"..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..." - Strona 33 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-03-07, 19:07   #961
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez Ishikawa Pokaż wiadomość
Młoda, ja mam ksiazke o tej diecie. Wszytsko fajnie, ale polecaja nie jesc czego lubie, a zalecaja jesc mieso - za któym totalnie nie przepadam ;/
ALe wiele osob mi powiedzialo ze bardzo skuteczna i sie po niej bardzo dobrze czuje.
Masz grupe 0?.

Ja tez mam ta ksiazke i troche sie do tego stosuje- pisze troche bo np nie moge pic czarnej herbaty i kawy a pije. Ja jestem AB wiec z mies moge jest praktycznie tylko indyka. Nie moge natomiast papryki i bananow- a oba te produkty uwielbiam.
I teraz najlepsze- zrezygnowałam z tej papryki i bananow, mieso = indyk i mimo moich małych grzeszków przestałam miec migreny, ot tak z dnia na dzien.

Moja siostra tez stosuje ta diete tyle ze Ona bardzo restrykcyjnie podeszla do tematu. Pomijajac fakt ze teraz ma figure modelki (zawsze była szczupła ale teraz to ani grama tluszczyku nie ma) to nie ma problemow z zatokami. A miała takie ze smiałysmy sie zawsze ze kazda laska ma w torebce błyszczyk, a Ona krople do nosa.

Jeszcze mam paru znajomych ktorych namowilismy na sprobowanie i tez sa bardzo zadowoleni, ale juz nie bede zanudzac...

---------- Dopisano o 19:07 ---------- Poprzedni post napisano o 19:00 ----------

Cytat:
Napisane przez Zuzka20 Pokaż wiadomość
Ja uważam, że nie ma diety cud. Trzeba być przede wszystkim zmobilizowanym i mieć mocne postanowienie. Nie głodzić się tylko ograniczyć ilość spożywanych kalorii plus dużo ruchu, sportu. No, ale jak to zwykle jest: łatwo się mówi...
Zgadzam sie.
Z tym ze my zle rozumiemy słowo dieta. To tak naprawde oznacza sposob na zycie a nie okresowa głodowke.

W diecie o której pisze mozna jest produkty ze wszystkich grup zywieniowych- masz mieso, warzywa, owoce, ryby, nabial, produkty maczne, straczkowe, słodycze itd itd.... do wyboru. Unikasz tylko jakis konkretnych rzeczy np z warzyw nie jesz papryki itp.
Mnie własnie to przekonało- bo ja w diety typu 2 tygodnie na kapuscie nie wierze- przeciez to musi byc ruina dla organizmu...

Ach i jeszcze jedno- nie ma czegos takiego ze cos jest niezdrowe- sa tylko produkty nieodpowiednie dla danej osoby, ale inne grupy moga je jesc
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez

Edytowane przez Mloda
Czas edycji: 2010-03-07 o 19:11
Mloda jest offline  
Stary 2010-03-07, 19:10   #962
Ishikawa
Crazy turtle lady
 
Avatar Ishikawa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Wiadomości: 8 587
GG do Ishikawa
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Tak, mam 0rh-
czytalam w tej ksiazce (albo na jakiej stronce www?) ze dla mojej grupy wskazane sa pomidory, bo dla innych grup moga byc szkodliwe.
Cos w tym jest, bo pomidor to moje ulubione warzywko i sa dni gdzie zjadam ich z 5-6 jak jablo.
Moja mama natomiast zawsze po pomidorce ma bole brzucha, a je je bez skorki. A ma inna grupe krwi
Ishikawa jest offline  
Stary 2010-03-07, 19:11   #963
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Jak juz mow o dietach to czy ktoras z was ma recepte na szybszy porost wlosow(glownie tych na glowie hahah)jakies ziola,warzywka???wcinam Algi,popijam pokrzywe I nic...chyba zdecyduje sie na przedluzanie,bo juz mi rece opadaja

Edytowane przez ewciaa82
Czas edycji: 2010-03-07 o 19:17
ewciaa82 jest offline  
Stary 2010-03-07, 19:27   #964
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez Ishikawa Pokaż wiadomość
Tak, mam 0rh-
czytalam w tej ksiazce (albo na jakiej stronce www?) ze dla mojej grupy wskazane sa pomidory, bo dla innych grup moga byc szkodliwe.
Cos w tym jest, bo pomidor to moje ulubione warzywko i sa dni gdzie zjadam ich z 5-6 jak jablo.
Moja mama natomiast zawsze po pomidorce ma bole brzucha, a je je bez skorki. A ma inna grupe krwi
No widzisz- cos w tym jest.
Moja Mama sie zajada pomidorami- w domu moglo nie byc mleka, masła, czegokolwiek ale pomidorów zawsze była cała micha. Zawsze na badaniach jej wychodzi ze ma niedobory magnesu i potasu- czyli to co pomidor dostarcza do organizmu.

