Złośliwość - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-02-28, 20:28   #1
pimpirimpis
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 41

Złośliwość


Zastanawiam się czemu na tym forum można się spotkać z taką złośliwością dziewczyn.
Zakładając ,ze jest to forum nie tylko dla stylistek które siedzą już parę lat w tym i mają duze pojecie o tym co robią ale również dla dziewczyn które dopiero zaczynają.Wychodzę z założenia ,ze po to jest forum ,żeby móc się co kol wiek dowiedzieć.
A tutaj na jasne pytanie odpowiadają albo wymijająco albo niemiło.
Skoro wchodzę na forum z konkretnym zapytaniem mam nadzieje na konkretną odpowiedz.
A nie po napisaniu pytania dziewczyny dostają odpowiedz
*idź na kurs
*poszukaj sobie
* nie mam pojęcia

Ok skoro nie macie o danym temacie pojęcia to po co odpisywać?
Skoro zdaje się jakieś pytanie to chyba dlatego ,ze się nie znalazło nigdzie odpowiedzi.A jak już wpisałam w wyszukiwarkę np.zestaw startowy owszem wyskoczył post.Jakas dziewczyna pyta się o zestaw startowy a pod spodem co widzę??? odpowiedz
"idz na kurs" "poszukaj sobie"i wszędzie to SAMO!
I jakieś denne odzywki o otwieraniu się scyzoryków w kieszeni jak się to czyta.
Czemu nie możecie pisać Normalnie i sensownie?


I w koncu idz na kurs.
Skoro pytam sie jakie firmy polecacie to chyba nie czekam na odpowiedz "idz najpierw na kurs".Bo co ma kurs wsolnego z tym jaki zel polecacie??????



Ręce opadają z kad tyle złośliwosci?
Na innych forach sie z tym jeszcze nie spotkałam
Siedze na wizazu pare dobrych lat i wciaz ta sama chamówa .Tyle ze wczesniej nie byłam zarejestrowana.

Edytowane przez pimpirimpis
Czas edycji: 2010-02-28 o 20:33
pimpirimpis jest offline  
Stary 2010-02-28, 20:33   #2
Sztynka
Rozeznanie
 
Avatar Sztynka
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 581
GG do Sztynka
Dot.: Złośliwość

Słuchaj bez kursu niewiele zdziałasz ,a możesz skrzywdzić innych. Ja popełniłam błędy o których dziewczyny pisały na wizażu tysiąc razy, a teraz żałuję. Kupiłam badziewiasty zestaw z allegro XXL taniocha, a takie gó*** że szok wywaliłam kasę, jakiś kurs na Cd po krórym nie wiedziałam nic rozumiesz??? Skoro wiedziałaś , że tu jest taka "chamówa" jak Ty to nazywasz to po co pytałaś? stylistka za swoją wiedzę zapłaciła grube tysiące, więc uwierz mi, że teraz nie podzieli się z Tobą wiedzą za free
Sztynka jest offline  
Stary 2010-02-28, 20:49   #3
pimpirimpis
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 41
Dot.: Złośliwość

Acha no tak .To moze powinny podac nr konta na który mozna wpłacac pieniadze i dopiero zapytac sie ewentualnie jaki zel polecaja albo firme.
To troche głupie nie uwazasz??

Ja nikomu nie kazde,nie rozkazuje i nie zmuszam do wylewania informacjii
ale tylko dziewczyny szukaja porady i wchodzac na forum o paznokciach maja nadzieje ze cos znajdą ale gdzie tam.?!?!

---------- Dopisano o 20:43 ---------- Poprzedni post napisano o 20:40 ----------

Pozatym kto powiedział o krzywdzeniu innych??????
Nie potrzebuje kursu zeby SOBIE robic paznokcie bo jako takie pojecie o tym mam .

Powtarzam sobie-tylko i wyłacznie.Dla własnej przyjemnosci i satysfakcjii Wiec nie sadze zeby do tego ,zeby dla wlasnych potrzeb wywalac w błoto pieniadze na kursy.

Co innego jakk bym chciała robic wkolo wszystkim to inna historia

---------- Dopisano o 20:49 ---------- Poprzedni post napisano o 20:43 ----------

A pozatym powiem ze niie wiele nawet na tym forum jest stylistek które robią porzadne paznokcie.Oj bardzo nie wiele.Co im z tego kursu jak niby maja a robić nie umieją???

