"..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..." - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-02-27, 02:12   #1
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Wink

"..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."


to macie!






oby nie było bałaganu


Rosół Sylwio powiadasz..? Ja muszę mieć bankowo w każdą niedzielę. Plus bonusowe jak wpadam do Emilki Plus jutro robie bo ja nadal chora.. i tżta zaraziłam..
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-27, 09:52   #2
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

hej witam sie wiec pierwsza na nowym wateczku
to teraz rozmow nie bedzie kocna hehe
Madziu a wiesz mi sie tez i Natankowi ciagnie to choróbsko prawie 2 tyg jakies paskudztwo wrrrr
ja tez kocham rosól,kojarzy mi sie zawsze z domem rodzinnym i mamusinym najlepszym na swiecie rosolkiem
juz teraz piszac o tym czuje jego zapach jaki sie unosil

milego weekendu i zdrowka wszystkim

Madziu nie wiem czy ktos znajdzie ten watek,moze lepiej by byl w plotkoym tylko a tutaj jest jeszcze w podtytule - wizazowe spolecznosci ,no nie wiem ...hm........

Edytowane przez emalia30
Czas edycji: 2010-02-27 o 09:55
emalia30 jest offline  
Stary 2010-02-27, 11:39   #3
sylwia532
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia532
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z dala od domu
Wiadomości: 5 142
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

melduje się i ja
mmmmmmm rosołek z makaronem domowej roboty mniammmmmmm
zdrówka chorowitkom
ja siedzę dziś w pierogach ruskich ZAPRASZAM kto lubi

aaaa ten wątek będzie podpięty???
Madziu co Ty robisz o 2 w nocy???ach tak zakładasz plotkowy

---------- Dopisano o 11:39 ---------- Poprzedni post napisano o 11:37 ----------

edit-już widzę gdzi jest umieszczony-a nie da się go w MM podpiąć???było by prościej
__________________
Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć!!!!!!!!!
sylwia532 jest offline  
Stary 2010-02-27, 14:46   #4
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

zalożę wątek informacyjny na MM, by każdy mógł do niego trafić i kto chce może go umieścić w podpisie.

Z tego co się orientuję nie może on być na MM, tylko właśnie na wizażowych spolecznościach-ale kazda z nas go znajdzie


a tak poźno zakladałam bo ja zawsze w weekend cierpie na bezsenność
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-27, 14:55   #5
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

O, nawet nie pomyslalabym o takim watku, super
Ishikawa jest offline  
Stary 2010-02-27, 14:56   #6
kitek85
Zadomowienie
 
Avatar kitek85
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Poznań/ UK
Wiadomości: 1 113
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

no i jest w końcu plotkowy
gdyby nie wątek informacyjny to bym tu nie trafiła
dzięki Fergi
wy o rosole a ja zapraszam do mnie na żurek- pychota
już jest gotowy, cieplutki i czeka na wygłodniałe wizażanki
zdrówka wszystkim choruszkom
kurujcie się i malujcie nadal
kitek85 jest offline  
Stary 2010-02-27, 15:23   #7
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Melduję się

To jako, że ja się niedawno pojawiłam powiem coś o sobie
Jestem Kasia (heh jak to mówią niejednemu psu Burek , nie obrażając innych Kaś, ale wiadomo, wiele nas ) mam 22 lata, studiuję na 2gim roku ang.

Uczę się malować zachęcana i wspierana przez Wasze budujące komentarze

Reszta wyjdzie w praniu.

Ale dobrze, że jesteście
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-02-27, 15:27   #8
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

JEST!!!!!!!!!! JEST PLOTKOWY!!!!!!!!!!!!!!! HURRRRRRAAAAAA!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

Rosól powiadacie? Jak bedziecie robic to przyslijcie mi troche . Co dziwne potrafie upiec piers z indyka w winie i z jabłkami ale nie potrafie ugotowac zupy. Rosołek jem jak jestem u Babciuni mojej kochanej.... a juz niedługo jade na swieta
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-02-27, 15:42   #9
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

A co robisz Młodziaku w Niemczech? Tak na stałe?