---------- Dopisano o 19:27 ---------- Poprzedni post napisano o 19:25 ----------

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Jak juz mow o dietach to czy ktoras z was ma recepte na szybszy porost wlosow(glownie tych na glowie hahah)jakies ziola,warzywka???wcinam Algi,popijam pokrzywe I nic...chyba zdecyduje sie na przedluzanie,bo juz mi rece opadaja
Ja mam cale zycie krótkie włosy wiec nigny nawet czegos takiego nie szukalam.
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-03-07, 19:36   #965
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Mloda dziekujepewnie sie jakis wlosomaniak znajdzie(chocby Emilka
nasza kochana).wlasnie przegladnelam bloga twojego I jestem zachwycona,cala teoria o kolorkach i makijaze-kawal dobrej roboty!!!!
ewciaa82 jest offline  
Stary 2010-03-07, 19:50   #966
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Ta dieta z grupą krwi brzmi ciekawie Poszukam coś na ten temat
Ewcia- Ja też zapuszczam i zapuszczam , piję pokrzywę , stosuję maskę na włosy WAX itp. i jakoś muszę przyznać , że rosną Zależy od osoby i organizmu myślę , możesz przedłużyć włosy , na czas zapuszczania będzie to dobre rozwiązanie , Moja koleżanka zapuszcza i sobie przedłuża na ten czas

Edytowane przez oLLeM
Czas edycji: 2010-03-07 o 19:55 Powód: dopisek
oLLeM jest offline  
Stary 2010-03-07, 19:52   #967
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Mloda dziekujepewnie sie jakis wlosomaniak znajdzie(chocby Emilka
nasza kochana).wlasnie przegladnelam bloga twojego I jestem zachwycona,cala teoria o kolorkach i makijaze-kawal dobrej roboty!!!!
O dokładnie- jej pytaj
Dziekuje
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-03-07, 20:17   #968
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez Nonah Pokaż wiadomość
A ja pożeram czipsy na kilogramy

Mam lekką nadwagę, ale nie będę sobie przecież wszystkiego w życiu odmawiać...
achh czipsiki, skąd ja to znam...;]
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2010-03-07, 20:31   #969
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez Nonah Pokaż wiadomość
Kiedy wreszcie świat będzie tak wyglądał...?
uwielbiam magnolie! ubostwiam! tez chce!


Cytat:
Napisane przez Zuzka20 Pokaż wiadomość

Ja to mam przeciwny problem, przy wzroście 179 ważę 56 kilo. chodząca anoreksja. Aktualnie staram się przytyć, jem jak opętana. Ale wystarczy jakiś większy stres i koniec, organizm fatalnie reaguję i mogę całe 24h żyć o szklance herbaty
a konsultowalas sie z jakims dietetykiem?




Cytat:
Napisane przez Silloe Pokaż wiadomość
Ale pocieszam się tym, iż mogę wcinać tyle słodkiego ile wlezie a i tak mi tyłek nie urośnie
podobno wszystko zmienia sie po 30tce. az sie boje myslec co to bedzie bo moglabym sie odzywiac samymi slodyczami
a 30tka tuz tuz


Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
Widze ze o dietach mowa.
Ja mam niestety ten problem ze jak tylko patrze na slodycze lub chipsy to mi od razu 2 kilo przybywa . A niestety frytki i chipsy pochłaniam w kazdej ilosci. Jak idziemy z TZ na zakupy to ja wkladam do koszyka kolejne paczuszki przekasek a On wyciaga (no bo ja go oczywiscie w domu prosze zeby mnie pilnował).

Tak swoja droga wszystkim tym osobom, ktore chca zyc zdrowiej polecam diete zgodna z grupa krwi- dieta w znaczeniu sposob zycia a nie 2 tygodnie meki i wracamy do starych nawyków
wlasnie slyszalam ze ta dieta jest rewelacyjna
a wogole to ja bym w zyciu nie wytrzymala na zadnej diecie i podziwiam wszystkie te, ktore probuja schudnac na jakiejkolwiek diecie
wsrod znajomych zapanowala dieta proteinowa, sporo dziewczyn schudlo naprawde duzo kg!


Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Jak juz mow o dietach to czy ktoras z was ma recepte na szybszy porost wlosow
czesciej golic :P

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
achh czipsiki, skąd ja to znam...;]
moze zastapic naczosami?
podobno troche zdrowsze i mniej syfne
gioseppe jest offline  
Stary 2010-03-07, 20:36   #970
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

heja właśnie się dowiedziałam, że wyglądam jakbym miała podbite oczy...chyba wracam do no-make-up
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-03-07, 20:37   #971
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez gioseppe Pokaż wiadomość
wlasnie slyszalam ze ta dieta jest rewelacyjna
a wogole to ja bym w zyciu nie wytrzymala na zadnej diecie i podziwiam wszystkie te, ktore probuja schudnac na jakiejkolwiek diecie
wsrod znajomych zapanowala dieta proteinowa, sporo dziewczyn schudlo naprawde duzo kg!
No własnie ja tez nie- a tu moge prawie wszystko.