Juz raz poszłam do pani X po szkoleniach na tipsy to podziekowałam .
Tipsy na nastepny dzien odpadły jak zwykle sztuczne paznokcie!!!!!!

I co niektórym z kursów??????
A raz zrobiła mi babeczka samouk takie pazury ,ze sie miesiąc trzymały!!
Wiec co ma piernik do wiatraka???
pimpirimpis jest offline  
Stary 2010-02-28, 20:53   #4
agatacia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Irl
Wiadomości: 914
Dot.: Złośliwość

Cytat:
Napisane przez pimpirimpis Pokaż wiadomość
ale tylko dziewczyny szukaja porady i wchodzac na forum o paznokciach maja nadzieje ze cos znajdą ale gdzie tam.?!?!

---------- Dopisano o 20:43 ---------- Poprzedni post napisano o 20:40 ----------

gwarantuje ci, że przy MINIMUM wysiłku, na tym forum mozna znaleźć wszystkie informacje, łacznie z tym jak "zrobic tipsy krok po kroku"

a tak poza tym to nie chce mi się nawet za bardzo komentowac twojego postu - mogę jedynie powtórzyć, że takich jak ty, próbujących nawracać większość, były juz tu setki. Takze jakakolwiek dyskusja do niczego nie prowadzi - ty wiesz swoje (tzn. chcesz robić sobie i tylko sobie tipsy w domu), my swoje (ale to juz dłuższa historia, która gwarantuję ci, że byś poznała, gdybyś wykazała minimum wysiłku i przejrzała to forum).

Niemniej powodzenia.
__________________
Willows whiten, aspens quiver,
Little breezes dusk and shiver
Thro' the wave that runs for ever
By the island in the river
Flowing down to Camelot
agatacia jest offline  
Stary 2010-02-28, 20:56   #5
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Złośliwość

No jak to gdzie tam? W wyszukiwarce!
Wyjaśnię Ci to w sposób prosty rzeczowy.
1. Z jakiej paki mamy odpowiadać codziennie na te same pytania? Gdybyś Ty i inne użytkowiniczki najpierw użyły wyszukiwarki to nie byłoby takiego syfu na forum. Nawiązując do wspomnianym przez Ciebie zagadnieniu żeli, ktore możemy polecić.. wpisałam w wyszukiwarkę "polecane żele" i wyświetliły mi się wszystkie informacje. Żadna z Nas nie ma zamiaru pisać o tym samym po raz któryś więc dlatego nikt już nie odpowiada.
2. To, że doświadczone osoby radzą każdej osobie, która chce zakupić zestaw z allegro za 100 zł nie jest złośliwością. Wiedzą co mówią, bo mają lata praktyki i są świadome tego, że sama sobie możesz zrobić krzywdę. To coś na zasadzie robienia sobie w domu trwałej. Jeśli zrobisz to bez minimum wiedzy to możesz skończyć prawie łysa.
3. Skoro wydałam na kursy i szkolenia kupę kasy to powiedz mi tak szczerze... niby czemu miałabym odpowiadać na pytania typu: "powiedzcie jak się robi tipsy krok po kroku" ? Ja od nikogo za darmochę informacji wydębić nie próbowałam. Mogę doradzić w kwestii moich własnych doświadczeń ale gotowca nikomu podawać nie będę.

Coś jeszcze miałam napisać ale zapomniałam
Właściwie nic już dodawać nie trzeba.
kinia2305 jest offline  
Stary 2010-02-28, 20:59   #6
pimpirimpis
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 41
Dot.: Złośliwość

agatacia-Ja o chlebie ty o niebie.Ja ze nie zamierzam nikomu robic a Ty ze zamierzam.

I wkoncu kolejna racja.Kolejna osoba która nie ma za wiele do powiedzenia/"nie bede sie wypowiadac na temat postu" to po co się wypowiadasz??????

kinia- a czy pytanie-jakie zele polecacie to samo co -"jak sie robi tipsy krok po kroku???(tak na marginesie wiem)
Czy ja gdzie kolwiek zadałam takie pytanie? Bo zabrzmiało to tak jak bym faktycznie sie pytała co nie miało miejsca wiec kolejna złośliwosc obracanie kota ogonem...

