Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V - Strona 145 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Kosmetyki mineralne

Notka

Kosmetyki mineralne Wszystko o kosmetykach mineralnych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-10-21, 23:41   #4321
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

cherrypassion - dla mnie numer jeden to Meow http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=304118
EDM nie ma tylu kolorow i poczatkujacym moze sprawic trudnosc - moim zdaniem ma sie rozumiec
__________________
carolinascotties jest offline  
Stary 2011-10-22, 13:01   #4322
cherrypassion21
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 234
Wyślij wiadomość przez Yahoo do cherrypassion21
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez carolinascotties Pokaż wiadomość
cherrypassion - dla mnie numer jeden to Meow http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=304118
EDM nie ma tylu kolorow i poczatkujacym moze sprawic trudnosc - moim zdaniem ma sie rozumiec
Dziękuje za odpowiedz)
Właściwie czym sie różni EDM i Meow??
Które są najlepsze, zdaje sobie sprawe, ze to sa subiektywne oceny

Kosmetyków mineralnych używa sie tylko w miesiące letnie, czy mozna tez np teraz , jesień zima??
cherrypassion21 jest offline  
Stary 2011-10-22, 14:28   #4323
cynaamonka
Wtajemniczenie
 
Avatar cynaamonka
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Warszawa & okolice
Wiadomości: 2 293
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez cherrypassion21 Pokaż wiadomość
Dziękuje za odpowiedz)
Właściwie czym sie różni EDM i Meow??
Które są najlepsze, zdaje sobie sprawe, ze to sa subiektywne oceny

Kosmetyków mineralnych używa sie tylko w miesiące letnie, czy mozna tez np teraz , jesień zima??
Zdecydowanie minerałów używa się przez cały rok, przy czym zapewne inny kolor pasuje latem a inny zimą (większości osób - ja stosuję blokery, w ogóle się nie opalam i nie mam potrzeby zmieniać koloru podkładu wraz z porami roku) i być może inne formuły.
Jaka marka jest najlepsza musisz się przekonać sama, tu nie ma rady. Ja jestem dziką fanką Meow, ale doceniam też i lubię Lily Lolo i EDM. Lucy jest dla mnie zbyt kryjąca jednak, Lumiere lubię i znalazłam swój kolor, ale przekonana nie jestem. Bare Minerals kompletnie nie współpracuje z moją cerą. Jak trochę potestujesz to też będziesz mogła o kilku markach i formułach powiedzieć, że są Twoje, a o innych, że to nie dla Ciebie. Zacznij od określenia kolorytu cery i rozejrzyj się za samplami - EDM i Lily Lolo dostaniesz w Polsce z łatwością w sklepach internetowych, na Allegro masz dostępne od niedawna Lucy, Lumiere, oczywiście EDM i Bare i coś mi się kojarzy, że i Joppa jest. Do dzieła! Tylku uwaga: wciąga!!
cynaamonka jest offline  
Stary 2011-10-22, 17:35   #4324
cherrypassion21
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 234
Wyślij wiadomość przez Yahoo do cherrypassion21
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez cynaamonka Pokaż wiadomość
Zdecydowanie minerałów używa się przez cały rok, przy czym zapewne inny kolor pasuje latem a inny zimą (większości osób - ja stosuję blokery, w ogóle się nie opalam i nie mam potrzeby zmieniać koloru podkładu wraz z porami roku) i być może inne formuły.
Jaka marka jest najlepsza musisz się przekonać sama, tu nie ma rady. Ja jestem dziką fanką Meow, ale doceniam też i lubię Lily Lolo i EDM. Lucy jest dla mnie zbyt kryjąca jednak, Lumiere lubię i znalazłam swój kolor, ale przekonana nie jestem. Bare Minerals kompletnie nie współpracuje z moją cerą. Jak trochę potestujesz to też będziesz mogła o kilku markach i formułach powiedzieć, że są Twoje, a o innych, że to nie dla Ciebie. Zacznij od określenia kolorytu cery i rozejrzyj się za samplami - EDM i Lily Lolo dostaniesz w Polsce z łatwością w sklepach internetowych, na Allegro masz dostępne od niedawna Lucy, Lumiere, oczywiście EDM i Bare i coś mi się kojarzy, że i Joppa jest. Do dzieła! Tylku uwaga: wciąga!!
Dziś przy sprzątaniu odkryłam kilka sampli EDM, niestety wszystki okazały się za jasne jeżeli dobrze pamietam to są w formule intensive, a mi bardziej zależy na matte. Jeśli moge spytać to jaki masz tym cery??
Szczerze mówiąc już sama nie wiem które mam wypróbować:P hhe jeszce te kolory ... okropnie ich dużo, wiem że tu chodzi o to żeby każda z nas mogła znaleźdź odpowiedni dla siebie kolor no ale jaki ? heh
cherrypassion21 jest offline  
Stary 2011-10-22, 18:25   #4325
cynaamonka
Wtajemniczenie
 
