiadomość
Ja nie chcę w was rozbudzać (już i tak dużej) agresji tylko troszkę pokazać jaki wy macie stosunek do tych początkujacych dziewczyn.
Odpowiem tylko na to, chociaz pewnie i to nie dotrze do Ciebie
Jest roznica miedzy pseudostylistka a osoba poczatkujaca. Wiecej nie napisze juz, bo przyznam, ze szkoda mi czasu na tlumaczenie setny raz tego samego i nawet nie przeczytalam tego posta do polowy, bo juz uwazam to za bezcelowe A do reszty dziewczyn zakonczmy juz tego offtopa i posmiejmy sie z biedaczek"poczatkujacych"
__________________

Edytowane przez Sieciunia
Czas edycji: 2010-06-04 o 19:49
Sieciunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 19:48   #815
Kiciunia88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 353
Dot.: Prace pseudostylistek II

Ech...jesteś chyba już 5 osobą, która robi za "obrońcę uciśnionych" i opiernicza Wizażanki udzielające się tutaj jak wychowawczyni przedszkolaki. Jak ktoś tak strasznie się przejmuje tym, że gdzieś tam ktoś jego pracę skrytykował, to niech na chwilę odłoży pędzle tudzież żele, i uda się na sesję do psychoterapeuty. Ja wszystko co miałam do napisania na temat tego wątku i celu, w jakim został założony- napisałam na poprzednich stronach wątku, m.in. za czasów niejakiej Sylwisi.

Osobiście nie mam stosunku do początkujących, ale do osób które tworzą paskudztwa- tzn. obrażają moje "uczucia estetyczne". A że to wolny kraj i wolność słowa w nim jest- to komentuję te paskudztwa w tym wątku. Wolno mi*. Uprzedzam, że nawet najdłuższy i najbardziej kolorowy post mnie nie nawróci. I to moje ostatnie słowo na ten temat (mam nadzieję).

Pozdrawiam, miłej piątkowej nocy wszystkim życzę.


*Oczywiście, innym wolno nosić paskudztwa na rękach. A mnie wolno to komentować.
Kiciunia88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 21:47   #816
FreakChic
Zakorzenienie
 
Avatar FreakChic
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Somewhere back in time
Wiadomości: 3 755
Dot.: Prace pseudostylistek II

HarajukuChilli... Niestety, ale muszę stwierdzić, że nie chcesz, ani nawet nie próbujesz zrozumieć co człowiek próbuje Ci przekazać.
Nie chcesz zrozumieć, dlaczego jest wątek taki a nie inny. Nie chcesz zrozumieć, że mówimy tu o paniach niszczących paznokcie, i robiących fuszerę.
Och... Nie jest tak, że wrzucam tu kogoś, bo robi brzydkie paznokcie... Tylko dlatego, że są to paznokcie zle wykonane, lub też została zrobiona komuś ewidentna krzywda fizyczna. I uwierz... To widac, z jakich materiałów korzystają stylistki, i "stylistki".
Przekazuję Ci moje zdanie najjaśniej jak mogę, a Ty i tak idziesz w zaparte... Kłania się czytanie ze zrozumiem, wyłączenie działania z przekory, albo...o czym tak dużo mówisz...zrozumienie myśli, które chcemy Ci przekazać.
Nie wiem, czy masz, albo miałaś jakikolwiek kontakt z przedłużaniem paznokci, jedak myślę, że nie. Gratuluję Ci altruizmu, wyrozumiałości, umiejętności fryzjerskich, oraz innych wspaniałych cech, których ja, i pewnie większość dziewczyn się tu udzielających nie posiadamy...
Pozdrawiam serdecznie

Ach... Co do rzetelności wypowiedzi... Osobiście, staram Ci się odpowiadać bardzo rzetelnie, ale nie przyjmujesz do wiadomości moich argumentów. Każdy argument, który Ci nie odpowiada odpierasz w mniej, lub bardziej udany sposób... Szanuję Twoje zdanie, mam tez prawo wyrazić swoje. Jednak jak juz powiedziałam, Ty poprostu nie chcesz zrozumieć co chcemy Ci przekazać. Wyśmiewasz to, co inni Ci mówią, a sama mówisz o zrozumieniu. Z wypowiedzi wybierasz to, co pasuje do Twojego zdania, i dopiero to komentujesz. Gdybyś przeczytała moje wypowiedzi dokładniej, to nie napisałabyś na samym początku swojego ostatniego postu o naszym traktowaniu początkujących dziewczyn... Jak dla mnie, nie trzyma się to kupy, i świadczy o Twoim uparciu.
Koniec przekazu.
__________________




Poszukuję na niucha zapachów Blood Concept.

