"..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..." - Strona 132 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-05-18, 15:27   #3931
AsiCcccCA
Zakorzenienie
 
Avatar AsiCcccCA
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: *... Piekielny Raj*.....
Wiadomości: 5 439
GG do AsiCcccCA
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Witam .

Nie wiem gdzie mam zadac to pytanie ,wiec zadam tu ...mam nadzieje ze nie dostane ochrzanu...Może lepiej gdzies założyc wątek ale po co zaśmiecac forum.
Mam malutki problem ...mam zadanie ale nie moge nic znalesc w necie moze Wy polecicie jakies stronki czy cuś .

Temat zadania to : Rodzaje makijażu ,czym sie kierujemy przy doborze ....zeby nie było nie chodzi mi o to by dostac gotowce ale jakos Mnie nakierowac ...z góry bardzo bardzo dziękuje
__________________
AsiCcccCA jest offline  
Stary 2010-05-18, 15:30   #3932
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez AsiCcccCA Pokaż wiadomość
Witam .

Nie wiem gdzie mam zadac to pytanie ,wiec zadam tu ...mam nadzieje ze nie dostane ochrzanu...Może lepiej gdzies założyc wątek ale po co zaśmiecac forum.
Mam malutki problem ...mam zadanie ale nie moge nic znalesc w necie moze Wy polecicie jakies stronki czy cuś .

Temat zadania to : Rodzaje makijażu ,czym sie kierujemy przy doborze ....zeby nie było nie chodzi mi o to by dostac gotowce ale jakos Mnie nakierowac ...z góry bardzo bardzo dziękuje

Nie wiem czy do konca rozumiem temat ale:
-typem kolorystycznym
-okazja
-porą makijazu
-strojem(bizuteria,dodatka mi)
-czy to makijaz fotograficzny(do zdjec,sesja itd.)
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline  
Stary 2010-05-18, 15:34   #3933
greatdee
Wtajemniczenie
 
Avatar greatdee
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 300
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez oLLeM Pokaż wiadomość
Ja maluje też cieniutkim pędzelkiem i raczej nic Mi się nie osypuje Można też pomalować najpierw oczy , a potem dopiero podkład , puder itp. Wtedy łatwo pozbyć się osypanych cieni I po usunięciu ich , nakładać podkład , korektor puder
Ja właśnie tak robię
__________________
Blog głównie makijażowy
Thank God I'm a Woman www.blog.greatdee.pl
Greatdee na Instagramie
FanPage na Facebooku
greatdee jest offline  
Stary 2010-05-18, 15:35   #3934
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

kobitki ma któraś zieloną bazę inglota? (o ile ma taką ) jaktak to jak się sprawuje?
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2010-05-18, 16:25   #3935
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez OE6 Pokaż wiadomość
Dzięki dziewczyny.

agabil1, ale mi chodziło o podkład HD MUFE .

ArtDeco fixing powder
Skład: talc zing stearate, kaolin, magnesium carbonate, hydroxylated lanolin, acetylated lanolin, alcohol, isopropyl, lanolate, lanolin alcohol, mhetylparaben, propyl, paraben, CI 77491 (iron oxides), CI 77492(iron oxides), CI 77499(iron oxides)
dzięki za skład-z tego co widzę nic tu nie ma wyjątkowego


Nie pisałaś że chodzi o podkład a ponieważ tuż przed zdaniem o MUFE HD pisałaś o dwóch pudrach to mi się nasunęło że tez chodzi o puder


a co do kleju DUO, kupiłam w Inglocie, ale to nie jest ten co chciałam.
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć




Edytowane przez agabil1
Czas edycji: 2010-05-18 o 16:34
agabil1 jest offline  
Stary 2010-05-18, 16:39   #3936
anusia-87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bln /K.O.
Wiadomości: 2 737
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

tź wrzucił sobie moją babe jage na telefon

narzarłam się pączków... teraz będę marudzić, że jestem gruba

kurcze, pogoda brzydka, nie ma co robić...
anusia-87 jest offline  
Stary 2010-05-18, 16:57   #3937
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Anusia- Haha ! I ustawił na tapetę
Ja też dużo zjadłam Podwójną porcję kurczaka z ziemniakami haha ,a potem się dziwie , że opona Mi rośnie Jeszcze taka pogoda , że nawet biegać Mnie się nie chce
oLLeM jest offline  
Stary 2010-05-18, 18:17   #3938
anusia-87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bln /K.O.
Wiadomości: 2 737
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez oLLeM Pokaż wiadomość
Anusia- Haha ! I ustawił na tapetę
Ja też dużo zjadłam Podwójną porcję kurczaka z ziemniakami haha ,a potem się dziwie , że opona Mi rośnie Jeszcze taka pogoda , że nawet biegać Mnie się nie chce
Na szczęscie nie ustawił chyba...
Teraz jego staram się namówić, żeby się dał umalować muszę tylko peruke jaką dorwać