Avatar cynaamonka
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Warszawa & okolice
Wiadomości: 2 293
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez cherrypassion21 Pokaż wiadomość
Dziś przy sprzątaniu odkryłam kilka sampli EDM, niestety wszystki okazały się za jasne jeżeli dobrze pamietam to są w formule intensive, a mi bardziej zależy na matte. Jeśli moge spytać to jaki masz tym cery??
Szczerze mówiąc już sama nie wiem które mam wypróbować:P hhe jeszce te kolory ... okropnie ich dużo, wiem że tu chodzi o to żeby każda z nas mogła znaleźdź odpowiedni dla siebie kolor no ale jaki ? heh
Typ cery - raczej normalna, szczególnie odkąd porzuciłam zapychające podkłady drogeryjne, bo wcześniej różnie bywało Ale przede wszystkim na pewno jestem od Ciebie starsza więc moje doświadczenia Ci niewiele powiedzą (ja się powoli zbliżam niestety do 30, a Ty piszesz o chodzeniu do szkoły, więc pewnie dzieli nas z 8 lat, a to ma znaczenie dla stanu skóry i jej zapotrzebowania).
Najważniejsze jest określenie grupy kolorystycznej - ciepła/chłodna tonacja, złocista, oliwkowa, różowawa itd. Potem już z górki, bo wystarczy dobrać ciemność a to znacznie łatwiejsze., tak wynika przynajmniej z mojego doświadczenia - odkrycie, że jestem oliwką a nie chłodno-różowawym typem było jednym z większych kosmetycznych szoków w moim życiu
cynaamonka jest offline  
Stary 2011-10-22, 18:32   #4326
cherrypassion21
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 234
Wyślij wiadomość przez Yahoo do cherrypassion21
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez cynaamonka Pokaż wiadomość
Typ cery - raczej normalna, szczególnie odkąd porzuciłam zapychające podkłady drogeryjne, bo wcześniej różnie bywało Ale przede wszystkim na pewno jestem od Ciebie starsza więc moje doświadczenia Ci niewiele powiedzą (ja się powoli zbliżam niestety do 30, a Ty piszesz o chodzeniu do szkoły, więc pewnie dzieli nas z 8 lat, a to ma znaczenie dla stanu skóry i jej zapotrzebowania).
Najważniejsze jest określenie grupy kolorystycznej - ciepła/chłodna tonacja, złocista, oliwkowa, różowawa itd. Potem już z górki, bo wystarczy dobrać ciemność a to znacznie łatwiejsze., tak wynika przynajmniej z mojego doświadczenia - odkrycie, że jestem oliwką a nie chłodno-różowawym typem było jednym z większych kosmetycznych szoków w moim życiu
Dzieli nas znacznie więkasza różniaca wieku
POdejrzewam, że bardzo dużo czasu zajmie mi dobieranie tego podkładu hhe no ale cóż... dam rade )) Mam jeszce jeno pytanko: Jak trwałe są kosmetyki mineralne, jak długo utrzymują sie na twarzy, tzn wiem że to zależy od typu skóry, ale jak wygląda to np. jeśli chodzi o Ciebie??
cherrypassion21 jest offline  
Stary 2011-10-22, 18:44   #4327
pinupxgirl
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 431
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez cherrypassion21 Pokaż wiadomość
Hej
Jestem tu nowa: jeśli chodzi o forum i kosmetyki
Piszecie w samych superlatywach o kosmetykach mineralnych, także ja też chce doświadczyć tego cudu
Czy możecie polecić mi któryś podkład??
Mam cere mieszaną, tłusta strefa T i suche policzki ( nos sie strasznie błyszczy, dodatkowo licznie występują suche skórki)
Chciałabym podkład, który matowiłby mi skóre a przy okazji tragicznie nie wysuszał, no i aby lekko krył i przede wszystkim trzymał się przez cały dzień na twarzy ... albo przynajmniej przez okres gdy jestem w szkole...
Bo nie mam siły na to aby latac co przerwe i sie poprawiać ( dodam że moją zmorą są jeszce czerwone policzki i ogólnie czerwienienie się)
Interesuje mnie korektor mint no i podkład
O wszechwiedzące minerałoholiczki pomorzecie??
Patrzac teraz z perspektywy czasu moge stwierdzic, ze podklady EDM nie sa najlepsze. Do czolowki sporo im brakuje (oczywiscie to tylko moje zdanie). Szybko blyszczy sie po nich buzia, w moim przypadku niezaleznie od formuly. Lily Lolo polecam tylko jezeli nie zalezy ci na kryciu, bo ten podklad krycie ma znikome.
Moim idealem wsrod podkladow mineralnych okazal sie Earthnicity, ale kazdy musi znalezc swoj ideal
__________________

pinupxgirl jest offline  
Stary 2011-10-22, 18:53   #4328
cynaamonka
Wtajemniczenie
 
