Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV - Strona 78 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-06-03, 15:17   #2311
kasia9513
Zakorzenienie
 
Avatar kasia9513
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 6 369
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez olaaaa199111 Pokaż wiadomość
Muszę zacząć więcej pić
ja też
__________________
Idealistka z własnymi marzeniami





Świeżynka
kasia9513 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-03, 15:40   #2312
93paulina
Rozeznanie
 
Avatar 93paulina
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 504
GG do 93paulina
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

To piję i ja.

Też chciałabym poprosić o zaproszenie.
Ciągle wymiękam...
__________________
Jak łatwo obudzić w człowieku pragnienie, a jak trudno je potem zaspokoić...
93paulina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-03, 16:41   #2313
KarolciaU2
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 299
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

ja potwierdzam dziewczyny ze od kiedy pije dwqa kubki zielonej herbaty i litr niegazowanej wody dziennie to mam gladsza cere i wogole skore na calym ciele takze pijcie!
KarolciaU2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-03, 21:11   #2314
tuturutu
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 172
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

To w takim razie moja skóra jest chyba ' nadodporna ' na płyny, bo piję więcej niż trzeba a tu dalej nic :/
__________________
[...] nie rozmawia z nikim. Nie zależy mu na towarzystwie. Zwycięzca jest sam.
tuturutu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 08:18   #2315
kasia9513
Zakorzenienie
 
Avatar kasia9513
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 6 369
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

ja mam problem z piciem, bo nigdy prawie nie odczuwam pragnienia
__________________
Idealistka z własnymi marzeniami





Świeżynka
kasia9513 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 09:01   #2316
olaaaa199111
Zakorzenienie
 
Avatar olaaaa199111
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 078
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ja tak samo... ale teraz jak siedzę przy komputerze, to obok szklaneczka z woda i staram się co chwilę napić.
__________________
olaaaa199111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 09:27   #2317
famra
Raczkowanie
 
Avatar famra
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 179
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez kasia9513 Pokaż wiadomość
a to co się stało?
przepisała mi leki które zawieraja strasznie (naprawdę) duzo alkoholu. pierwsze dni... ok nawet poprawa, ale co sie zaczęło 4 dnia... matko masakra!
Skora zaczęła mi schodzić, buzia piekła i była tak podrażniona ze nawet dotknąć sie nie dało. Czułam jakby ktoś buchał ogniem na moją twarz . Musiałam odstawić te leki i zaczęłam smarować twarz maścią łagodzącą, która mimo iż nie miała w sobie żadnego alkoholu to i tak cholernie piekło
I tak teraz zaczęłam powoli wracać do tych leków (tzn do maści, bo jeszcze przepisała mi płyn robiony w aptece i chyba polowa jego zawartości to alkohol) i myślę ze jakoś sie unormuje.
Boje sie iść do niej bo jeszcze coś gorszego mi przepisze (mam wizytę 15 czerwca, a 17 mamy bal, wiec jeśli mi znów przepisze jakieś paskudztwo to tragedia na balu murowana )
famra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 09:55   #2318
Magdzia94
Zakorzenienie
 
Avatar Magdzia94
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 18 143
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Nie idź już lepiej do niej.
Ja idę 10 , wprawdzie głównie się będę pytać o AZS, ale o trądzik też zapytam.
__________________
1. Włosomaniaczka
2.Zdrowo się odżywiam
3. Ćwiczę

Magdzia94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 12:50   #2319
Anemone
Pole Dance Princess
 
Avatar Anemone
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 19 481
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez kasia9513 Pokaż wiadomość
ja mam problem z piciem, bo nigdy prawie nie odczuwam pragnienia
mam to samo
__________________
"Bądź moja na zawsze. Do ostatniego złapanego oddechu. Do ostatniego uderzenia serca..."
❤❤❤
jesteśmy razem od 1 marca 2008
zaręczyliśmy się 15 listopada 2015
ślub będzie 30 grudnia 2017
Anemone jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 18:01   #2320
93paulina
Rozeznanie
 
Avatar 93paulina
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 504
GG do 93paulina
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Któraś z Was używała pianki Pharmaceris albo soku z aloesu? Pomogło Wam?
__________________
Jak łatwo obudzić w człowieku pragnienie, a jak trudno je potem zaspokoić...
93paulina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 18:27   #2321
fossa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: na prawo od wisły
Wiadomości: 1 876
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez KarolciaU2 Pokaż wiadomość
ja potwierdzam dziewczyny ze od kiedy pije dwqa kubki zielonej herbaty i litr niegazowanej wody dziennie to mam gladsza cere i wogole skore na calym ciele takze pijcie!
kurcze a u mnie skonczyloby sie to czestym korzystaniem z lazienki co w konskewencji prowadziloby do wyciskania
juz teraz staram sie omijac swoja lazienke szerokim lukiem
fossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 18:33   #2322
zawirowana
Zadomowienie
 