Do wątku dorzuciłam jeszcze fotkę z 'wybitymi zębami', bo na tamtych nie było widać

---------- Dopisano o 18:17 ---------- Poprzedni post napisano o 17:13 ----------

Dziewczyny, czaję się na podkład mineralny... polecicie mi coś niezbyt drogiego?
anusia-87 jest offline  
Stary 2010-05-18, 19:37   #3939
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez OE6 Pokaż wiadomość
Młoda a nie myślałaś by rozejrzeć się za pracą w jakiejś firmie kosmetycznej w Niemczech?
Dopiero teraz to przeczytałam... No co Ty Oe z czym do ludzi. No i bariera jezykowa.

Cytat:
Napisane przez emalia30 Pokaż wiadomość
Młoda ja nie mialam nic takiego na ustka

Gioseppe pytalas o nas,chyba juz pisalam co robie obecnie,ale powtorze sie,wiec od 2 lat w domku z Natankiem moim najmlodszym a mam starszego jeszcze 11 letniego Kacpra
33 letnia `babciunia` haha
3 razy w tyg po 10 godz na etacie niani z podopieczna Amelka 13 mcy
wczesniej pracowalam ponad 5 lat w Irl w hotelu wszystko tam robilam

szkoly zadne ,ktorymi moglabym sie pochwalic
z racji biedy w domu po maturze poszlam do pracy majac 18 lat i w zasadzie non stop pracowalam
wiec czesto nawet nie wiem co pisac ,bo Wy wszystkie tutaj po studiach,w trakcie itd,wstyd mi
czuje sie czesto `nikim`
mam bardzo niska samoocene,na serio i chociaz walczylam z tym to jest mocniejsze ,wiec poddaje sie i nie dzwigam z poczucia wielkiego zera
ale pierdziele Wam co ?tak przed snem ...
wybaczcie,drink z whisky zrobil swoje ..otworzylam sie
poza tym Gioseppe od ponad 17 lat z mezem Tomaszkiem ,miloscia mojego zycia z liceum i wciaz sie kochamy,choc bywa roznie jak to w zwiaskach

to tyle o mnie ,nie mam czym sie pochwalic...

dziekuje za mile opinie co do zdjec z sesji,choc czasem przez chwile poczuje sie inną,taką wartościową osobą

ok Emalka nie bradz idz spac bo ziemniaki w piwnicach Wam pognija....

dobranoc kochane
zawijam z nastrojem nijakim
To nie Ty mi pisałas o jakims takim wygladzaczu na usta- Diora to było czy Chanela?

A teraz przeczytaj na głos zaznaczone zdania i odpowiedz sobie na pytanie czy Ty masz sie czym pochwalic?!?!?!?!?!
Pozwol ze napisze Ci jak ja to widze- matka 2 dzieci szczesliwa zona od ponad 17 lat. Przebywajaca za granica- a tylko osoba przebywajaca za granica wie przez co musialas przejsc i DAŁAS RADE!!!!
Do tego dorabiasz opiekujac sie ta malutka a mogłabys powiedziec ze dzieci Ci na prace nie pozwalaja i olac system.
Masz swoje marzenia i pomału je spełniasz- zajelas sie sesjami- ODWAZYŁAS SIE!!!
A tak popatrz np na mnie- ja gdzies tam w głebi duszy chce robic te cholerne filmiki na YT ale nie robie bo zastanawiam sie ze jak taki moj filmik znajdzie ktos znajomy to mnie wysmieje... a mam tu na mysli znajomych z którymi nawet nie utrzymuje kontaktow bo mnie olali jak wyjechałam za granice... I nie wiem od kiedy to ja sie tak martwie co ludzie powiedza, zawsze to miałam gdzies, a moze to była tylko maska twardziela???
Pokazujesz nam piekne makijaze, masz miliony fantastycznych pomysłow a do tego masz naturalny talent. Ze nie wspomne o tym jak piekna kobieta jestes, zgrabna- po dzieciach, promienna i (cholera brakło mi przymiotnika) no chodzi mi o to ze myslisz zawsze o innych, zawsze masz w zanadrzu dobra rade i cieple słowa, jak np teraz pytałas o Malinke- Ty zapytałas jako pierwsza...
I wiesz co jeszcze- dyskutujemy tu na wszystkie tematy i zawsze sie wypowiadasz i zawzsze madrze- piszesz ze o ksiazkach nie dyskutujesz- a zapytaj mnie o film... dziekuje, nastepny zestaw pytan poprosze...