Avatar cynaamonka
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Warszawa & okolice
Wiadomości: 2 293
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez cherrypassion21 Pokaż wiadomość
Dzieli nas znacznie więkasza różniaca wieku
POdejrzewam, że bardzo dużo czasu zajmie mi dobieranie tego podkładu hhe no ale cóż... dam rade )) Mam jeszce jeno pytanko: Jak trwałe są kosmetyki mineralne, jak długo utrzymują sie na twarzy, tzn wiem że to zależy od typu skóry, ale jak wygląda to np. jeśli chodzi o Ciebie??
No wiesz, ja nie sprecyzowała ile mi jeszcze do tej 30stki zostało...
U mnie się trzymają bity cały dzień - jak rano nałożę tak wieczorem mam, ewentualnie róż może się czasem zetrze ciut, ale nie zawsze.
Rano stosuję tylko krem, na to podkład, nie używam wykończeniowych ani matujących pudrów na wierzch, jedynie sypki rozświetlacz.
cynaamonka jest offline  
Stary 2011-10-23, 10:20   #4329
cherrypassion21
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 234
Wyślij wiadomość przez Yahoo do cherrypassion21
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez cynaamonka Pokaż wiadomość
No wiesz, ja nie sprecyzowała ile mi jeszcze do tej 30stki zostało...
U mnie się trzymają bity cały dzień - jak rano nałożę tak wieczorem mam, ewentualnie róż może się czasem zetrze ciut, ale nie zawsze.
Rano stosuję tylko krem, na to podkład, nie używam wykończeniowych ani matujących pudrów na wierzch, jedynie sypki rozświetlacz.
Jestem pod wrażeniem ) tez tak chce )
cherrypassion21 jest offline  
Stary 2011-10-24, 10:06   #4330
louboutinkaa
Raczkowanie
 
Avatar louboutinkaa
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 64
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

czy zna ktoś skład nowej formuły? podobno nie ma już skladnika LL..
louboutinkaa jest offline  
Stary 2011-10-24, 11:54   #4331
gatilla
Rozeznanie
 
Avatar gatilla
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 630
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez pinupxgirl Pokaż wiadomość
Patrzac teraz z perspektywy czasu moge stwierdzic, ze podklady EDM nie sa najlepsze.
Też dochodze do takiego wniosku.... Na poczatek przygody z minerałkami są świetne, ale z czasem człowiek zaczyna mieć wyższe wymagania ja przerzucę się na Lucy albo Lumier. Jak dla mnie ważne, żeby na początek nowych eksperymentów były dostępne w Polsce sample.
gatilla jest offline  
Stary 2011-10-24, 15:06   #4332
Katrina93
Rozeznanie
 
Avatar Katrina93
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 542
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez louboutinkaa Pokaż wiadomość
czy zna ktoś skład nowej formuły? podobno nie ma już skladnika LL..
Ze strony producenta.

INGREDIENTS

IT: Mica (CI 77019), May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Ultramarines (CI 77007).
Katrina93 jest offline  
Stary 2011-10-24, 18:10   #4333
NaKrawedzi
Zakorzenienie
 
Avatar NaKrawedzi
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Moon
Wiadomości: 3 923
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

kiedys była mowa o tym, że róże/bronzery EDM znikają z twarzy, ja zauwazyłam, ze to zalezy od odcienia, bo np 'daydream' szybko znika mi z twarzy, a już np 'snooze bar' trzyma się na prawdę dobrze.

piszecie, ze minerały nadaja sie na każda pore roku, niestety moje naczynka juz wołają o cos 'tłustszego', wiec na zime szukam podkladu w płynie, a jak nadejda cieplejsze dni i na okazje z pokorą wrócę do minerałów
__________________
NK- Natural Killer


Nakarm pieska



Wymienię
NaKrawedzi jest offline  
Stary 2011-10-24, 20:59   #4334
louboutinkaa
Raczkowanie
 
Avatar louboutinkaa
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 64
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Katrina dziękuję bardzo. Nowa formuła chyba jeszcze nie jest dostępna w Polsce. Jeśli ktos juz próbował to dajcie znać. Jestem ciekawa opinii
louboutinkaa jest offline  
Stary 2011-10-25, 10:15   #4335
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Dzien dobry

Mam pytanie.
Uzywalam kilku sampli EDM, w koncu zdecydowalam sie na BIGa, pedzel z prawdziwego zdarzenia i caly komplet. Mam nadzieje, ze to nie pieniazki wyrzucone w bloto.