Ja umiem zrobić zupkę z proszku <<<zdolniacha!
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-02-27, 15:42   #10
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Młoda-mowisz i masz


Przez ten rosół dzisiejszy czuję się jakby to niedziela była.. Ale muszę tzżta wykurować.. Zwlaszcza że przeze mnie jst chory..

Młoduś kochanie-rosół to najprostsza sprawa Chcesz przepis..? SBS?

Widziałam Bloga-supeer!! Już dawno miałam Cie pytać dlaczego jeszcze nie załozylas.. zwlaszcza że dużo stepów robisz..
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-27, 15:45   #11
karoleena
Rozeznanie
 
Avatar karoleena
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Jukej
Wiadomości: 761
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Melduje sie! bardzo sie ciesze, ze powstal plotkowy, brakowalo mi tego wsrod naszych makijazy!
Wklejam sobie do bookmarksow i bede z Wami na biezaco.
Ide cos zmalowac...jedyny czas w tygodniu gdy jest swiatlo dzienne i pare wolnych minut
karoleena jest offline  
Stary 2010-02-27, 15:46   #12
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

tylko mam wrażenie że na tym "zachodnim" miesie to inaczej smakuje.. Nie wiem. Schabowe mi lepsze wychodzą w Polsce.. zupy też.. Tutaj inaczej nauczylam się gotować, więcej eksperymentujemy..


aaaa.. i jeszcze-kusiłam dziewczyny na minerałach, to i Was skuszę...

zobaczcie to cudo!!!!! Miałam nie brac.. stałam w Debenhams z kazdym palcem umazianym..kontemplując namiętnie.. a tż bez słowa podszedł do półki, wziął, poszedł do kasy, wrocił No czyta mi w myslach

Kocham Urban decay
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-27, 15:48   #13
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez karoleena Pokaż wiadomość
Melduje sie! bardzo sie ciesze, ze powstal plotkowy, brakowalo mi tego wsrod naszych makijazy!
Wklejam sobie do bookmarksow i bede z Wami na biezaco.
Ide cos zmalowac...jedyny czas w tygodniu gdy jest swiatlo dzienne i pare wolnych minut

teraz to dopiero się... rozbrykamy

czekam z niecierpliwością.. a tymczasem idę po ciasto na na film
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline  
Stary 2010-02-27, 15:49   #14
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

I ja wpadam na watek stara bywalczyki MM..
jak wyzdrowiejem to sie ukaze swiatu
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline  
Stary 2010-02-27, 16:00   #15
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Fergusson, piękna paletka ale bym chciała TŻa co by mi w takich myślach czytał
podobają mi się też lakiery do paznokci z tej serii "alice" z OPI

Rosołek...dobrze, że jestem teraz w domku na studiach nieodmiennie kojarzy mi się z niedzielnym obiadem...a potem pomidorowa na nim ugotowana...mniam!
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-02-27, 16:07   #16
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

ojj jak milo Was tu "zobaczyc" to ja w takim razie zapraszam Was na deser po obiadku dzis poczęstuje Was (niestety zakupionym) ale jakze dobrym Makowcem ale spokojnie na tygodniu zapraszam na swoje własne wypieki-dzis składnikow zabraklo a pogoda nie zachęcala mnie obolałej(brzuszek...) na spacery po zduszonych sklepach.
Milego popoludnia Wizazanki MM
ssylvkaa jest offline  
Stary 2010-02-27, 16:08   #17
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

To i ja oczywiście się zamelduję bo ja gaduła

co do rosołu to chyba jako nieliczna jakoś nie przepadam
za to mięsko z rosołku np indyk z chęcią
ja za to na obiad baaardzo dietowo ... golonka po bawarsku
__________________




sweetpinky jest offline  
Stary 2010-02-27, 16:12   #18
karoleena
Rozeznanie
 
Avatar karoleena
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Jukej
Wiadomości: 761
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
teraz to dopiero się... rozbrykamy

czekam z niecierpliwością.. a tymczasem idę po ciasto na na film
a na jaki fiilm?