Avatar zawirowana
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 1 365
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez 93paulina Pokaż wiadomość
Któraś z Was używała pianki Pharmaceris albo soku z aloesu? Pomogło Wam?
ale czy pomaga?nie wiem...bo używam dodatkowo differinu ale mogę powiedzieć że jak rączki po twrazyczce mi nie chodzą to i krost nie mam. tylko przebarwienia.
__________________
So take a dirty picture for me
zawirowana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-04, 18:45   #2323
93paulina
Rozeznanie
 
Avatar 93paulina
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 504
GG do 93paulina
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez zawirowana Pokaż wiadomość
ale czy pomaga?nie wiem...bo używam dodatkowo differinu ale mogę powiedzieć że jak rączki po twrazyczce mi nie chodzą to i krost nie mam. tylko przebarwienia.
Brzmi zachęcająco. Bo dziś zakupiłam obie rzeczy w aptece z nadzieją, że mi pomoże. Bo używałam Brevoxyl, ale teraz jak go stosuję to częściej mam podskórne, ciężko schodzące gule... Nie wiem czemu. A kiedyś pomagał.
__________________
Jak łatwo obudzić w człowieku pragnienie, a jak trudno je potem zaspokoić...
93paulina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 10:38   #2324
sikoreczka111
Zakorzenienie
 
Avatar sikoreczka111
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 3 915
GG do sikoreczka111
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

a u mnie jakoś dziwnie masakra( i nie wiem czemu
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci...





iskierka zgasła...
sikoreczka111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 15:44   #2325
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 053
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Wczoraj zrobilam sobie totalna masakre...dawno czegos takiego nie mialam
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 15:57   #2326
opelka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 303
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ja również poległam, wczoraj zrobiłam taką masakrę jak nigdy, dosłownie nigdy nie miałam takiej masakry. Aż się mi żyć odechciewa...
opelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 17:08   #2327
93paulina
Rozeznanie
 
Avatar 93paulina
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 504
GG do 93paulina
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

A mi się zaczął okres i cera zaczyna świrować. Jak zwykle. Oby bez większych niespodzianek.

Dziewczyny, co Wam pomaga na zaczerwienienia wokół pryszczy? Bo już sama nie wiem, co robić.
__________________
Jak łatwo obudzić w człowieku pragnienie, a jak trudno je potem zaspokoić...
93paulina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 18:10   #2328
opelka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 303
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez 93paulina Pokaż wiadomość
A mi się zaczął okres i cera zaczyna świrować. Jak zwykle. Oby bez większych niespodzianek.

Dziewczyny, co Wam pomaga na zaczerwienienia wokół pryszczy? Bo już sama nie wiem, co robić.
Również jestem ciekawa.
opelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-05, 18:32   #2329
krolowa zurawin
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 1 410
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

bieeeedne trzymajcie się ;]
ja powyciskalam w środę... dzisiaj już "jakoś" to wygląda -kupilam jakiś cudowny krem Kailas?(chyba tak) jakiś taki naturalny z wyciągów z himalajskich ziól na trądzik... narazie raz posmarowalam ,potestuje troszke i dam wam znać.
na zaczerwienienia wszelkiego typu używam albo tormentiol(ile już poszewek na poduszki zalatwilam...) albo Dermalibour A-dermy ,każdy z nich w jakimś stopniu dziala ;]
krolowa zurawin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 08:19   #2330
olivvuska
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 685
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ale ja jestem głupia.

Dwa dni praktycznie nie widziałam się z lustrem, bo zalewało moją babcię. Pomagałam jak mogłam, wczoraj późnym wieczorem wróciłam do siebie, bałam się spotkania z lustrem.

Przeglądam się w nim i nie mogłam uwierzyć, dwa dni nic, żadnych kremów, można powiedzieć, że sama woda i dużo potu mi towarzyszyło, a tu nic nie wyskoczyło.

Tylko oczywiście ja musiałam coś znaleźć, chyba dlatego, że sobie wkręciłam, że "to nie możliwe, coś musiało wyskoczyć, muszę to odnaleźć", znalazłam coś małego na środku czoła i zaczęłam cisnąć.