Wybralam formule MATTE jesli chodzi o podklad i teraz zastanawiam sie czy puder takze powinien miec formule matujaca czy lepiej rozswietlajacy?

Dodam, ze moja cera po wszystkim sie swieci, mam nadzieje, ze przerzucenie sie na naturalna pielegnacje pomoze choc troche (zamowilam tez hydrolaty, frakcje sojowa).
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2011-10-25, 10:24   #4336
gatilla
Rozeznanie
 
Avatar gatilla
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 630
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Dzien dobry

Mam pytanie.
Uzywalam kilku sampli EDM, w koncu zdecydowalam sie na BIGa, pedzel z prawdziwego zdarzenia i caly komplet. Mam nadzieje, ze to nie pieniazki wyrzucone w bloto.

Wybralam formule MATTE jesli chodzi o podklad i teraz zastanawiam sie czy puder takze powinien miec formule matujaca czy lepiej rozswietlajacy?

Dodam, ze moja cera po wszystkim sie swieci, mam nadzieje, ze przerzucenie sie na naturalna pielegnacje pomoze choc troche (zamowilam tez hydrolaty, frakcje sojowa).
Witaj !
Też miałam bardzo tlustą cerę, ale od kiedy zaczęłam używać minerałków sytuacja uległa zmianie
Uważam, że formuła matte jest bardzo ok, jako pudru wykańczającego używam pudru matującego, ważne, żeby miał kaolin w składzie. Frakcja sojowa to też dobry krok, pięknie matuje na długo . A czego używać bedziesz jako primera ?
Wedłyg mnie puder rozświetlający nie wyklucza wykańczającego. Ja używam rozświeltacza Champagne.

Edytowane przez gatilla
Czas edycji: 2011-10-25 o 10:26
gatilla jest offline  
Stary 2011-10-25, 10:32   #4337
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez gatilla Pokaż wiadomość
Witaj !
Też miałam bardzo tlustą cerę, ale od kiedy zaczęłam używać minerałków sytuacja uległa zmianie
Uważam, że formuła matte jest bardzo ok, jako pudru wykańczającego używam pudru matującego, ważne, żeby miał kaolin w składzie. Frakcja sojowa to też dobry krok, pięknie matuje na długo . A czego używać bedziesz jako primera ?
Wedłyg mnie puder rozświetlający nie wyklucza wykańczającego. Ja używam rozświeltacza Champagne.
Oby u mnie tez sie poprawilo

A ja moge wybrac albo matujacy albo rozswietlajacy bo juz zaplacilam za kosmetyki, musze tylko wyslac maila z kolorem. Myslalam o finishing dust ale on nie ma kaolinu w skladzie (?)

No wlasnie zapomnialam o primerze kupilam hydrolaty zeby zastapic sklepowe toniki i frakcje sojowa.
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2011-10-25, 10:42   #4338
gatilla
Rozeznanie
 
Avatar gatilla
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 630
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Oby u mnie tez sie poprawilo

A ja moge wybrac albo matujacy albo rozswietlajacy bo juz zaplacilam za kosmetyki, musze tylko wyslac maila z kolorem. Myslalam o finishing dust ale on nie ma kaolinu w skladzie (?)

No wlasnie zapomnialam o primerze kupilam hydrolaty zeby zastapic sklepowe toniki i frakcje sojowa.
Ja używam Kaolin Podwer Soft Bronzer, wybrałam z serii pudry matujące.
Nie mogę znaleźć tego finishing dust.... Kupowałaś u polskiego dystrybutora ? A może pozwolą Ci zamienić ?
Myślę, że przy tłustej cerze primer jest bardzo istotny
gatilla jest offline  
Stary 2011-10-25, 10:47   #4339
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

A dlaczego to takie wazne, zeby mial w skladzie kaolin?
Kupilam u polskiego dystrybutora. Oto link do finishing dust: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,28...hing-dust.html na KWC. Jest transparentny a to tez b.istotne dla mnie.
Mysle, ze na poczatek moge uzyc pudru jako primera, prawda? nie mam mozliwosci kupienia innego bo w piatek wyjezdzam, na Naturalis nie ma pudrow (ani perlowego ani bambusowego), z BU paczka idzie trzy tygodnie a ja potrzebuje cos na juz
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2011-10-25, 12:19   #4340
gatilla
Rozeznanie
 