A co do szkoły- ja skonczyłam studium medyczne- jestem technikiem rehabilitacji z podkresleniem na słowo technik, tak naprawde po maturze zrobiłam krok w tyl bo jakbym po podstawowce od razu do technikum poszła to miałabym ten sam tytuł...
No w kazdym razie lubie swoj wyuczny zawod- dyplom zdałam na 5... tylko po to zeby moc przebrac pieluszke jakiemus niemieckiemu dziecku (nie zrozum mnie zle- kocham "mojego" maluszka).
Ehhhhh


Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Niska samoocene, no chyba zartujesz??!! Moj tz zawsze powtarza,ze dyplom nie swiadczy o inteligencji a wysokiej szkoly nie koncza ludzie z wysokim IQ ale uparci...no i swieta prawda Ja mam niby licencjat a i tak czuje sie jak glab w dodatku ego malutkiego robaczka:-( w swiecie zdominowanym przez "seks" i nagosc,nianaturalnosc i piekno spod skalpela czuje,ze nie ma dla mnie miejsca, czuje sie wielokrotnie jak brzydal jakis
Jezzzzzu nastepna co lustra w domu nie ma!!! Ewciu jestes piekna kobieta i nie mozesz myslec inaczej, zakazuje CI!!!!

Cytat:
Napisane przez anusia-87 Pokaż wiadomość
Emi my Cię kochamy taką jaką jesteś

Ja zawsze miałam syndrom tej brzydkiej siostry... Moja rok młodsza siostra jest śliczna jak laleczka, przy niej wyglądam jak "idź stąd i nie wracaj"... Chciałam to sobie jakoś "wyrównać" studiami, no ale wyszło jak wyszło.. (może za jakiś czas - tż mnie goni na studia )
Ale chociaż jeszcze czasem tak pomyślę, to już nie spędza mi to snu z powiek. Trudno, jestem jaka jestem a naturę się kiedyś poprawi
Skad ja znam syndrom "brzydkiej siostry"?

Moja siosta wyglada jak modelka, a ja.... pamietacie jak Wam kiedys pisałam ze mam pewne problemy hormonalne... no i te własnie problemy wplywaja tez na kształt mojej fogury która daleka jest od ideału- no w bikini nie chciałybyscie mnie zobaczyc... Ale wiecie co jest najgorsze- komentarze mojej Mamy, która wie o tej dolegliwosci i cały czas sie pyta kiedy w koncu schudne i czemu nic ze soba nie robie i jak to tak zeby młoda dziewczyna taka opone nosiła... podsuwa mi jakies gazetki z dietami... Ja mam na szczescie charakter twardziela bo jakby nie to to juz dawno byłabym amorektyczka albo bulimiczka... i nawet potrafie udawac ze nie jest mi przykro tego sluchac...


Sylwia
idz do lekarza!!! Nie ma na co czekac to moze byc *******a a moze byc cos powaznego

Marakuja
pisz ładnie, czekam na nowe raporty!!!
Dziekuje za link, jak mozesz to ja ten Twoj przepis poprosze, ale ja wiem moze zdjecie zrob... no nie chce Ci kazac przepisywac...
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-05-18, 19:55   #3940
sylwia532
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia532
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z dala od domu
Wiadomości: 5 142
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Młoda ja też po studium medycznym zdałam na 6 najlepiej w całej szkoleach się pochwalę a co
co do moich bólów,zaczęło się dużo wcześniej to nie są bóle nerwowe
Anusia hahaha na tapetę
__________________
Nie zgadzam się na kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć!!!!!!!!!
sylwia532 jest offline  
Stary 2010-05-18, 19:59   #3941
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Ale naskrobałyście jak mnie nie było, starałam się nadrobic wszystko