Teraz mam ślad, bo mam długie paznokcie, wygląda to beznadziejnie, będzie się goiło i goiło.
olivvuska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 09:13   #2331
ewelll_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 59
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez 93paulina Pokaż wiadomość
Brzmi zachęcająco. Bo dziś zakupiłam obie rzeczy w aptece z nadzieją, że mi pomoże. Bo używałam Brevoxyl, ale teraz jak go stosuję to częściej mam podskórne, ciężko schodzące gule... Nie wiem czemu. A kiedyś pomagał.
ja mam to po benzacne, poczatkowo pomagal, nie wiem po co kupowalam druga tubke bo przestal dzialac, a teraz na dodatek podskorne gule, ktore bola i w ogole nie chcas sie goic
ale nie wyciskam
ewelll_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 10:34   #2332
opelka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 303
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez ewelll_ Pokaż wiadomość
ja mam to po benzacne, poczatkowo pomagal, nie wiem po co kupowalam druga tubke bo przestal dzialac, a teraz na dodatek podskorne gule, ktore bola i w ogole nie chcas sie goic
ale nie wyciskam
I prawidłowo! Nie wyciskamy dziewczyny. Ja już mam za swoje po sobocie ychhhhch
opelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 15:39   #2333
Nolley
Wtajemniczenie
 
Avatar Nolley
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2 528
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ehh, byłam zmuszona wycisnąć 2 wczoraj...Tak paskudnie odstawały, fuu..
Dziś chcę zrobić coś z twarzą, bo wyszły mi małe wągry i w ogóle twarz wygląda na nieoczyszczoną. Co zastosować?
Peeling enzymatyczny Ziaja nuno, czy maseczka złuszczająca peel off z St.Ives??
__________________
Dbam o włosy! :}


MOJA PIELĘGNACJA

WYMIANKA
Nolley jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 15:42   #2334
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 053
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Aj ja staram sie jak moge doprowadzic do ladu po ostatniej masakrze. Juz widze ze powoli robia sie strupy Tak bym chciala na wakacje wyjsc tylko z lekkim podkladem lub korektorem...bo chyba calkowicie bez tego sie nie obejdzie jak bede tyle wyciskac;/ Jestem okropnie zla na siebie!
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 15:47   #2335
fossa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: na prawo od wisły
Wiadomości: 1 876
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ja zbieram sie w sobie zeby isc do dermatologa.
Ja myslicie fakt ze nie bylam dwa lata u niej i nagle sie pojawie bedzie hmm... dziwny ( babka sie wkurzy?).
Chodzilam prywatnie, kobieta byla mila i przystepna ... no ale i tak nienawidze do niej (czy gdziekolwiek do lekarza) chodzic.
Jak sobie pomysle ze mam isc to mnie skreca w zoladku
fossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 15:52   #2336
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 053
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

A w jakim celu idziesz do niego? Chodzi tobie o tradzik czy moze przebarwienia? Jesli o to drugie to z checia poslucham co tobie powie i przepisze bo od pewnego czasu tez mam taki zamiar....
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 16:14   #2337
fossa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: na prawo od wisły
Wiadomości: 1 876
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość
A w jakim celu idziesz do niego? Chodzi tobie o tradzik czy moze przebarwienia? Jesli o to drugie to z checia poslucham co tobie powie i przepisze bo od pewnego czasu tez mam taki zamiar....
Tradzik: a w szczegolnosci zaskorniki
czyli moja norma .
Przebarwien nie mam wiec nie pomoge.

Ale sie boje isc, wyznaczam sobie termin ze za tydzien dzwonie . Ale nie wiem czy to zrobie

Dziewczeta ja was podziwiam ze wy chodzicie na zabiegi rozne, kosmetyczki itp. Dla mnie to jest nieosiagalne, nie dam swoje twarzy dotknac nikomu, nawet opory mam zeby ktos ogladal moja twarz np. dermatolog. Mam jakas lekarzofobie ...

Edytowane przez fossa
Czas edycji: 2010-06-06 o 16:17
fossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 16:14   #2338
miiisiek
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 707
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

.
__________________







Edytowane przez miiisiek
Czas edycji: 2010-09-23 o 17:10
miiisiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 16:15   #2339
chocolada
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 199
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Muffka , nie tylko Ty jesteś zła na siebie. Ja też . Ja kuruję znowu twarz po sobotniej "masakrze "no , ale będę się starać powstrzymywać ...
chocolada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-06, 16:38   #2340
miiisiek
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 707
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

.
__________________







Edytowane przez miiisiek
Czas edycji: 2010-09-23 o 17:09
miiisiek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-09-20 10:51:46


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:43.