Dziewczyny, a propos filmu, w zeszla niedziele ogladalam przecudowny
''My name is Khan''
Polecam Wam serdecznie!
Dawno zaden film nie doprowadzil mnie tyle razy do lez i smiechu, co ten!
(niestety nie wiem, czy i kiedy bedzie w Polsce, moze juz jest, moze niebawem)
Kochane, koniecznie zobaczcie!

http://www.youtube.com/watch?v=pgoZ-K30sxg
karoleena jest offline  
Stary 2010-02-27, 16:12   #19
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Młoduś kochanie-rosół to najprostsza sprawa Chcesz przepis..? SBS?

Widziałam Bloga-supeer!! Już dawno miałam Cie pytać dlaczego jeszcze nie załozylas.. zwlaszcza że dużo stepów robisz..
Hahaha, moja Mama tez to mowi , ale ja nie umiem, no SBS by sie przydał... a pewnie i tak bym spaprała sprawe .
Co gorsza moj TZ uwielbia zupy, no i czasami staram sie cos ugotowac dla Niego. Ma tyle serca zeby nie narzekac..... je, bez słowa.... coz....

Za bloga dziekuje, przyznam sie ze ciesze sie z niego jak dziecko

Fergi piekna paletka . Od razu zamawiam makijaz z tym cieniem w lewym górnym rogu

Mainiarko w Niemczech pracuje jako opiekunka do dzieci. Pod opieka mam w tej chwili prawie czteroletniego Thilo (czyt Tilo) i jego starsza siostre (prawie 10 lat) Claire.
Zaczynałam tam prace gdy mały miał 4 miesiace.
Dodaje pare zdjec z wypadu do ZOO (ja i moj TZ + jego rodzina ktora była u nas w odwiedziny).

Na 1 zdjeciu Thilowi uciakała ta owca, a On biegl za nie i krzyczał (w przelozeniu na polski) "owieczko, owieczko, czekaj, nie uciekaj!!"
Na 4 zdjeciu moj TZ z malym- Thiolo strasznie Go kocha, choc widzieli sie moze 20 razy w zyciu
.......Kurcze wygladalismy tam jak stare dobre małzenstwo.... z dziecmi
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-02-27, 16:18   #20
karoleena
Rozeznanie
 
Avatar karoleena
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Jukej
Wiadomości: 761
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Faaajny chlopczyk! Slodziaczek taki! (oho, chyba juz pora na mnie, instynkty sie budza opiekunczo-macierzynskie))

No i TZ...ekhemmm,,, przystojny (mino, ze siedzi, wyglada na wysokiego, cooo??)
To zdjecia, jak sa razem...naprawde jak tatus z synkiem ..a mamuska zdjecia cyka



Fergi... Twoj TZ wymiata Mistrz domyslu Piekna paletka! (a teraz do roboooty, zmaluj nam cos!)... a nie sie nagle wszyscy rosolem zajeli:P

My z TZ w ten weekend oboje oglosilismy STRAJK kuchenny, i bedziemy sie zywic daniami na wynos z roznych knajp
Bo weekend przychodzi a my w tej kuchni siedzimy wiecznie, upaprani po lokci i pichcimy, nie ma kiedy odpoczac porzadnie. STRAJK! STRAJK! STRAJK! Garom mowie zdecydowane NIE!

Edytowane przez karoleena
Czas edycji: 2010-02-27 o 16:26
karoleena jest offline  
Stary 2010-02-27, 16:27   #21
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez karoleena Pokaż wiadomość
Faaajny chlopczyk! Slodziaczek taki! (oho, chyba juz pora na mnie, instynkty sie budza opiekunczo-macierzynskie))

No i TZ...ekhemmm,,, przystojny (mino, ze siedzi, wyglada na wysokiego, cooo??)
To zdjecia, jak sa razem...naprawde jak tatus z synkiem ..a mamuska zdjecia cyka
Ja na razie moje zapedy maciezynskie realizuje w pracy .
A TZ wysoki- 184cm, ja przy nim kurduper 157cm.
A dodam jeszcze jedno zdjecie, pochwale sie (tu z Jego bratanica na weselu)
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-02-27, 16:29   #22
ssylvkaa
Wtajemniczenie
 