Pytanie" jak to gdzie " nie miało w niczym do odpowiedzi " w wyszukiwarce.Trzeba czytac tekst ze zrozumieniem.
I kolejna złośliwość wtracanie 3 groszy całkiem niepotrzebnie

A co do robienia trwałej-nie jestem fryzjerka a jednak mam pojecie o tym zabiegu i nie raz robiłam z całkiem dobrymi efektami.

Edytowane przez pimpirimpis
Czas edycji: 2010-02-28 o 21:15
pimpirimpis jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:05   #7
lila1986
Raczkowanie
 
Avatar lila1986
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 183
GG do lila1986
Dot.: Złośliwość

Wkurza mnie już gdy czytam o złośliwości forumowiczek. Ja nie jestem tutaj jakoś specjalnie długo, zadałam kilka pytań, założyłam galerię i ANI RAZU nie spotkałam się ze złośliwością z ich strony. NIGDY. Można przeszukać wątki które rozpoczęłam i samemu sprawdzić.
Dziewczyny tutaj są niesamowicie pomocne, to dzięki nim udaje mi się poprawić pewne błędy. Gdyby nie ich pomocne słowo, to nie wiem co by było.
Tylko, że ja zanim zadałam jakieś pytanie szukałam odpowiedzi i dopiero gdy byłam pewna, że jej nie ma po wpisaniu kilku różnych słów kluczy założyłam nowy wątek.
A znalazłam tu wiele odpowiedzi na moje pytania nie musząc zakładać wątku.

A piernik do wiatraka ma to, że od każdej reguły są wyjątki, które ją potwierdzają.
__________________
Moje prace:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=382285

http://lilastyle.pl

"...nadal bowiem pragnę być zwariowana
i przeżyć swoje życie tak, jak mnie się podoba,
a nie jak się podoba innym."


Veronica Decides To Die
Paulo Coelho


ENAS serwis stylistek paznokci!
lila1986 jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:05   #8
agatacia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Irl
Wiadomości: 914
Dot.: Złośliwość

Cytat:
Napisane przez pimpirimpis Pokaż wiadomość
Ja o chlebie ty o niebie.Ja ze nie zamierzam nikomu robic a Ty ze zamierzam.

I wkoncu kolejna racja.Kolejna osoba która nie ma za wiele do powiedzenia/"nie bede sie wypowiadac na temat postu" to po co się wypowiadasz??????

nie wydaje mi się, by którakolwiek z nas napisała takie słowa, więc daruj sobie te nadinterpretacje.


radziłabym wypić melisę i wziąć głęboki wdech.
__________________
Willows whiten, aspens quiver,
Little breezes dusk and shiver
Thro' the wave that runs for ever
By the island in the river
Flowing down to Camelot
agatacia jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:05   #9
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Złośliwość

Czy ja mówię po Chińsku?
Czy napisałam, że zamierzasz robić komuś?
Czy nie odpowiedziałam na postawione przez ciebie zarzuty, że odsyłamy do wyszukiwarki albo na kurs?

Poza tym ja się tu wyflaczam na 10000 słów, a Ty mówisz, że nie mam nic do powiedzenia
kinia2305 jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:08   #10
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Złośliwość

oto wieeeelki watek o zestawach startowych:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=218160

a tu,kilka watkow o zelac,akrylach ,szablonach ,liquidach i tak dalej.
powiem ci,ze sa to linki z tylko jednej strony :

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=225005

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=9028

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=242847

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=355159

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=385426

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=300985

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=407722


ja znalazlam,wiec dlaczego ty nie znalazlas?
ja ci powiem dlaczego:bo nie chcialo ci sie szukac,chcialas,zeby dziewczyny podaly na tacy.
a dziewczyny nie chcialy,wiec odeslaly do szukania.
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:13   #11
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Złośliwość

Dorzucę do kolekcji wątek zbiorczy podpięty u góry podforum przedlużanie paznokci dotyczący wszystkiego co związane z paznokciami żelowymi:

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=313498

Kilka dziewczyn ostro się napracowało żeby go stworzyć.
kinia2305 jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:13   #12
PinkSlip
Różowy Jednorożec
 
Avatar PinkSlip
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Nibylandia
Wiadomości: 4 084
GG do PinkSlip
Dot.: Złośliwość

Frau, zaraz się okaże że jesteś bezczelna i że to nie na temat.
Paranoja.