U mnie dalej leje :/ Juz mam dość :/
Ale dziś za to miałam rozrywkę, sesyjka chyba się udała
eweska jest offline  
Stary 2010-05-18, 20:52   #3942
anusia-87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bln /K.O.
Wiadomości: 2 737
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

wiecie... łapię doła... co ja zrobię jak będę tak wyglądać na starość? wszystkie dzieci będą się mnie bać... nawet moje własne... albo nawet za kilka lat, bo jedną zmarszczkę już mam na czole! i takie 'wałeczki' pod oczami... będę baba jaga

Mloda podziwiam Cię
anusia-87 jest offline  
Stary 2010-05-18, 20:54   #3943
ch0colate
Zadomowienie
 
Avatar ch0colate
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 759
GG do ch0colate
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Anka ! Na litość boską ! Jak możesz tak myśleć ?!

Ewesko, a będą jakieś zdjęcia ?
__________________
Gosia.

.sam sobie narysuj świat. coś nie podoba Ci się to sobie to zdrap.






ch0colate jest offline  
Stary 2010-05-18, 21:08   #3944
anusia-87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bln /K.O.
Wiadomości: 2 737
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez ch0colate Pokaż wiadomość
Anka ! Na litość boską ! Jak możesz tak myśleć ?!

Ewesko, a będą jakieś zdjęcia ?
Czekoladko, no tak sobie jakoś pomyślałam...

ooo właśnie, Eweska, wrzucisz fotki z sesji?
anusia-87 jest offline  
Stary 2010-05-18, 21:21   #3945
antidotum89
Wtajemniczenie
 
Avatar antidotum89
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 2 792
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

zrobie mały off, nie znalazłam watku gdzie umieszczne sa linki z kradzionymi zdjeciami.
http://ikf.styl.fm/makijaze/makijaz597507.htm

na ikf, ktos umiescił zdjecia chyba Katosu.
antidotum89 jest offline  
Stary 2010-05-18, 21:24   #3946
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Właśnie Ewesko pokaż zdjęcia

Mloda podziwiam Cię Ja w sumie niby Wam narzekam ciągle na tą Moją oponę , alee ... Ogólnie często sobie żartuje z własnego brzucha , że Mnie morze porwie i nie utone bo mam tą opone Ale w głębi duszy chciała bym się Jej pozbyć A nie mogę Zresztąą co Ja Wam zanudzać będę o Moim bembzonie , ważniejsze rzeczy ludzie Mają na głowie niż Mój brzuch
Anusia- Będziesz wyglądać pięknie na starość jak i teraz!! Co Ja mam powiedzieć , Mnie już się dzieci i ludzie boją
oLLeM jest offline  
Stary 2010-05-18, 21:26   #3947
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Ok wrzucam kilka zdjęć Ja czesałam,makijażowałam i pstrykałam
eweska jest offline  
Stary 2010-05-18, 21:32   #3948
anusia-87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bln /K.O.
Wiadomości: 2 737
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

pięknie Ewesko podoba mi się modelowanie policzków


Ollemku , ja tam się Ciebie nie boję moja Zuzka też, często ogląda makijaże razem ze mną i żadnej z Was się nie bała tylko mamusi
anusia-87 jest offline  
Stary 2010-05-18, 21:39   #3949
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Ewesko-Rewelacja Zresztą jak zawsze Chciała bym tak potrafić
Anusia- Uffffff... To dooobrze , że się Mnie nie boicie
oLLeM jest offline  
Stary 2010-05-18, 21:49   #3950
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

uuu Ewciaaa..jaka sesyjaaa

Olu ja wiedzialaaam ze dobrze Ci pojdzie teraz trzymam kciuki zeby zadzwonili

Dziewczynyyyy..mam prosbe do Was bo wiem ze polowa z Was lepiej sie zna i ma wiekszy wachlarz porownawczy w pudrach niz ja otoooz chodzi o to ze mam kolezanke ktora ma cere mieszana ale ta jej strefa T jest odporna na wszystko i co by nie nalozyla z tych takich standradrowych drogeryjnych rzeczy to jej zaraz sie nos swieci ...
Jedyne co jej poki co w miare pomaga to z EDM finishing dust ale moze znacie cos suuuuper na blyszczenie ?
z gory dzieki...kumpela slub bierze niedlugo a te nasze kosmetyczki to w wiekszosci lipne sa i chcialaby miec cos takiego przy sobie dodatkowo..no i na codzien tez bo krepuje ja to


a ja wlasnie siadlam na kompa dopiero bo sobie urzadzilam drzemke z kociakami hehe i znikam zaraz na jakis film