Avatar gatilla
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 630
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
A dlaczego to takie wazne, zeby mial w skladzie kaolin?
Kupilam u polskiego dystrybutora. Oto link do finishing dust: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,28...hing-dust.html na KWC. Jest transparentny a to tez b.istotne dla mnie.
Mysle, ze na poczatek moge uzyc pudru jako primera, prawda? nie mam mozliwosci kupienia innego bo w piatek wyjezdzam, na Naturalis nie ma pudrow (ani perlowego ani bambusowego), z BU paczka idzie trzy tygodnie a ja potrzebuje cos na juz
Bo kaolin absorbuje sebum i matuje, a w przypadku tłustej cery to ważne , ale ten, który kupiłaś też pewnie zda egzamin skoro do każdej cery.
Są jeszcze Mazidła, ja stosuję jako primer Dry flo +jedwab.
gatilla jest offline  
Stary 2011-10-25, 13:41   #4341
asmenaa
Zakorzenienie
 
Avatar asmenaa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Wizażankowo
Wiadomości: 35 290
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez gatilla Pokaż wiadomość
Bo kaolin absorbuje sebum i matuje, a w przypadku tłustej cery to ważne , ale ten, który kupiłaś też pewnie zda egzamin skoro do każdej cery.
Są jeszcze Mazidła, ja stosuję jako primer Dry flo +jedwab.
Dzis juz wtorek wiec do piatku do mnie nie dojdzie
__________________
Śnij, piesku śnij…
w snach jest zawsze pięknie
Ciepły dom, miejsca dość
na twe wierne serce
Przyjdzie czas spotkać się
potarmosić uszy
lub razem na spacer znowu gdzieś wyruszyć
Lecz dziś sobie śnij



Małymi kroczkami do celu!
asmenaa jest offline  
Stary 2011-10-25, 14:08   #4342
plineczka003
Zadomowienie
 
Avatar plineczka003
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 107
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Witajcie Od jakiegoś czasu interesują mnie kosmetyki mineralne. Zdecydowałam się na zakup próbek właśnie EveryDay Minerals. I przychodzę prosić o radę. W filmikach na YT dziewczyny przed podkładem nakładają primer, na stronie nie znalazłam takiego wynalazku Interesuje mnie też trwałość... moja cera bardzo się przetłuszcza i każdy podkład szybko zaczyna się błyszczeć by po kilku godzinach zupełnie zniknąć Bardzo zastanawia mnie też wydajność. Największy słoiczek to 5,5g kosmetyku. Wydaje mi się, że to bardzo malutko... taka próbka 0.30g to jedno użycie? Rozumiem, że to zależy od ilości nakładanego kosmetyku (znam osoby którym 30ml podkładu wystarcza na miesiąc ), ale chodzi mi o taką średnią wydajność przy codziennym stosowaniu?
Na formułę zdecydowałam się Intensywnie Kryjącą, a kolor dobrałam na podstawie Temptali
plineczka003 jest offline  
Stary 2011-10-25, 15:12   #4343
gatilla
Rozeznanie
 
Avatar gatilla
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 630
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez asmenaa Pokaż wiadomość
Dzis juz wtorek wiec do piatku do mnie nie dojdzie
Ano nie
gatilla jest offline  
Stary 2011-10-25, 16:07   #4344
cherrypassion21
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 234
Wyślij wiadomość przez Yahoo do cherrypassion21
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

gdize można kupić próbki podkładów?? czy można dostać je za free?? płacąc np tylko za przesyłkę??
cherrypassion21 jest offline  
Stary 2011-10-25, 16:29   #4345
Melya
Zadomowienie
 