PS. Pimpirimpis, takich zbawicielek świata jak Ty, ubolewających nad złośliwością Wizażanek było już wiele.
__________________
Tęcza, brokat, jednorożce.
PinkSlip jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:18   #13
agatacia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Irl
Wiadomości: 914
Dot.: Złośliwość

Cytat:
Napisane przez pimpirimpis Pokaż wiadomość
-"jak sie robi tipsy krok po kroku???(tak na marginesie wiem)
to teraz ja mam do ciebie prośbę - proszę napisz mi jak się robi tipsy krok po kroku. Ja pracuję wyłącznie na formach, więc z chęcią dowiem się czegoś o tipsach.
__________________
Willows whiten, aspens quiver,
Little breezes dusk and shiver
Thro' the wave that runs for ever
By the island in the river
Flowing down to Camelot
agatacia jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:22   #14
potty
Wtajemniczenie
 
Avatar potty
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Swindon, Wiltshire
Wiadomości: 2 389
GG do potty
Dot.: Złośliwość

a zaraz sie dowiemy ze forum jest beznadziejne i pip pip pip... itd
__________________
8.08.2010 - 2+1


Dziecko poniżej pięciu lat to istota całkowicie szalona.
potty jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:29   #15
pimpirimpis
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 41
Dot.: Złośliwość

Pink slip.Widzisz piszesz ,ze takich"zbawicielek" zazucajacych złośliwośc na tym forum było wiele.To chyba czas dojsc do wniosku ,ze nie jestem jedyna czyli cos w tym prawdy jest nie sądzisz????
Więc nie rozumiem czemu to takie dziwne skoro to prawda.

Frauhelga-znalazłam pare ale za kazdym razem jak wchodziłam i dziewczyny sie o cos pytały to odpowiedz była ta sama.Po czym watek był zamykany:-/ Wiec co za tym idzie za wiele sie nie dowiedziałam.

Dzieki za linki poszperam jeszcze............

Agatacia-------Jak to piszą na tym forum----znajdz sobie,wyszukiwarka nie gryzie ewentualnie idz na kurs:haha ha:

Potty--to zle to przewidziałas
pimpirimpis jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:39   #16
Night_Wish
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 39
Dot.: Złośliwość

łoooooooo Matko Bosssssko !!!!!
Jak to czytam to aż mi bebechy sie przewalaja na lewą stronę !!!!
były ferie????
Były!!!!
Trza. Było przesiedziec przed kompem i przeszlifowac całe podforum o pazurach a nie teraz o bzdety pytać.
Pokupuj se próbki różnych żeli i testuj.
Każdej z nas pasi co innego, co nie???
Czy źle mówię??
O boshhhhhh

I to nie żadna złośliwość z mej str . 3m sie
__________________
kocham to forum

Edytowane przez frauhelga
Czas edycji: 2010-02-28 o 21:44
Night_Wish jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:42   #17
agatacia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Irl
Wiadomości: 914
Dot.: Złośliwość

Cytat:
Napisane przez pimpirimpis Pokaż wiadomość

Agatacia-------Jak to piszą na tym forum----znajdz sobie,wyszukiwarka nie gryzie ewentualnie idz na kurs

i tu cie zaskoczę, bo wyobraź sobie, że takowe odbyłam...

Moja prośba, jak chyba łatwo było zauwazyć, była prośbą ironiczną. Gdybyś miała jakąkolwiek orientację w temacie stylizacji paznokci, wiedziałabyś, że sformułowanie "robić tipsy" jest wyjątkowo niepoprawne. A gdybyś chociażby użyła wyszukiwarki, wiedziałabyś również dlaczego.