Ty wiesz ze ja dalej mysle o tym rozcieraniu górnej granicy.... Chyba to bede musiała na sobie wypróbowac, moze mi sie uda wpasc na jakis pomysł
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-03-07, 20:45   #972
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

A Pan Sylwestrowy kupił mi brąz plus złoto jasny brąz ciepły, ciemny brąz, i taki jasny złotawy kolorek...ciekawostka, że takie mu się podobały...a ja chciałam takie myszkowate chłodne i matowe brązy no trudno, resztę tak jak trzeba w końcu mam 353

---------- Dopisano o 20:45 ---------- Poprzedni post napisano o 20:44 ----------

I powiedział mi, że ślicznie wyglądałam...a przyszłam do domu to mi powiedzieli, że oczy podbite
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-03-07, 20:46   #973
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

jaan naczosami, zamiast chipsow to ruch powinien byc a nie inne zło

dlatego zeby swiecic przykladem zrobilam kilometr na basenie o!:P

moze wspolne odchudzanie?
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2010-03-07, 20:52   #974
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Zuzka, jak ja Cię rozumiem... 167 cm i waga najwyżej 53 kg, a często poniżej 50 kg.

Pokażę Wam wiosnę na mojej działce z zeszłego roku...
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2010-03-07, 20:56   #975
ch0colate
Zadomowienie
 
Avatar ch0colate
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 759
GG do ch0colate
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
Zuzka, jak ja Cię rozumiem... 167 cm i waga najwyżej 53 kg, a często poniżej 50 kg.

Pokażę Wam wiosnę na mojej działce z zeszłego roku...
Dobry wieczór
Jakie śliczne.. i kolory.. już dośc mam tych szarych, burych i ponurych barw, któryc wszedzie pełno, marze o wiośnie, o zieleni i słońcu !
ch0colate jest offline  
Stary 2010-03-07, 20:58   #976
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez Mloda Pokaż wiadomość
No własnie ja tez nie- a tu moge prawie wszystko.

Ty wiesz ze ja dalej mysle o tym rozcieraniu górnej granicy.... Chyba to bede musiała na sobie wypróbowac, moze mi sie uda wpasc na jakis pomysł
he he
kiedys przy okazji moze cos wydumasz
ja to co zrobilam roztarlam koleczkami bo prawo lewo ni hu hu.. no psulo makijaz..

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
jaan naczosami, zamiast chipsow to ruch powinien byc a nie inne zło
pamietaj sa zla zle i gorsze
gioseppe jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:00   #977
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Aguś, ale pięknie

cześć Czeko

Dziewczyny...ale mnie dołujecie z tymi waszymi wagami ja wiem, że przesada nie jest dobra w żadną stronę, ale ja się tu zaczynam czuć jak kaszalot

---------- Dopisano o 21:00 ---------- Poprzedni post napisano o 20:58 ----------

Cytat:
Napisane przez gioseppe Pokaż wiadomość
ja to co zrobilam roztarlam koleczkami bo prawo lewo ni hu hu.. no psulo makijaz..
Ja też kółkowo...nawet bym nie wpadła na prawo lewo
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:00   #978
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Aga- Jakie piękne zdjęcia i jak kolorowo Jestem oczarowana Ja chcę już wiosnę Dziś płatki śniegu delikatnie padały u Mnie w mieścinie ...
oLLeM jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:01   #979
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
Zuzka, jak ja Cię rozumiem... 167 cm i waga najwyżej 53 kg, a często poniżej 50 kg.

Pokażę Wam wiosnę na mojej działce z zeszłego roku...
Ale piekne zdjecia, a ile inspiracji do makijazu
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:03   #980
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

no inspiracje ekstra.
Ciesze się że się zdjęcia podobają. Jak ja kocham wiosnę... to moja ulubiona pora roku, słońce nie praży tak mocno jak latem, kolory sa soczyste i ten specyficzny zapach w powietrzu...


A w Łodzi na minusie i śnieżyca była
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:04   #981
ch0colate
Zadomowienie
 
Avatar ch0colate
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 759
GG do ch0colate
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Młoda, a wziełas dzisiaj piguły ??
Maliniaro, nie masz się co tak czuć, bo Twoja waga jst ok ja to walcze ze sobą, ale nic nie ubywa... sporty musiałam ostatnio ograniczyć..teraz dopiero wracam, ale coś czuję, że dużo dłużej będę zrzucać niż przybrałam aż się boję ile to będzie trwało pryz takiej nadwadze.
ch0colate jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:07   #982
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
no inspiracje ekstra.
Ciesze się że się zdjęcia podobają. Jak ja kocham wiosnę... to moja ulubiona pora roku, słońce nie praży tak mocno jak latem, kolory sa soczyste i ten specyficzny zapach w powietrzu...