Avatar ssylvkaa
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 2 755
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Młoda no to ostatnie zdjecie jest the best! i mały jaką poze strzelil cudowny jestt!! pewnie sie zdarzylas przez ten czas przyzwyczaic do tych dzieciaczkow. TŻ gaaalanty z profilu i nie tylko z profilu,niezle ciasteczko dorwalas

Edytowane przez ssylvkaa
Czas edycji: 2010-02-27 o 16:31
ssylvkaa jest offline  
Stary 2010-02-27, 16:33   #23
karoleena
Rozeznanie
 
Avatar karoleena
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Jukej
Wiadomości: 761
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Nooo nooo przystojniak!!!
(swoim sie nie pochwale, bo by mnie trupem polozyl, jakbym jego zdjecie umiescilaDD..niesmialy taki, od malenkosci )
A serio, to on nawet na nk nie m a swojego zdjecia, nie lubi i kropka.
karoleena jest offline  
Stary 2010-02-27, 17:12   #24
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

ale kochane dzieciaczki

I ten największy tez fajny
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-02-27, 17:22   #25
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

No w koncu mozna bedzie poblabotac bez ograniczen i pwjuz sie nie moge doczekac kiedy mi ten internet podlacza,wroce obiecuje)

Edytowane przez ewciaa82
Czas edycji: 2010-02-27 o 17:23
ewciaa82 jest offline  
Stary 2010-02-27, 17:39   #26
karoleena
Rozeznanie
 
Avatar karoleena
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Jukej
Wiadomości: 761
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

EEEwciaaaaaaaaaaaa!!!!!! Witaj!
karoleena jest offline  
Stary 2010-02-27, 17:53   #27
kkaska86
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 543
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez sylwia532 Pokaż wiadomość
melduje się i ja
mmmmmmm rosołek z makaronem domowej roboty mniammmmmmm
zdrówka chorowitkom
ja siedzę dziś w pierogach ruskich ZAPRASZAM kto lubi

aaaa ten wątek będzie podpięty???
Madziu co Ty robisz o 2 w nocy???ach tak zakładasz plotkowy

---------- Dopisano o 11:39 ---------- Poprzedni post napisano o 11:37 ----------

edit-już widzę gdzi jest umieszczony-a nie da się go w MM podpiąć???było by prościej
jaaa ja chce pierrogiii

a jeśli już o jedzeniu to ja zapraszam dzisiaj na gofry z bitą śmietaną a rosołek mam jutro mmmmniammm
__________________
Nowoczesna kontrola dostępu dla firm

Świetlówki pełnospektralne alternatywą słońca!

Restauracja Katowice - City Rock - najlepsza pizza w mieście!
kkaska86 jest offline  
Stary 2010-02-27, 17:56   #28
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Młoda masz 157 cm? nie zgadłabym w życiu ja mam 160 cm

to jak tak pokazujesz dzieciaczki to ja Wam mojego szkraba pokażę a co urodził się 19 września 2009 r.



i mam pytanie odnośnie sypkich cieni, na co nakładacie? tylko na bazę? kupiłam dzisiaj piekne kolorki ale jakoś słabo widoczne i się strasznie osypują
__________________




sweetpinky jest offline  
Stary 2010-02-27, 18:03   #29
Nonah
Zakorzenienie
 
Avatar Nonah
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: woj. mazowieckie
Wiadomości: 3 239
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

HURRRAAA, jest plotkowy!

Mloda, przystojniak z tego Twojego TŻta

Fergi - świetna paletka! i jest nawet mikrusi UDPP Teraz, z takim nabytkiem, na pewno będziesz bardzo... hmm... płodna makijażowo
__________________
Mama Kamilki
Nonah jest offline  
Stary 2010-02-27, 18:06   #30
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez karoleena Pokaż wiadomość
EEEwciaaaaaaaaaaaa!!!!!! Witaj!
Hej Karalajnacoz za egzotyczny avek hoho a ja wlasnie do kina sie szykuje na avatar,bo uslyszalam wczoraj "shame on u"bo jeszcze nie widzialam tego cuda
ewciaa82 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:53.