Cóż, człowiek pozbawiony kompetencji w jakiejś dziedzinie, nie jest w stanie swojej niekompetencji dostrzec (tak dla ścisłości, to nie ja a Wojciszke )
__________________
Willows whiten, aspens quiver,
Little breezes dusk and shiver
Thro' the wave that runs for ever
By the island in the river
Flowing down to Camelot
agatacia jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:44   #18
BigGirlsDontCry2
Rozeznanie
 
Avatar BigGirlsDontCry2
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Święte miasto
Wiadomości: 567
Dot.: Złośliwość

Cytat:
Napisane przez pimpirimpis Pokaż wiadomość
Zastanawiam się czemu na tym forum można się spotkać z taką złośliwością dziewczyn.
Zakładając ,ze jest to forum nie tylko dla stylistek które siedzą już parę lat w tym i mają duze pojecie o tym co robią ale również dla dziewczyn które dopiero zaczynają.Wychodzę z założenia ,ze po to jest forum ,żeby móc się co kol wiek dowiedzieć.
A tutaj na jasne pytanie odpowiadają albo wymijająco albo niemiło.
Skoro wchodzę na forum z konkretnym zapytaniem mam nadzieje na konkretną odpowiedz.
A nie po napisaniu pytania dziewczyny dostają odpowiedz
*idź na kurs
*poszukaj sobie
* nie mam pojęcia

Ok skoro nie macie o danym temacie pojęcia to po co odpisywać?
Skoro zdaje się jakieś pytanie to chyba dlatego ,ze się nie znalazło nigdzie odpowiedzi.A jak już wpisałam w wyszukiwarkę np.zestaw startowy owszem wyskoczył post.Jakas dziewczyna pyta się o zestaw startowy a pod spodem co widzę??? odpowiedz
"idz na kurs" "poszukaj sobie"i wszędzie to SAMO!
I jakieś denne odzywki o otwieraniu się scyzoryków w kieszeni jak się to czyta.
Czemu nie możecie pisać Normalnie i sensownie?


I w koncu idz na kurs.
Skoro pytam sie jakie firmy polecacie to chyba nie czekam na odpowiedz "idz najpierw na kurs".Bo co ma kurs wsolnego z tym jaki zel polecacie??????



Ręce opadają z kad tyle złośliwosci?
Na innych forach sie z tym jeszcze nie spotkałam
Siedze na wizazu pare dobrych lat i wciaz ta sama chamówa .Tyle ze wczesniej nie byłam zarejestrowana.
Nie wygrasz z Nimi. Kółko wzajemnej adoracji nie dopuszcza innych Poza tym naprawde wiele już było tych postów na ten temat. jeśli szukasz jakiś konkretnych informacji których uważasz tutaj nie znajdziesz to idz na inne forum. Taka właśnie moja rada
__________________
Wymienię:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=693962
BigGirlsDontCry2 jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:46   #19
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Złośliwość

dziewczyny,zachowajcie spokoj,prosze.
linki,ktore wkleilysmy z Kinia sa rozbudowanymi watkami z mnostwem informacji,
to nie sa jakies kilkupostowce zamkniete na koncu.

milej lektury.
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline  
Stary 2010-02-28, 21:55   #20
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Złośliwość

Cytat:
Napisane przez pimpirimpis Pokaż wiadomość
Pink slip.Widzisz piszesz ,ze takich"zbawicielek" zazucajacych złośliwośc na tym forum było wiele.To chyba czas dojsc do wniosku ,ze nie jestem jedyna czyli cos w tym prawdy jest nie sądzisz????
Więc nie rozumiem czemu to takie dziwne skoro to prawda.
Alez oczywiście, że nie jesteś jedyna. Takich leniuchów jest cała masa.
Co innego jak ktoś nie ma pojęcia, że takie coś jak wyszukiwarka istnieje.


To teraz sobie wyobraź, że co kilka dni ktoś zadaje ci serie takich samych pytań. Po jakim czasie znudziłoby Ci się odpowiadanie?
kinia2305 jest offline  
Stary 2010-02-28, 22:00   #21
pimpirimpis
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 41
Dot.: Złośliwość

fraugfelga,kinia-wątki super rozbudowane i duzo cennych informacjii bardzo dziekuje


Night_Wish-yhy -czemu nie czytasz ze zrozumieniem? Ja jakos nie widze tutaj zebym zadawała jakie kolwiek pytanie.Tylko napisałam o tym jakie niektóre dziewczyny sa złośliwe.

