Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-06-06, 18:15   #2341
krolowa zurawin
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 1 410
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Fossa... ja chyba też... zbieram się do ginekologa... od 2 lat :/
póki co nic się nie dzieje,ale chyba trzeba by bylo iść (mam 19 lat)
krolowa zurawin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 16:19   #2342
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ja tam sie nie spiesze do gina...
A jesli chodzi o twarz to 3 dzien kuracji trwa Ale jedna rzecz mnie martwi....od tamtego tygodnia mam bardzo przesuszona skore wokol ust chociaz nawilzam, juz nie wiem co robic
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 17:50   #2343
miiisiek
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 707
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

.
__________________







Edytowane przez miiisiek
Czas edycji: 2010-09-23 o 17:08
miiisiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-07, 20:41   #2344
Magdzia94
Zakorzenienie
 
Avatar Magdzia94
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 18 143
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Od 3 dni nie smaruje niczym twarzy strefy T z którą mam największy problem, nawet tonikiem nie przemywam. W czwartek wizyta u dermatologa i chcę żeby widziała moją twarz w niezaleczonej wersji. Muszę wytrzymać do czwartku Dam radę
__________________
1. Włosomaniaczka
2.Zdrowo się odżywiam
3. Ćwiczę

Magdzia94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-08, 15:52   #2345
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ja juz dzisaj zerwalam wiekszosc strupkow Ale tez probowalam znecac sie nad jednym pryszczkiem, jednak nic z niego nie wyszlo wiec zostawilam dziada
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-08, 18:09   #2346
sikoreczka111
Zakorzenienie
 
Avatar sikoreczka111
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 3 915
GG do sikoreczka111
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

słyszałyście o tej metodzie OCM??

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post19827543

co o tym sądzicie?? Ja chyba się zdecyduję...
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci...





iskierka zgasła...
sikoreczka111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-08, 18:14   #2347
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez sikoreczka111 Pokaż wiadomość
słyszałyście o tej metodzie OCM??

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post19827543

co o tym sądzicie?? Ja chyba się zdecyduję...
Słyszałam i nawet wczoraj po raz pierwszy testowałam, na razie nie mogę wiele powiedzieć, ale będę testować nadal.
Chociaż chętnie poczytam relacje bardziej zaprawionych Wizażanek
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-09, 15:49   #2348
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Mnie ta metoda raczej nie przekonuje...
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-09, 16:26   #2349
miiisiek
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 707
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

.
__________________







Edytowane przez miiisiek
Czas edycji: 2010-09-23 o 18:52
miiisiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-09, 16:31   #2350
sikoreczka111
Zakorzenienie
 
Avatar sikoreczka111
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 3 915
GG do sikoreczka111
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

ja już 2 razy uzylam oleju do mycia...i powiem, że jestem zaskoczona, buźka super po umyciu ;]
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci...





iskierka zgasła...
sikoreczka111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-09, 16:37   #2351
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

W takim razie zdawaj co jakis czas relacje i jak na to reaguje twoja skora to moze i my sie zachecimy
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-09, 17:17   #2352
opelka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 303
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ja zamierzam się zabrać za to OCM, ale dość leniwa jestem....
opelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-10, 06:41   #2353
kasia9513
Zakorzenienie
 
Avatar kasia9513
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 6 369
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

ja w wakacje mam zamiar spróbować to OCM
__________________
Idealistka z własnymi marzeniami





Świeżynka
kasia9513 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-10, 07:30   #2354
Magdzia94
Zakorzenienie
 
Avatar Magdzia94
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 18 143
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ja również, ale to dopiero później

Dzisiaj dermatolog
__________________
1. Włosomaniaczka
2.Zdrowo się odżywiam
3. Ćwiczę

Magdzia94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-10, 09:15   #2355
miiisiek
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 707
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

.
__________________







Edytowane przez miiisiek
Czas edycji: 2010-09-23 o 18:52
miiisiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-11, 21:47   #2356
famra
Raczkowanie
 
Avatar famra
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 179
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

hej!
jakieś nowości?
famra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-11, 22:37   #2357
tuturutu
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 172
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez famra Pokaż wiadomość
hej!
jakieś nowości?
z intensywnego oczyszczania przeszłam na intensywne nawilżanie i maseczki i ...

... nie widzę zmian
__________________
[...] nie rozmawia z nikim. Nie zależy mu na towarzystwie. Zwycięzca jest sam.
tuturutu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-12, 20:22   #2358
famra
Raczkowanie
 
Avatar famra
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 179
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez tuturutu Pokaż wiadomość
z intensywnego oczyszczania przeszłam na intensywne nawilżanie i maseczki i ...

... nie widzę zmian
a moze by polaczyc te dwie sprawy?
famra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-13, 13:02   #2359
Nolley
Wtajemniczenie
 
Avatar Nolley
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2 528
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ojej, ale się opuściłam w tym wątku Ale to tylko dlatego, że zainteresowałam się bardziej moimi włosami niż cerą
Cóż, na dzień dzisiejszy używam jedynie mydła i kremu Bambino + tonik ogórkowy (i 1 na tydzień maseczka oczyszczająca) i to jest jak narazie najlepsza pielęgnacja dla mojej problemowej cery... nie ma co kombinować
__________________
Dbam o włosy! :}


MOJA PIELĘGNACJA

WYMIANKA
Nolley jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 12:53   #2360
windbag
Wtajemniczenie
 
Avatar windbag
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 804
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Dziewczyny, 18 dzień niemęczenia buzi.