Edytowane przez FreakChic
Czas edycji: 2010-06-04 o 22:19
FreakChic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 22:50   #817
wrozkaaanka
Raczkowanie
 
Avatar wrozkaaanka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 456
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cytat:
Napisane przez Kiciunia88 Pokaż wiadomość
Ech...jesteś chyba już 5 osobą, która robi za "obrońcę uciśnionych"
i nie zapomnij dodac ze kazda dostala bana... ;d
wrozkaaanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 01:24   #818
nadya181
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 14
Dot.: Prace pseudostylistek II

ech...idę na kawę
nadya181 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 01:32   #819
cotynato
Zakorzenienie
 
Avatar cotynato
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: wroclove
Wiadomości: 29 123
Wpisy w blogu: 1
Send a message via Skype™ to cotynato
Dot.: Prace pseudostylistek II

Myślałam że tak dużo wygrzebałyście prac a tu taka dyskusja
__________________

St. zamówień
wym


♥F.M[SIGPIC][/SIGPIC]

[*]
cotynato jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 02:55   #820
Neciak89
Zakorzenienie
 
Avatar Neciak89
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Suwałki
Wiadomości: 12 008
Dot.: Prace pseudostylistek II

Ło Jezu. Kolejne wybawicielki pseudostylistek się znalazły. Nie próbujcie naprawiać świata, bo wam to i tak nie wyjdzie. FreakChic tak pięknie pisze o co chodzi, a wy dalej swoje nie rozumiecie przekazu wątku, to macie taki piękny, czerwony X w prawym górnym rogu (ew. w Macu w lewym górnym rogu).

---------- Dopisano o 02:55 ---------- Poprzedni post napisano o 02:52 ----------

Ach no i Panie Wybawicielki, nawet nie zwróciłyście uwagi, że część dziewczyn z tego oto wątku ma swoje wątki ze swoimi pracami w galeriach, więc nie wymyślajcie, że się chowają.
__________________

Kosmetycznie

Cytat:
Z kobietami nigdy nic nie wiadomo, bo są jak fizyka kwantowa. Znając położenie kobiety nie jesteś w stanie stwierdzić co ona myśli a znając jej myśli nie jesteś w stanie stwierdzić gdzie ona jest.
(...)Kobieta jest dla siebie taką samą zagadką jak dla świata zewnętrznego.
Neciak89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 05:29   #821
lovisa1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 14
Dot.: Prace pseudostylistek II

http://samea.blog.onet.pl/Metamorfoz...,ID282846994,n
lovisa1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 11:21   #822
wrozkaaanka
Raczkowanie
 
Avatar wrozkaaanka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 456
Dot.: Prace pseudostylistek II

http://www.wzorki.com/zdjecie/858/8522
wrozkaaanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 13:19   #823
Kiciunia88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 353
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cytat:
Napisane przez wrozkaaanka Pokaż wiadomość
i nie zapomnij dodac ze kazda dostala bana... ;d
Każda? Kurczę, ja dalszych losów wybawicielek nie śledziłam... myślałam, że może przeniosły się na wątek wielbicielek kosmetyków Diora z misją "jak Wam nie wstyd wydawać po 200 zeta na szminkę, kiedy ja superfryzurę robię sobie tylko na Sylwestra"

Cytat:
Napisane przez cotynato Pokaż wiadomość
Myślałam że tak dużo wygrzebałyście prac a tu taka dyskusja
Kurczę, wiesz, co sobie pomyślałam? Że jakąś jedną czwartą wątku o pseudo stanowią strony, gdzie tłumaczy się, dlaczego ten wątek w ogóle tu jest

Cytat:
Napisane przez wrozkaaanka Pokaż wiadomość
Jakieś 2 tygodnie temu siedziałam w autobusie obok pani, która miała coś podobnego. Tzn. płytka była taka hm..."zielonkawa"?, jakby z powietrzem pod spodem.
Kiciunia88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 14:21   #824
ana92pl
Rozeznanie
 
Avatar ana92pl
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiadomości: 498
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cytat:
Napisane przez wrozkaaanka Pokaż wiadomość


O.O sorry juz nie wiedzialam co napisać :O straszne..zielone..fuj !
__________________
AnA+MarcO
ProfessionalNailStylist
I HandMade !
od zawsze piszę pogrubioną czcionką!