Avatar Melya
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 589
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez plineczka003 Pokaż wiadomość
Witajcie Od jakiegoś czasu interesują mnie kosmetyki mineralne. Zdecydowałam się na zakup próbek właśnie EveryDay Minerals. I przychodzę prosić o radę. W filmikach na YT dziewczyny przed podkładem nakładają primer, na stronie nie znalazłam takiego wynalazku Interesuje mnie też trwałość... moja cera bardzo się przetłuszcza i każdy podkład szybko zaczyna się błyszczeć by po kilku godzinach zupełnie zniknąć Bardzo zastanawia mnie też wydajność. Największy słoiczek to 5,5g kosmetyku. Wydaje mi się, że to bardzo malutko... taka próbka 0.30g to jedno użycie? Rozumiem, że to zależy od ilości nakładanego kosmetyku (znam osoby którym 30ml podkładu wystarcza na miesiąc ), ale chodzi mi o taką średnią wydajność przy codziennym stosowaniu?
Na formułę zdecydowałam się Intensywnie Kryjącą, a kolor dobrałam na podstawie Temptali
Jeśli chodzi o primery, to faktycznie rzadko występują w ofertach firm mineralnych. Jednak za primer może równie dobrze posłużyć transparentny puder matujący - np. puder bambusowy z Biochemii Urody, Dry-Flo z dodatkiem jedwabiu z Mazideł, puder jedwabny Hauschka itp. Ich zaletą jest również to, że dobrze sobie radzą z matowieniem filtrów. Myślę, że któryś z pudrów w ofercie EDM też by się nadawał, ale po co przepłacać? Koszt pudru z BU czy Mazideł to kilkanaście złotych. Zamiast pudru wiele dziewczyn chwali też sobie frakcję sojową lub bazy silikonowe (np. ciężko dostępny Monistat). Pamiętaj też o dobrym nawilżaniu buzi, bo to bardzo ważne przy minerałach.
Natomiast trwałość minerałów to bardzo indywidualna sprawa. Zależy od Twojej cery, formuły podkładu i tego jak obie się ze sobą zgrają. Znalezienie idealnego podkładu mineralnego może trochę potrwać, ale myślę, że jest tego warte. Może nie będzie tak trwały jak tradycyjne podkłady, ale jego nieinwazyjne działanie na skórę jest dla wielu zbawieniem. U mnie EDM w formule Intesive, z pudrem bambusowym jako primer i finisher trzyma się dzielnie przez parę godzin, a po drobnych poprawkach daje radę do powrotu do domu. Też mam skórę tłustą, skłonną do świecenia niczym latarnia. Czasem tylko mu się zdarza trochę zwarzyć na czole. Za to ładnie kryje moje naczynkowe policzki i wszelkie niespodzianki, których miewam sporo. W sumie jestem zadowolona, ale i tak zamierzam jeszcze szukać mojego mineralnego Graala.
Co do wydajności - jeśli oglądałaś filmiki instruktażowe (gorąco polecam nagrany przez agabil1) - powinnaś zauważyć, że minerałów używa się przy aplikacji bardzo mało. Najlepiej nakładać je bardzo cienkimi warstwami aż do uzyskania odpowiedniego krycia. Ostatnio w jakimś wątku była dyskusja o wydajności i niektóre dziewczyny twierdziły, że takie pudełko starcza im tylko na 2 miesiące. Dla mnie to nieco szokujące, ponieważ ja obecny podkład mam już ponad pół roku (nie używam go tylko czasem w weekendy).
Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam!

Edytowane przez Melya
Czas edycji: 2011-10-25 o 16:34
Melya jest offline  
Stary 2011-10-25, 16:45   #4346
plineczka003
Zadomowienie
 
Avatar plineczka003
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 107
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez cherrypassion21 Pokaż wiadomość
gdize można kupić próbki podkładów?? czy można dostać je za free?? płacąc np tylko za przesyłkę??
http://kosmetyki-mineralne.com/ <-- ja z tej strony będę zamawiać. Za darmo to nic nie ma

---------- Dopisano o 16:45 ---------- Poprzedni post napisano o 16:30 ----------

Cytat:
Napisane przez Melya Pokaż wiadomość
Jeśli chodzi o primery, to faktycznie rzadko występują w ofertach firm mineralnych. Jednak za primer może równie dobrze posłużyć transparentny puder matujący - np. puder bambusowy z Biochemii Urody, Dry-Flo z dodatkiem jedwabiu z Mazideł, puder jedwabny Hauschka itp. Ich zaletą jest również to, że dobrze sobie radzą z matowieniem filtrów. Myślę, że któryś z pudrów w ofercie EDM też by się nadawał, ale po co przepłacać? Koszt pudru z BU czy Mazideł to kilkanaście złotych. Zamiast pudru wiele dziewczyn chwali też sobie frakcję sojową lub bazy silikonowe (np. ciężko dostępny Monistat). Pamiętaj też o dobrym nawilżaniu buzi, bo to bardzo ważne przy minerałach.
Natomiast trwałość minerałów to bardzo indywidualna sprawa. Zależy od Twojej cery, formuły podkładu i tego jak obie się ze sobą zgrają. Znalezienie idealnego podkładu mineralnego może trochę potrwać, ale myślę, że jest tego warte. Może nie będzie tak trwały jak tradycyjne podkłady, ale jego nieinwazyjne działanie na skórę jest dla wielu zbawieniem. U mnie EDM w formule Intesive, z pudrem bambusowym jako primer i finisher trzyma się dzielnie przez parę godzin, a po drobnych poprawkach daje radę do powrotu do domu. Też mam skórę tłustą, skłonną do świecenia niczym latarnia. Czasem tylko mu się zdarza trochę zwarzyć na czole. Za to ładnie kryje moje naczynkowe policzki i wszelkie niespodzianki, których miewam sporo. W sumie jestem zadowolona, ale i tak zamierzam jeszcze szukać mojego minerałowego Graala.
Co do wydajności - jeśli oglądałaś filmiki instruktażowe (bardzo polecam nagrany przez agabil1) - powinnaś zauważyć, że minerałów używa się przy aplikacji bardzo mało. Najlepiej nakładać je bardzo cienkimi warstwami aż do uzyskania odpowiedniego krycia. Ostatnio w jakimś wątku była dyskusja o wydajności i niektóre dziewczyny twierdziły, że takie pudełko starcza im tylko na 2 miesiące. Dla mnie to nieco szokujące, ponieważ ja obecny podkład mam już ponad pół roku (nie używam go tylko czasem w weekendy).
Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam!
Kłaniam Ci się do stóp! Widzę, że mamy podobny typ cery. Tłusta z naczynkami i skłonnościami do wyprysków. Właśnie filmiki Agnieszki oglądałam
No to rozumiem, że przy rozsądnym użytkowaniu na pół roku mi starczy Dla mnie było szokujące jak koleżanka powiedziała mi, że 30ml podkładu starcza jej na miesiąc Myślę nad tym puderkiem z mazideł właśnie (i kilkoma innymi rzeczami ). To wtedy mogę go też stosować jako wykończeniowego czy muszę kupić ten z EDM? Już doczytałam, że mogę a ten bambusowy to na BU kupujesz?
Skoro przetrwa do powrotu z uczelni to ok Zaczynam kurację triacnealem i chcę przerzucić się na minerały żeby nie zniszczyć efektu i nie zaprzepaścić miesięcy cierpień podkładem drogeryjnym
Swoją drogą skoro podkład za 45 zł starcza na tyle miesięcy to wszystko wychodzi taniej niż się wydaje, bo bałam się, że taki wydatek czeka mnie co miesiąc.