Wchodzę dziś z domu tylko z kremem na buzi, odrobiną korektora i pudrem. Do tej pory był krem, korektor,podkład,korektor , puder czyli masa wszystkiego by wyglądać choć trochę lepiej. Teraz wystarczy korektor i puder
windbag jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 16:18   #2361
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Gratuluje Windbag u mnie nie za dobrze..chyba dlatego, ze jestem przed okresem. Ale wiecie co ja z tego wszystkiego postanowilam ze zostane dermą W koncu jak bede w biolchemie i na medycyne sie wybieram to juz wybralam dermatologie. Moze na starosc sie wylecze hah
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 16:28   #2362
olaaaa199111
Zakorzenienie
 
Avatar olaaaa199111
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 078
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Muffka_ Nas też wyleczysz? prawda?
__________________
olaaaa199111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 16:30   #2363
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez olaaaa199111 Pokaż wiadomość
Muffka_ Nas też wyleczysz? prawda?
No pewnie i dla wszystkich dziewczynek z naszego watku rabaciki
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 16:36   #2364
olaaaa199111
Zakorzenienie
 
Avatar olaaaa199111
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 078
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ok zapamiętam sobie
__________________
olaaaa199111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 16:42   #2365
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Oki Wgl milo byloby sie kiedys spotkac z Wami. No niekoniecznie na fotelu przede mna:P
A ja do konca tygodnia w domku siedze to chociaz twarzy nie bede meczyc fluidami, korektorami i inne. Mam zamiar doprowadzic sie do porzadku
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 16:46   #2366
olaaaa199111
Zakorzenienie
 
Avatar olaaaa199111
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 5 078
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Jak siedzę w domu, to też się nie maluję
Zrobimy spotkanie naszego wątku Przynajmniej wtedy nie będziemy wyciskać
__________________
olaaaa199111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 17:00   #2367
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

No w koncu kazda chwila bez wyciskania sie liczy
Ale ja i tak jak choruje to zawsze poprawia mi sie cera. Chyba dlatego ze nie mam sily do lustra latac, bo mnie zawsze zdradza to w lazience... Te malutkie nie. Chyba dlatego, ze jak widze swoja cere w swietle dziennym(a w nim wyglada blee) to szkoda mi sie robi i wole jej nie meczyc
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 17:33   #2368
93paulina
Rozeznanie
 
Avatar 93paulina
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 504
GG do 93paulina
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Ja teraz stosuję na twarz:
piankę Pharmaceris, sok z aloesu, krem babydream ten nagietkowy czasem i pasta cynkowa. I wsio. Tragedii nie ma, chociaż szału też nie.


Ja jak siedzę w domu to zazwyczaj paćkam się kremami. Do szkoły to tylko korektor [Vipera] i puder sypki (pseudo)mineralny [z Avonu]. Wcześniej wydawało mi się, że zapycha, ale teraz wiem, że Bambino pod makijaż to w moim wypadku wyjątkowo nieszczęśliwe wyjście.

Na sobotę muszę wyglądać dobrze, tj. nie mogę wyciskać - idę na weselę, chce dobrze wyglądać.

---------- Dopisano o 18:33 ---------- Poprzedni post napisano o 18:31 ----------

Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość
No w koncu kazda chwila bez wyciskania sie liczy
Ale ja i tak jak choruje to zawsze poprawia mi sie cera. Chyba dlatego ze nie mam sily do lustra latac, bo mnie zawsze zdradza to w lazience... Te malutkie nie. Chyba dlatego, ze jak widze swoja cere w swietle dziennym(a w nim wyglada blee) to szkoda mi sie robi i wole jej nie meczyc
Lustro to zuooo. A w świetle dziennym... O mamuńciu. Wtedy często się dorwę do twarzy.
__________________
Jak łatwo obudzić w człowieku pragnienie, a jak trudno je potem zaspokoić...
93paulina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 17:41   #2369
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Wiesz co ja chyba wroce do soku z aloesu....lezy w lodowce biedaczek A nie zauwazylas moze zeby cie zapchal? Bo ja mialam takie wrazenie ale moze to tylko zludzenie. I wgl uzywasz go jako toniku i na to krem?
Muffka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 17:49   #2370
93paulina
Rozeznanie
 
Avatar 93paulina
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 504
GG do 93paulina
Dot.: Jak powstrzymać się od wyciskania - cz. IV

Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość
Wiesz co ja chyba wroce do soku z aloesu....lezy w lodowce biedaczek A nie zauwazylas moze zeby cie zapchal? Bo ja mialam takie wrazenie ale moze to tylko zludzenie. I wgl uzywasz go jako toniku i na to krem?
Mnie na 100% nie zapycha. Myję pianką twarz, przecieram paszczę sokiem z aloesu, na to czasem babydream (na jeszcze wilgotną od aloesu twarz) i punktowo pastę cynkową. Nie powiem, wyglądam wtedy conajmniej oryginalnie. Ale zauważyłam, że krostki szybciej schodzą. Ostatnio zrobił mi się taki wstrętny, bolący pryszcz (w czwartek) a już wczoraj miałam tylko ślad, który powinien zniknąć. ;] Mam nadzieję, że zniknie.
__________________
Jak łatwo obudzić w człowieku pragnienie, a jak trudno je potem zaspokoić...
93paulina jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-09-20 10:51:46


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:21.







Advertisement