Edytowane przez ana92pl
Czas edycji: 2010-06-05 o 14:22 Powód: cytat
ana92pl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 14:37   #825
FreakChic
Zakorzenienie
 
Avatar FreakChic
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Somewhere back in time
Wiadomości: 3 755
Dot.: Prace pseudostylistek II

Neciak89 Dziękuję za docenienie moich starań.
Hmmm... Może zielone pazurki są modne, tylko my, biedne żuczki o tym nie wiemy...
__________________




Poszukuję na niucha zapachów Blood Concept.
FreakChic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 21:15   #826
sunniva2007
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 806
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Prace pseudostylistek II

1.A rozmawiałaś z tymi którzy te prace robią?
2.Chyba sama przyznasz że ciężko zgodzić się z twoim stwierdzeniem że śmiejecie się z klientek a nie stylistek, kiedy czyta się np.
"ahahahhahahhahahahah ah, ale się uśmiałam rzeczywiście, to teraz wychodzi,że to one są Stylistkami hehiehie
A fuj, okropne to ostatnie zdjęcie, jakaś blondynka pewnie, bez obrazy dla mnie :"
"Chociaz ja widzialam na NK kilka zdjec jakie laski wystawiaja, porazka i w wiekszosci to dzieci"
i cytowałabym dalej(wylosowałam sobie stronę) ale tam były tylko opisywań jaką ta stylistka ma pupę i porównywanie jej do dziecka.
a teraz powiedz że NIE OCENIACIE PRAC.
A tego że poprawiasz swoje błędy-gratulacjeCiesz się tylko, ze nikt ci ich jeszcze nie wytyka, chociaż kto wie, może już gdzieś cie opisują?.....

Przepraszam że nie odpowiedziałam jeszcze na wszystkie notki, ale postaram się w najbliższym czasie I proszę odpowiadajcie rzetelnie na moje pytania a nie wykręcajcie się jak to ja jestem brudna, początkujące stylistki głupie, a wy perfekcyjne.


[/QUOTE]

odp dot. pyt. 1 - nie, nie rozmawialam,ale widzialam "pseudoprace" takich "zdolnych stylistek" na paznokciach moich klientek,ktore jeszcze nimi nie byly...a co do moich bledow - w odroznieniu do pseudo ja sobie zdaje z tego sprawe i nie oglaszam calemu swiatu, ze robie najcudowniejsze paznokcie na swiecie - lubie to robic i staram sie poglebias swoja wiedze...ale wiem, ze wiele mi brakuje do idealu!
A na reszte nie odpowiem, bo szczerze napisze,ze i tak nie zrozumiesz podobnie ja nie zrozumialas tego co napisalam w poscie wczesniejszym no i nie chce mi sie czytac twoich wypowiedz - sa tak chaotyczne, ze juz na samym poczatku sie mecze a ja juz stara krowa jestem i w jakies durne dyskusje nie mam ochoty sie angazowac -mam swoje zdanie (wiem, ze jest sluszne) i malo mnie interesuje to, co ty o tym myslisz..Ciao!!

Edytowane przez sunniva2007
Czas edycji: 2010-06-05 o 21:23
sunniva2007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 12:00   #827
asia_kochana
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: kotlina kłodzka
Wiadomości: 55
GG do asia_kochana
Dot.: Prace pseudostylistek II

http://oksankus-tipsy-radom.blog.onet.pl/
asia_kochana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 12:53   #828
FreakChic
Zakorzenienie
 
Avatar FreakChic
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Somewhere back in time
Wiadomości: 3 755
Dot.: Prace pseudostylistek II

Ojoj... Musiało boleć, sądząc po niektórych zdjęciach....

Zobaczyłam cennik... Można pozazdrościć jej zarobków.
__________________




Poszukuję na niucha zapachów Blood Concept.

Edytowane przez FreakChic
Czas edycji: 2010-06-07 o 12:57
FreakChic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 15:32   #829
Kiciunia88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 353
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cytat:
Napisane przez asia_kochana Pokaż wiadomość
Mnie rozwaliły podpisy przy frenchach...a raczej "ekhem...frenchach???"... nagminnie pojawia się tam przymiotnik "eleganckie"... Cóż- widocznie jak mamy długie paznokcie i dużo "białego" plus jakoweś cyrkonie, to już jest to "eleganckie"....
Kiciunia88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 21:31   #830
nataliii1425
Rozeznanie
 
Avatar nataliii1425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: dem6n6l6gia
Wiadomości: 753
Dot.: Prace pseudostylistek II

http://www.photoblog.pl/karolinapazurki/67541876
same cudeńka ;p
__________________
nigdy nie mów mi że noszę wciąż głowę w chmurach, bo nie mam ochoty na rozmowy o bzdurach.
nataliii1425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 22:15   #831
FreakChic
Zakorzenienie
 
Avatar FreakChic
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Somewhere back in time
Wiadomości: 3 755
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cudne skóreczki, paznokcie w ogóle nie są czerwone, french delikatny, krew się nie leje, szpice są prościutkie... A "stylistka" ma 16 lat, a za swoja pracę bierze 30 zl... Toż to jest geniusz stylizacyjny.
__________________




Poszukuję na niucha zapachów Blood Concept.
FreakChic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 22:26   #832
Sieciunia
Zadomowienie
 
Avatar Sieciunia
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 940
Dot.: Prace pseudostylistek II