A w Łodzi na minusie i śnieżyca była
Oby do Mnie ta śnieżyca nie doszła
oLLeM jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:08   #983
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

moja waga jest ok...hm...ale nie była...a powinna jeszcze być niższa. ale mam wnerwa
po co ja się w ogóle staram, podbite oczy, niech to cholera

Idę na CSI. Przepraszam za moje niecne zachowanie.

Zamówiłam aparat, jutro płacę, w tym tyg powinien być
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:09   #984
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez gioseppe Pokaż wiadomość
he he
kiedys przy okazji moze cos wydumasz
ja to co zrobilam roztarlam koleczkami bo prawo lewo ni hu hu.. no psulo makijaz..


pamietaj sa zla zle i gorsze
zło to zło, zło jest be
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:09   #985
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Maraqjowa, trzymałam paluchy, byś napisała może jak poszło?

Greatdee, jak te targi?
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:12   #986
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

poczytalam o tej diecie do grupy krwi i brzmi naprawdę ciekawie i zgadza się u mnie to, że powinnam zażywać kwas foliwy i wit.B bo występuje u mnie anemia. I tego czego mam nie jeść to w sumie nie lubię m.in. ziemniaki, chleb. Załamałam się tylko, że nie można mi pić mleka (choć teraz dla dziecia zrezygnowalam dla mleka sojowego) i moich kochanych owoców morza
może zastosuję tą dietę?
__________________




sweetpinky jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:17   #987
Mloda
Zakorzenienie
 
Avatar Mloda
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Wiadomości: 6 541
Send a message via Skype™ to Mloda
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Cytat:
Napisane przez ch0colate Pokaż wiadomość
Młoda, a wziełas dzisiaj piguły ??
Maliniaro, nie masz się co tak czuć, bo Twoja waga jst ok ja to walcze ze sobą, ale nic nie ubywa... sporty musiałam ostatnio ograniczyć..teraz dopiero wracam, ale coś czuję, że dużo dłużej będę zrzucać niż przybrałam aż się boję ile to będzie trwało pryz takiej nadwadze.
Wziełam , dziekuje za pamiec
__________________
Nie zgadzam sie na kopiowanie i rozpowszechnianie moich zdjęć!!!

Młoda bloguje- http://www.82inez.blogspot.com/
Młoda rozbija sie na YT http://www.youtube.com/user/82Inez
Mloda jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:22   #988
sweetpinky
Zakorzenienie
 
Avatar sweetpinky
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z tamtego świata :)
Wiadomości: 6 214
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Pora na mnie idę spać, dzieć śpi od 40 min, muszę odespać te dzisiejsze nocne przeboje

Dobrej nocki Wam życzę i kolorowych snów
no i może erotycznych jak chcecie ja tam chcem
__________________




sweetpinky jest offline  
Stary 2010-03-07, 21:36   #989
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

wlasnie przeczytalam o diecie zgodnej z grupa krwi i nie podoba mi sie, ze nie powinnam jesc nabialu podczas gdy zdecydowanie przewaza w diecie, po slodyczach
gioseppe jest offline  
Stary 2010-03-07, 22:10   #990
OE6
Zadomowienie
 
Avatar OE6
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 061
Dot.: "..no niech ktoś założy plotkowy na MM'owe offtopy:D..."

Wy nie macie co robić chyba w niedziele xD.

Ja tu pracuje i przychodze późno i 3 strony już zapełnione xD. Nie no joke.

Co do diety ja jestem na Dukanie (do poczytania na wizazu sporo o niej) i schudłam 7 kg w ciągu 43 dni . ALe teraz jakoś stoję, może dlatego, że popełniłam parę grzechów.


Dzisiaj mam dobry humor XD. Dwie sesje miałam (znaczy jako wiz) i jestem zadowolona z efektów hihi . I nawet brzuszka ciężarnej dzisiaj dotykłam bo malowałam ją na sesję . Mówię wam to jest coś czuć jak kopie na serio ! Jej gadam jak nakręcona . Sorry nie czytajcie mnie xD.
__________________
"Wczorajszego dnia nie wskrzesisz, po nocy poślubnej nie znajdziesz w łóżku dziewicy" - Jacek Piekara "Ani słowa prawdy"

Mów mi Ola

Bloguje po angielsku i po polsku


http://www.maxmodels.pl/evilonly1.html
OE6 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:29.