__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline  
Stary 2010-05-18, 21:59   #3951
anusia-87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bln /K.O.
Wiadomości: 2 737
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Candy ja czasem używam mąki ziemniaczanej rewelacyjnie matuje

ale dziewczyny pewnie polecą coś bardziej profesjalnego, bo z mąką na ślub to raczej nie bardzo

Edytowane przez anusia-87
Czas edycji: 2010-05-18 o 22:00
anusia-87 jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:03   #3952
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Anusia, Ollem podziwiacie? Za co?

Ewesko piekna sesja
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:07   #3953
maraqjowa
Zadomowienie
 
Avatar maraqjowa
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: wielkie i brudne
Wiadomości: 1 463
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez eweska Pokaż wiadomość
Ok wrzucam kilka zdjęć Ja czesałam,makijażowałam i pstrykałam

Przecudne policzki!!! Chyba nigdy nie uda mi się na moich uzyskać takiego efektu Po prostu piękne, zakochałam się

Młoda, jutro pstryknę Ci ten przepis, bo w warunkach sztucznego światła mój kompakt nie domaga
Idę zmagać się z pracą...
__________________
Nigdy nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem...
***
Czasem lepiej nic nie mówić i wyjść na głupca, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości...
maraqjowa jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:11   #3954
anusia-87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Bln /K.O.
Wiadomości: 2 737
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Anusia, Ollem podziwiacie? Za co?

Ewesko piekna sesja
za Twoje podejście! jesteś twarda kobitka, nie tracisz pogody ducha, nie wiem jak mam to określić, no po prostu: ja Cię podziwiam i zazdroszczę charakteru, osobowości
wiele przykrości Cię spotkało, o czym nam pisałaś, a Ty się nie dajesz, jesteś ponad to. Idziesz dalej, nie załamując się.
Już wiesz za co ?
anusia-87 jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:12   #3955
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Ewelinko nie znajduję słów by opisać Twoje dzieła
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:15   #3956
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez anusia-87 Pokaż wiadomość
za Twoje podejście! jesteś twarda kobitka, nie tracisz pogody ducha, nie wiem jak mam to określić, no po prostu: ja Cię podziwiam i zazdroszczę charakteru, osobowości
wiele przykrości Cię spotkało, o czym nam pisałaś, a Ty się nie dajesz, jesteś ponad to. Idziesz dalej, nie załamując się.
Już wiesz za co ?
Oooo właśnie za to

Marakujku-Jaaa tez chetnie skorzystam z przepisu I zycze cierpliwosci co do pisania kochana!!!
oLLeM jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:21   #3957
greatdee
Wtajemniczenie
 
Avatar greatdee
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 300
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Ewesko - jak zwykle ślicznie!! Dwa pierwsze i to czarnobiałe - najbardziej mnie urzekły
__________________
Blog głównie makijażowy
Thank God I'm a Woman www.blog.greatdee.pl
Greatdee na Instagramie
FanPage na Facebooku
greatdee jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:23   #3958
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Ewesko super zdjecia,sesja i makijaz-a kiedys bylo inaczej??i Ty piszesz nam,ze sie do niczego nie nadajesz?

Candy ja Ci choc bym chciala nie doradze,bo nie mam tego problemu z soba a nie siedze w branzy kosmetycznej za dlugo

Ania co ty za bzdury wypisujesz! Baba Jaga tak i co jeszcze - wypnij zadek,klaps sie należy!

Ollemku a Ty druga w kolejce!
my tu sie zachwycamy makijazami,Twa cera,rzeskami,teczówką oka ,toż jak sie Ciebie bać można??