Przeczytaj od poczatku ajesli to jakas trudnosc to juz nie długo wakacje sie zblizaja.I nie tak jak ferie 2 tygodnie tylko 2 miechy -az! heh


agatacia-acha to mam zrozumieć ,ze jak pójdę do kosmetyczki to zamiast zapytac sie ile kosztuje zrobienie tipsów to bardziej poprawnie będzie jak się zapytam ile kosztuje zmatowienie paznokci naklejenie tipsa nałozenie zelu i czy w cene wlicza utwardzanie w lampie uv????:co jest::coj est::coje st::cojes t::cojest : : cojest::c ojest::co jest::coj est:




Kinia owszem rozumiem to,ze w końcu ktoś się wkurzy odpowiadać na jedne i te same pytania.Ale skoro jest ktoś nowy, kto nie wie ze takie zostały zadane a i znaleźć nie umie bo i może leń to nie powód żeby od razu naskakiwać na takiego delikwenta.Po-prostu.I nie sadze,żeby w takich przypadkach podanie np linku takiemu leniowi było jakimś trudnym a wykonalnym zadaniem.
Rożniludzie wiec trochę tolerancji dla tych "gorszych" od Was .
Bo w niektórych odpowiedziach tyle jadu ze aż na monitor się wylewa.A i po co??? Grzeczne pytania grzeczna odpowiedz.A skoro nie chce ktoś odpowiadać to po co się wypowiada???
Zawsze można post ominąć i isc dalej.A nóż się trafi ktoś przychylny i normalny kto napisze parę sensownych rzeczy.

Edytowane przez pimpirimpis
Czas edycji: 2010-02-28 o 22:10
pimpirimpis jest offline  
Stary 2010-02-28, 22:04   #22
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Złośliwość

Poprawnie brzmi: ile kosztuje przedłużenie paznokci metodą żelową

Nikt tu nie jest "gorszy" i tym bardziej żadna z Nas nie czuje się lepsza.

Edytowane przez kinia2305
Czas edycji: 2010-02-28 o 22:13
kinia2305 jest offline  
Stary 2010-02-28, 22:08   #23
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Złośliwość

zalosne.
kolejny bezsensowny watek, ktory zasmieca forum, bo jakas pannica postanowila uzewnetrznic swoje fochy.
tylko,ze nas twoje fochy malo interesuja.
naucz sie czegos, a my chetnie pomozemy ci wyeliminowac bledy.

a i jeszcze taki drobiazg - w regulaminie stoi jak wol : nie uczymy!
anick88 jest offline  
Stary 2010-02-28, 22:20   #24
agatacia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Irl
Wiadomości: 914
Dot.: Złośliwość

Cytat:
Napisane przez pimpirimpis Pokaż wiadomość
agatacia-acha to mam zrozumieć ,ze jak pójdę do kosmetyczki to zamiast zapytac sie ile kosztuje zrobienie tipsów to bardziej poprawnie będzie jak się zapytam ile kosztuje zmatowienie paznokci naklejenie tipsa nałozenie zelu i czy w cene wlicza utwardzanie w lampie uv????:co jest::coj est::coje st::cojes t::cojest : : cojest::c ojest::co jest::coj est:

dokładnie, ta forma jest zdecydowanie bardziej poprawna, niż określenie "zrobić tipsy" a najpoprawniej jesli zapytasz o przedłużenie/stylizację paznokci.

Tak swoja drogą, to nie bardzo rozumiem twoje rozpaczliwe walenie głową w mur...
__________________
Willows whiten, aspens quiver,
Little breezes dusk and shiver
Thro' the wave that runs for ever
By the island in the river
Flowing down to Camelot
agatacia jest offline  
Stary 2010-02-28, 22:20   #25
Vanessita
Zakorzenienie
 
Avatar Vanessita
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Kraina Wikingów
Wiadomości: 3 225
Dot.: Złośliwość

Pimpirimpis jesteś już kilka dni na tym forum i gdybyś rzeczywiście tych wszystkich informacji potrzebowała to byś je w mig znalazła. Potrzeba tylko jeszcze chęci do poczytania. Widocznie brakuje Ci ich. Skupiasz się tylko na budzących negatywne emocje odpowiedziach zamiast skupić się na informacjach, które Cię interesują.
Odnoszę wrażenie, że bawią Cię zaczepki słowne bo jest kilka postów, w których bierzesz udział i ewidentnie przedstawiają Twoją postawę. Nie dokońca dla mnie zrozumiałą.
Skoro czytasz po raz kolejny "poszukaj w wyszukiwarce" to chyba coś w tym jest. Nie uważasz??
Wystarczy zerknąć ile dana osoba jest na forum by stwierdzić i zaufać jej, że faktycznie taką informację znajdziesz.To nie jest złośliwość. Poczekaj, poczytaj i z czasem sama będziesz zdziwiona po co kolejna osoba pyta o to samo jak już przecież jest 5 wątków na ten temat.
Na każde sensowne pytanie dostaniesz sensowną i wyczerpującą odpowiedź.
__________________
M. M. K silimedy maximum 570hi ..20/02/2017...już są!!!