Edytowane przez plineczka003
Czas edycji: 2011-10-25 o 16:46
plineczka003 jest offline  
Stary 2011-10-25, 22:19   #4347
Melya
Zadomowienie
 
Avatar Melya
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 589
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez plineczka003 Pokaż wiadomość

Kłaniam Ci się do stóp! Widzę, że mamy podobny typ cery. Tłusta z naczynkami i skłonnościami do wyprysków. Właśnie filmiki Agnieszki oglądałam
No to rozumiem, że przy rozsądnym użytkowaniu na pół roku mi starczy Dla mnie było szokujące jak koleżanka powiedziała mi, że 30ml podkładu starcza jej na miesiąc Myślę nad tym puderkiem z mazideł właśnie (i kilkoma innymi rzeczami ). To wtedy mogę go też stosować jako wykończeniowego czy muszę kupić ten z EDM? Już doczytałam, że mogę a ten bambusowy to na BU kupujesz?
Skoro przetrwa do powrotu z uczelni to ok Zaczynam kurację triacnealem i chcę przerzucić się na minerały żeby nie zniszczyć efektu i nie zaprzepaścić miesięcy cierpień podkładem drogeryjnym
Swoją drogą skoro podkład za 45 zł starcza na tyle miesięcy to wszystko wychodzi taniej niż się wydaje, bo bałam się, że taki wydatek czeka mnie co miesiąc.
Tak, kupuję bambusowy z BU. Niektóre dziewczyny narzekają, że je trochę wysusza, ale ja u siebie tego nie zauważyłam. Nakładam niewielką ilość i takim mniej zbitym pędzlem - akurat teraz mam pędzel do pudru z EcoTools. Podobno puszkiem efekt matowienia jest lepszy, ale nie sprawdzałam. Oczywiście nie gwarantuję, że trwałość i wydajność będą u Ciebie takie same jak u mnie, ale trzymam kciuki.
Aha, używam też cielistego korektora z EDM - pomaga zatuszować większe niespodzianki. Nakładam go pędzelkiem do korektora, ale myślę, że każdy mały płaski do cieni się nada. Miałam też zielony korektor i całkiem nieźle niwelował zaczerwienienia na policzkach. Podobnie jak puder nakładałam go pędzlem z luźniejszym włosiem, żeby nie uzyskać efektu zielonych placków. Ale jakiś czas temu mi się skończył (miałam tylko próbkę) i też jakoś daję radę bez niego. Korektory to już zupełne mistrzostwo wydajności - próbkę cielistego (taką w słoiczku) mam też od pół roku i dopiero się skończyła.
I nie musisz się tak kłaniać, wystarczy całus w stopę!

Edytowane przez Melya
Czas edycji: 2011-10-25 o 22:21
Melya jest offline  
Stary 2011-10-25, 22:56   #4348
Madaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Madaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 808
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Dziewczyny czy podklady EDM są trwale? Chcilam zamawiać próbki, ale na kwc opinie raczej nie kuszą... Zalezy mi zeby podkład utrzymal sie na buzi wiekszość dnia....
Revlon mnie zapycha, szukam czegoś dobrze kryjącego...
Madaaa jest offline  
Stary 2011-10-26, 10:17   #4349
gatilla
Rozeznanie
 