Młoda to mi napisałaś
dziękuję Ci za te słowa skierowane do mnie
liczne komplementy
nie sądziłam,ze Wam `podejdę`
po prostu jakiś czas temu każda prawie zachwalała ksiązki,autorów itd a ja nic nie mogłam napisać,czekałam
nie lubię książek czytać,kiedyś lubiałam,ale mi przeszło
wiesz co z tymi filmikami to wiele z nas bało by się realizować marzenia ze względu na ludzi a przecież oni nam życia szczęśliwego nie ułoża,nie sprawią byśmy czuły się spełnione,to my same `kujemy` je prawda?`ścielimy`
olej `oko cudze` zawsze znajdzie kogoś na kim będzie się pastwić i szukać wrażeń,nawet jeśli na chwilę będzie skupione na Tobie - NO TO CO!,jesteś świetna w tym co robisz i nie ma za co się wstydzić,właśnie najgorsze jest wstydu nie posiadać w ogóle i za przeproszeniem chłamem zaśmiecać stronki internetowe a do tego być zadufanym w sobie
Idz i spełniaj się! my z chęcią a nawet wręcz z fanfarami będziemy Ci kibicować i zagrzewać do `walki`
A oponka,czy syndrom tej gorszej...
nie potrzebnie,przecież świat gdyby każdy był idealny w każdym calu byłby nudnym
w każdej z nas choć ma gdzieś tam gdzieś tu jest piękno!
my jeszcze staramy się je wydobyć z nas i czasem nam się uda
chyba najważniejsze jest czuć się dobrze w swojej skórze
przykro mi,że własna mama nie jest świadoma tego,że w ten sposób sprawia CI przykrość
ehhh czasami tak jest ,tym bardziej,że pisałaś,że potrafisz nawet nie okazać jak bardzo Cię to zraniło
może któregoś razu powinnaś jej szczerze i dobitnie powiedzieć co masz w sercu na dnie
A ze szkołą ,no super,ogromne brawa!
a co do pracy niani,przecież żadna praca nie hańbi prawda?
jeśli do tego `kochasz` tego dzieciaczka to super!,gorzej pracując z przymusu wręcz
wiem,że masz wyższe aspiracje,ale przecież wiecznie tam pracować nie będziesz
a może właśnie Bóg postawi Ci po niej coś w czym zaczniesz się właśnie pomału spełniać-tego Ci z całego serducha życzę!
a tak w ogóle to jesteś twarda! idziesz z podniesioną głową dalej,choć wieje,choć piach w oczy!-mało jest takich osób-czerpię z Ciebie energię i się często motywuję

Edytowane przez emalia30
Czas edycji: 2010-05-18 o 22:27
emalia30 jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:34   #3959
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Emi- A bo Mnie ludzie się na prawdę boją Mam taki wyraz twarzy Kiedyś układam sobie w pracy sweterki i kobiety koło Mnie oglądały jakieś spodnie czy coś, i patrzyły na Mnie i nic , naglee z zaplecza wychodzi Moja koleżanka to do Niej podeszły i się o coś pytały Co do książek , też nie lubię ich czytać Wolę włączyć sobie jakiś film , albo poleżeć i posłuchać ( milionowy raz) muzyki Tylko , że Ja leniem jestem , to może bardziej nie chce Mi się ich czytać niż nie lubię
oLLeM jest offline  
Stary 2010-05-18, 22:40   #3960
emalia30
Zakorzenienie
 
Avatar emalia30
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 5 332
GG do emalia30 Send a message via Skype™ to emalia30
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Ollemku hehe może akurat zdarzyło się ,uśmiechaj się częsciej ,usmiech nie dosc,ze jest zbawienny i lekiem na wszystko to jeszcze przyozdabia Ci sliczna dodatkowo obok makijazu buziunie
a wiesz,ze mnie jak ludzie nie znaja i widza tylko,nie ma rozmow,ot tyle,ze gdzies tam jestem w ich poblizu to pozniej jak sie okazuje po poznaniu kazdy jeden bez wyjatku człek mówi,ze myslal,ze ja to taka suka jestem
ja tez leniuszek
pod wieczor mam chec albo na film,ale z reguly jestem na kompie
oj wiecie i musze cos z tym zrobic,bo to uzaleznienie jakies ,koszmar a plecy do wymiany sie juz kwalifikuja

Edytowane przez emalia30
Czas edycji: 2010-05-18 o 22:42
emalia30 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:02.