Ferak coz Ty za herezje opwiadasz! po co przeplacac, jak akrylowe sa w promocyjne cenie 15 zl
__________________
Sieciunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 22:45   #833
Magali
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 2 099
GG do Magali
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cytat:
Napisane przez nataliii1425 Pokaż wiadomość
Moja znajoma za takie, z tym że akryle, płaci 90zł jakos głupio mi jej powiedzieć, że przepłaca
__________________
Moja galeria paznokci: KLIK

Mój pazurkowy blog: KLIK

Moja biżuteria: KLIK

Magali jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 22:46   #834
karolliinnaa
Raczkowanie
 
Avatar karolliinnaa
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Elbląg
Wiadomości: 42
Dot.: Prace pseudostylistek II

15 zł? Jestem w ciężkim szoku
karolliinnaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-08, 08:10   #835
FreakChic
Zakorzenienie
 
Avatar FreakChic
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Somewhere back in time
Wiadomości: 3 755
Dot.: Prace pseudostylistek II

Tylko 15 zł za takie cudeńka?? Nie no, ja je musze mieć. i do tego akryl... Bo wiadomo, że akryl się dłużej trzyma.
__________________




Poszukuję na niucha zapachów Blood Concept.
FreakChic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-08, 10:31   #836
karolina_1991
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 11
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cytat:
Napisane przez Neciak89 Pokaż wiadomość
Ło Jezu. Kolejne wybawicielki pseudostylistek się znalazły. Nie próbujcie naprawiać świata, bo wam to i tak nie wyjdzie. FreakChic tak pięknie pisze o co chodzi, a wy dalej swoje nie rozumiecie przekazu wątku, to macie taki piękny, czerwony X w prawym górnym rogu (ew. w Macu w lewym górnym rogu).

---------- Dopisano o 02:55 ---------- Poprzedni post napisano o 02:52 ----------

Ach no i Panie Wybawicielki, nawet nie zwróciłyście uwagi, że część dziewczyn z tego oto wątku ma swoje wątki ze swoimi pracami w galeriach, więc nie wymyślajcie, że się chowają.
wy tym bardziej świata w taki sposób nie zbawicie
__________________

"Radę, którą dajesz drugiemu, zastosuj również do siebie..."


"Trzeba robić to, co się lubi, i wtedy robi się to dobrze..."


„Rób swoje i bądź sobą, to jest w porządku...”
karolina_1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-08, 12:03   #837
FreakChic
Zakorzenienie
 
Avatar FreakChic
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Somewhere back in time
Wiadomości: 3 755
Dot.: Prace pseudostylistek II

Karolina_1991, z tym że nie jest moją ambicją zbawienie świata
__________________




Poszukuję na niucha zapachów Blood Concept.
FreakChic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-08, 14:00   #838
Alexandraa
Zakorzenienie
 
Avatar Alexandraa
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 10 134
GG do Alexandraa
Dot.: Prace pseudostylistek II

Wchodzę sobie poogladać a tu znowu jakaś "odważna buntowniczka".
__________________
Moja galeria z pazurkami: klik


Królowa Aleksandra
Blog <- klik




Edytowane przez Alexandraa
Czas edycji: 2010-06-08 o 14:01
Alexandraa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-08, 14:14   #839
FreakChic
Zakorzenienie
 
Avatar FreakChic
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Somewhere back in time
Wiadomości: 3 755
Dot.: Prace pseudostylistek II

Alexandraa, ostatnio bunt stał się popularny na tym wątku. Bo tu są same zuuueee stylistki, które nie chcą pomagać innym.
__________________




Poszukuję na niucha zapachów Blood Concept.
FreakChic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-08, 14:16   #840
Kiciunia88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 353
Dot.: Prace pseudostylistek II

Cytat:
Napisane przez Magali Pokaż wiadomość
Moja znajoma za takie, z tym że akryle, płaci 90zł jakos głupio mi jej powiedzieć, że przepłaca
Cytat:
Napisane przez karolliinnaa Pokaż wiadomość
15 zł? Jestem w ciężkim szoku
U mnie 90 zł za takie "cosie" powoduje ciężki szok...

Cytat:
Napisane przez karolina_1991 Pokaż wiadomość
wy tym bardziej świata w taki sposób nie zbawicie
Nie jest to-przynajmniej moim-celem. O, widzę, że FreakChic napisała podobnie... I nadal jestem zdania, że żeby nosić pazury jakie prezentuje się w tym wątku, trzeba cierpieć na permanentne i całkowite bezguście.

A nuż, jak jakaś Wizażanka chętna na żelki trafi na ten wątek, to nie da sobie wcisnąć paskud za grubą kasę... Także wątek ma "misję" ale do "nawracających na siłę" się nie zalicza... Wg mnie, oczywiście
Kiciunia88 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-10-25 18:58:57


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:28.