Avatar gatilla
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 630
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez cherrypassion21 Pokaż wiadomość
gdize można kupić próbki podkładów?? czy można dostać je za free?? płacąc np tylko za przesyłkę??
Za free nie ma nic, natomiast na Allegro są mniejsze ale za to tańsze niż u dystrybutorów.
Cytat:
Napisane przez plineczka003 Pokaż wiadomość
Interesuje mnie też trwałość... moja cera bardzo się przetłuszcza i każdy podkład szybko zaczyna się błyszczeć by po kilku godzinach zupełnie zniknąć Bardzo zastanawia mnie też wydajność. Największy słoiczek to 5,5g kosmetyku. Wydaje mi się, że to bardzo malutko... taka próbka 0.30g to jedno użycie? Rozumiem, że to zależy od ilości nakładanego kosmetyku (znam osoby którym 30ml podkładu wystarcza na miesiąc ), ale chodzi mi o taką średnią wydajność przy codziennym stosowaniu?
Też mam bardzo tłustą cerę, ale po zaplikowaniu frakcji sojowej, na to dry flo+ jedwab jako primer+ formuła matowa jakoś daję radę. Jest zdecydowanie lepiej niż po płynnych fluidach. Wg. mnie bigi są bardzo wydajne, nawet próbki starczają na bardzo długo, bo proszków nakłada się niewiele.
Cytat:
Napisane przez Madaaa Pokaż wiadomość
Dziewczyny czy podklady EDM są trwale? Chcilam zamawiać próbki, ale na kwc opinie raczej nie kuszą... Zalezy mi zeby podkład utrzymal sie na buzi wiekszość dnia....
Revlon mnie zapycha, szukam czegoś dobrze kryjącego...
Hmmm..... ja też nie jestem zbyt zachwycona EDM, powoli przymierzam się do zmiany firmy. Mam wrażenie, ze im dłużej używam podkładów EDM, tym mniej kryją . Nie wiem czy to możliwe, ale takie mam wrażenie
gatilla jest offline  
Stary 2011-10-26, 12:00   #4350
plineczka003
Zadomowienie
 
Avatar plineczka003
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 107
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część V

Cytat:
Napisane przez gatilla Pokaż wiadomość
Też mam bardzo tłustą cerę, ale po zaplikowaniu frakcji sojowej, na to dry flo+ jedwab jako primer+ formuła matowa jakoś daję radę. Jest zdecydowanie lepiej niż po płynnych fluidach. Wg. mnie bigi są bardzo wydajne, nawet próbki starczają na bardzo długo, bo proszków nakłada się niewiele.
Ja po płynnych to się świece jak latarnia po pół godziny Ale teraz chcę zmienić zupełnie swoją pielęgnację to mam nadzieję, że będzie lepiej. Teraz akurat bardziej potrzebuje krycia, bo mam rewolucję na twarzy, ale formuły matt też jeszcze spróbuję
A co to ta frakcja i gdzie można ją kupić?

---------- Dopisano o 12:00 ---------- Poprzedni post napisano o 12:00 ----------

Cytat:
Napisane przez Melya Pokaż wiadomość
Tak, kupuję bambusowy z BU. Niektóre dziewczyny narzekają, że je trochę wysusza, ale ja u siebie tego nie zauważyłam. Nakładam niewielką ilość i takim mniej zbitym pędzlem - akurat teraz mam pędzel do pudru z EcoTools. Podobno puszkiem efekt matowienia jest lepszy, ale nie sprawdzałam. Oczywiście nie gwarantuję, że trwałość i wydajność będą u Ciebie takie same jak u mnie, ale trzymam kciuki.
Aha, używam też cielistego korektora z EDM - pomaga zatuszować większe niespodzianki. Nakładam go pędzelkiem do korektora, ale myślę, że każdy mały płaski do cieni się nada. Miałam też zielony korektor i całkiem nieźle niwelował zaczerwienienia na policzkach. Podobnie jak puder nakładałam go pędzlem z luźniejszym włosiem, żeby nie uzyskać efektu zielonych placków. Ale jakiś czas temu mi się skończył (miałam tylko próbkę) i też jakoś daję radę bez niego. Korektory to już zupełne mistrzostwo wydajności - próbkę cielistego (taką w słoiczku) mam też od pół roku i dopiero się skończyła.
I nie musisz się tak kłaniać, wystarczy całus w stopę!
Całuję Naprawdę bardzo mi pomogłaś. W takim razie najpierw złożę zamówienie na BU, bo długo idzie Mnie to nic nie jest w stanie wysuszyć więc się nie obawiam. A potem zamówię minerałki. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że każdy ma inną skórę. Oglądałam te ich korektory i kuszą, ale innym razem, bo mam Macowski do wykończenia.
plineczka003 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
edm, minerals, minerały, róż, trądzik, winged butter

Nowe wątki na forum Kosmetyki mineralne


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:49.