powrót do natury - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-03-15, 14:00   #1
cazja
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 11

powrót do natury


Witam,

juz od dawna nosze sie z mysla powrotu do naturalnego koloru. Od 10 lat farbuje je na blond- ale wreszcie zaczely mnie mdlic. Moj naturalny kolor to ciemny braz wpadajacy w zimny odcien. Mam raczej jasna karnacje a oczy zielono szare. Oststnio skróciłam włosy- niewiem tez czy utrzymywac taka dlugosc czy zapuscic, podkreslam ze po zabiegach rozjasniania wlosy sa w oplakanym stanie.
Ponizej wstawiam foto moze mi cos doradzicie
cazja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-15, 14:02   #2
Anethka
Zakorzenienie
 
Avatar Anethka
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Pleasant Hill
Wiadomości: 7 847
Dot.: powrót do natury

Wydaje mi się, że w ciemnym blondzie/jasnym brązie wyglądałabyś korzystniej.
__________________
Au Pair w USA
Anethka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-15, 21:40   #3
Your_satisfaction
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 651
Dot.: powrót do natury

widzę Cię w jasnym brązie
Your_satisfaction jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-16, 10:42   #4
cazja
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 11
Dot.: powrót do natury

Hej,

zafarbowalam, w salonie.

Najpierw nalozono mi cimne blond- jasny braz, po wysuszeniu wyszly zielone;(
Wiec kolejny kolor ciemniejszy mi znow nalozono, wyszly ciemne-orzechowe z odcieniem zieleni... ;(

Po fakcie okazalo sie ze to co mi nakladano to farba a nie szampon... przerazilam sie!!! Spytalam dlaczego mi nie nalozyla szamponu, przy takiej zmianie bylo by pozniej latwiej wrocic znow do blondow, odpowiedziala mi ze nie ma chetnych na szampony i wogole w swoim salonie nie robi szamponami!!!

Poszlam dzis rano do fryzjerki innej, powiedziala ze tak to jest jak sie naklada na rozjasnone popielate odcienie- wychodzi zielony wojskowy kolor.

Umiwlam sie za 10 dni na kilka refleksow blondu- zobacze jak sie bedzie zmywal ten kolor i troche wlosy odpoczna. Fryzjerka powiedziala mi ze teraz zebym byla znow taka blondynka jak kiedys musze zwyczajnie sciac ta farbe bo nigdy nie uda sie uzyskac az takich jasniutkich jak mialam, pozatym to duze ryzyko, rozjasniane, 2 razy farbowane i znow rozjasnianie, wole swoje ciemne niz lysa glowe

Poradzcie moze co moglabym zrobic by ta farba jakos mi sie zmyla... jestem zalalmana, ale i przekonana ze moim kolorem jest blond
cazja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-16, 12:23   #5
Hosz
Raczkowanie
 
Avatar Hosz
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 187
Dot.: powrót do natury

Na moją pokręconą logikę, z teorii barw wynika, że powinnaś teraz użyć koloru ciepłego, wpadającego w czerwień (choć tak bardzo to bym nie przesadzała z tą czerwienią ), to powinno zneutralizować zielony odcień.
Może przemyjesz szamponem np. castingiem o bardzo ciepłym, brązowym odcieniu? Moje włosy po castingu odżyły, zrobiły się elastyczne i błyszczące (wbrew chemii).
__________________
Zapraszam na hoszi.blogspot.com - zdjęcia, grafika, sztuka, projektowanie graficzne
Hosz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-16, 19:52   #6
szalona06
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 44
Dot.: powrót do natury

bardzo ladnie wygladasz blondzie wiec uważam ze nie ma co eksperymentować z ciemnym kolorami skoro mialam juz tego skutki sama jestem blondynka i tez chciałam kiedyś je troche przyciemnić i skonczylo sie na placzu, bo wygladala strasznie i zle sie z tym czulam w ciemnych i wróciłam do jasnych wiec ma to jak być blondynka
szalona06 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-17, 20:33   #7
Motylek1988
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Wigan
Wiadomości: 10
Exclamation Dot.: powrót do natury

Normalnie masakra!!! To jest coś okropnego - pójść do salonu, zapłacić niemałą kasę za zmiane a wyjść z zieleniną na głowie!!! Naprawde współczuje. Ja właśnie też chciałabym zejść z jasnego blondu na jakiś brązik lub ciut ciemniejszy blond no i również boję się bo nie wiem co mi na tej tlenionej główce wyjdziesama nie chcę kombinować,ale też boję się iść do fryzjera, ponieważ rzadko wychodzę od niego w pełni zadowolona:/ i jeszcze teraz jak przeczytałam Twój wpis to się gorzej przeraziłam! tym bardziej,że ostatnie odrosty wyszły mi dość żółte i w świetle dziennym rzuca się to w oczy :/ próbowałam już szamponu niwelującego żóty kolor ,ale nic nie pomaga
Motylek1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-19, 11:45   #8
cazja
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 11
Dot.: powrót do natury

Dokładnie Motylek1988 masakra!!!

.... wyszlam od fryzjera zielona, i na dodatek z ufarbowana bluzka!!!!

Ja juz po swoim doswiadczeniu nie polecam tak drastycznych zmian.


Jesli chodzi o zolte odrosty to tez mi sie czasem zdarzaly, moim zdaniem to wina malo odwaznej fryzjerki, poprostu boi sie uzyc mocniejszej wody lub dluzej przetrzymac rozjasniacz na wlosach. Ale to moje zdanie -na wlasnym przykladzie.

Ja uzywam fioletowego szampony z Joanny- ostatnio znalazlm rowniez do niego odzywke, przy regularnym stosowaniu wybije ta zolc z włosa
Moja fryzjerka stosowala rozjasniacz w nazwie mial cos Magic, on dawal piekny platynowy odcien!!!

Niedlugo wybieram sie na pasemka jasne, musze sie pozbyc tego zielono-orzechowego koloru

Rzeczywiscie szampon przeciwlupiezowy troszke wymywa kolorek - tylko az dziw ale dostalam od niego okropnego łupieżu-ironia!!!! a na ciemnych wlosach wiadomo jak to wyglada
cazja jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
blond, brąz, zimny odcień

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:15.