Edytowane przez Vanessita
Czas edycji: 2010-02-28 o 23:22
Vanessita jest offline  
Stary 2010-02-28, 22:51   #26
pimpirimpis
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 41
Dot.: Złośliwość

anick88- a więc skoro mało interesują to po co sie udzielasz i wtracasz w konwersacje?Jeśli mnie cos nie interesuje to nie zawracam sobie tym gitary.Więc o czym to swiadczy ze masz takie fochy.Jak to do mnie napisałas.Ps.a gdzie ja na pisałam ,ze ucze sie???? Wiec prosze nie wylatuj mi z regulaminem .Bo jakos byłam tak leniwa ze nie chciało mi się go przeczytac

kinia -nie kazda dziewczyna idaca do kosmetyczki dajmy na to po raz pierwszy urzyje takiego własnie"poprawnego zformułowania" pójdzie prosta droga i zapyta sie (ile kosztuje zrobienie tipsów)
No chyba ze stylistka jest mało inteligentna i nie zrozumie ze w sumie o jedno chodzi.

A co do "gorszy" "lepszy" to za przeproszeniem kłóciła bym się ,ze nikt się tak nie czuje.
Skoro dla Was brak kursu jest jednoznaczne z przyklejeniem do kogoś metki ze jest gorszy.Błąd-nie jest gorszy od wielkich zarozumiałych pan stylistek z kursami (pewnie połowa z allegro) tylko mniej dokształcony w temacie.
A to różnica.




Agatacia-jw.i jeszcze jedno głową w mur -domysł sie.
Nie sadze ,ze jak koleżanka się ciebie pyta-"gdzie idziesz" odpowiadasz" ide przeduzyc klientce paznokcie metodą zelową"

a nie po prostu ide zrobic tipsy.
Ale to szczegół, mało istotny jak dla mnie temat.


Vanesita -ja juz tak mam:P






ps.Nie sadzę,zebym co kolwiek prowokowała tylko napisałam o złośliwosci a tu prosze jaki odzew.Widac ugodziłam w samo sedno;-)


dobranoc

Edytowane przez pimpirimpis
Czas edycji: 2010-02-28 o 22:57
pimpirimpis jest offline  
Stary 2010-02-28, 23:09   #27
agatacia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Irl
Wiadomości: 914
Dot.: Złośliwość

Cytat:
Napisane przez pimpirimpis Pokaż wiadomość




Agatacia-jw.i jeszcze jedno głową w mur -domysł sie.
Nie sadze ,ze jak koleżanka się ciebie pyta-"gdzie idziesz" odpowiadasz" ide przeduzyc klientce paznokcie metodą zelową"

a nie po prostu ide zrobic tipsy.

Ale to szczegół, mało istotny jak dla mnie temat.


To wyobraź sobie, że możesz tak sadzić sądzić
Jak mogę odpowiadać, że idę "zrobić tipsy", skoro tipsów nie robię...?
Pominąwszy oczywisty fakt, że takowe produkuje się w fabryce, ja ich po prostu nie stosuję. I wbrew pozorom kwestia nazewnictwa, jest kwestia dość istotną. Precyzja wypowiedzi pozwala bowiem uniknąć nieporozumień.

Próbujesz wmówić nam słowa, których zadna z nas nie napisała i prawdopodobnie nawet nie pomyślała. Nie wiem czy ten wątek jet odpowiednim miejscem do odreagowywania twoich frustracji i poczucia niższości, bo mam wrażenie, że to właśnie robisz. Jak masz taką potrzebę, to polecam udać się na Intymny, tam uzyskasz prawdopodobnie więcej zrozumienia.

I obiecuję, że to mój ostatni post w temacie.
__________________
Willows whiten, aspens quiver,
Little breezes dusk and shiver
Thro' the wave that runs for ever
By the island in the river
Flowing down to Camelot

Edytowane przez agatacia
Czas edycji: 2010-02-28 o 23:14
agatacia jest offline  
Stary 2010-02-28, 23:09   #28
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Złośliwość

1. udzielac sie bede tam gdzie mi sie podoba.
2. jestes coraz bardziej bezczelna
3. piszesz jakbys byla analfabetka. musze czytac po 3 razy twoj post zeby zrozumiec jego merytoryczne przeslanie. W tych wypowiedziach przypominasz mi mi moja 16letnia siostre, ktora w momencie wyczerpanie wachlarza argumentow,w pewnym momencie zapowietrza sie i nastepuje efekt slowotoku-pretensjonalnego-niezrozumialego.
4. panie stylistki z ktorymi aktualnie starasz sie nieudolnie prowadzic konwersacje wydaly ciezkie pieniadze zeby osiagnac dzisiejszy poziom reprezentowany przez siebie. troche nas obrazasz, piszac o kurasach z allegro.
5. nie ugodzilas w sedno, nie schlebiaj sobie musze cie rozczarowac. za kilka godzin nikt nie bedzie pamietal o twoim watku. ty pojdziesz do szkoly, my do pracy, na uczelnie.. i zapewniam, ze twoja sprawa jest malo frapujaca niestety mamy swoje dorosle problemiki i nie zyjemy tylko sprawami forumowymi
anick88 jest offline  
Stary 2010-02-28, 23:28   #29
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: Złośliwość

Cytat:
Napisane przez pimpirimpis Pokaż wiadomość

kinia -nie kazda dziewczyna idaca do kosmetyczki dajmy na to po raz pierwszy urzyje takiego własnie"poprawnego zformułowania" pójdzie prosta droga i zapyta sie (ile kosztuje zrobienie tipsów)
No chyba ze stylistka jest mało inteligentna i nie zrozumie ze w sumie o jedno chodzi.

A co do "gorszy" "lepszy" to za przeproszeniem kłóciła bym się ,ze nikt się tak nie czuje.
Skoro dla Was brak kursu jest jednoznaczne z przyklejeniem do kogoś metki ze jest gorszy.Błąd-nie jest gorszy od wielkich zarozumiałych pan stylistek z kursami (pewnie połowa z allegro) tylko mniej dokształcony w temacie.
A to różnica.
Masz niesamowitą zdolnośc wkładania Nam w usta słów, których nie wypowiedziałyśmy tudzież nie napisałyśmy. Nie czytasz ze zrozumieniem Naszych wypowiedzi.
Nikt nie napisał, że brak kursu jest jednoznaczny z przyklejeniem mu metki osoby gorszej. To z resztą pisałam w poprzednim poście.
Do mnie nikt nie przychodzi z pytaniem o tipsy. A jeśli tak się trafia to od razu poprawiam. Uczę moje klientki poprawnego nazewnictwa, bo dla mnie ma to duże znaczenie.

Cytat:
Napisane przez anick88 Pokaż wiadomość
4. panie stylistki z ktorymi aktualnie starasz sie nieudolnie prowadzic konwersacje wydaly ciezkie pieniadze zeby osiagnac dzisiejszy poziom reprezentowany przez siebie. troche nas obrazasz, piszac o kurasach z allegro.
5. nie ugodzilas w sedno, nie schlebiaj sobie musze cie rozczarowac. za kilka godzin nikt nie bedzie pamietal o twoim watku. ty pojdziesz do szkoly, my do pracy, na uczelnie.. i zapewniam, ze twoja sprawa jest malo frapujaca niestety mamy swoje dorosle problemiki i nie zyjemy tylko sprawami forumowymi
Tą jakże trafną pointą zakończę dyskusję i poproszę Helgę o zamknięcie bezsensownego wątku.
Idę lulu, bo jutro cały dzień będę "przedłużać paznokcie metodą żelową" czyli po chłopsku będę tyrać jak wół aby zarobić na chleb. I może nową parę butów
kinia2305 jest offline  
Stary 2010-02-28, 23:32   #30
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Złośliwość

zrodlo sie wyczerpalo,autorka watku otrzymala informacje,na ktorych jej zalezalo.

watek zamykam.
__________________
[SIGPIC]http://wizaz.pl/forum/signaturepics/sigpic65015_1.gif[/SIGPIC]
frauhelga jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:20.